Legitieme vragen stellen is dus afgevenquote:Op woensdag 23 september 2015 23:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
altijd dat afgeven of vuurvliegje
Na het gefaalde offensief is de SAA dus een eigen offensief begonnen in Daraa.twitter:IraqiSuryani1 twitterde op donderdag 24-09-2015 om 00:38:00#Syria - #Syrian army (#SAA) captured several buildings in Al-Manshiya neighborhood in #Daraahttps://t.co/w0UXnF7EC5 http://t.co/fEXye6rice reageer retweet
quote:Turkish President Recep Tayyip Erdoğan has said Bashar al-Assad could take part in the transition process to find a solution in Syria, although he should have place in his country's future.
“Either a transition process without al-Assad, or with al-Assad, is possible. But what is the required is the opposition … Nobody can foresee Syria’s future with al-Assad. It’s not possible to accept a person responsible for killing 300,000 to 350,000 people, a dictator,” Erdoğan said after performing his Eid al-Adha prayer early on Sept. 24 in Istanbul.
Elaborating his discussion with Russian President Vladimir Putin on Sept. 23, Erdoğan said he “could not see a clear [perspective] in Russia’s approach to Syria.”
But he also said that the Turkish and Russian foreign ministers would launch a new working group on the Syrian crisis, according to an agreement reached in talks with Putin.
“We have decided to work on this issue at the U.N. General Assembly as a group of three foreign ministers from the U.S., Turkey and Russia,” Erdoğan said, adding that Iran and Saudi Arabia could also be involved in the process. With the participation of the EU, Jordan and Qatar, efforts for Syria could be extended, the president also said.
Erdoğan added that he told Putin that al-Assad’s current aim is to declare a “boutique Syria” of 15 percent of the country from Damascus to Latakia, including Homs.
The Turkish president also reiterated Ankara’s wish to create a “safe haven” in Syria, which it hopes will be cleared of “terrorist organizations.”
Als je de berichten in het Turkije topic leest zie je dat hij ook weinig keus heeft: internationaal gezien wordt er gewoon niet naar Turkijes versie van het verhaal geluisterd en de grootmachten doen toch wel waar ze zin in hebben, of Ankara het wil of niet. Wat dat betreft meer een gedwongen draaikont (want hij heeft het lang volgehouden).quote:Op donderdag 24 september 2015 18:35 schreef Triggershot het volgende:
Draaikontogan: Assad may take part in Syria transition
[..]
Toevallig net zijn volledige antwoord gezien, de link laat heel wat stukken weg.quote:Op donderdag 24 september 2015 19:06 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Als je de berichten in het Turkije topic leest zie je dat hij ook weinig keus heeft: internationaal gezien wordt er gewoon niet naar Turkijes versie van het verhaal geluisterd en de grootmachten doen toch wel waar ze zin in hebben, of Ankara het wil of niet. Wat dat betreft meer een gedwongen draaikont (want hij heeft het lang volgehouden).
Assad vindt dat Erdogan moet vertrekken en z'n mening wordt door veel goed opgeleide Turken gedeeld. Alleen de mensen die het Erdogan-lied zingen denken daar anders over.quote:Op donderdag 24 september 2015 19:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Toevallig net zijn volledige antwoord gezien, de link laat heel wat stukken weg.
(Turkstalig)
De nadruk van zijn antwoord ligt nog steeds op dat Assad hoe dan ook moet vertrekken, desnoods via een transitieperiode gemonitord door landen zoals Rusland, Iran, Turkije, Jordanie, Saudi, VS etc.
Als laag opgeleide niet-Turk heb ik geen idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 24 september 2015 19:26 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Assad vindt dat Erdogan moet vertrekken en z'n mening wordt door veel goed opgeleide Turken gedeeld. Alleen de mensen die het Erdogan-lied zingen denken daar anders over.
Ken jij 't Erdogan-lied?
Houden zo, anders loop je er zo in de polonaise achteraan.quote:Op donderdag 24 september 2015 19:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als laag opgeleide niet-Turk heb ik geen idee waar je het over hebt.
Ke.quote:Op donderdag 24 september 2015 19:56 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Houden zo, anders loop je er zo in de polonaise achteraan.
De expressie op z'n gezicht lijkt boekdelen te spreken: hij lijkt vermoeid, verslagen en weinig hoopvol.quote:Op donderdag 24 september 2015 19:17 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Toevallig net zijn volledige antwoord gezien, de link laat heel wat stukken weg.
(Turkstalig)
De nadruk van zijn antwoord ligt nog steeds op dat Assad hoe dan ook moet vertrekken, desnoods via een transitieperiode gemonitord door landen zoals Rusland, Iran, Turkije, Jordanie, Saudi, VS etc.
Daar kan je je nog wel eens in vergissen.quote:Op donderdag 24 september 2015 20:46 schreef WammesWaggel het volgende:
Erdo heeft lijkt mij meer steun onder zijn bevolking dan Assad.
kan ook gewoon na zijn bezoek aan Rusland direct de gedoe rondom het feest zijn natuurlijk.quote:Op donderdag 24 september 2015 20:45 schreef primakov het volgende:
[..]
De expressie op z'n gezicht lijkt boekdelen te spreken: hij lijkt vermoeid, verslagen en weinig hoopvol.
want ?quote:Op donderdag 24 september 2015 20:49 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Daar kan je je nog wel eens in vergissen.
Offerfeest, volgepropte buik met lamsvlees. Dan moet je eigenlijk ook gewoon een dutje doen ipv voor die camera's verplicht je woordje.quote:Op donderdag 24 september 2015 20:45 schreef primakov het volgende:
De expressie op z'n gezicht lijkt boekdelen te spreken: hij lijkt vermoeid, verslagen en weinig hoopvol.
4+ miljoen vluchtelingen. 50% van het land kwijt. Als je dan een vergelijking wilt maken met Erdogan ten gunste van Assad ben ik alsnog wel benieuwd wat je daartoe doet denken.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:09 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Assad geniet nog steeds veel steun.
Ja leuk hoor strooien met cijfers. Assad bezit een minderheidsgebied qua oppervlakte maar regeert nog steeds over meer dan 70 procent van de Syriërs. En die 4 miljoen vluchtelingen zijn gevlucht voor het geweld van de burgeroorlog, dat zegt niks over hun politieke affiliatie.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
4+ miljoen vluchtelingen. 50% van het land kwijt. Als je dan een vergelijking wilt maken met Erdogan ten gunste van Assad ben ik alsnog wel benieuwd wat je daartoe doet denken.
Kan ook ja, vergeten dat het natuurlijk offerfeest is vandaag. En 'de' gedoe?quote:Op donderdag 24 september 2015 21:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
kan ook gewoon na zijn bezoek aan Rusland direct de gedoe rondom het feest zijn natuurlijk.
In 2011 had Syrië 23 miljoen burgers, nou zo een 4+ miljoen zijn er gevlucht voor wat voor reden dan ook, zo een 300 duizend mensen zijn gedood, maak er alles bij elkaar opgeteld 5 miljoen van. Blijft er 18 miljoen mensen over ongeveer, vervolgens nog de mensen aftrekken die niet onder Assad-bewind zijn is het mij serieus een raadsel hoe je aan de 70% komt.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ja leuk hoor strooien met cijfers. Assad bezit een minderheidsgebied qua oppervlakte maar regeert nog steeds over meer dan 70 procent van de Syriërs. En die 4 miljoen vluchtelingen zijn gevlucht voor het geweld van de burgeroorlog, dat zegt niks over hun politieke affiliatie.
Als je er bewust oplet, ga je heeeeeeulll wat taal/spelfouten ontdekken in mijn posts hoor, let daar zelden op, al let ik er wel op zal je zo nu en dan wel makkelijk een fout kunnen opsporenquote:Op donderdag 24 september 2015 21:32 schreef primakov het volgende:
[..]
Kan ook ja, vergeten dat het natuurlijk offerfeest is vandaag. En 'de' gedoe?
Ja ik zie wel vaker wat fouten. Maar deze deed gewoon pijn bij het oplezen in mijn hoofdquote:Op donderdag 24 september 2015 21:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als je er bewust oplet, ga je heeeeeeulll wat taal/spelfouten ontdekken in mijn posts hoor, let daar zelden niet op, al let ik er wel op zal je zo nu en dan wel makkelijk een fout kunnen opsporen
De suprematie van mijn reacties zit um natuurlijk in de inhoud.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:38 schreef primakov het volgende:
[..]
Ja ik zie wel vaker wat fouten. Maar deze deed gewoon pijn bij het oplezen in mijn hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |