Je weet dat veel mensen dat uit beleefdheid doen he. Het zegt dus helemaal niks, sorry.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Gewoon duidelijk oogcontact ofzo, inclusief glimlach.
Hoiquote:Op woensdag 23 september 2015 16:38 schreef broccoli. het volgende:
[..]
't Is gewoon Faxie in een berenpak
Wat stel jij voor?quote:Op woensdag 23 september 2015 22:55 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Laten we mensen die bewust geen advies opvolgen gewoon gaan pesten. Dan gebeurt er misschien wat.
Het hele leven is kut, wen er maar aan.quote:Op donderdag 24 september 2015 12:51 schreef Deezertje het volgende:
Over blauwtjes lopen: op zich niet erg als ze bijvoorbeeld al bezet is, maar als je écht iemand leuk vindt maar diegene jou niet dan is 't wel balen
Life is a bitch, you just need to learn how to fuck it.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het hele leven is kut, wen er maar aan.
Maar mijn observatie was wel juist helaasquote:Op donderdag 24 september 2015 15:32 schreef K44S het volgende:
[..]
Life is a bitch, you just need to learn how to fuck it.
Heb je het gevraagd?quote:Op donderdag 24 september 2015 15:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar mijn observatie was wel juist helaasze vinden elkaar leuk leuk. Next helaas.
Next!quote:Op donderdag 24 september 2015 15:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nee maar hand in hand, zoenend en oplichten als ze elkaar zien lijkt me wel duidelijk
Maar wie? Kom laatste tijd alleen nog maar mensen tegen die bezet zijn of geen interesse hebben, lijkt hetquote:
In godsnaam. h-o-e- v-a-a-k is het je al geschreeuwd: Concentreer je je er niet zo op:quote:Op donderdag 24 september 2015 17:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar wie? Kom laatste tijd alleen nog maar mensen tegen die bezet zijn of geen interesse hebben, lijkt hetTerwijl ik lekkerder in mijn vel zit deze week. Kwam oud-klasgenoot tegen waarvan iedereen dacht dat ze forever alone zou blijven, heeft ze sinds een jaar een relatie en gaat volgende maand samenwonen
Dikke karma
Waarvan iedereen dacht forever alone? Bespreek je dat überhaupt met mensen?quote:Op donderdag 24 september 2015 17:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar wie? Kom laatste tijd alleen nog maar mensen tegen die bezet zijn of geen interesse hebben, lijkt hetTerwijl ik lekkerder in mijn vel zit deze week. Kwam oud-klasgenoot tegen waarvan iedereen dacht dat ze forever alone zou blijven, heeft ze sinds een jaar een relatie en gaat volgende maand samenwonen
Dikke karma
Dat hoort erbij. Is het klote? Zeker! Vergaat de wereld? Volgens mij is de wereld gisteren niet vergaan, of ik moet iets gemist hebben.quote:Op donderdag 24 september 2015 12:51 schreef Deezertje het volgende:
Over blauwtjes lopen: op zich niet erg als ze bijvoorbeeld al bezet is, maar als je écht iemand leuk vindt maar diegene jou niet dan is 't wel balen
Dude, ontspan eens! Ben er eens niet zo mee bezig. Dit gaat niet werken...quote:Op donderdag 24 september 2015 17:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dikke karma
Nu ben je weer aan het benadrukken wat iemand anders wel heeft. Je bent obsessief.quote:Op donderdag 24 september 2015 17:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dikke karma
Op school toen wel ja. Ik kwam er ook niet al te best uit hoorquote:Op donderdag 24 september 2015 18:07 schreef Rucola het volgende:
[..]
Waarvan iedereen dacht forever alone? Bespreek je dat überhaupt met mensen?
Gewoon met normale en stabiele mannen afspreken.quote:Op donderdag 24 september 2015 18:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind t vooral lastig dat ik niet zomaar wat durf af te spreken met n man zonder dat ik verder interesse heb, dat komt mede door mannen als deezertje
Hahah wat raar, zoiets heb ik echt nog nooit besproken met mensen omdat het niet te bespreken is.quote:Op donderdag 24 september 2015 18:30 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Op school toen wel ja. Ik kwam er ook niet al te best uit hoor
ik heb soms moeite mrt dat inschattenquote:Op donderdag 24 september 2015 18:51 schreef Rucola het volgende:
[..]
Gewoon met normale en stabiele mannen afspreken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |