Aids is geen gas.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Deze gecondenseerde aids is de top
is eigenlijk ook wel gewoon zo tegenwoordigquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Deze gecondenseerde aids is de top
cpu, ram en koeler doe ik sowieso buiten de kastquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja kijk, het kan wel... sowieso... cpu inbouwen, koeler erop doe ik meestal buiten de kast... geheugen erbij prikken kan ook prima
dan op die foam mat leggen en opstarten... wat jij wil
maar een vereiste is het niet
dankuquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:46 schreef deadprez het volgende:
KLB / Geen KLB-lijst met historische bazentopics
npquote:
Leuke topics die vol gepost worden zijn er volgens mij helemaal niet meer hier.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
is eigenlijk ook wel gewoon zo tegenwoordig
nopequote:Op dinsdag 22 september 2015 20:48 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Leuke topics die vol gepost worden zijn er volgens mij helemaal niet meer hier.
Omdat het loshalen van je voedingskabel op het mobo met dat klipje een bitch is als het mobo niet verankerd isquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
cpu, ram en koeler doe ik sowieso buiten de kast
maar het is inderdaad geen vereiste
ging me meer waarom je het niet zou doen?
Truequote:Op dinsdag 22 september 2015 20:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Omdat het loshalen van je voedingskabel op het mobo met dat klipje een bitch is als het mobo niet verankerd is
Zou nog een keer lezenquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Heb trouwens jaren een pc gehad die was gebouwd op een plexiglazen plank die tegen de muur hing
Wat een verhaal he
alcoholistquote:
Dat heb ik altijd willen wetenquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
deze koeler zat erop
[ afbeelding ]
is de goeie leefquote:
ja dat wist ik wel... was de eerste 64 bit athlon... super stoer... avonturen mee beleefdquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd willen weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |