Het volgen van de seminars kosten pak weg rond de 1500 euro (heel programma wat er achter zit).quote:
Ik probeerde ernaar te kijken, maar ik heb het niet op zelfvoldane mensen die denken de wijsheid in pacht te hebben.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:39 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Die gasten zijn marketingwise echt genieen. Tanken per jaar 20 miljoen binnen aan abbonementen.
Dan verwacht je eigenlijk dat vrouwen jou gaan versieren? Veel mannen dromer er wel over dat vrouwen hen versieren in plaats van andersom.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, half oktober is er pas weer wat.
Net trouwens een dame aangesproken bij de sportschool die ik al vaker zag en zij mij ook... Gewoon over ditjes en datjes, vrij relaxed. Maar na 3 vragen netjes beantwoord te hebben (zonder tegenvraag van haar kant) pakte ze haar oortjes, sportte verder en kwartier later droop ze zonder oogcontact de zaal uit.. Ach, in ieder geval geprobeerdHet begint steeds meer te wroeten merk ik, ja zoeken en forceren werkt niet en zo erg is een blauwtje dus ook niet. Ik blijf gewoon de dingen doen die ik leuk vindt..
Je kan toch gewoon ff hangen? De stad in? Een activiteit?quote:Op donderdag 24 september 2015 23:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Net trouwens een dame aangesproken bij de sportschool die ik al vaker zag en zij mij ook... Gewoon over ditjes en datjes, vrij relaxed. Maar na 3 vragen netjes beantwoord te hebben (zonder tegenvraag van haar kant) pakte ze haar oortjes, sportte verder en kwartier later droop ze zonder oogcontact de zaal uit.. Ach, in ieder geval geprobeerdHet begint steeds meer te wroeten merk ik, ja zoeken en forceren werkt niet en zo erg is een blauwtje dus ook niet. Ik blijf gewoon de dingen doen die ik leuk vindt..
Moet dat ergens niet enorm frustrerend zijn dat je al lange tijd naar iets verlangt maar het niet kan krijgen? Zeker als je de hele tijd leeftijdsgenoten tegenkomt die intiem zijn lijkt me dat best wel klote.quote:Op donderdag 24 september 2015 19:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja en al anderhalf jaar geen relatie (en daarvoor ook al niet echt). Daarom spreek ik ook meer vrouwen aan de laatste tijd. Voel me al wat lekkerder in mijn vel!
Ook minder verwachtingen, maar dat levert dus ook vrijwel niks op behalve weer alleen in bed 's avonds..
Dit. Je kan toch naar de kroeg ofzo?quote:Op vrijdag 25 september 2015 01:41 schreef Gray het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon ff hangen? De stad in? Een activiteit?
quote:Op vrijdag 25 september 2015 01:42 schreef syndroom het volgende:
[..]
Moet dat ergens niet enorm frustrerend zijn dat je al lange tijd naar iets verlangt maar het niet kan krijgen? Zeker als je de hele tijd leeftijdsgenoten tegenkomt die intiem zijn lijkt me dat best wel klote.
Moet jij zeggenquote:Op vrijdag 25 september 2015 01:42 schreef syndroom het volgende:
[..]
Moet dat ergens niet enorm frustrerend zijn dat je al lange tijd naar iets verlangt maar het niet kan krijgen? Zeker als je de hele tijd leeftijdsgenoten tegenkomt die intiem zijn lijkt me dat best wel klote.
quote:Op vrijdag 25 september 2015 01:12 schreef K44S het volgende:
[..]
Het volgen van de seminars kosten pak weg rond de 1500 euro (heel programma wat er achter zit).
En ze hebben 2/3 boeken. Van rond de 12 euro.
quote:Op donderdag 24 september 2015 19:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja en al anderhalf jaar geen relatie (en daarvoor ook al niet echt). Daarom spreek ik ook meer vrouwen aan de laatste tijd. Voel me al wat lekkerder in mijn vel!
Ook minder verwachtingen, maar dat levert dus ook vrijwel niks op behalve weer alleen in bed 's avonds..
quote:Op donderdag 24 september 2015 23:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Geen idee... ik heb alleen het boek van hen gekocht (10 euro).quote:Op vrijdag 25 september 2015 08:07 schreef habitue het volgende:
[..]tering wat een geld. En hoor je dan ook nog wat anders behalve open deuren?
Kan je beter andersom doen. Eerst seks, dan een relatie. Seks is makkelijker te krijgen dan een relatie.quote:Op vrijdag 25 september 2015 07:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
[..]
Moet jij zeggenMaar inderdaad, ondanks het clichébeeld dat je tijdens je studietijd veel experimenteert wil je niet bijna maagdloos eindigen... Hoeveel seks hebben studenten die niet in een relatie zitten nou echt op maandbasis? Seks is voor mij misschien weer een stap hoger (eerst maar een relatie opbouwen), maar afwachten tot ik wordt aangesproken of versierd kan ik lang wachten, dus begin nu gewoon vaker een gesprek. Gisteren trouwens ook bij een dude gedaan
Ik zou hem aanraden eerst dates, dan seks, dan nog meer dates en seks. En nooit een relatie te gaan beginnen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:21 schreef netchip het volgende:
[..]
Kan je beter andersom doen. Eerst seks, dan een relatie. Seks is makkelijker te krijgen dan een relatie.
Oh? Hoe kom je bij die wijsheid?quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:21 schreef netchip het volgende:
[..]
Kan je beter andersom doen. Eerst seks, dan een relatie. Seks is makkelijker te krijgen dan een relatie.
Het is deezertje...quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:31 schreef JAOC het volgende:
[..]
Ik zou hem aanraden eerst dates, dan seks, dan nog meer dates en seks. En nooit een relatie te gaan beginnen.
Ik leef ook pas 1,5 jaar jaquote:Op vrijdag 25 september 2015 10:49 schreef yats het volgende:
[..]
Oh? Hoe kom je bij die wijsheid?
[..]
Het is deezertje...
Ow en deezer, 1,5 jaar? Dat is toch helemaal niet zo lang?
Zeur dan niet..quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:09 schreef Deezertje het volgende:
Ik leef ook pas 1,5 jaar jahelaas..
Maar jij hebt nog weleens dates en seks. Hier niks nada noppes. En seks regelen is echt niet zo makkelijk als sommigen hier roepen hoor.quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeur dan niet..
Ik leef al langer en ben nog langer vrijgezel
Niet als je de voorgestelde methodes niet volgt neequote:Op vrijdag 25 september 2015 13:39 schreef Deezertje het volgende:
Maar jij hebt nog weleens dates en seks. Hier niks nada noppes. En seks regelen is echt niet zo makkelijk als sommigen hier roepen hoor.
Waarom zou je die info niet gratis aanbieden? Wij kunnen het toch ook allemaal?quote:Op vrijdag 25 september 2015 01:12 schreef K44S het volgende:
[..]
Het volgen van de seminars kosten pak weg rond de 1500 euro (heel programma wat er achter zit).
En ze hebben 2/3 boeken. Van rond de 12 euro.
Je kan ook met flinke kortingen naar die seminars.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Waarom zou je die info niet gratis aanbieden? Wij kunnen het toch ook allemaal?
Dit is gewoon geld verdienen over de ruggen van sociaal zwakkeren.
Holy shit. Het is nog meer dan ik dacht: Jaarprogramma kost 3500 euro. Daarvoor geven ze 10 seminars en een aantal weekenden. Wat ze je ook daadwerkelijk leren is allemaal niet zo bijzonder. De reden dat mensen er succes uit halen is waarschijnlijk voornamelijk door het feit dat ze door dat hoge bedrag vastberaden zijn om een jaar actief met zichzelf aan de slag te gaan.quote:
Dat is de beste groep die financieel uit te knijpen zijn. Zo manipulatief als de pest, geen eigen mening dua je kan ze alles wijs maken. En vaak ook de groep met genoeg geld omdat ze niks hebben om het aan uit te geven.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat was ook de reden van mijn vraag. 20 miljoen is wel heel erg veel!quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:00 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Holy shit. Het is nog meer dan ik dacht: Jaarprogramma kost 3500 euro. Daarvoor geven ze 10 seminars en een aantal weekenden. Wat ze je ook daadwerkelijk leren is allemaal niet zo bijzonder. De reden dat mensen er succes uit halen is waarschijnlijk voornamelijk door het feit dat ze door dat hoge bedrag vastberaden zijn om een jaar actief met zichzelf aan de slag te gaan.
Maakte net een foutje trouwens. Het is 2 miljoen.
Wat denk je dat een gemiddelde cursus/training in een willekeurig veld kost? (educatie, accounting, engineering)quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Jah inderdaad. M'n maat zei 10.000 mensen die 2000 per jaar voor een abbo neerleggen. Blijkbaar had hij het mis.quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is de beste groep die financieel uit te knijpen zijn. Zo manipulatief als de pest, geen eigen mening dua je kan ze alles wijs maken. En vaak ook de groep met genoeg geld omdat ze niks hebben om het aan uit te geven.
Als ik hun was zou ik enkele hoeren inhuren die ik door de kansloze laat versieren en laat sex hebben. Denken ze helemaal dat het allemaal echt werkt en dus nog meer geld bereid zijn uit te geven!
[..]
Dat was ook de reden van mijn vraag. 20 miljoen is wel heel erg veel!
Het gaat hier om waarden die voor elke mens tot de basis behoren. Piramide van Mazlow enzo. Dit is geen vakgerichte cursus.quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:14 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Wat denk je dat een gemiddelde cursus/training in een willekeurig veld kost? (educatie, accounting, engineering)
Volgens mij heb je vooral veel zelfmedelijden.quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar jij hebt nog weleens dates en seks. Hier niks nada noppes. En seks regelen is echt niet zo makkelijk als sommigen hier roepen hoor.
Omdat je niet in de sociale kringen zoekt. Het OV en de sportschool vallen daar niet onder.quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:39 schreef Deezertje het volgende:
[..]
waarom leeft hij nietquote:Op vrijdag 25 september 2015 17:07 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Omdat je niet in de sociale kringen zoekt. Het OV en de sportschool vallen daar niet onder.
App die gozer dat je dit weekend verschillende kroegen wil afstruinen. Je klaagt wel over dat je al 24 bent enzo, maar leef verdomme dan ook. Alleen jij kunt een verandering realiseren.
Als je jong bent is het wel sociaal geaccepteerd om rond te sletten. Ik mis wel een beetje dat onbezorgde gevoel wat veel studenten wel hebben. Zou jij dat niet willen? Liever de slet uithangen dan met een slecht humeur seksloos alleen in bed liggen fantaseren.quote:Op vrijdag 25 september 2015 07:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
[..]
Moet jij zeggenMaar inderdaad, ondanks het clichébeeld dat je tijdens je studietijd veel experimenteert wil je niet bijna maagdloos eindigen... Hoeveel seks hebben studenten die niet in een relatie zitten nou echt op maandbasis? Seks is voor mij misschien weer een stap hoger (eerst maar een relatie opbouwen), maar afwachten tot ik wordt aangesproken of versierd kan ik lang wachten, dus begin nu gewoon vaker een gesprek. Gisteren trouwens ook bij een dude gedaan
Waar maak je je druk om. Al heeft ze 100 mannen voor zich gehad... Ik vraag dat soort dingen ook nooit omdat het me geen fluit interesseert.quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:45 schreef syndroom het volgende:
Ik zit wel met een dilemma, stel ik leer een leuke vrouw kennen maar ze is geen maagd meer, op zich geen probleem maar als blijkt dat ze iets van meer dan 5 mannen voor mij heeft gehad krijg ik daar toch een onprettig gevoel bij. Die kans zou weleens reëel kunnen zijn, genoeg studentes die wekelijks met verschillende mannen seks hebben, daar zit ik niet op te wachten.
Ergens voel ik dan toch een klein beetje jaloezie in mij opkomen. Zij die tig scharrels heeft gehad, elke week met een ander in bed duikt, zou mij dan moeten ontmaagden.
Typisch Nederlands weer dat het maar 'oké' is als je als jonge vrouw er een losbandig seksueel leven erop na houdt. Alsof het doodnormaal is dat je per week met 3 of 4 verschillende mannen seks hebt.quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:53 schreef habitue het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om. Al heeft ze 100 mannen voor zich gehad... Ik vraag dat soort dingen ook nooit omdat het me geen fluit interesseert.
Ik zou er misschien nog kunnen inkomen dat het je wat onzeker maakt, maar jaloers? Sowieso een nare eigenschap.
Ik beoordeel mensen niet op het aantal sekspartners dat ze gehad hebben nee. Maar als jij dat wel wil doen, prima.quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:59 schreef syndroom het volgende:
[..]
Typisch Nederlands weer dat het maar 'oké' is als je als jonge vrouw er een losbandig seksueel leven erop na houdt. Alsof het doodnormaal is dat je per week met 3 of 4 verschillende mannen seks hebt.
Als ik de kans zou hebben zal ik het ook doen. Mijn grens ligt wel bij financieel in de problemen komen. Het is een simpel vraag aanbod verhaal vind ik.quote:Op vrijdag 25 september 2015 16:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het gaat hier om waarden die voor elke mens tot de basis behoren. Piramide van Mazlow enzo. Dit is geen vakgerichte cursus.
Sommige mensen zijn gehandicapt en kunnen niet normaal sociaal interacteren. Vervolgens worden ze door kwakzalvers uitgeknepen. Daar heb ik geen greintje respect voor. Dat is rijk worden over de ruggen van zwakke mensen. Dan ben je gewoon een boef.
Maar goed, dit is niet het topic daarvoor.
3-4 per week is wel heel veel, maar dat hoeft nog geen aanleiding te zijn een leuke relatie uit de weg te gaan.quote:Op vrijdag 25 september 2015 17:59 schreef syndroom het volgende:
[..]
Typisch Nederlands weer dat het maar 'oké' is als je als jonge vrouw er een losbandig seksueel leven erop na houdt. Alsof het doodnormaal is dat je per week met 3 of 4 verschillende mannen seks hebt.
Omdat het bij klagen blijft, zonder er daadwerkelijk wat aan te doen.quote:
De werkelijke "pua" doet tenminste wat met de tips en ondernemen actie.quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:06 schreef syndroom het volgende:
Die pua heren zijn de grootste mooipraters die er zijn.
quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:19 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Omdat het bij klagen blijft, zonder er daadwerkelijk wat aan te doen.
Daarom interesseert het je geen fluitquote:Op vrijdag 25 september 2015 17:53 schreef habitue het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om. Al heeft ze 100 mannen voor zich gehad... Ik vraag dat soort dingen ook nooit omdat het me geen fluit interesseert.
Ik zou er misschien nog kunnen inkomen dat het je wat onzeker maakt, maar jaloers? Sowieso een nare eigenschap.
Nice try, maar nee.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daarom interesseert het je geen fluit
Het heeft mij ook nooit geboeid. Sterker nog, liever een vriendin met een wild sex leven dan 1 die er maar een paar gehad heeft. Dan weet je tenminste dat ze over de fase "flink los gaan met verschillende mannen" is. Is bij mij het zelfde. Ik heb een vrij actief seksleven achter de rug die alle kanten op ging. Van heel knap tot bagger lelijk en alles er tussen in. Ik heb nu een vriendin waar ik alles in gevonden heb wat ik zocht en nul behoefte aan het "onbekende" puur omdat ik dat onbekende al mee gemaakt heb. Ik weet wat er is te krijgen en te vinden. Ik denk dat het voor een vrouw net zo werkt.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daarom interesseert het je geen fluit
Ten eerste heeft niet iedereen die fase. Klinkt wel wat onzeker van je trouwens. Bang dat je meisje vreemdgaat of niet genoeg aan je heeft?quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het heeft mij ook nooit geboeid. Sterker nog, liever een vriendin met een wild sex leven dan 1 die er maar een paar gehad heeft. Dan weet je tenminste dat ze over de fase "flink los gaan met verschillende mannen" is. Is bij mij het zelfde. Ik heb een vrij actief seksleven achter de rug die alle kanten op ging. Van heel knap tot bagger lelijk en alles er tussen in. Ik heb nu een vriendin waar ik alles in gevonden heb wat ik zocht en nul behoefte aan het "onbekende" puur omdat ik dat onbekende al mee gemaakt heb. Ik weet wat er is te krijgen en te vinden. Ik denk dat het voor een vrouw net zo werkt.
Dat wel, echter heb ik te vaak gezien dat die mensen de werkelijkheid volledig uit het oog verloren zijn en zo in zich zelf zijn gaan geloven dat ze volledig overtuigd zijn geraakt van het feit dat wat zij zeggen enkel en alleen de waarheid is en verder niks meer aannemen. En dat ze zo gefixeerd zijn op zoveel mogelijk vrouwen krijgen zijn dat een langere relatie helemaal niet mogelijk is omdat ze niet weten hoe verder na wat losbandige sex contacten.quote:Op vrijdag 25 september 2015 19:44 schreef K44S het volgende:
De werkelijke "pua" doet tenminste wat met de tips en ondernemen actie.
Nee zeker niet, op een gegeven moment kom je in je leven op het punt dat het leuk geweest is en je iets serieus wilt en wilt gaan bouwen aan je toekomst. Dat is een gehele nieuwe fase in je leven en dan is het fijn als je partner op dat zelfde punt staan en een soort gelijk leven achter de rug heeft.quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ten eerste heeft niet iedereen die fase. Klinkt wel wat onzeker van je trouwens. Bang dat je meisje vreemdgaat of niet genoeg aan je heeft?
Dat is zeker waar, maar daar kom je van zelf wel achter tijdens het daten. Daar date je toch ook voor? Kijken wat de ander wilt, verwacht en waar die staat in het leven?quote:Ten tweede weet je helemaal niet of die fase voorbij is. Misschien ben jij daar gewoon onderdeel van.
Je bedoelt de mensen die tips geven hier?quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat wel, echter heb ik te vaak gezien dat die mensen de werkelijkheid volledig uit het oog verloren zijn en zo in zich zelf zijn gaan geloven dat ze volledig overtuigd zijn geraakt van het feit dat wat zij zeggen enkel en alleen de waarheid is en verder niks meer aannemen. En dat ze zo gefixeerd zijn op zoveel mogelijk vrouwen krijgen zijn dat een langere relatie helemaal niet mogelijk is omdat ze niet weten hoe verder na wat losbandige sex contacten.
Zoals die ene Julian.quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat wel, echter heb ik te vaak gezien dat die mensen de werkelijkheid volledig uit het oog verloren zijn en zo in zich zelf zijn gaan geloven dat ze volledig overtuigd zijn geraakt van het feit dat wat zij zeggen enkel en alleen de waarheid is en verder niks meer aannemen. En dat ze zo gefixeerd zijn op zoveel mogelijk vrouwen krijgen zijn dat een langere relatie helemaal niet mogelijk is omdat ze niet weten hoe verder na wat losbandige sex contacten.
Wil*quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee zeker niet, op een gegeven moment kom je in je leven op het punt dat het leuk geweest is en je iets serieus wilt en wilt gaan bouwen aan je toekomst. Dat is een gehele nieuwe fase in je leven en dan is het fijn als je partner op dat zelfde punt staan en een soort gelijk leven achter de rug heeft.
[..]
Dat is zeker waar, maar daar kom je van zelf wel achter tijdens het daten. Daar date je toch ook voor? Kijken wat de ander wilt, verwacht en waar die staat in het leven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
So what? Wat cue zegt, ik ben ook al een stuk langer vrijgezel. En voordat je over daten en seks begint, mijn laatste date was in juli, de laatste keer seks heel wat langer geleden. Is dat klote? Natuurlijk! Maar kom op, zolang je niets doet met adviezen gaat t sowieso niets worden! Ga op stap, ontmoet mensen en ouwehoer gewoon maar raak...quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik leef ook pas 1,5 jaar jahelaas..
Kun je idd beter om de haverklap sneue omeliners postenquote:Op vrijdag 25 september 2015 20:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bedoelt de mensen die tips geven hier?
Nog zo'n versierwonderquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:43 schreef fathank het volgende:
[..]
Kun je idd beter om de haverklap sneue omeliners posten
Probeer anders eens wat constructiefs te posten. Je loopt altijd af te geven op mensen die hier tijd en moeite in steken maar het is nooit goed. Zo werkt het allemaal niet volgens jou. Ik ben wel benieuwd naar jouw wijsheid. Hoeveel zakken Napoleon's vreet jij per dag? Zuurpruim.quote:
Die tijd heb ik allang gehad, hommoquote:Op vrijdag 25 september 2015 21:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Probeer anders eens wat constructiefs te posten. Je loopt altijd af te geven op mensen die hier tijd en moeite in steken maar het is nooit goed. Zo werkt het allemaal niet volgens jou. Ik ben wel benieuwd naar jouw wijsheid. Hoeveel zakken Napoleon's vreet jij per dag? Zuurpruim.
Als ik zie hoe makkelijk het is om op mijn leeftijd op een festival met iemand te zoenen, dan moet seks op Deezertje's leeftijd niet een al te groot probleem zijn.quote:
Nope, laatst was er een onderzoek waaruit bleek, dat als de vrouw maar 1 bedpartner heeft gehad, de kans op een scheiding het kleinst is. Bij een man was dat verband niet te vinden.quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het heeft mij ook nooit geboeid. Sterker nog, liever een vriendin met een wild sex leven dan 1 die er maar een paar gehad heeft. Dan weet je tenminste dat ze over de fase "flink los gaan met verschillende mannen" is. Is bij mij het zelfde. Ik heb een vrij actief seksleven achter de rug die alle kanten op ging. Van heel knap tot bagger lelijk en alles er tussen in. Ik heb nu een vriendin waar ik alles in gevonden heb wat ik zocht en nul behoefte aan het "onbekende" puur omdat ik dat onbekende al mee gemaakt heb. Ik weet wat er is te krijgen en te vinden. Ik denk dat het voor een vrouw net zo werkt.
alsof d'r überhaupt een verband is bij dat soort zaken, jezusquote:Op vrijdag 25 september 2015 22:22 schreef netchip het volgende:
[..]
Nope, laatst was er een onderzoek waaruit bleek, dat als de vrouw maar 1 bedpartner heeft gehad, de kans op een scheiding het kleinst is. Bij een man was dat verband niet te vinden.
Bron?quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:22 schreef netchip het volgende:
[..]
Nope, laatst was er een onderzoek waaruit bleek, dat als de vrouw maar 1 bedpartner heeft gehad, de kans op een scheiding het kleinst is. Bij een man was dat verband niet te vinden.
Nee maar ik weet dat je dat heel graag wilt geloven, al was het alleen maar om je door drenkte verzuurde gedrag te rechtvaarden. Maar nee sorryquote:Op vrijdag 25 september 2015 20:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bedoelt de mensen die tips geven hier?
Dat is 1 van de vele voorbeelden ja. Maar ook op andere gebieden zie je dat trouwens, denk aan mensen met bizar veel geld.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |