YES !!!quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:03 schreef Karina het volgende:
Ik kan niet koken maar dit kan ik dan weer wel
Zie je helemaal niets meer van!quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:30 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
YES !!!
[ afbeelding ]
Als je ooit een kookprobleem hebt,.. dan ben ik je er een schuldig..
Goed gedaanquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:30 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
YES !!!
[ afbeelding ]
Als je ooit een kookprobleem hebt,.. dan ben ik je er een schuldig..
Zit te glimmen als een klein kind hier..quote:
Alleen Levi's of Calvin Klein of zo...quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:32 schreef Specularium het volgende:
Als je spijkerbroeken kapotscheurt zijn ze ineens 50 euro meer waard.
quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:34 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Zit te glimmen als een klein kind hier..
.. echt trots, mini-monster kan 'm zo weer aan naar school morgen.
Dat ga ik 'm niet vertellen,quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:32 schreef Specularium het volgende:
Als je spijkerbroeken kapotscheurt zijn ze ineens 50 euro meer waard.
Dit keer niet in de kennel?quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:38 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Dat ga ik 'm niet vertellen,
![]()
Na buitenspelen nat en zwart terugkomen is altijd prima, maar dit vond ik echt lastig.
Wordt steeds handiger met dit soort dingen.
Straat wordt opnieuw gedaan, dus 1 supergrote zandbak buiten, was te mooi om te laten liggen, sommige dingen moet je geprobeerd hebben.quote:
Thangs? Dat zijn toch tanden, hoektanden?quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:47 schreef anonymoussie het volgende:
Is Yoki aan het shinen met zijn nieuwe thangs?
Mooi toch.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:45 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Straat wordt opnieuw gedaan, dus 1 supergrote zandbak buiten, was te mooi om te laten liggen, sommige dingen moet je geprobeerd hebben.
Allemaal van die mooie hopen straatstenen op een bergje, en grote bergen zand.
Zelf met harde regen was ie niet naar binnen te krijgen, en soms moet je je even kunnen uitleven.
Hou nu 1 "buitenspeelbroek" voor die dingen, dan mag het zo erg worden als het lukt, en blijft de rest een beetje toonbaar.
Nee dat zijn fangs.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Thangs? Dat zijn toch tanden, hoektanden?
Dacht dat hij het verkeerd had gespeldquote:
Ik shine altijd Gquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:47 schreef anonymoussie het volgende:
Is Yoki aan het shinen met zijn nieuwe thangs?
Beetje voorbereiding voor als het hier ook Gaza is.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:45 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Straat wordt opnieuw gedaan, dus 1 supergrote zandbak buiten, was te mooi om te laten liggen, sommige dingen moet je geprobeerd hebben.
Allemaal van die mooie hopen straatstenen op een bergje, en grote bergen zand.
quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Thangs? Dat zijn toch tanden, hoektanden?
Ja toch.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow dingen. Ik koop ook weleens 'dingen'.
quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:05 schreef anonymoussie het volgende:
Jongens, ik ontdekte laatst nog een Harry.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:47 schreef LTVDK het volgende:
Gewoon even je bek dicht houden Wibi, met je kutgrappen.
Ik heb hem 1 of 2 keer gezien, deze is wel goed.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze heb ik gelukkig nog geen 300x gezien.
Ja, dan zijn het goodies.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Krijg het liever gratis natuurlijk he
Inderdaad, smaad en laster dit.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:14 schreef anonymoussie het volgende:
En dit schreef LTVDK niet, met je leugens, Harry.
Nee. Ik beticht jou ervan dat je iemand bent die denkt dat hij een superieure muzieksmaak heeftquote:Op dinsdag 22 september 2015 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga je nu mij betichten van een superieure muzieksmaak?
Nee verre van eigenlijk, ik heb juist een waardeloze muzieksmaakquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Ik beticht jou ervan dat je iemand bent die denkt dat hij een superieure muzieksmaak heeft
Ja klopt wel.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee verre van eigenlijk, ik heb juist een waardeloze muzieksmaak
Die je aan ons opdringt....quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee verre van eigenlijk, ik heb juist een waardeloze muzieksmaak
Ik geef je slechts de keuze om er wel of niet op te klikken.quote:
🍺quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zou je mij niet eerst wat te drinken aanbieden?
quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:32 schreef anonymoussie het volgende:
Wat is die yt met die kat die op dat jochie springt ook alweer?
Omdat ze er helaas niet voor liggen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:33 schreef Uccie het volgende:
Op weg naar huis!
Waarom zitten al die mensen in de trein?!
Omdat ze ook naar huis willen?quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:33 schreef Uccie het volgende:
Op weg naar huis!
Was gewoon opvallend druk.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Omdat ze ook naar huis willen?
Voor hun plezier.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:33 schreef Uccie het volgende:
Op weg naar huis!
quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:44 schreef Elfletterig het volgende:
[URGENT] De amateurs van Genemuiden (vlakbij Zwolle) kegelen ADO Den Haag uit de KNVB-beker.
Ga jij ook over de sport?quote:
Sport moet je heywoodu hebbenquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ga jij ook over de sport?
En ik wil trouwens een column-achtig opinie-artikel schrijven. Mag dat, baas?
quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ga jij ook over de sport?
En ik wil trouwens een column-achtig opinie-artikel schrijven. Mag dat, baas?
Het waren twee gescheiden vragen hoor. Mijn column/opinie-artikel zou gaan over de verbouwing van het Binnenhof.quote:
Ik had nog wat samosa's die staan nu in de oven.quote:
Graag zelfs, maar dit is niet echt het topic om het over zulke zaken te hebben.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het waren twee gescheiden vragen hoor. Mijn column/opinie-artikel zou gaan over de verbouwing van het Binnenhof.
Oh wacht, dit is NWS-SCquote:Op dinsdag 22 september 2015 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Graag zelfs, maar dit is niet echt het topic om het over zulke zaken te hebben.
Ik wil ook niet aan LTKDV zijn billetjes zitten.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van spreken.Jij leest teksten van meer dan één alinea toch niet.
Ik ook niet. Je punt is?quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wil ook niet aan LTKDV zijn billetjes zitten.
Ja. Met een naschrift door Voorschrift.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Waarschijnlijk over fietsen zonder zadel.
Fatima.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:57 schreef LTVDK het volgende:
Er gaat hier verdomme niemand aan mijn billetjes zitten.
Ja die mag dat welquote:
Dat maken wij wel uit.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:57 schreef LTVDK het volgende:
Voorschurft doet dat gewoon ongevraagd als jij niet oplet.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:57 schreef LTVDK het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:48 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Als het dat zwarte paaltje is, dan knap onlogisch....
Moet je steeds omlopen als je aan het koken bent...
quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:01 schreef Tem het volgende:
Voorbips duwt hem zo tot aan de wortel erin met z'n trollface.
Dat wordt òf heel goed òf compleet ruk natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je al een poster van Douwe Bob boven je bed?
quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had nog wat samosa's die staan nu in de oven.
Wat?quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat wordt òf heel goed òf compleet ruk natuurlijk.
Douwe Bob op het ESF.quote:
Nee.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je al een poster van Douwe Bob boven je bed?
Yup, het was leuk hem gekend te hebben.quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Favoriete forum van onze Elf.
Daar is het ook weer eens tijd voor.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Mijn favoriete forum is Elfstedentocht, in de volksmond ook wel bekend als ELF.
Jouw favoriete forum is zeker Het Keldertje, of niet?quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:16 schreef Specularium het volgende:
Ik moet al huilen van de herfstbanners.
Sadbee.jpgquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jouw favoriete forum is zeker Het Keldertje, of niet?
Omdat ik herfst kut vind hou ik van sm?quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jouw favoriete forum is zeker Het Keldertje, of niet?
SpeculariuMquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat ik herfst kut vind hou ik van sm?
Wat een raar verhaal.
quote:Op dinsdag 22 september 2015 02:59 schreef moemoe het volgende:
Kort samengevat: Paxcon kan voortaan meespelen!
[..]
En: dus een nieuwe woordenlijst erbij. Trivia Dutch. Omvat woorden als ''Karl Noten, Kim Holland, Intratuin, Essent en Connie Palmen''.
Heb je geluk:P Het komt echt met bakken uit de lucht:P Maar volgens Buienradar is het vanmiddag droogquote:Op woensdag 23 september 2015 10:49 schreef Karina het volgende:
Nope hier schijnt de zon. Gisteren regende het hier wel bijna de hele dag. Denk dat 'we'het jullie kant op hebben gestuurd.
Serieus...quote:Op woensdag 23 september 2015 13:55 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Iemand heeft het lef gehad mijn kentekenplaten te jatten.
Ik heb al via internet aangifte gedaan.quote:Op woensdag 23 september 2015 13:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Serieus...fucking kansloos. En nu?
Je mag ook gewoon zeggen dat je straks een ramkraak gaat doen.quote:Op woensdag 23 september 2015 13:55 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ja ze kunnen er wel meer mee.. Hoeveel kosten nieuwe platen?quote:Op woensdag 23 september 2015 13:59 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik heb al via internet aangifte gedaan.
Dus nu naar het dichtstbijzijnde rdw punt gaan.
Dan heb ik vandaag nog nieuwe erop zitten. Dus idd fucking kansloos.
Het enige dat ik kan bedenken is dat het gebruikt is om benzine te jatten of zo...
Godver zeg, ik baal er wel van.
Godver, Harry.quote:Op woensdag 23 september 2015 13:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben nu op je kentekenplaten aan het stampen.
Niet zo duur.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja ze kunnen er wel meer mee.. Hoeveel kosten nieuwe platen?
Werkt dat nog steeds?quote:Op woensdag 23 september 2015 13:55 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Krijg je wel zo'n lelijk nummertje op je platenquote:Op woensdag 23 september 2015 14:03 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Niet zo duur.
Nog geen ¤50 dacht ik.
Ik ga het zo wel zien.
quote:Op woensdag 23 september 2015 14:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon zeggen dat je straks een ramkraak gaat doen.
Ja. Zo'n 'eentje'.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijg je wel zo'n lelijk nummertje op je platen
Kun je wel zeggen 'Arno is nummer 1'quote:
Net zo dichtbij als FOK.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:04 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Werkt dat nog steeds?
Gratis tanken en dan aangifte doen?
Ik kon het niet laten..
![]()
Was het ver rijden naar het buro ?
quote:Op woensdag 23 september 2015 14:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kun je wel zeggen 'Arno is nummer 1'
Van schrik sprong ze uit de auto en liet haar kind achter in het nog steeds rijdende voertuig.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:33 schreef LTVDK het volgende:
Alleen al hierom is het goed dat Fatima geen auto heeftVrouw springt uit auto vanwege spin
wespen zijn cool, vlinderdasjes ook..quote:Op woensdag 23 september 2015 16:44 schreef Specularium het volgende:
Bij een wesp in de auto parkeer ik hem ook zo in de vangrail.
Gewoon in de fik steken.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:46 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
wespen zijn cool
Leuke.quote:Op dinsdag 22 september 2015 14:44 schreef Elfletterig het volgende:
Overigens is jouw gedrag in NWS-SC een inspiratiebron voor De Speld:
http://speld.nl/2015/09/2(...)t-carla-haar-kreeft/
Wat voor schoenen heb je nu weer gejat?quote:Op woensdag 23 september 2015 16:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja je wou mn schoenen zien zei je
despeld is leuk..quote:
En toch heb ik nog steeds geen pics mogen bewonderen.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja je wou mn schoenen zien zei je
quote:Op woensdag 23 september 2015 16:44 schreef Specularium het volgende:
Bij een wesp in de auto parkeer ik hem ook zo in de vangrail.
Ja omdat je bijna nooit in de nws sc bentquote:Op woensdag 23 september 2015 16:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
En toch heb ik nog steeds geen pics mogen bewonderen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2015 17:04:07 ]
quote:Op woensdag 23 september 2015 17:00 schreef d4v1d het volgende:
Leuk kleurtje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwart met witte vlekken danquote:Op woensdag 23 september 2015 17:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Alleen grappen maken als je ze inschat als 7+ dan.
Gat in spijkerbroek...quote:Op woensdag 23 september 2015 17:10 schreef Specularium het volgende:
Was je te laat in de trein dat je daar moet zitten?
Heeft ie 50 euro meer voor betaald.quote:Op woensdag 23 september 2015 17:15 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Gat in spijkerbroek...
Als de conducteur dat wist was ie vast niet naar het halletje gestuurd...quote:Op woensdag 23 september 2015 17:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft ie 50 euro meer voor betaald.
Heb krappe overstap.quote:Op woensdag 23 september 2015 17:10 schreef Specularium het volgende:
Was je te laat in de trein dat je daar moet zitten?
Nee. Is keer gebeurd. En mensen noemen het "mode" ofzoquote:Op woensdag 23 september 2015 17:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft ie 50 euro meer voor betaald.
Ik had er altijd brinta in, maar een scheermes heeft dat probleem opgelost.quote:Op woensdag 23 september 2015 17:29 schreef YokiKater het volgende:
Ik heb nu dit spul voor mijn baard
[ afbeelding ]
Best wel nice.
Je kan ook gewoon je baard wassen met conditioner.quote:Op woensdag 23 september 2015 17:34 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Ik had er altijd brinta in, maar een scheermes heeft dat probleem opgelost.
Dat was het probleem juist, het leek teveel op scheerzeep, en dan nemen de reflexen het over.quote:Op woensdag 23 september 2015 17:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon je baard wassen met conditioner.
Ik moet ook allemaal van die troep gaan halen.quote:Op woensdag 23 september 2015 17:29 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Best wel nice.
'Damn good soap company'quote:Op woensdag 23 september 2015 17:29 schreef YokiKater het volgende:
[ afbeelding ]
Best wel nice.
quote:Op woensdag 23 september 2015 17:00 schreef d4v1d het volgende:
Doet het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
Is gewoon #RTL7 hoor. Anders krijg je zo'n Osamabaard. En deze balsem/wax is heeft als basis al een baardolie, dus verzorgd het ook de huid onder de baard. Deze was niet zo duur, want het kan natuurlijk ook te gek. Maar ik zit nu wel op het punt dat de baard verzorgd moet worden, dan ontkom je niet aan een aantal producten, heb ook kammetjes gekocht.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik moet ook allemaal van die troep gaan halen.
#Viva
Whehequote:Op woensdag 23 september 2015 18:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je hebt ook een merk dat heet "Grave before shave".
Toffe labeltjes hebben die.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:14 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je hebt ook een merk dat heet "Grave before shave".
Yepquote:Op woensdag 23 september 2015 18:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toffe labeltjes hebben die.
Zal wel een shitload aan merchandising achter zitten ook.
Zo moeilijk is het niet toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Ik heb net mijn antibiotica kuur erop zittenquote:
Moet ik ook weer eens heen, even wat truien kopen.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:52 schreef Specularium het volgende:
Er is overigens niks mis met Scapino.
Precies, mooie voorstellingen.quote:Op woensdag 23 september 2015 18:52 schreef Specularium het volgende:
Strakke maillot waarin je scrotum wordt geaccentueerd.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit is wel iets voor Elfje.
Uhm, mijn ex had eens zo'n accu gekocht op zo'n webshop en die hield het maar een paar dagen vol.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:00 schreef Uccie het volgende:
Ok dilemma...wel of niet niet-originele accu's kopen bij een chinese webshop.
Ik zie nu degene die ik hier ook in de winkel heb gekocht, maar dan voor ongeveer de helft van de prijs en dan is het toch wel aantrekkelijk.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Uhm, mijn ex had eens zo'n accu gekocht op zo'n webshop en die hield het maar een paar dagen vol.
Hoeveel scheelt het dan? En hoe zijn de reviews?quote:Op woensdag 23 september 2015 19:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zie nu degene die ik hier ook in de winkel heb gekocht, maar dan voor ongeveer de helft van de prijs en dan is het toch wel aantrekkelijk.
Met de originele scheelt het ¤60 ofzoquote:Op woensdag 23 september 2015 19:19 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoeveel scheelt het dan? En hoe zijn de reviews?
Oh wow, dat is wel een groot verschil. Misschien het proberen waard dan.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met de originele scheelt het ¤60 ofzo
Dacht ik ook, voor die ¤10.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Oh wow, dat is wel een groot verschil. Misschien het proberen waard dan.
Ja, dat is nou net wat ik niet wil. Dat hij het niet doet, ok, maar het is wel een accu voor mijn camera.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:23 schreef YokiKater het volgende:
In het ergste geval komt er een dikke steekvlam uit.
quote:Op woensdag 23 september 2015 18:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet toch?nja mobiel gaat dat nogaal kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LTKDVDankje
![]()
Zeg je nou dat mijn schoenen daar vandaan komenquote:Op woensdag 23 september 2015 18:52 schreef Specularium het volgende:
Je weet het nooit, ik vind het altijd maar een risico. Voor mijn drone-accu's moet ik ook nog een goede lipo bag hebben om ze veilig op te laden.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, dat is nou net wat ik niet wil. Dat hij het niet doet, ok, maar het is wel een accu voor mijn camera.
Niet lullen, ik post altijd foto's vanaf mobiel.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:26 schreef d4v1d het volgende:
[..]
nja mobiel gaat dat nogaal kut
LTKDVDankje
Nja ik heb typeaids denk ik zoquote:Op woensdag 23 september 2015 19:28 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Niet lullen, ik post altijd foto's vanaf mobiel.
Zie je schoenen niet zo goed er op maar de kleur is wel leuk.
Een wat?quote:Op woensdag 23 september 2015 19:27 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Je weet het nooit, ik vind het altijd maar een risico. Voor mijn drone-accu's moet ik ook nog een goede lipo bag hebben om ze veilig op te laden.
Een lipo bag is een zakje waar je je lipo-accu's in doet om op te laden of eventueel zelfs te bewaren, die dingen houden bij brand het fikkie in het zakje, mits ze van goede kwaliteit zijn.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een wat?
Ik moet zeggen, mijn oude nokia's draaiden ook altijd op Thaise markt-accu's en nooit problemen mee gehad. En zoals ik al zei, hier heb ik ook geen officiele gekocht en zo te zien is dit hetzelfde "merk" er staan ook nog goedkopere maar die sla ik dan even over.
Zo'n vierkante...quote:Op woensdag 23 september 2015 19:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een lipo bag is een zakje waar je je lipo-accu's in doet om op te laden of eventueel zelfs te bewaren, die dingen houden bij brand het fikkie in het zakje, mits ze van goede kwaliteit zijn.
Ik heb originele accu's maar omdat er toch een risico is en ik niet de eerste zal zijn, vind ik het wel verantwoord en rustgevend om dat te hebben voor mijn accu's.
Wat voor soort accu gaat er in die camera?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op woensdag 23 september 2015 19:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zo'n vierkante...Oh dat is li-ion, die zijn iets minder brandgevaarlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel goed voor #TeamOpzij.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:42 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh dat is li-ion, die zijn iets minder brandgevaarlijk.
Ik mag anders ook gewoon in de keuken.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is wel goed voor #TeamOpzij.
Nou ja, het is gewoon een veelgebruikte soort en stukken stabieler dan zo'n lipo. Dat zijn gewoon bommetjes, moet je oppassen met opladen, oppassen met opbergen wanneer ze opgeladen zijn. Ik heb ze nu dus ook mooi niet opgeladen in mijn koffer zitten.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is wel goed voor #TeamOpzij.
Ik ga dit allemaal niet lezen hoor.quote:Op woensdag 23 september 2015 19:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nou ja, het is gewoon een veelgebruikte soort en stukken stabieler dan zo'n lipo. Dat zijn gewoon bommetjes, moet je oppassen met opladen, oppassen met opbergen wanneer ze opgeladen zijn. Ik heb ze nu dus ook mooi niet opgeladen in mijn koffer zitten.
accu's in zakje tegen boemquote:Op woensdag 23 september 2015 20:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga dit allemaal niet lezen hoor.
En daar krijgt hij dan gewoon 2000-5000 euro voor. Te boeken voor elk onderwerp, want Peter heeft overal verstand van en een mening over.quote:Op woensdag 23 september 2015 20:27 schreef Specularium het volgende:
Ik lees net dat Peter R. de Vries, die nooit op tv is, straks bij Pauw zit.
Ik begon zijn epertvisie al te missenquote:Op woensdag 23 september 2015 20:27 schreef Specularium het volgende:
Gisteren ook al, lekker fittie met Hero Drinkman.quote:Op woensdag 23 september 2015 20:27 schreef Specularium het volgende:
Hero Godman.quote:Op woensdag 23 september 2015 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren ook al, lekker fittie met Hero Drinkman.
a 5000 euro uiteraard, dat wel.quote:Op woensdag 23 september 2015 20:49 schreef Mani89 het volgende:
Het ego van Peter laat die oorwassing van gister niet zomaar toe, hij zal er vast nog even op terug komen.
Lekker boeiend.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan mis jij 5x per week Peter.
Zonder bewegende afbeeldingen kun je deze slowchat niet optimaal beleven.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:27 schreef vaduz het volgende:
[..]
Je gif doet het niet. Oh nee ik heb bewegende afbeeldingen in internetopties uitgeschakeld
Want het niveau is hedentendage zo diep gezonken?quote:Op woensdag 23 september 2015 21:39 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zonder bewegende afbeeldingen kun je deze slowchat niet optimaal beleven.
Wat is 2015 zonder gifjes? Wel een beetje bij de tijd blijven.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:40 schreef vaduz het volgende:
[..]
Want het niveau is hedentendage zo diep gezonken?
Er gaat een heleboel moeite in zitten om het niveau zo constant laag te houden.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:40 schreef vaduz het volgende:
[..]
Want het niveau is hedentendage zo diep gezonken?
Inderdaad, weet je hoeveel moeite het kost om altijd enorm matig te zijn.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er gaat een heleboel moeite in zitten om het niveau zo constant laag te houden.
1994 belde ze wilden hun gifjes terug.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Wat is 2015 zonder gifjes? Wel een beetje bij de tijd blijven.
Precies, voor je het weet ben je ineens exceptioneel goed, weg bestendigheid.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Inderdaad, weet je hoeveel moeite het kost om altijd enorm matig te zijn.
Hier was een geitje beter op z'n plaats geweest.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:43 schreef vaduz het volgende:
[..]
1994 belde ze wilden hun gifjes terug.
We gaan het niet weer met elkaar eens zijn he, want dan ga ik gewoon weg.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Precies, voor je het weet ben je ineens exceptioneel goed, weg bestendigheid.
Nee, het is net als een oprisping, gaat zo weer over.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We gaan het niet weer met elkaar eens zijn he, want dan ga ik gewoon weg.
Ga je dan naar de Stuffis Generalis?quote:Op woensdag 23 september 2015 21:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We gaan het niet weer met elkaar eens zijn he, want dan ga ik gewoon weg.
Het lukt jou anders vrij makkelijk allemaal.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Inderdaad, weet je hoeveel moeite het kost om altijd enorm matig te zijn.
Dat vergt jarenlange ervaring om zo eenvoudig dit niveau te kunnen behalen anders.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het lukt jou anders vrij makkelijk allemaal.
Ik las geiltje.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hier was een geitje beter op z'n plaats geweest.
Ik moet gewoon op ooghoogte blijven.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat vergt jarenlange ervaring om zo eenvoudig dit niveau te kunnen behalen anders.
Nee, moest mezelf ook even achter mijn oren krabben.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is niet eens een woord.
Hoe vergeet je dat.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:52 schreef YokiKater het volgende:
Godver de godver! Ik heb wéér de vriezer open laten staanWTF! Ik zweer het, ik ga een alarmpje inbouwen.
Is je pakje Fristi geklapt?quote:Op woensdag 23 september 2015 21:55 schreef d4v1d het volgende:
Kan een stevige EastPak tas in de wasmachine
quote:Op woensdag 23 september 2015 21:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is je pakje Fristi geklapt?
Gewoon dansend in de keuken bezig zijn of zo en dan die deur dicht kicken en gewoon niet kijken of hij wel goed dicht zit. Dus hij stond weer op een kier, 5 uur lang.quote:
De zee loopt leeg.quote:
Geen van die kerels heeft een zee gezien.quote:
Als Specularium een huisdier was, zou je dit moeten doen om hem geforceerd vriendelijk te laten kijken.quote:
Waarom zou ik vriendelijk moeten kijken?quote:Op woensdag 23 september 2015 22:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als Specularium een huisdier was, zou je dit moeten doen om hem geforceerd vriendelijk te laten kijken.
Nope,.. geen zee.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen van die kerels heeft een zee gezien.
Confirmed.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:55 schreef d4v1d het volgende:
Kan een stevige EastPak tas in de wasmachine
quote:Op woensdag 23 september 2015 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zou ik vriendelijk moeten kijken?
Ontzettende anus.
Hopelijk komt hij dat dan nog even uitleggen binnenkort.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is een oude, weet niet meer waar die van is.
sp3c weet dit wel.
Volgens mij stamt deze nog uit de Kleine IJstijd in de 14e eeuw. Ongetwijfeld weet sp3c de details, want die was toen al mod.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:04 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is een oude, weet niet meer waar die van is.
sp3c weet dit wel.
Ik heb dat ongetwijfeld legendarische epos van hem gemistquote:Op woensdag 23 september 2015 23:18 schreef Specularium het volgende:
Peter heeft even wat feiten over Peter rechtgezet.
Straks herhaling.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb dat ongetwijfeld legendarische epos van hem gemist
Eigenlijk heb ik altijd al het idee dat ik naar een herhaling zit te kijken als Petertje aan het woord isquote:
quote:Op woensdag 23 september 2015 23:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Yoki is de vaseline al halen.
Hij klinkt alsof ie door mijn slaapkamer vliegt.quote:
Nee, Flightradar stuurt die gegevens niet door.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:38 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
http://www.flightradar24.com/52.08,4.41/10
zie 'm niet...
Het is weer die grote.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:38 schreef Uccie het volgende:
Hij klinkt alsof ie door mijn slaapkamer vliegt.
Nee, daar hebben wij specifiek Yoki voor. Die heeft daar gadgets voor.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:38 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
http://www.flightradar24.com/52.08,4.41/10
zie 'm niet...
Wie wel?quote:Op woensdag 23 september 2015 23:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, Flightradar stuurt die gegevens niet door.
Ha..vliegt er tenminste nog eens iets groots door mijn slaapkamer.quote:
Is dat een soort gepimpte euroscope?quote:Op woensdag 23 september 2015 23:41 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Niemand, maar je kan hem wel ontvangen op MODE-S met de juiste apparatuur en VirtualRadar.
Zie eerdere post, ze zitten op Mode-S.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:42 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Versturen helicopters geen ads-b?
Ok, dank.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:43 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zie eerdere post, ze zitten op Mode-S.
Geen idee, ik krijg al een aantal dagen geen NOTAM's meer binnen, ga ik morgen even aan werken.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:45 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Ok, dank.
Weet jij misschien wat deze "glider" is ?
die hangt al dagen op zelfde hoogte zonder te bewegen.
http://www.flightradar24.com/52.07,5.94/13
quote:Op woensdag 23 september 2015 23:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Geen idee, ik krijg al een aantal dagen geen NOTAM's meer binnen, ga ik morgen even aan werken.
Ik dacht ooit gelezen te hebben dat deze uit OUD afkomstig was. Iets met een kindje wat geboren wordt. Of zoiets.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Volgens mij stamt deze nog uit de Kleine IJstijd in de 14e eeuw. Ongetwijfeld weet sp3c de details, want die was toen al mod.
Zou ook maar zo kunnenquote:Op woensdag 23 september 2015 23:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht ooit gelezen te hebben dat deze uit OUD afkomstig was. Iets met een kindje wat geboren wordt. Of zoiets.
Ik dacht dat datquote:Op woensdag 23 september 2015 23:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht ooit gelezen te hebben dat deze uit OUD afkomstig was. Iets met een kindje wat geboren wordt. Of zoiets.
Goed hoor. Zijn gangetje zoals ze dat zeggenquote:Op donderdag 24 september 2015 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou ook maar zo kunnen![]()
Hoe is het met jou, trouwens?
Ja en daarna komt ie eruit dusquote:
Ik wist niet dat jij weet wat sociaal is. Ik ben lichtelijk geschokt nu.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:01 schreef Specularium het volgende:
Kijk Efteling even sociale Henkie uithangen, met zijn gedrag.
Ik ga ook, heli staat weer op Schiphol. Trusten.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:01 schreef Uccie het volgende:
Ik ga slapen, morgen op tijd op
Doeiiiiii
Mooiquote:Op donderdag 24 september 2015 00:05 schreef Karina het volgende:
Goed hoor. Zijn gangetje zoals ze dat zeggen
Gelukkig.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
MooiWe zien je wat minder in NWS-SC de laatste tijd...
Ben sowieso wat minder vaak online tegenwoordig, vandaar.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
MooiWe zien je wat minder in NWS-SC de laatste tijd...
Oké, dat kan natuurlijk. Ik ben juist meer online dan voorheen.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben sowieso wat minder vaak online tegenwoordig, vandaar.
Dan lopen we elkaar blijkbaar steeds mis.quote:Op donderdag 24 september 2015 00:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Oké, dat kan natuurlijk. Ik ben juist meer online dan voorheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |