Daarom interesseert het je geen fluitquote:Op vrijdag 25 september 2015 17:53 schreef habitue het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om. Al heeft ze 100 mannen voor zich gehad... Ik vraag dat soort dingen ook nooit omdat het me geen fluit interesseert.
Ik zou er misschien nog kunnen inkomen dat het je wat onzeker maakt, maar jaloers? Sowieso een nare eigenschap.
Nice try, maar nee.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daarom interesseert het je geen fluit
Het heeft mij ook nooit geboeid. Sterker nog, liever een vriendin met een wild sex leven dan 1 die er maar een paar gehad heeft. Dan weet je tenminste dat ze over de fase "flink los gaan met verschillende mannen" is. Is bij mij het zelfde. Ik heb een vrij actief seksleven achter de rug die alle kanten op ging. Van heel knap tot bagger lelijk en alles er tussen in. Ik heb nu een vriendin waar ik alles in gevonden heb wat ik zocht en nul behoefte aan het "onbekende" puur omdat ik dat onbekende al mee gemaakt heb. Ik weet wat er is te krijgen en te vinden. Ik denk dat het voor een vrouw net zo werkt.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daarom interesseert het je geen fluit
Ten eerste heeft niet iedereen die fase. Klinkt wel wat onzeker van je trouwens. Bang dat je meisje vreemdgaat of niet genoeg aan je heeft?quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het heeft mij ook nooit geboeid. Sterker nog, liever een vriendin met een wild sex leven dan 1 die er maar een paar gehad heeft. Dan weet je tenminste dat ze over de fase "flink los gaan met verschillende mannen" is. Is bij mij het zelfde. Ik heb een vrij actief seksleven achter de rug die alle kanten op ging. Van heel knap tot bagger lelijk en alles er tussen in. Ik heb nu een vriendin waar ik alles in gevonden heb wat ik zocht en nul behoefte aan het "onbekende" puur omdat ik dat onbekende al mee gemaakt heb. Ik weet wat er is te krijgen en te vinden. Ik denk dat het voor een vrouw net zo werkt.
Dat wel, echter heb ik te vaak gezien dat die mensen de werkelijkheid volledig uit het oog verloren zijn en zo in zich zelf zijn gaan geloven dat ze volledig overtuigd zijn geraakt van het feit dat wat zij zeggen enkel en alleen de waarheid is en verder niks meer aannemen. En dat ze zo gefixeerd zijn op zoveel mogelijk vrouwen krijgen zijn dat een langere relatie helemaal niet mogelijk is omdat ze niet weten hoe verder na wat losbandige sex contacten.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:44 schreef K44S het volgende:
De werkelijke "pua" doet tenminste wat met de tips en ondernemen actie.
Nee zeker niet, op een gegeven moment kom je in je leven op het punt dat het leuk geweest is en je iets serieus wilt en wilt gaan bouwen aan je toekomst. Dat is een gehele nieuwe fase in je leven en dan is het fijn als je partner op dat zelfde punt staan en een soort gelijk leven achter de rug heeft.quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ten eerste heeft niet iedereen die fase. Klinkt wel wat onzeker van je trouwens. Bang dat je meisje vreemdgaat of niet genoeg aan je heeft?
Dat is zeker waar, maar daar kom je van zelf wel achter tijdens het daten. Daar date je toch ook voor? Kijken wat de ander wilt, verwacht en waar die staat in het leven?quote:Ten tweede weet je helemaal niet of die fase voorbij is. Misschien ben jij daar gewoon onderdeel van.
Je bedoelt de mensen die tips geven hier?quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat wel, echter heb ik te vaak gezien dat die mensen de werkelijkheid volledig uit het oog verloren zijn en zo in zich zelf zijn gaan geloven dat ze volledig overtuigd zijn geraakt van het feit dat wat zij zeggen enkel en alleen de waarheid is en verder niks meer aannemen. En dat ze zo gefixeerd zijn op zoveel mogelijk vrouwen krijgen zijn dat een langere relatie helemaal niet mogelijk is omdat ze niet weten hoe verder na wat losbandige sex contacten.
Zoals die ene Julian.quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat wel, echter heb ik te vaak gezien dat die mensen de werkelijkheid volledig uit het oog verloren zijn en zo in zich zelf zijn gaan geloven dat ze volledig overtuigd zijn geraakt van het feit dat wat zij zeggen enkel en alleen de waarheid is en verder niks meer aannemen. En dat ze zo gefixeerd zijn op zoveel mogelijk vrouwen krijgen zijn dat een langere relatie helemaal niet mogelijk is omdat ze niet weten hoe verder na wat losbandige sex contacten.
Wil*quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee zeker niet, op een gegeven moment kom je in je leven op het punt dat het leuk geweest is en je iets serieus wilt en wilt gaan bouwen aan je toekomst. Dat is een gehele nieuwe fase in je leven en dan is het fijn als je partner op dat zelfde punt staan en een soort gelijk leven achter de rug heeft.
[..]
Dat is zeker waar, maar daar kom je van zelf wel achter tijdens het daten. Daar date je toch ook voor? Kijken wat de ander wilt, verwacht en waar die staat in het leven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
So what? Wat cue zegt, ik ben ook al een stuk langer vrijgezel. En voordat je over daten en seks begint, mijn laatste date was in juli, de laatste keer seks heel wat langer geleden. Is dat klote? Natuurlijk! Maar kom op, zolang je niets doet met adviezen gaat t sowieso niets worden! Ga op stap, ontmoet mensen en ouwehoer gewoon maar raak...quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik leef ook pas 1,5 jaar jahelaas..
Kun je idd beter om de haverklap sneue omeliners postenquote:Op vrijdag 25 september 2015 20:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bedoelt de mensen die tips geven hier?
Nog zo'n versierwonderquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Kun je idd beter om de haverklap sneue omeliners posten
Probeer anders eens wat constructiefs te posten. Je loopt altijd af te geven op mensen die hier tijd en moeite in steken maar het is nooit goed. Zo werkt het allemaal niet volgens jou. Ik ben wel benieuwd naar jouw wijsheid. Hoeveel zakken Napoleon's vreet jij per dag? Zuurpruim.quote:
Die tijd heb ik allang gehad, hommoquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Probeer anders eens wat constructiefs te posten. Je loopt altijd af te geven op mensen die hier tijd en moeite in steken maar het is nooit goed. Zo werkt het allemaal niet volgens jou. Ik ben wel benieuwd naar jouw wijsheid. Hoeveel zakken Napoleon's vreet jij per dag? Zuurpruim.
Als ik zie hoe makkelijk het is om op mijn leeftijd op een festival met iemand te zoenen, dan moet seks op Deezertje's leeftijd niet een al te groot probleem zijn.quote:
Nope, laatst was er een onderzoek waaruit bleek, dat als de vrouw maar 1 bedpartner heeft gehad, de kans op een scheiding het kleinst is. Bij een man was dat verband niet te vinden.quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het heeft mij ook nooit geboeid. Sterker nog, liever een vriendin met een wild sex leven dan 1 die er maar een paar gehad heeft. Dan weet je tenminste dat ze over de fase "flink los gaan met verschillende mannen" is. Is bij mij het zelfde. Ik heb een vrij actief seksleven achter de rug die alle kanten op ging. Van heel knap tot bagger lelijk en alles er tussen in. Ik heb nu een vriendin waar ik alles in gevonden heb wat ik zocht en nul behoefte aan het "onbekende" puur omdat ik dat onbekende al mee gemaakt heb. Ik weet wat er is te krijgen en te vinden. Ik denk dat het voor een vrouw net zo werkt.
alsof d'r überhaupt een verband is bij dat soort zaken, jezusquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:22 schreef netchip het volgende:
[..]
Nope, laatst was er een onderzoek waaruit bleek, dat als de vrouw maar 1 bedpartner heeft gehad, de kans op een scheiding het kleinst is. Bij een man was dat verband niet te vinden.
Bron?quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:22 schreef netchip het volgende:
[..]
Nope, laatst was er een onderzoek waaruit bleek, dat als de vrouw maar 1 bedpartner heeft gehad, de kans op een scheiding het kleinst is. Bij een man was dat verband niet te vinden.
Nee maar ik weet dat je dat heel graag wilt geloven, al was het alleen maar om je door drenkte verzuurde gedrag te rechtvaarden. Maar nee sorryquote:Op vrijdag 25 september 2015 20:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bedoelt de mensen die tips geven hier?
Dat is 1 van de vele voorbeelden ja. Maar ook op andere gebieden zie je dat trouwens, denk aan mensen met bizar veel geld.quote:
Enige wat permanent zuur is is je klabanus na al die kutjes die je gehad hebtquote:Op vrijdag 25 september 2015 23:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee maar ik weet dat je dat heel graag wilt geloven, al was het alleen maar om je door drenkte verzuurde gedrag te rechtvaarden. Maar nee sorry
[..]
Dat is 1 van de vele voorbeelden ja. Maar ook op andere gebieden zie je dat trouwens, denk aan mensen met bizar veel geld.
Help me even.... Want valt dit onder,quote:Op vrijdag 25 september 2015 23:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Enige wat permanent zuur is is je klabanus na al die kutjes die je gehad hebt
Kijk eens in de spiegelquote:Op vrijdag 25 september 2015 23:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Help me even.... Want valt dit onder,
Humor
Korreltje zout
Niet serieus nemen
Sexueel getinte dubbele opmerking
Het is allemaal super uitvergroot en een grap
quote:
Tools krijgen om aan je karakter en persoonlijkheid te werken vind ik persoonlijk een stuk waardevoller dan met excel leren werken (wat ik overigens ook makkelijk op youtube kan leren, toch zijn er honderden betaalde cursussen)quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het gaat hier om waarden die voor elke mens tot de basis behoren. Piramide van Mazlow enzo. Dit is geen vakgerichte cursus.
Sommige mensen zijn gehandicapt en kunnen niet normaal sociaal interacteren. Vervolgens worden ze door kwakzalvers uitgeknepen. Daar heb ik geen greintje respect voor. Dat is rijk worden over de ruggen van zwakke mensen. Dan ben je gewoon een boef.
Maar goed, dit is niet het topic daarvoor.
Plus de seks is gewoon veel beter als ze weet wat ze doet.quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hiermee bedoel je dat jouw beeld van versieren ook verkeerd zou kunnen zijn? Of is dat anders.quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat zal zomaar kunnen natuurlijk. Ik spreek uit mijn personelijke ervaring en zegt niet dat het de enige juiste waarheid is. Ik laat dat over aan de mensen die het horen lezen. Mijn mening is wel sterk en kan ik altijd onderbouwen. Tegelijk lees en luister ik wel naar andere meningen. Vind ik ook belangrijk want gedurende je hele leven leer je, dus ook op dit gebied denk ik dan. Het klinkt misschien vreemd, maar in alles wat ik doe of denk vraag ik me zelf met grote vraag af, is dat wek zo wat ik zeg? Doe ik dat nou wel zo goed? En dan zijn er genoeg momenten dat ik denk, jaja zat je toch mooi fout 5 jaar geleden. Niet omdat het fout was, maar omdat ik nu dingen weet, hoor of geleerd heb die ik toen niet wist.quote:Op zaterdag 26 september 2015 00:07 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Hiermee bedoel je dat jouw beeld van versieren ook verkeerd zou kunnen zijn? Of is dat anders.
En hoe oud ben jij?quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:19 schreef netchip het volgende:
[..]
Als ik zie hoe makkelijk het is om op mijn leeftijd op een festival met iemand te zoenen, dan moet seks op Deezertje's leeftijd niet een al te groot probleem zijn.
Het heeft je ook zo lekker ver gebrachtquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die tijd heb ik allang gehad, hommo
Vreemd he, zoveel tips van hier vroeger opgevolgd en nog steeds even ver als ik al wasquote:Op zaterdag 26 september 2015 01:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Het heeft je ook zo lekker ver gebracht
Alles
Kut
Enter.
Wacht even, dus jij zegt nu dat het aan alle tips van de afgelopen jaren licht dat je geen stap verder bent gekomen?quote:Op zaterdag 26 september 2015 01:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vreemd he, zoveel tips van hier vroeger opgevolgd en nog steeds even ver als ik al was
Het probleem met online tips is dat het allemaal online is... de werkelijke reden waarom het iemand niet lukt om contact te leggen, of meer, wordt vaak pas duidelijk 'in het echt' als je die persoon in actie ziet. Hier blijft het gissen, theorie vs praktijk. Er is geen magische tip, maar je kunt moeilijk de tips de schuld geven dat je geen steek verder bent gekomen. Sommige mensen hebben er wel wat aan gehad.quote:Op zaterdag 26 september 2015 01:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vreemd he, zoveel tips van hier vroeger opgevolgd en nog steeds even ver als ik al was
Denk dat seks krijgen op jouw leeftijd toch ietsje makkelijker is dan op die van Deezertje.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:19 schreef netchip het volgende:
[..]
Als ik zie hoe makkelijk het is om op mijn leeftijd op een festival met iemand te zoenen, dan moet seks op Deezertje's leeftijd niet een al te groot probleem zijn.
nee, dat zegt hij helemaal niet.quote:Op zaterdag 26 september 2015 08:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wacht even, dus jij zegt nu dat het aan alle tips van de afgelopen jaren licht dat je geen stap verder bent gekomen?
Laat zitten joh, ook_gek kan toch helemaal niet lezen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 08:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee, dat zegt hij helemaal niet.
Net zoals 95% van de mensen die in dit topic om advies vroegen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 01:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
strawberry dan ook niet.quote:Op zaterdag 26 september 2015 08:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Laat zitten joh, ook_gek kan toch helemaal niet lezen.
Dan zit het probleem hem misschien meer in het regelen van dates. Kan alleen voor mezelf spreken, maar ik vond de gesprekken met Faxie nou niet bepaald uitnodigend voor een date in de periode dat ik nog single was. Nofiquote:Op zaterdag 26 september 2015 09:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
strawberry dan ook niet.![]()
Ik snap van faxie btw ook niet dat hij nooit vriendinnetjes heeft, nu heb ik maar 1 avondje met hem zitten kletsen, maar hij kwam niet raar over ofzo, en hij ziet er best goed uit...
Heb je hem proberen te versieren? Wilde je hem zoenen? Wilde je met hem trouwen, op vakantie? Dat iemand niet raar is maakt hem niet meteen woest aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 26 september 2015 09:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik snap van faxie btw ook niet dat hij nooit vriendinnetjes heeft, nu heb ik maar 1 avondje met hem zitten kletsen, maar hij kwam niet raar over ofzo, en hij ziet er best goed uit...
Ik zie een verbandquote:Op zaterdag 26 september 2015 09:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Net zoals 95% van de mensen die in dit topic om advies vroegen.
Zo raar
Relaties zijn nu eenmaal niet voorspelbaar. Ik ontmoet ook weleens mensen waarvan ik denk 'hoe kan jij nu geen relatie hebben' zoals fax inderdaad, maar ook 'hoe kan jij ooit iemand gevonden hebben'. Uiterlijk is maar 1 aspect helaas. Ook sociaal gedrag, intellect, locatie en nog vele andere dingen dragen bij aan aantrekkingskracht. Waarom ben je immers tot de een wel aangetrokken en tot de ander niet?quote:Op zaterdag 26 september 2015 09:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ben echt al tien dingen begonnen te typen, maar laat maar gewoonquote:Op zaterdag 26 september 2015 10:57 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je hem proberen te versieren? Wilde je hem zoenen? Wilde je met hem trouwen, op vakantie? Dat iemand niet raar is maakt hem niet meteen woest aantrekkelijk.
ik heb het dan ook niet over uiterlijk alleen. Ik noem dat óók.quote:Op zaterdag 26 september 2015 10:59 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zie een verband
[..]
Relaties zijn nu eenmaal niet voorspelbaar. Ik ontmoet ook weleens mensen waarvan ik denk 'hoe kan jij nu geen relatie hebben' zoals fax inderdaad, maar ook 'hoe kan jij ooit iemand gevonden hebben'. Uiterlijk is maar 1 aspect helaas. Ook sociaal gedrag, intellect, locatie en nog vele andere dingen dragen bij aan aantrekkingskracht. Waarom ben je immers tot de een wel aangetrokken en tot de ander niet?
Want? Op je 24ste heeft het gros van de meiden hun 'fun' tijd van met iedereen in bed duiken al achter de rug?quote:Op zaterdag 26 september 2015 08:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Denk dat seks krijgen op jouw leeftijd toch ietsje makkelijker is dan op die van Deezertje.
Nee hoor. Aannames weer. Bij mij gaat het daten momenteel ook voor geen meter, maar de behoefte aan seks blijft. Heb nu ook ff geen zin in serieus gedate, merk ik weer, dus ik ga weer richting de friends with benefits-route. Genoeg die daar voor te porren zijnquote:Op zaterdag 26 september 2015 11:21 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Want? Op je 24ste heeft het gros van de meiden hun 'fun' tijd van met iedereen in bed duiken al achter de rug?
Ik begin vandaag aan het boek 'Ja-maar omdenken...'
Tijd voor reallife hulp?quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die tijd heb ik allang gehad, hommo
Ik zie je DM wel verschijnen.quote:Op zaterdag 26 september 2015 11:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Nee hoor. Aannames weer. Bij mij gaat het daten momenteel ook voor geen meter, maar de behoefte aan seks blijft. Heb nu ook ff geen zin in serieus gedate, merk ik weer, dus ik ga weer richting de friends with benefits-route. Genoeg die daar voor te porren zijnEn dat geldt ook voor vrouwen. Afgelopen zomer een leuke tijd gehad met een dame van 25 die er precies zo over dacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |