YES !!!quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:03 schreef Karina het volgende:
Ik kan niet koken maar dit kan ik dan weer wel
Zie je helemaal niets meer van!quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:30 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
YES !!!
[ afbeelding ]
Als je ooit een kookprobleem hebt,.. dan ben ik je er een schuldig..
Goed gedaanquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:30 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
YES !!!
[ afbeelding ]
Als je ooit een kookprobleem hebt,.. dan ben ik je er een schuldig..
Zit te glimmen als een klein kind hier..quote:
Alleen Levi's of Calvin Klein of zo...quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:32 schreef Specularium het volgende:
Als je spijkerbroeken kapotscheurt zijn ze ineens 50 euro meer waard.
quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:34 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Zit te glimmen als een klein kind hier..
.. echt trots, mini-monster kan 'm zo weer aan naar school morgen.
Dat ga ik 'm niet vertellen,quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:32 schreef Specularium het volgende:
Als je spijkerbroeken kapotscheurt zijn ze ineens 50 euro meer waard.
Dit keer niet in de kennel?quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:38 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Dat ga ik 'm niet vertellen,
![]()
Na buitenspelen nat en zwart terugkomen is altijd prima, maar dit vond ik echt lastig.
Wordt steeds handiger met dit soort dingen.
Straat wordt opnieuw gedaan, dus 1 supergrote zandbak buiten, was te mooi om te laten liggen, sommige dingen moet je geprobeerd hebben.quote:
Thangs? Dat zijn toch tanden, hoektanden?quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:47 schreef anonymoussie het volgende:
Is Yoki aan het shinen met zijn nieuwe thangs?
Mooi toch.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:45 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Straat wordt opnieuw gedaan, dus 1 supergrote zandbak buiten, was te mooi om te laten liggen, sommige dingen moet je geprobeerd hebben.
Allemaal van die mooie hopen straatstenen op een bergje, en grote bergen zand.
Zelf met harde regen was ie niet naar binnen te krijgen, en soms moet je je even kunnen uitleven.
Hou nu 1 "buitenspeelbroek" voor die dingen, dan mag het zo erg worden als het lukt, en blijft de rest een beetje toonbaar.
Nee dat zijn fangs.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Thangs? Dat zijn toch tanden, hoektanden?
Dacht dat hij het verkeerd had gespeldquote:
Ik shine altijd Gquote:Op dinsdag 22 september 2015 21:47 schreef anonymoussie het volgende:
Is Yoki aan het shinen met zijn nieuwe thangs?
Beetje voorbereiding voor als het hier ook Gaza is.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:45 schreef mannenkokengewoonbeter het volgende:
[..]
Straat wordt opnieuw gedaan, dus 1 supergrote zandbak buiten, was te mooi om te laten liggen, sommige dingen moet je geprobeerd hebben.
Allemaal van die mooie hopen straatstenen op een bergje, en grote bergen zand.
quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Thangs? Dat zijn toch tanden, hoektanden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |