Lang leve de projectgroepjesquote:Op donderdag 24 september 2015 18:52 schreef Rucola het volgende:
[..]
Hahah wat raar, zoiets heb ik echt nog nooit besproken met mensen omdat het niet te bespreken is.
Ja en al anderhalf jaar geen relatie (en daarvoor ook al niet echtquote:Op donderdag 24 september 2015 18:27 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nu ben je weer aan het benadrukken wat iemand anders wel heeft. Je bent obsessief.
Dit gaat zo echt niet werken. Het is al anderhalf jaar dezelfde posts.
Al weer met die gozer wat afgesproken? Leuke bandjes dit weekend?quote:Op donderdag 24 september 2015 19:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja en al anderhalf jaar geen relatie (en daarvoor ook al niet echt). Daarom spreek ik ook meer vrouwen aan de laatste tijd. Voel me al wat lekkerder in mijn vel!
Ook minder verwachtingen, maar dat levert dus ook vrijwel niks op behalve weer alleen in bed 's avonds..
Die gasten zijn marketingwise echt genieen. Tanken per jaar 20 miljoen binnen aan abbonementen.quote:Op donderdag 24 september 2015 17:41 schreef K44S het volgende:
[..]
In godsnaam. h-o-e- v-a-a-k is het je al geschreeuwd: Concentreer je je er niet zo op:
https://www.facebook.com/(...)eos/458596067598769/
Serieus. Ik nok er mee. Ik walg van je visuele circel.
Ik heb momenteel geen werk, ga ik dan janken wat ik moet doen en analyseren? NEE, ik onderneem STAPPEN.
Ik ben er ook ingetraptquote:Op donderdag 24 september 2015 21:39 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Die gasten zijn marketingwise echt genieen. Tanken per jaar 20 miljoen binnen aan abbonementen.
Wat kost zo een abbo dan?quote:Op donderdag 24 september 2015 21:39 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Die gasten zijn marketingwise echt genieen. Tanken per jaar 20 miljoen binnen aan abbonementen.
Nee, half oktober is er pas weer wat.quote:Op donderdag 24 september 2015 20:21 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Al weer met die gozer wat afgesproken? Leuke bandjes dit weekend?
Het volgen van de seminars kosten pak weg rond de 1500 euro (heel programma wat er achter zit).quote:
Ik probeerde ernaar te kijken, maar ik heb het niet op zelfvoldane mensen die denken de wijsheid in pacht te hebben.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:39 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Dan verwacht je eigenlijk dat vrouwen jou gaan versieren? Veel mannen dromer er wel over dat vrouwen hen versieren in plaats van andersom.quote:Op donderdag 24 september 2015 23:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee, half oktober is er pas weer wat.
Net trouwens een dame aangesproken bij de sportschool die ik al vaker zag en zij mij ook... Gewoon over ditjes en datjes, vrij relaxed. Maar na 3 vragen netjes beantwoord te hebben (zonder tegenvraag van haar kant) pakte ze haar oortjes, sportte verder en kwartier later droop ze zonder oogcontact de zaal uit.. Ach, in ieder geval geprobeerdHet begint steeds meer te wroeten merk ik, ja zoeken en forceren werkt niet en zo erg is een blauwtje dus ook niet. Ik blijf gewoon de dingen doen die ik leuk vindt..
Je kan toch gewoon ff hangen? De stad in? Een activiteit?quote:Op donderdag 24 september 2015 23:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Net trouwens een dame aangesproken bij de sportschool die ik al vaker zag en zij mij ook... Gewoon over ditjes en datjes, vrij relaxed. Maar na 3 vragen netjes beantwoord te hebben (zonder tegenvraag van haar kant) pakte ze haar oortjes, sportte verder en kwartier later droop ze zonder oogcontact de zaal uit.. Ach, in ieder geval geprobeerdHet begint steeds meer te wroeten merk ik, ja zoeken en forceren werkt niet en zo erg is een blauwtje dus ook niet. Ik blijf gewoon de dingen doen die ik leuk vindt..
Moet dat ergens niet enorm frustrerend zijn dat je al lange tijd naar iets verlangt maar het niet kan krijgen? Zeker als je de hele tijd leeftijdsgenoten tegenkomt die intiem zijn lijkt me dat best wel klote.quote:Op donderdag 24 september 2015 19:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja en al anderhalf jaar geen relatie (en daarvoor ook al niet echt). Daarom spreek ik ook meer vrouwen aan de laatste tijd. Voel me al wat lekkerder in mijn vel!
Ook minder verwachtingen, maar dat levert dus ook vrijwel niks op behalve weer alleen in bed 's avonds..
Dit. Je kan toch naar de kroeg ofzo?quote:Op vrijdag 25 september 2015 01:41 schreef Gray het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon ff hangen? De stad in? Een activiteit?
quote:Op vrijdag 25 september 2015 01:42 schreef syndroom het volgende:
[..]
Moet dat ergens niet enorm frustrerend zijn dat je al lange tijd naar iets verlangt maar het niet kan krijgen? Zeker als je de hele tijd leeftijdsgenoten tegenkomt die intiem zijn lijkt me dat best wel klote.
Moet jij zeggenquote:Op vrijdag 25 september 2015 01:42 schreef syndroom het volgende:
[..]
Moet dat ergens niet enorm frustrerend zijn dat je al lange tijd naar iets verlangt maar het niet kan krijgen? Zeker als je de hele tijd leeftijdsgenoten tegenkomt die intiem zijn lijkt me dat best wel klote.
quote:Op vrijdag 25 september 2015 01:12 schreef K44S het volgende:
[..]
Het volgen van de seminars kosten pak weg rond de 1500 euro (heel programma wat er achter zit).
En ze hebben 2/3 boeken. Van rond de 12 euro.
quote:Op donderdag 24 september 2015 19:16 schreef Deezertje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 september 2015 23:58 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Geen idee... ik heb alleen het boek van hen gekocht (10 euro).quote:Op vrijdag 25 september 2015 08:07 schreef habitue het volgende:
[..]tering wat een geld. En hoor je dan ook nog wat anders behalve open deuren?
Kan je beter andersom doen. Eerst seks, dan een relatie. Seks is makkelijker te krijgen dan een relatie.quote:Op vrijdag 25 september 2015 07:45 schreef Deezertje het volgende:
[..]
[..]
Moet jij zeggenMaar inderdaad, ondanks het clichébeeld dat je tijdens je studietijd veel experimenteert wil je niet bijna maagdloos eindigen... Hoeveel seks hebben studenten die niet in een relatie zitten nou echt op maandbasis? Seks is voor mij misschien weer een stap hoger (eerst maar een relatie opbouwen), maar afwachten tot ik wordt aangesproken of versierd kan ik lang wachten, dus begin nu gewoon vaker een gesprek. Gisteren trouwens ook bij een dude gedaan
Ik zou hem aanraden eerst dates, dan seks, dan nog meer dates en seks. En nooit een relatie te gaan beginnen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:21 schreef netchip het volgende:
[..]
Kan je beter andersom doen. Eerst seks, dan een relatie. Seks is makkelijker te krijgen dan een relatie.
Oh? Hoe kom je bij die wijsheid?quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:21 schreef netchip het volgende:
[..]
Kan je beter andersom doen. Eerst seks, dan een relatie. Seks is makkelijker te krijgen dan een relatie.
Het is deezertje...quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:31 schreef JAOC het volgende:
[..]
Ik zou hem aanraden eerst dates, dan seks, dan nog meer dates en seks. En nooit een relatie te gaan beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |