abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156351848
quote:
99s.gif Op woensdag 23 september 2015 23:04 schreef Slayage het volgende:

[..]

altijd dat afgeven of vuurvliegje :s)
Legitieme vragen stellen is dus afgeven :)
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
  donderdag 24 september 2015 @ 17:32:52 #102
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_156352947
Meerdere berichten op Twitter:

IraqiSuryani1 twitterde op donderdag 24-09-2015 om 00:38:00 #Syria - #Syrian army (#SAA) captured several buildings in Al-Manshiya neighborhood in #Daraahttps://t.co/w0UXnF7EC5 http://t.co/fEXye6rice reageer retweet
Na het gefaalde offensief is de SAA dus een eigen offensief begonnen in Daraa.

Overigens gaan er ook geruchten dat IS massaal aan het mobiliseren is voor een grootscheepse aanval op Deir Ezzor, los van het feit dat er alweer een andere aanval gaande is:

https://now.mmedia.me/lb/(...)t&utm_medium=twitter

Als dit bericht klopt hebben ze dus konvooien uit Irak gehaald met zware wapens en strijders en dwingen ze daarnaast lokale mensen om voor hen te vechten. Laten we hopen dat de SyAAF ze te pakken neemt.
pi_156354205
Draaikontogan: Assad may take part in Syria transition

quote:
Turkish President Recep Tayyip Erdoğan has said Bashar al-Assad could take part in the transition process to find a solution in Syria, although he should have place in his country's future.

“Either a transition process without al-Assad, or with al-Assad, is possible. But what is the required is the opposition … Nobody can foresee Syria’s future with al-Assad. It’s not possible to accept a person responsible for killing 300,000 to 350,000 people, a dictator,” Erdoğan said after performing his Eid al-Adha prayer early on Sept. 24 in Istanbul.

Elaborating his discussion with Russian President Vladimir Putin on Sept. 23, Erdoğan said he “could not see a clear [perspective] in Russia’s approach to Syria.”

But he also said that the Turkish and Russian foreign ministers would launch a new working group on the Syrian crisis, according to an agreement reached in talks with Putin.

“We have decided to work on this issue at the U.N. General Assembly as a group of three foreign ministers from the U.S., Turkey and Russia,” Erdoğan said, adding that Iran and Saudi Arabia could also be involved in the process. With the participation of the EU, Jordan and Qatar, efforts for Syria could be extended, the president also said.

Erdoğan added that he told Putin that al-Assad’s current aim is to declare a “boutique Syria” of 15 percent of the country from Damascus to Latakia, including Homs.

The Turkish president also reiterated Ankara’s wish to create a “safe haven” in Syria, which it hopes will be cleared of “terrorist organizations.”
  donderdag 24 september 2015 @ 19:06:53 #104
396550 Richestorags
pi_156355046
quote:
Als je de berichten in het Turkije topic leest zie je dat hij ook weinig keus heeft: internationaal gezien wordt er gewoon niet naar Turkijes versie van het verhaal geluisterd en de grootmachten doen toch wel waar ze zin in hebben, of Ankara het wil of niet. Wat dat betreft meer een gedwongen draaikont (want hij heeft het lang volgehouden).
pi_156355238
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 19:06 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Als je de berichten in het Turkije topic leest zie je dat hij ook weinig keus heeft: internationaal gezien wordt er gewoon niet naar Turkijes versie van het verhaal geluisterd en de grootmachten doen toch wel waar ze zin in hebben, of Ankara het wil of niet. Wat dat betreft meer een gedwongen draaikont (want hij heeft het lang volgehouden).
Toevallig net zijn volledige antwoord gezien, de link laat heel wat stukken weg.

(Turkstalig)

De nadruk van zijn antwoord ligt nog steeds op dat Assad hoe dan ook moet vertrekken, desnoods via een transitieperiode gemonitord door landen zoals Rusland, Iran, Turkije, Jordanie, Saudi, VS etc.
pi_156355456
quote:
11s.gif Op donderdag 24 september 2015 19:17 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Toevallig net zijn volledige antwoord gezien, de link laat heel wat stukken weg.

(Turkstalig)

De nadruk van zijn antwoord ligt nog steeds op dat Assad hoe dan ook moet vertrekken, desnoods via een transitieperiode gemonitord door landen zoals Rusland, Iran, Turkije, Jordanie, Saudi, VS etc.
Assad vindt dat Erdogan moet vertrekken en z'n mening wordt door veel goed opgeleide Turken gedeeld. Alleen de mensen die het Erdogan-lied zingen denken daar anders over.

Ken jij 't Erdogan-lied?

[ Bericht 0% gewijzigd door Beathoven op 24-09-2015 19:31:55 ]
  donderdag 24 september 2015 @ 19:51:08 #107
396550 Richestorags
pi_156356110
IS heeft weer flinke klappen gehad, ditmaal op de weg van Palmyra naar de T4 luchtmacht basis, die ze hadden veroverd. Deze is weer in handen van de SAA. Ik vraag me af met hoeveel strijders ze nog rond Palmyra zitten.

http://www.almasdarnews.c(...)teefor-airbase-road/
pi_156356227
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 19:26 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Assad vindt dat Erdogan moet vertrekken en z'n mening wordt door veel goed opgeleide Turken gedeeld. Alleen de mensen die het Erdogan-lied zingen denken daar anders over.

Ken jij 't Erdogan-lied?
Als laag opgeleide niet-Turk heb ik geen idee waar je het over hebt.
pi_156356283
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 19:54 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Als laag opgeleide niet-Turk heb ik geen idee waar je het over hebt.
Houden zo, anders loop je er zo in de polonaise achteraan.
pi_156356329
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 19:56 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Houden zo, anders loop je er zo in de polonaise achteraan.
Ke.
pi_156357747
quote:
11s.gif Op donderdag 24 september 2015 19:17 schreef Triggershot het volgende:

[..]

(Turkstalig)

De expressie op z'n gezicht lijkt boekdelen te spreken: hij lijkt vermoeid, verslagen en weinig hoopvol.
Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
pi_156357781
Erdo heeft lijkt mij meer steun onder zijn bevolking dan Assad.
  donderdag 24 september 2015 @ 20:49:21 #113
396550 Richestorags
pi_156357880
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 20:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Erdo heeft lijkt mij meer steun onder zijn bevolking dan Assad.
Daar kan je je nog wel eens in vergissen.
pi_156358312
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 20:45 schreef primakov het volgende:

[..]

De expressie op z'n gezicht lijkt boekdelen te spreken: hij lijkt vermoeid, verslagen en weinig hoopvol.
kan ook gewoon na zijn bezoek aan Rusland direct de gedoe rondom het feest zijn natuurlijk.
pi_156358337
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 20:49 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Daar kan je je nog wel eens in vergissen.
want ?
pi_156358538
quote:
Offerfeest, volgepropte buik met lamsvlees. Dan moet je eigenlijk ook gewoon een dutje doen ipv voor die camera's verplicht je woordje.
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
  donderdag 24 september 2015 @ 21:09:35 #117
396550 Richestorags
pi_156358575
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 21:02 schreef Triggershot het volgende:

[..]

want ?
Assad geniet nog steeds veel steun.
pi_156358718
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 21:09 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Assad geniet nog steeds veel steun.
4+ miljoen vluchtelingen. 50% van het land kwijt. Als je dan een vergelijking wilt maken met Erdogan ten gunste van Assad ben ik alsnog wel benieuwd wat je daartoe doet denken.
  donderdag 24 september 2015 @ 21:18:42 #119
396550 Richestorags
pi_156358892
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 21:13 schreef Triggershot het volgende:

[..]

4+ miljoen vluchtelingen. 50% van het land kwijt. Als je dan een vergelijking wilt maken met Erdogan ten gunste van Assad ben ik alsnog wel benieuwd wat je daartoe doet denken.
Ja leuk hoor strooien met cijfers. Assad bezit een minderheidsgebied qua oppervlakte maar regeert nog steeds over meer dan 70 procent van de Syriërs. En die 4 miljoen vluchtelingen zijn gevlucht voor het geweld van de burgeroorlog, dat zegt niks over hun politieke affiliatie.
  donderdag 24 september 2015 @ 21:31:10 #120
396550 Richestorags
pi_156359303
De SAA probeert IS te isoleren in Deir Ezzor door hun aanvoerlinie vanuit Raqqa af te snijden. Als dit ze lukt zou dat samen met de sluimerende mogelijke herovering van Palmyra en de ontzetting van Kweires een serieuze doorbraak zijn van de SAA in de strijd tegen IS. Ook lijkt het alsof IS wel degelijk ernstig verzwakt is de laatste tijd. Hun offensieven falen, zijn strategisch gezien ook niet echt denderend en al hun fronten liggen onder zware druk. Ze kunnen ook niet mannen uit Raqqa blijven trekken.

http://www.almasdarnews.c(...)-deir-ezzor-highway/

Maar ze zijn nog niet uitgeteld: ze bereiden ook een eigen offensief voor rond Deir Ezzor zoals ik eerder al poste.
pi_156359354
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 21:02 schreef Triggershot het volgende:

[..]

kan ook gewoon na zijn bezoek aan Rusland direct de gedoe rondom het feest zijn natuurlijk.
Kan ook ja, vergeten dat het natuurlijk offerfeest is vandaag. En 'de' gedoe? :{
pi_156359480
quote:
1s.gif Op donderdag 24 september 2015 21:18 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ja leuk hoor strooien met cijfers. Assad bezit een minderheidsgebied qua oppervlakte maar regeert nog steeds over meer dan 70 procent van de Syriërs. En die 4 miljoen vluchtelingen zijn gevlucht voor het geweld van de burgeroorlog, dat zegt niks over hun politieke affiliatie.
In 2011 had Syrië 23 miljoen burgers, nou zo een 4+ miljoen zijn er gevlucht voor wat voor reden dan ook, zo een 300 duizend mensen zijn gedood, maak er alles bij elkaar opgeteld 5 miljoen van. Blijft er 18 miljoen mensen over ongeveer, vervolgens nog de mensen aftrekken die niet onder Assad-bewind zijn is het mij serieus een raadsel hoe je aan de 70% komt.

Ten tweede hoeven de cijfers voor jou geen maatstaf te zijn, ik vroeg jou heel concreet wat ondanks deze cijfers jou zo doet denken.

Ten derde zouden rebellen, jihadisten en de oppositie met paar duizend man nooit zo groot kunnen worden zonder steun van de lokale bevolking, zeker niet tegen de SAA, dus je 70% acht ik iets wat dubieus voor een man die nabij de helft aan controle over zijn land heeft verloren.
pi_156359522
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 21:32 schreef primakov het volgende:

[..]

Kan ook ja, vergeten dat het natuurlijk offerfeest is vandaag. En 'de' gedoe? :{
Als je er bewust oplet, ga je heeeeeeulll wat taal/spelfouten ontdekken in mijn posts hoor, let daar zelden op, al let ik er wel op zal je zo nu en dan wel makkelijk een fout kunnen opsporen :@

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-09-2015 21:38:23 ]
pi_156359581
quote:
10s.gif Op donderdag 24 september 2015 21:37 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Als je er bewust oplet, ga je heeeeeeulll wat taal/spelfouten ontdekken in mijn posts hoor, let daar zelden niet op, al let ik er wel op zal je zo nu en dan wel makkelijk een fout kunnen opsporen :@
Ja ik zie wel vaker wat fouten. Maar deze deed gewoon pijn bij het oplezen in mijn hoofd ;)
pi_156359743
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 21:38 schreef primakov het volgende:

[..]

Ja ik zie wel vaker wat fouten. Maar deze deed gewoon pijn bij het oplezen in mijn hoofd ;)
De suprematie van mijn reacties zit um natuurlijk in de inhoud. :7
pi_156363347
Syrië is prima oefenterrein voor de Chinezen.
Ура для россии
pi_156363650
Erdogan heeft zich laten intimideren door Putin?
Weer een politiek succes van de grote pragmatist?
Of weer een politieke blunder van de neo-sultan?

quote:
Assad may take part in Syria transition, Erdoğan says
Turkish President Recep Tayyip Erdoğan has said Bashar al-Assad could take part in the transition process to find a solution in Syria, although he should have place in his country's future.

“Either a transition process without al-Assad, or with al-Assad, is possible. But what is the required is the opposition … Nobody can foresee Syria’s future with al-Assad. It’s not possible to accept a person responsible for killing 300,000 to 350,000 people, a dictator,” Erdoğan said after performing his Eid al-Adha prayer early on Sept. 24 in Istanbul.

Elaborating his discussion with Russian President Vladimir Putin on Sept. 23, Erdoğan said he “could not see a clear [perspective] in Russia’s approach to Syria.”

But he also said that the Turkish and Russian foreign ministers would launch a new working group on the Syrian crisis, according to an agreement reached in talks with Putin.

“We have decided to work on this issue at the U.N. General Assembly as a group of three foreign ministers from the U.S., Turkey and Russia,” Erdoğan said, adding that Iran and Saudi Arabia could also be involved in the process. With the participation of the EU, Jordan and Qatar, efforts for Syria could be extended, the president also said.

Erdoğan added that he told Putin that al-Assad’s current aim is to declare a “boutique Syria” of 15 percent of the country from Damascus to Latakia, including Homs.

The Turkish president also reiterated Ankara’s wish to create a “safe haven” in Syria, which it hopes will be cleared of “terrorist organizations.”
http://www.hurriyetdailyn(...)=88941&NewsCatID=510
pi_156363750
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 23:51 schreef ChanceThePepper het volgende:
Erdogan heeft zich laten intimideren door Putin?
Weer een politiek succes van de grote pragmatist?
Of weer een politieke blunder van de neo-sultan?

[..]

http://www.hurriyetdailyn(...)=88941&NewsCatID=510
Waarom zou Erdogan zich in godsnaam moeten laten intimideren door Putin?
pi_156364134
Putin biedt Erdogan en Obama de perfecte exit strategie. Vooral die laatste zou allang afgezet zijn als de republikeinen niet met elkaar ruzie aan het maken waren.
  vrijdag 25 september 2015 @ 00:39:50 #130
396550 Richestorags
pi_156364648
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 21:35 schreef Triggershot het volgende:

[..]

In 2011 had Syrië 23 miljoen burgers, nou zo een 4+ miljoen zijn er gevlucht voor wat voor reden dan ook, zo een 300 duizend mensen zijn gedood, maak er alles bij elkaar opgeteld 5 miljoen van. Blijft er 18 miljoen mensen over ongeveer, vervolgens nog de mensen aftrekken die niet onder Assad-bewind zijn is het mij serieus een raadsel hoe je aan de 70% komt.

Ten tweede hoeven de cijfers voor jou geen maatstaf te zijn, ik vroeg jou heel concreet wat ondanks deze cijfers jou zo doet denken.

Ten derde zouden rebellen, jihadisten en de oppositie met paar duizend man nooit zo groot kunnen worden zonder steun van de lokale bevolking, zeker niet tegen de SAA, dus je 70% acht ik iets wat dubieus voor een man die nabij de helft aan controle over zijn land heeft verloren.
Kijk nou maar eens naar het aantal inwoners in de door Assad gecontroleerde gebieden. De oppositie geniet zeker steun, maar dat is in gebieden waar de overheid standaard al niet sterk stond. Bovendien hadden ze nooit Idlib kunnen veroveren zonder de steun van de golfstaten en de gecoördineerde steun (operatiecenters) vanuit Turkije en de nagenoeg open grens voor iedereen (veelal buitenlanders) die tegen Assad vechten.
pi_156364800
quote:
14s.gif Op donderdag 24 september 2015 23:37 schreef Woestijnvos het volgende:
Syrië is prima oefenterrein voor de Chinezen.
Waar wachten ze nog op?
Laat ze maar komen.
2 vliegen in 1 klap.

[ Bericht 0% gewijzigd door W.H.I.S.T.L.E op 25-09-2015 01:06:47 ]
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
it's ok to be licht getint
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_156364826
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 00:39 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Kijk nou maar eens naar het aantal inwoners in de door Assad gecontroleerde gebieden. De oppositie geniet zeker steun, maar dat is in gebieden waar de overheid standaard al niet sterk stond. Bovendien hadden ze nooit Idlib kunnen veroveren zonder de steun van de golfstaten en de gecoördineerde steun (operatiecenters) vanuit Turkije en de nagenoeg open grens voor iedereen (veelal buitenlanders) die tegen Assad vechten.
Ik heb geen probleem met dat de discussie zich uitbreidt, maar in beginsel vroeg ik je dus hoe je er bij kwam dat Assad van meer steun van zijn bevolking zou genieten dan Erdogan ( zo interpreteerde ik je woorden in ieder geval, mocht dat niet kloppen. ) Zeker gezien het feit dat we het over een 5 jaar durende burgeroorlog hebben, 20% van het volk is gevlucht vanwege de chaos, minimaal 1% van het volk is gedood door de regime zelf volgens de Washingtonpost en dus ook de verloren gebieden / populatie. De oorlog is natuurlijk begonnen in 2010, Assad was destijds overal sterker dan de oppositie.

De steun van andere landen en groepen vind ik niet echt een argument, want dat zou andersom ook kunnen werken, zonder steun van Rusland, Hezbollah en Iran kan men ook de claim maken dat Assad allang al was gevallen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2015 00:53:16 ]
  vrijdag 25 september 2015 @ 01:07:49 #133
396550 Richestorags
pi_156365014
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 00:52 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik heb geen probleem met dat de discussie zich uitbreidt, maar in beginsel vroeg ik je dus hoe je er bij kwam dat Assad van meer steun van zijn bevolking zou genieten dan Erdogan ( zo interpreteerde ik je woorden in ieder geval, mocht dat niet kloppen. ) Zeker gezien het feit dat we het over een 5 jaar durende burgeroorlog hebben, 20% van het volk is gevlucht vanwege de chaos, minimaal 1% van het volk is gedood door de regime zelf volgens de Washingtonpost en dus ook de verloren gebieden / populatie. De oorlog is natuurlijk begonnen in 2010, Assad was destijds overal sterker dan de oppositie.

De steun van andere landen en groepen vind ik niet echt een argument, want dat zou andersom ook kunnen werken, zonder steun van Rusland, Hezbollah en Iran kan men ook de claim maken dat Assad allang al was gevallen.
Ik zeg niet dat Assad per definitie meer steun geniet dan Erdogan maar dat men niet moet onderschatten dat Assad wel degelijk veel steun geniet. Zeker in het begin van de oorlog zag je nog dat echt veel mensen achter Assad stonden en ook in Raqqa en andere gebieden gaan geluiden op dat men toch liever Assad ziet dan IS, ondanks dat men traditioneel al minder Assad gericht was daar.

Hoe dan ook, met de opgekrikte steun van Rusland en mogelijk ook China is de overwinning voor de rebellen verder weg dan ooit. Je ziet nu al kantelingen in de strijd. Door middel van Russische intel en nieuwe wapens kan Assad gerichter en doeltreffender aanvallen, wat al tot een omcirkeling van Palmyra heeft geleid. In Deir Ezzor probeert men IS af te snijden en in Kweires probeert men de SAA te ontzetten. Er komt naar alle waarschijnlijkheid een groot offensief in de Ghab aan met Russen als backbone achter de frontlinie. In Daraa profiteert de SAA van de gestopte steun aan het zuidelijk front. In Ghouta gaan de rebellen de afgesneden aanvoer vanuit Zabadani voelen.

Latakia gaat waarschijnlijk ook gezuiverd worden door de hulp van Russische vliegtuigen, intel, wapens, manschappen en het feit dat zij een veilige zone rond hun basis willen.

[ Bericht 18% gewijzigd door Richestorags op 25-09-2015 01:14:34 ]
  vrijdag 25 september 2015 @ 09:53:11 #134
396550 Richestorags
pi_156367630
Het is aan in Syrië. Rusland heeft IS gebombardeerd in Noord Aleppo om de SAA te ondersteunen in haar offensief richting Kuweires.

http://www.almasdarnews.c(...)on-kuweires-airbase/
  vrijdag 25 september 2015 @ 10:15:59 #135
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_156367997
quote:

[..]

Het gaat dan ook alles behalve voorspoedig in de peilingen.
Say what?
  vrijdag 25 september 2015 @ 10:23:24 #136
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_156368124
4rj1n twitterde op donderdag 24-09-2015 om 23:08:23 Kurds, Arabs, Turkmen &Christians in Sheikh Meqsud protested attacks & embargo by Nusra & Ahrar. (ANHA)#TwitterKurds http://t.co/MVVsJ6wc9k reageer retweet
Say what?
  vrijdag 25 september 2015 @ 12:52:32 #137
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_156371135
EjmAlrai twitterde op vrijdag 25-09-2015 om 12:46:37 Jund Al Aqsa Abu Al Tayb Al Idlib was executing an SAA in the 1st FT. He was killed near Fua,north of #Idlib. #Syria http://t.co/NHAGr60XAO reageer retweet
Gematigd
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 25 september 2015 @ 12:59:59 #138
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_156371284
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 12:52 schreef Szura het volgende:
EjmAlrai twitterde op vrijdag 25-09-2015 om 12:46:37 Jund Al Aqsa Abu Al Tayb Al Idlib was executing an SAA in the 1st FT. He was killed near Fua,north of #Idlib. #Syria http://t.co/NHAGr60XAO reageer retweet
Gematigd
Incident, afgelopen 4 jaar zat vol incidenten
Say what?
  vrijdag 25 september 2015 @ 13:00:58 #139
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_156371306
Terror_Monitor twitterde op vrijdag 25-09-2015 om 07:02:48 #SYRIATurkistan Islamic Party Release Photos Of Their 'CUBS' Training Camp In Jisr al-Shughur, #Idlib. http://t.co/96EUSirafw reageer retweet

Say what?
  vrijdag 25 september 2015 @ 13:03:39 #140
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_156371357
quote:
Akkoord over drie plaatsen in Syrië

De strijdende partijen in Syrië hebben een akkoord bereikt over twee plaatsen in het noordwesten en een stad aan de grens met Libanon.

Het akkoord kwam tot stand met bemiddeling van de Verenigde Naties, zeiden bronnen die bij de onderhandelingen betrokken waren donderdag.

Volgens het akkoord trekken rebellen zich terug uit de streek bij Libanon. Uit twee sjiitische dorpen die de rebellen belegeren in het noordwesten worden de burgers geëvacueerd. Het akkoord moet binnen een half jaar worden uitgevoerd, tijdens een staakt-het-vuren in de regio.

De evacuatie van gewonden begint vrijdag al.

Door: ANP
Say what?
pi_156372696
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 13:00 schreef UpsideDown het volgende:
Terror_Monitor twitterde op vrijdag 25-09-2015 om 07:02:48 #SYRIATurkistan Islamic Party Release Photos Of Their 'CUBS' Training Camp In Jisr al-Shughur, #Idlib. http://t.co/96EUSirafw reageer retweet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toekomstige gematigde rebellen.
pi_156375182
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 14:07 schreef Koskesh het volgende:

[..]

Toekomstige gematigde rebellen.
Turken zijn seculier is mijn favoriete meme.
pi_156377536
Allemaal leuk en aardig dat de Russen en Chinezen even dat land gaan ontdoen van het kanker gezwel dat IS heet, ben er ook zeker voorstander van maar dan gaan die mongolen gewoon ergens anders verder, in Libië bijvoorbeeld.
Zonder wrijving geen glans
pi_156377957
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 13:00 schreef UpsideDown het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
/Gematigde oppositiemodus aan

Zal je net zien dat Rusland expres die gematigde jeugdkampen gaat lopen bombarderen.

/Gematigde oppositiemodus uit
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_156378082
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 18:24 schreef chroestjov het volgende:

[..]

/Gematigde oppositiemodus aan

Zal je net zien dat Rusland expres die gematigde jeugdkampen gaat lopen bombarderen.

/Gematigde oppositiemodus uit
Ook dat zijn terroristenkampen. "Gematigd" bestaat niet in Syrie. er is maar 1 legitieme regering en dat is die in damascus van Assad, de rest kan worden aangevallen. Laat de westerse coalitie zich met isis bemoeien, dan kunnen de russen die andere terroristische bendes aanpakken.
  vrijdag 25 september 2015 @ 20:14:19 #146
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_156380823
Kwam dit net tegen via Facebook, een artikel van DEBKAfaal:
quote:
First combined Russian-Syrian-Hizballah atack on ISIS

Before dawn on Thursday, Sept. 24, Russian marines went into battle for the first time since their deployment to Syria, DEBKAfile’s military and intelligence sources reveal. Russian Marine Brigade 810 fought with Syrian army and Hizballah special forces in an attack on ISIS forces at the Kweiris airbase, east of Aleppo.

-knip-

The offensive to regain Kweiris airbase that fell to ISIS in mid-June is the first step in the implementation of Russia’s operational plan for the Aleppo area.

-knip-
:') _O-
Say what?
pi_156383679
Perfecte combo, de russische commando's met de geharde Hezbollah strijders. dit is een fantastische ontwikkeling natuurlijk en een kantelpunt in de oorlog. Het pad naar vrede lijkt nu te zijn ingeslagen dankzij de Russen en Hezbollah!! _O_ _O_
  vrijdag 25 september 2015 @ 21:35:46 #148
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_156383923
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 21:30 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Perfecte combo, de russische commando's met de geharde Hezbollah strijders. dit is een fantastische ontwikkeling natuurlijk en een kantelpunt in de oorlog. Het pad naar vrede lijkt nu te zijn ingeslagen dankzij de Russen en Hezbollah!! _O_ _O_
Ware het niet dat dit het grootste onzinbericht is wat ik tot nu toe gelezen heb over dit conflict, en iedereen deelt het. :')
Say what?
pi_156387259
Russian marines join Hizballah in first Syrian battle – a danger signal for US, Israel, is de titel van de tekst.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
it's ok to be licht getint
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_156390132
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 22:56 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Russian marines join Hizballah in first Syrian battle – a danger signal for US, Israel, is de titel van de tekst.
Rusland gaat Israël helemaal met rust laten, 1 op de 8 inwoners van Israël is van Russische komaf. Ja, het zou kunnen gebeuren dat Israël per ongeluk een keer een bommetje op een Rus laat vallen die voor Hezbollah bedoeld was, dan is het "sorry", een ceremonie en gaat het leven weer verder.
Racist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')