abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 22 september 2015 @ 13:31:21 #26
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_156295104
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 13:30 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Dat ontkennen. Haha dat is toch ongelofelijk _O-
nou haha, volgens mij geloven de meeste mensen het gewoon hoor dus zo ongelofelijk is het niet hahahahahaha ghaha yayahaha _O- _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_156295119
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 13:30 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Dat ontkennen. Haha dat is toch ongelofelijk _O-
Kan jij mij aanwijzen, wie van de anti zwarte pieten brigade anno 2015 nog direct betrokken is en last heeft van het slavernij verleden?
Zonder wrijving geen glans
  Moderator dinsdag 22 september 2015 @ 13:32:22 #28
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_156295120
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 13:30 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

Je bedoelt "Ook al ben ik zwart als roet, ik meen het wel goed"?
Dat slaat op de het zwarte dat in verbond wordt gebracht met het duistere, het kwade.

Kijk, dat jij dan meteen aan onze uit Afrika afkomstige medemens moet denken is niet mijn probleem natuurlijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt mij logisch want vroeger werden zwarten achtergesteld in de samenleving. Misschien had je iets beter moeten opletten bij de geschiedenisles ;)
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG en OWS
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_156295123
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 13:24 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Voor de zoveelste keer verwijs ik je naar de tekst van het liedje in de OP. Voor de rest is het allerminst merkwaardig dat een: blanke man. ALLEEN zwarte pieten in dienst heeft. Met het SLAVERNIJverleden. "Kijk we doen alsof we zwart zijn, vinden die negers in Nederland vast leuk xD".

Maar het lied in de OP zegt voor mij al genoeg.
Mooren zijn over het algemeen zwart.

Daarnaast zou hij ze hebben vrijgekocht. Daarna kwamen ze in loondienst als knecht.
En de kleding die ze dragen waren toen een fortuin waard, waarom zou je je slaaf daarmee kleden?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  Moderator dinsdag 22 september 2015 @ 13:33:18 #30
pi_156295137
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 13:31 schreef sp3c het volgende:

[..]

nou haha, volgens mij geloven de meeste mensen het gewoon hoor dus zo ongelofelijk is het niet hahahahahaha ghaha yayahaha _O- _O-
Oh dus als de meeste mensen iets geloven is het waar? :') _O-
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_156295139
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 13:29 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

_O- Wauw. Goede troll.
Haha, 'ik kiek op iets'.

Vertaling: zie 'Hedde gij da gezeet gehad min de da werkluk woar Hoe doe de gij da Hoe doe de gij da Hoe hedde gij da gedoan.''
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  Moderator dinsdag 22 september 2015 @ 13:33:53 #32
pi_156295146
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 13:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Kan jij mij aanwijzen, wie van de anti zwarte pieten brigade anno 2015 nog direct betrokken is en last heeft van het slavernij verleden?
Nee. Maar dat betekent niet dat het slavernijverleden niets met ZP te maken heeft _O-
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_156295157
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 13:33 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Nee. Maar dat betekent niet dat het slavernijverleden niets met ZP te maken heeft _O-
Ik zie nog niet echt een verband tussen die twee :)
pi_156295169
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 13:32 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Dat lijkt mij logisch want vroeger werden zwarten achtergesteld in de samenleving. Misschien had je iets beter moeten opletten bij de geschiedenisles ;)
Het je een bron naar wetten die de donkere medemens achterstelde? Nederlandse wetten?
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
  Moderator dinsdag 22 september 2015 @ 13:35:28 #35
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_156295176
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 13:33 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Oh dus als de meeste mensen iets geloven is het waar? :') _O-
nee maar dan is het niet ongelovelijk he *) _O-
  Moderator dinsdag 22 september 2015 @ 13:36:04 #36
pi_156295188
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 13:35 schreef sp3c het volgende:

[..]

nee maar dan is het niet ongelovelijk he *) _O-
Dar bepaal ik zelf wel ;)
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Moderator dinsdag 22 september 2015 @ 13:36:42 #37
pi_156295203
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 september 2015 13:35 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

Het je een bron naar wetten die de donkere medemens achterstelde? Nederlandse wetten?
Nee. Wellicht dat "slavernij" je iets zegt?
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_156295214
Ik denk dat de intocht inderdaad maar iets anders moet dit jaar:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
  Moderator dinsdag 22 september 2015 @ 13:37:25 #39
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_156295231
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 13:36 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Dar bepaal ik zelf wel ;)
nou en _O- :D
pi_156295238
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 13:36 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Nee. Wellicht dat "slavernij" je iets zegt?
Je had het over het achterstellen van ALLE donkere mensen. Dat was niet de slavernij.
  Moderator dinsdag 22 september 2015 @ 13:38:11 #41
pi_156295252
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 13:37 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

Je had het over het achterstellen van ALLE donkere mensen. Dat was niet de slavernij.
Ik heb vandaag nog nooit het woord "alle" uitgesproken _O-
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_156295275
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 13:38 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Ik heb vandaag nog nooit het woord "alle" uitgesproken _O-
Dat impliceer je wel:
quote:

[..]

Moderator dinsdag 22 september 2015 @ 13:39:59 #43
pi_156295285
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 13:39 schreef Prutzenberg het volgende:

[..]

Dat impliceer je wel:

[..]

Nee hoor, ik zei niet "alle zwarten" ;)
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_156295291
quote:

[..]

Vroeger wel, tegenwoordig hebben we positieve discriminatie, een Jandino zou bijvoorbeeld nooit een show op tv gekregen hebben als hij blank was.
  Moderator dinsdag 22 september 2015 @ 13:42:06 #45
pi_156295321
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 13:40 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Vroeger wel, tegenwoordig hebben we positieve discriminatie, een Jandino zou bijvoorbeeld nooit een show op tv gekregen hebben als hij blank was.
Je punt?
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_156295404
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 13:42 schreef ChevyCaprice het volgende:

[..]

Je punt?
Jandino is niet grappig.
  Moderator dinsdag 22 september 2015 @ 13:47:16 #47
pi_156295415
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 13:46 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Jandino is niet grappig.
HEhe.
Moderator DIG en OWS
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_156298167
Quinsy Gario verbaast zich niet over Piet-besluit RTL

Quinsy Gario, die initiatiefnemer was van de actie ‘Zwarte Piet is racisme’, kijkt er niet vreemd van op dat RTL ervoor heeft gekozen om verder te gaan met Zwarte Piet. Dat laat de activist vandaag weten op Twitter. Gario is een fel tegenstander van Zwarte Piet. Hij vindt het kwalijk dat RTL de eeuwenoude traditie in stand houdt, maar is tegelijkertijd absoluut niet verbaasd. “RTL koos al partij met Ushi, Dushi en door Gordon na ’39 met rijst’ drie nieuwe programma’s te geven“, zo laat hij weten.

Dit is nou eenmaal de werkelijkheid in Nederland, aldus Gario. “Wie nog verbaast is over dit soort geld boven menselijkheid taferelen is naïef over de Nederlandse handelsgeest en geschiedenis.”

Het ergert Gario dat dagblad Spits het nieuws op Twitter een ‘tegenvaller voor Quinsy Gario en andere Piet-activisten’ noemt. “Moet ik nu echt door jullie blootgesteld worden aan racistische replies hierop Spits? Verwijder de tweet aub”, zegt hij.

“Mijn naam wordt niet eens in het artikel genoemd dus jullie faciliteren racistische treiterij met deze tweet.”

Op Twitter zijn er vooral veel positieve reacties op het besluit van RTL. “I love RTL forever”, twittert Britt Dekker bijvoorbeeld.
http://www.mediacourant.n(...)er-piet-besluit-rtl/
Allemaal vuile racisten daar bij RTL
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_156298735
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 15:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:

Quinsy Gario, die initiatiefnemer was van de actie ‘Zwarte Piet is racisme’, kijkt er niet vreemd van op dat RTL ervoor heeft gekozen om verder te gaan met Zwarte Piet. Dat laat de activist vandaag weten op Twitter. Gario is een fel tegenstander van Zwarte Piet. Hij vindt het kwalijk dat RTL de eeuwenoude traditie in stand houdt, maar is tegelijkertijd absoluut niet verbaasd. “RTL koos al partij met Ushi, Dushi en door Gordon na ’39 met rijst’ drie nieuwe programma’s te geven“, zo laat hij weten.

Dit is nou eenmaal de werkelijkheid in Nederland, aldus Gario. “Wie nog verbaast is over dit soort geld boven menselijkheid taferelen is naïef over de Nederlandse handelsgeest en geschiedenis.”

Het ergert Gario dat dagblad Spits het nieuws op Twitter een ‘tegenvaller voor Quinsy Gario en andere Piet-activisten’ noemt. “Moet ik nu echt door jullie blootgesteld worden aan racistische replies hierop Spits? Verwijder de tweet aub”, zegt hij.

“Mijn naam wordt niet eens in het artikel genoemd dus jullie faciliteren racistische treiterij met deze tweet.”

Op Twitter zijn er vooral veel positieve reacties op het besluit van RTL. “I love RTL forever”, twittert Britt Dekker bijvoorbeeld.
SPOILER
vanavond zal het wel ter sprake komen bij RTL Late night.
pi_156299294
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 15:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:

SPOILER
Lekker voor hem _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')