abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156304045
Ah, gelukkig. Nu mogen ze wat mij betreft allemaal naar West Europa. :)
pi_156304102
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 18:34 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Punt 1: De reis neemt teveel risico's met zich mee.
Het is natuurlijk niet zo dat elke vluchteling die hier aanklopt een gevaarlijke reis achter de rug heeft. Dat hoeft helemaal niet, ze kunnen hier ook op veiligere manieren gekomen zijn.

Punt 2: Er is een grote kans dat deze vluchtelingen ontmaskerd worden.
Terroristische organisaties kunnen hier rekening mee houden door niet-opvallende terroristen te sturen. Misdadigers zonder strafblad, mensen die nog niet 'in the picture' staan.

Kortom, op basis van deze argumenten vind ik de conclusie dat er geen terroristen naar hier komen niet sterk.
Toch kunnen die terroristen gewoon op een vliegtuigstappen met een goed vals paspoort, ze hebben immers geld genoeg. Via de asielprocedures worden veel lastige vragen gesteld en onderzoeken gestart, daarnaast moeten ze wonen in een asielzoekerscentrum. Via een andere methode kunnen ze meteen gaan en staan waar ze willen en is er geen omkijken naar, dan is gewoon illegaal binnenkomen met een bootje met een paar mensen beter en veiliger dan in de massa verstoppen en kun je ook nog eenvoudiger wapens, drugs en geld smokkelen.
pi_156304248
Waarom zouden ze eigenlijk hier soldaten ronselen voor de gewapende strijd in Syrië en strijders in Syrië de rubber boot opsturen voor een idiote reis om, als ze het redden, hier een aanslag te plegen. Is het slimmer, veiliger en goedkoper om hier mensen te ronselen die hier een aanslag willen plegen.
pi_156304357
Tuurlijk joh :')
pi_156304383
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 20:00 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Toch kunnen die terroristen gewoon op een vliegtuigstappen met een goed vals paspoort, ze hebben immers geld genoeg. Via de asielprocedures worden veel lastige vragen gesteld en onderzoeken gestart, daarnaast moeten ze wonen in een asielzoekerscentrum. Via een andere methode kunnen ze meteen gaan en staan waar ze willen en is er geen omkijken naar, dan is gewoon illegaal binnenkomen met een bootje met een paar mensen beter en veiliger dan in de massa verstoppen en kun je ook nog eenvoudiger wapens, drugs en geld smokkelen.
Omdat in de asielprocedure lastige vragen worden gesteld komen hier geen terroristen.

Durf jij je hand daarvoor in het vuur te steken?
pi_156304652
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 20:12 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Omdat in de asielprocedure lastige vragen worden gesteld komen hier geen terroristen.

Het zou in theorie kunnen, maar er worden redenen opgesomd waarom het niet logisch is. Alles kan goedkoper, sneller, veiliger en efficienter van het oogpunt gezien van een terrorist. Tegenargumenten zijn uiteraard welkom, dat is het leuke van een forum als dit. Ik wil best helemaal bang zijn, maar dat lukt me niet als ik geen bewijs heb.
pi_156304686
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 20:12 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet maar dat is ook niet wat beweerd werd:
quote:
De chef van de geheime dienst denkt dat terroristen die risico's zelf ook inzien en daarom liever andere methodes gebruiken.
Ik denk dat ze er best tussen zullen zitten of in elk geval potentiële terroristen. Ik koester me geen enkele illusie wat dat betreft net zoals ik denk dat er ook potentiële teroristen gewoon al in de EU leven en hier geboren zijn.
pi_156304737
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 20:22 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Het zou in theorie kunnen, maar er worden redenen opgesomd waarom het niet logisch is. Alles kan goedkoper, sneller, veiliger en efficienter van het oogpunt gezien van een terrorist. Tegenargumenten zijn uiteraard welkom, dat is het leuke van een forum als dit. Ik wil best helemaal bang zijn, maar dat lukt me niet als ik geen bewijs heb.
Ik geef argumenten waarom het wel kan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 18:34 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Punt 1: De reis neemt teveel risico's met zich mee.
Het is natuurlijk niet zo dat elke vluchteling die hier aanklopt een gevaarlijke reis achter de rug heeft. Dat hoeft helemaal niet, ze kunnen hier ook op veiligere manieren gekomen zijn.

Punt 2: Er is een grote kans dat deze vluchtelingen ontmaskerd worden.
Terroristische organisaties kunnen hier rekening mee houden door niet-opvallende terroristen te sturen. Misdadigers zonder strafblad, mensen die nog niet 'in the picture' staan.

Kortom, op basis van deze argumenten vind ik de conclusie dat er geen terroristen naar hier komen niet sterk.
Asielzoekers krijgen alles van de staat. Als ze eenmaal een huurhuis hebben, kunnen ze prima een terroristische aanslag voorbereiden.
pi_156304796
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 20:26 schreef luxerobots het volgende:

[..]

[..]

Asielzoekers krijgen alles van de staat. Als ze eenmaal een huurhuis hebben, kunnen ze prima een terroristische aanslag voorbereiden.
Wapens hebben is makkelijker om een aanslag te plegen dan een huurhuis.
pi_156304811
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 20:26 schreef luxerobots het volgende:

[..]

[..]

Wat weer een onzin dat die mensen alles krijgen van de staat. Ik denk dat de gemiddelde Nederlander veel meer heeft dan de asielzoekers.
pi_156304862
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 20:28 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Wapens hebben is makkelijker om een aanslag te plegen dan een huurhuis.
Een terrorist bereidt zich voor. Dan is een plek voor jezelf erg belangrijk.
pi_156304894
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 20:28 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Wat weer een onzin dat die mensen alles krijgen van de staat. Ik denk dat de gemiddelde Nederlander veel meer heeft dan de asielzoekers.
Ze krijgen niet alles van de staat, geen Porsche bijvoorbeeld. Maar bijna alles wat ze hebben, hebben ze wel van de staat gekregen.
pi_156304986
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 20:30 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Een terrorist bereidt zich voor. Dan is een plek voor jezelf erg belangrijk.
IS en andere terroristische organisaties hebben vreselijk veel geld, die zijn niet heel erg afhankelijk van de gratis huurwoning.

Voorbereiden kan ook in een moskee, of bij iemand die al een huis heeft en hetzelfde denkt als jij, of in een hotel, een theehuis etc etc.
pi_156305020
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 20:32 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ze krijgen niet alles van de staat, geen Porsche bijvoorbeeld. Maar bijna alles wat ze hebben, hebben ze wel van de staat gekregen.
Dat durf ik ook niet te beweren, ze mogen ook 24 weken per jaar werken en ik neem aan dat sommigen dat doen dus dingen kunnen kopen. Ze kunnen in die korte tijd natuurlijk nooit veel verdienen maar er zijn ook mensen die dingen schenken en mogelijk hadden ze zelf wel wat kapitaal uit het buitenland. Dat mensen een verblijfsvergunning vragen in Nederland maakt ze natuurlijk niet per definitie arm.
pi_156305032
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 20:35 schreef Toefjes het volgende:

[..]

IS heeft vreselijk veel geld, die zijn niet heel erg afhankelijk van de gratis huurwoning.

Voorbereiden kan ook in een moskee, of bij iemand die al een huis heeft en hetzelfde denkt als jij, of in een hotel, een theehuis etc etc.
IS heeft vreselijk veel geld. Ik denk dat dat erg tegenvalt. Die continue oorlog kost veel geld en legt de lokale economie plat.
pi_156305080
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 september 2015 18:37 schreef Nobu het volgende:

[..]

Oh ja. Nou, dan zullen ze inderdaad allemaal wel braaf in Syrië blijven
Een afvallige wordt door IS doodgeschoten of moet onderduiken voor IS en de diverse landen van herkomst in Turkije of elders.

Verder lijkt het me niet slim van IS om in april mensen op te roepen vanwege tekorten, en dat beetje extra aan strijdkrachten vervolgens weer retour te sturen.

Burgers vluchten en dat zijn geen strijders aan IS kant. Of waren Nederlanders ook Nazi's als ze voor de Duitsers vluchten?

Zeg ik daarmee dat er onder die burgers niet eens een verwarde man of vrouw kan zitten, nee. Er zitten daar mensen met lichte oorlogstraumas. Maar je druk maken om IS strijders is wel het laatste.

Beetje minder selectief het nieuws volgen en dan kun je deze conclusies ook zelf trekken.
pi_156305115
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 20:38 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Een afvallige wordt door IS doodgeschoten of moet onderduiken voor IS en de diverse landen van herkomst in Turkije of elders.

Verder lijkt het me niet slim van IS om in april mensen op te roepen vanwege tekorten en vervolgens extra strijdkrachten wil, om die daarna weer terug naar Europa te sturen :)

Burgers vluchten. Of waren Nederlanders ook Nazi's als ze voor de Duitsers vluchten.

Zeg ik daarmee dat er onder die burgers niet eens een verwarde man of vrouw kan zitten, nee. Er zitten daar mensen met lichte oorlogstraumas. Maar je druk maken om IS strijders is wel het laatste.
Daar zal je over een paar jaar nog eens over moeten oordelen.
pi_156305160
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 20:36 schreef luxerobots het volgende:

[..]

IS heeft vreselijk veel geld. Ik denk dat dat erg tegenvalt. Die continue oorlog legt de lokale economie plat en kost veel geld.
Zo lang mensen groot geld krijgen om hier strijders te ronselen voor de jihad zal het wel meevallen allemaal. Niemand weet ook hoe lang het duurt voor een huurhuis beschikbaar is trouwens. Straks moeten ze ivm de grote aantallen een huis delen, dan gaan alle snode plannetjes helemaal niet door.
pi_156305351
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 20:39 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Daar zal je over een paar jaar nog eens over moeten oordelen.
Verwacht je soms dat ze als Zombies terugkomen nadat Rusland ze daar in de pan hakt? Syrie en Irak zijn momenteel de grootste afvoerputjes voor militante extremisten.
  dinsdag 22 september 2015 @ 20:54:44 #70
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156305620
Het gevaar voor Europa zijn niet die paar terroristen, maar vooral die gezinnen met kindertjes.
The End Times are wild
pi_156305655
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 september 2015 18:51 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Oke. Als jij komt met een bron over de noodzaak van 1000 man om 1 Jihadist te schaduwen.

http://isis.liveuamap.com/# . Vergelijk daar juni 2015 met nu. Dan lijkt het mij dat het geheel een beetje uit elkaar begint te vallen. Aangezien IS, volgens een hoge schatting, 100.000 strijders heeft , is het niet gek om te denken dat ze daar toch wel wat mankracht kunnen gebruiken. Wat dat betreft is het onverstandig om een NAVO-land aan te vallen, waar ze toch allemaal heen vluchten, aangezien dat zou betekenen dat de gehele NAVO vanaf dat moment in oorlog met je is. Terwijl je dus al aan het verliezen bent.

Gelieve nu ook een bron over het aantal agenten dat noodzakelijk is om één Jihadist te volgen.
Het is inderdaad angst zaaien en menig fokker lijkt er in te trappen. Wel denk ik dat we 1 op de zoveel nog een keer iets raars zien doen vanwege mentale problemen.

Echter zal een echte terrorist "gewoon" geronselt worden ter plekke of per vliegtuig gestuurd worden met alle gemakken van dien.
  dinsdag 22 september 2015 @ 20:56:56 #72
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_156305702
Om 1 jihadist te schaduwen zul je zo'n 24 man nodig hebben. Met overhead erbij denk ik 30.
Het is wel 24/7/365, dat vreet capaciteit.
The End Times are wild
pi_156305732
Om de laatste terreuraanslag in Nederland, de moord op Van Gogh, er maar even bij te pakken.

Abu Khaled wordt gezien als de geestelijk vader van de Hofstadgroep. En inderdaad een Syrische asielzoeker, toen al.

Maar onder deze nieuwe stromen asielzoekers zitten gelukkig geen terroristen. Gelukkig.
pi_156305754
Ze hebben waarschijnlijk geld zat bij ISIS. Als ze kwaad willen dan is het binnen no time gebeurt. Wat ik nou niet snap, is dat die gasten zoveel jongens weten te ronselen om zich bij hun aan te sluiten. Er moet eerst iets gebeuren voordat er actie wordt ondernomen.
pi_156305822
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 20:57 schreef luxerobots het volgende:
Om de laatste terreuraanslag in Nederland, de moord op Van Gogh, er maar even bij te pakken.

Abu Khaled wordt gezien als de geestelijk vader van de Hofstadgroep. En inderdaad een Syrische asielzoeker, toen al.

Maar onder deze nieuwe stromen asielzoekers zitten gelukkig geen terroristen. Gelukkig.
Oh er zal er altijd eentje tussen zitten, maar duizenden is gewoon weg niet rationeel.
pi_156305876
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 20:58 schreef Fietsenrek het volgende:
Ze hebben waarschijnlijk geld zat bij ISIS. Als ze kwaad willen dan is het binnen no time gebeurt. Wat ik nou niet snap, is dat die gasten zoveel jongens weten te ronselen om zich bij hun aan te sluiten. Er moet eerst iets gebeuren voordat er actie wordt ondernomen.
Ik heb juist het idee dat IS financieel weinig voorstelt. Continu oorlog, continue conflicten onderling en dan ook nog een paar duizend bommen op hun dak.

We zien dat terroristen relatief goedkoop te werk gaan. Bommen en AK's zijn hun wapens.
pi_156306207
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 21:01 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik heb juist het idee dat IS financieel weinig voorstelt. Continu oorlog, continue conflicten onderling en dan ook nog een paar duizend bommen op hun dak.

We zien dat terroristen relatief goedkoop te werk gaan. Bommen en AK's zijn hun wapens.
Dat zou ook kunnen. De media doet het vaak groter lijken dan dat het vaak werkelijk is. Toch is het lastig te zeggen wat hun financiële situatie is op het moment.
pi_156306263
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 20:57 schreef luxerobots het volgende:

Het was niet alleen de laatste terreuraanslag door moslims in Nederland. Ook de enige. Ondanks alle asielzoekers die we in de tussentijd hebben gehad.
pi_156306296
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 20:58 schreef Fietsenrek het volgende:
Kansarme jongeren een beter leven beloven, als ze zich alleen maar even aansluiten bij het kalifaat. Dat heeft genoeg aantrekkingskracht voor jongeren die buiten de boot vallen: allemaal vrouwen, veel geld, veel vrijheid, plus je mag ook nog een beetje met wapens schieten.
Als ze daar eenmaal komen valt het voor velen ook weer tegen, je leest vaak genoeg verhalen van IS-strijders die de hele bende de rug toekeren omdat het toch niet zo tof was als ze verwacht hadden. De meesten blijven daar hoor, daar niet van.

Gewoon een beetje de onderlaag van de samenleving aan je binden door ze een beter leven te beloven dus. Dat is geen nieuwe manier om mensen aan je te binden verder.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_156306351
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 21:11 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Het was niet alleen de laatste terreuraanslag door moslims in Nederland. Ook de enige. Ondanks alle asielzoekers die we in de tussentijd hebben gehad.
Maar niet de laatste terreuraanslag door moslims uit Nederland.
pi_156306427
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 21:13 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Welke hebben 'we' nog meer gepleegd dan? Ik kan me zo een twee drie niks voor de geest halen.
pi_156306489
quote:
5s.gif Op dinsdag 22 september 2015 21:14 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Welke hebben 'we' nog meer gepleegd dan? Ik kan me zo een twee drie niks voor de geest halen.
Er zijn honderden Nederlandse moslims vertrokken naar Syrië.
pi_156306554
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 21:13 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Tja, als we daarop moeten accepteren of weigeren mogen blanke jongemannen ook geen boodschappen meer doen in Alphen aan den Rijn. En om maar zeker te zijn in heel Nederland niet.
pi_156306671
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 21:16 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Er zijn honderden Nederlandse moslims vertrokken naar Syrië.
Ja, maar hoeveel daarvan plegen aanslagen en hoeveel daarvan worden gewoon kanonnenvoer in een oorlog?
pi_156306672
Man in Hongarije opgepakt die vorige betrokken was bij rellen in Roszke blijkt lid van een terreurorganisatie:
quote:
The national police headquarters said on its website that according to international information the Syrian national, 39, is also a member in an Islamic fundamentalist movement called Tablighi Jamaat that is also used as a front for terrorist organisations sending radicals to target countries. He holds a work permit in Cyprus.
http://dailynewshungary.com/alleged-member-of-terrorist-front-placed-in-preliminary-detention/
Leipe shit ouwe
pi_156306751
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 21:19 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Man in Hongarije opgepakt die vorige betrokken was bij rellen in Roszke blijkt lid van een terreurorganisatie:

[..]

http://dailynewshungary.com/alleged-member-of-terrorist-front-placed-in-preliminary-detention/
Wordt verdacht van het zijn van een lid van een terreurorganisatie.
pi_156306794
Maar, eerlijk is eerlijk, die kerel lijkt me geen frisse.
pi_156306796
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 september 2015 21:21 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Wordt verdacht van het zijn van een lid van een terreurorganisatie.
Aldus het moslim-vriendelijke Hongarije
pi_156307127
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 21:19 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:

[..]

quote:
A court spokeswoman said on Tuesday that the man held a Schengen visa
Hij had dus al een visum.
pi_156307320
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 21:31 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

[..]

:Y en een werkvergunning voor Cyprus...
Leipe shit ouwe
  dinsdag 22 september 2015 @ 21:44:22 #91
444982 okedoei
No pain no gain
pi_156307625
Tuurlijk joh :')
United States of America _O_
pi_156307682
Gevaarlijke stelling.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_156308470
Ze zouden de huisvesting van asielzoekers moeten outsourcen naar lage lonen landen zoals Brazilië, India, ofzoiets. Daar kunnen ze deze mensen waarschijnlijk veel goedkoper een plekje bieden en het gevaar voor terroristen in je land is ook geweken.
pi_156310400
Nou! Als de Deense geheime dienst het zegt zal het wel zo zijn!

:')
Conscience do cost.
pi_156313227
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 21:31 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

[..]

En een werkvergunning in Cyprus, wat hem er vervolgens niet van weerhoudt om elders in Europa te gaan lopen rellen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_156313312
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 september 2015 21:19 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Ja, maar hoeveel daarvan plegen aanslagen en hoeveel daarvan worden gewoon kanonnenvoer in een oorlog?
Ze gaan daar naartoe met de intentie om anderen te doden, dat valt niet goed te praten. Lijkt me.
pi_156313381
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 22:03 schreef yukon het volgende:
Ze zouden de huisvesting van asielzoekers moeten outsourcen naar lage lonen landen zoals Brazilië, India, ofzoiets. Daar kunnen ze deze mensen waarschijnlijk veel goedkoper een plekje bieden en het gevaar voor terroristen in je land is ook geweken.
He, dat jullie nou zo gek en naief zijn ....
Hou ze lekker zelf, wij weten wel beter.
zonnig Brasil
pi_156313767
quote:
KOPENHAGEN -

Het is totaal niet aannemelijk dat terroristen die aanslagen in Europa willen plegen in de vluchtelingenstroom mee naar Europa komen. Dat is althans de overtuiging van de Deense geheime dienst PET. Chef Finn Borch Andersen legde dinsdag uit dat de route die vluchtelingen nemen veel te grote risico's voor terroristen met zich meebrengt
Wat een non sense. Dat is een redenatie vanuit "gezond verstand", iets wat je vooral juist NIET moet hebben als je probeert in de huid te kruipen van iemand die zo enorme "vertrouwen heeft" in een sadistische God dat hij/zij uit naam van die ideologie bereid is aanslagen te plegen.

Daarnaast, het is een ideologie die mensen zelfs bereid krijgt om zelfmoordaanslagen te plegen, hoe enorm naief moet je dan zijn dat je er vanuitgaat dat die "risico" analyse gegrond is?

Echt volledige nonse redenatie.

Daarnaast. Het is een juist heel gemakkelijke manier om "ongezien" het land binnen te glippen, elke andere reguliere manier maakt dat je je moet identificeren. Je flikkert nu gewoon je paspoort weg(of claimt het niet te hebben), en je bent binnen.

Gezien de hoeveelheid bootvluchtelingen, zal dat risico overigens nog wel meevallen. Als economische vluchtelingen massaal dat risico op de koop toe nemen, waarom terroristen dan niet?
quote:
Los van de gevaarlijke overtocht is de kans volgens Andersen groot dat ze ontmaskerd zouden worden door de politie of door landgenoten die juist zijn gevlucht voor terreur. De chef van de geheime dienst denkt dat terroristen die risico's zelf ook inzien en daarom liever andere methodes gebruiken.
Nonsense dus. Het is veel eenvoudig binnen te glippen tussen de massa vluchtelingen, dan op een andere manier. Ook is het risico op herkend worden zeer verwaarloosbaar. Zeker in zo'n massa. Daarnaast zie je die terroristen vaak enkel met gezichtsbedekking, dus wie kan ze herkennen?

Wat een verschrikkelijk walgelijke poging weer om de boel te suusen. Het laat duidelijk minachting jegens de burger zien.
pi_156314284
Je moet altijd redeneren vanuit gezond verstand anders zou het echt nonsense zijn. Die gasten van IS zijn niet achterlijk zoals jij beweert. Ze gaan geen extra risico's lopen als daardoor hun missie faalt.

Op het moment dat je binnen bent sta je onder toezicht en worden je gegevens uitgezocht. Dat wil je dus absoluut niet hebben als terrorist.

Verder is het organisatorisch lastig om naar een gebied te gaan wat je niet kent om daar je aanslag succesvol uit te kunnen voeren. Dat is een behoorlijke uitdaging. Je moet dan handlangers hier hebben. En waarom zouden ze jou sturen met alle risico's als ze het die handlangers hier ook kunnen laten uitvoeren?
pi_156314296
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 07:09 schreef Chadi het volgende:
Je moet altijd redeneren vanuit gezond verstand anders zou het echt nonsense zijn. Die gasten van IS zijn niet achterlijk zoals jij beweert. Ze gaan geen extra risico's lopen als daardoor hun missie faalt.

Op het moment dat je binnen bent sta je onder toezicht en worden je gegevens uitgezocht. Dat wil je dus absoluut niet hebben als terrorist.
Hoe wil men je natrekken als je geen enkele gegevens geeft? Of valse gegevens? Hoe komt men er achter dat je bij IS zit? Heeft IS een openbare ledenlijst die men online kan natrekken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')