Ben daar toch minder van gecharmeerd. En zoals ik het las ergens was het zo dat Xiaomi het financiert, maar in hoeverre het echt een Mi Band 2 is? Hopelijk komt de Mi Band 2 nog wat gewoon vergelijkbaar is met de huidige, maar dan met een hartslagsensor onderin.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:49 schreef eddepetfokt het volgende:
Beter laat dan nooit [v2 is bijna uit]
Hier bij de buren ook super veel informatie te vinden http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1616858
De Miband blinkt uit in functialiteit en zeer lage prijs. De kwaliteit van de siliconen bandjes is wel ondermaats, maar gezien de prijs acceptabel.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:54 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ben daar toch minder van gecharmeerd. En zoals ik het las ergens was het zo dat Xiaomi het financiert, maar in hoeverre het echt een Mi Band 2 is? Hopelijk komt de Mi Band 2 nog wat gewoon vergelijkbaar is met de huidige, maar dan met een hartslagsensor onderin.
Ook niet de niet-officiële app? En wat werkt niet, de app start gewoon niet op ofzo?quote:Op dinsdag 22 september 2015 14:47 schreef Azreal het volgende:
Is er hier toevallig iemand die 'm op een Jiayu G2s aan de praat heeft gekregen?
Heb er al een tijdje een liggen, maar ik kan de app vooralsnog niet draaien
Hoe lang duurde het voor je hem binnen had? Ik wil hem over 2,5 week kunnen gebruiken. Is de kans groot dat het lukt?quote:Op dinsdag 22 september 2015 15:04 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ook niet de niet-officiële app? En wat werkt niet, de app start gewoon niet op ofzo?
Ik zou het er niet op gokken, zelfs niet bij een Banggood die snel verzend.quote:Op dinsdag 22 september 2015 15:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe lang duurde het voor je hem binnen had? Ik wil hem over 2,5 week kunnen gebruiken. Is de kans groot dat het lukt?
Via eBay heb ik mijn spullen altijd wel binnen 1 a 2 weken binnen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 15:46 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik zou het er niet op gokken, zelfs niet bij een Banggood die snel verzend.
Als levertijd belangrijk is, gewoon in Nederland bestellen. Voor ¤25 ben je klaar, wel even opletten dat je de nieuwe versie (XMSH03HM) krijgt ivm verbeterde sensor en batterij.quote:Op dinsdag 22 september 2015 15:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe lang duurde het voor je hem binnen had? Ik wil hem over 2,5 week kunnen gebruiken. Is de kans groot dat het lukt?
Voornamelijk is het dat ik de G2s niet geroot krijg. Misschien niet het juiste topic voor die vraagquote:Op dinsdag 22 september 2015 15:04 schreef rene90 het volgende:
Ook niet de niet-officiële app? En wat werkt niet, de app start gewoon niet op ofzo?
Die van mij deed er via Gearbest zo lang over dat ik vergeten was dat ik 'm uberhaupt besteld had.quote:Op dinsdag 22 september 2015 15:38 schreef opperkleurder het volgende:
Wat is er nog niet vertaald dan? Als ik de officiele app gebruik en switch tussen Chinees of Engels zie ik vrijwel geen verschil.quote:Op woensdag 23 september 2015 02:52 schreef Anne het volgende:
Ik heb 'm ook! Maar hij ligt alweer een tijdje stof te happen. De standaard App werkt namelijk niet echt jofel, aangezien het overgrote deel nog niet vertaald is.
En andere apps kappen er om de minuut mee op mijn Blackberry.
Dus, helaas. Miskoop van de week weer.
Die Blackberry of de Mi Band? Op Android werkt die app echt prima. Nergens problemen mee.quote:Op woensdag 23 september 2015 02:52 schreef Anne het volgende:
Ik heb 'm ook! Maar hij ligt alweer een tijdje stof te happen. De standaard App werkt namelijk niet echt jofel, aangezien het overgrote deel nog niet vertaald is.
Verkoop je hem?quote:Op woensdag 23 september 2015 02:52 schreef Anne het volgende:
Ik heb in de huidige app gewoon een editknop bij mijn slaapgegevens zodat ik hier zelf de juiste informatie kan instellen. Als je dus op je slaaptijd geklikt hebt en alle details kan zien, heb je rechts van 'fell asleep at, woke up at' zo'n edit-knopjequote:Op woensdag 23 september 2015 11:32 schreef Thee het volgende:
Ik vindt hem er goed uitzien, niet zo bling bling en ook geen grote knoepert aan mijn pols.
Ik draag hem vooral in de nacht, om mijn slaap te monitoren. Dat gaat maar matig omdat ik bijna iedere nacht wel een keer wakker wordt om een uur of 4 (even wat water drinken, WC enzo)
Dan denkt mijn mi-band dat de nacht gedaan is en gaat over op dag stand. De slaap van 23.00 uur tot 4.00 uur wordt dan niet gelogd en lijkt het of ik maar slaap van 4.00 uur tot 7.00 uur. Overdag laat ik de band wel eens af, dan wordt wel de hele dag slaap geregistreerd.
Ik vindt het jammer dat ik de foute logs niet kan wissen of verbeteren. (ik weet in iedergeval niet hoe dat moet)
Ik zoek nog wel een echt goede slaap monitor. Mag dan wat meer kosten
Maar dan heeft hij je lichte en diepe slaap dus niet gemonitord. Snap dat het editten het effect dan een beetje teniet doet. Bij mij ziet hij ook wanneer ik wakker ben, maar pakt hij het opnieuw inslapen dan wel weer op. Mijn wakkere tijd staat dan als een oranje balk in de slaaptijd.quote:Op woensdag 23 september 2015 16:08 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik heb in de huidige app gewoon een editknop bij mijn slaapgegevens zodat ik hier zelf de juiste informatie kan instellen. Als je dus op je slaaptijd geklikt hebt en alle details kan zien, heb je rechts van 'fell asleep at, woke up at' zo'n edit-knopje
Omdat ik hem nu al even niet heb gebruikt, laat ie niks zien. Maar normaal gesproken staan er in die witte balkjes (die ik trouwens nooit weg krijg), allerlei dingetjes in het chinees;quote:Op woensdag 23 september 2015 04:02 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Wat is er nog niet vertaald dan? Als ik de officiele app gebruik en switch tussen Chinees of Engels zie ik vrijwel geen verschil.
Overigens merk ik weinig van die andere sensor in de witte led versie. maar die leds zijn wel beter leesbaar.
Neequote:
Jij hebt een kapotte app ofzo, ik zou hem even verwijderen en uit de Playstore opnieuw downloaden en kijken of het dan weer fatsoenlijk werkt.quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:00 schreef Anne het volgende:
Omdat ik hem nu al even niet heb gebruikt, laat ie niks zien. Maar normaal gesproken staan er in die witte balkjes (die ik trouwens nooit weg krijg), allerlei dingetjes in het chinees;
Al geprobeerd, mocht niet batenquote:Op zondag 27 september 2015 11:20 schreef rene90 het volgende:
[..]
Jij hebt een kapotte app ofzo, ik zou hem even verwijderen en uit de Playstore opnieuw downloaden en kijken of het dan weer fatsoenlijk werkt.
Hmm das wel gek ja. Lijkt alsof hij gewoon op de Chinese taal staat.quote:Op zondag 27 september 2015 11:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Al geprobeerd, mocht niet baten.
Kijk, nu doet ie dit:
http://i61.tinypic.com/10ht9hs.png
En soms dan vult die melding mijn hele scherm en krijg ik het met moeite weer naar onder geveegd, zoals in het bovenste screenshot. Maar weg krijg ik het sowieso niet:
http://i62.tinypic.com/wk1vh2.png
Meet ie dan wel stapjes, wanneer je 'm aan je riem hangt?quote:Op donderdag 8 oktober 2015 21:50 schreef eddepetfokt het volgende:
Was deze accesoire al voorbij gekomen?
http://www.banggood.com/X(...)Miband-p-995145.html
Bij BG en Allbuy met korting goedkoper en bij Getone maar 9,99usd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:56 schreef dimmak het volgende:
CHI / [Gearbest] Group buy---Only ¤13.39 for the Xiaomi Miband
Ik kan eindelijk in die Getone app, dus ik bestel hem daar maandag.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:03 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Bij BG en Allbuy met korting goedkoper en bij Getone maar 9,99usd.
Ik lees trouwens wel erg vaak dat die 'pil' uit het bandje valt. Serieuze designfout lijkt het.
Naar mijn idee niet, en het is gemaakt op Chinese armpjes dus ik (met niet hele dikke polsen) heb nog 3 gaatjes over zelfs.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:01 schreef Fipotje het volgende:
Even een vraagje, moet het bandje strak/stevig zitten? Mijn polsen zijn namelijk nogal dun of maakt dat niet zo veel uit
Of mensen hebben alternatieve bandjes gebruikt?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:03 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Bij BG en Allbuy met korting goedkoper en bij Getone maar 9,99usd.
Ik lees trouwens wel erg vaak dat die 'pil' uit het bandje valt. Serieuze designfout lijkt het.
Zou kunnen, maar ik heb ook foto's gezien, van o.a. Kenzi, waarbij het originele bandje al snel gescheurd is.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:05 schreef rene90 het volgende:
[..]
Naar mijn idee niet, en het is gemaakt op Chinese armpjes dus ik (met niet hele dikke polsen) heb nog 3 gaatjes over zelfs.
[..]
Of mensen hebben alternatieve bandjes gebruikt?
1 keer per maand valt wel mee. En ik ben zelf niet zo'n fan van dat leren bandje, heb hem gekocht maar vind het toch niet optimaal.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:13 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik heb ook foto's gezien, van o.a. Kenzi, waarbij het originele bandje al snel gescheurd is.
Het nepleren bandje kan een oplossing zijn maar dat moet je dan weer regelmatig open en dicht schroeven.
Lelijk, masr een oplossing. http://www.amazon.com/Tao(...)stband/dp/B011BI7MIW
Haal je een maand met notificatie s, bluetooth aan etc. Netjes!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:21 schreef rene90 het volgende:
[..]
1 keer per maand valt wel mee. En ik ben zelf niet zo'n fan van dat leren bandje, heb hem gekocht maar vind het toch niet optimaal.
Mijn originele band is niet gescheurd, wel 'ruimer' geworden en ziet er valer uit. maar ik had hem ook al toch wel een paar maanden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:13 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik heb ook foto's gezien, van o.a. Kenzi, waarbij het originele bandje al snel gescheurd is.
Het nepleren bandje kan een oplossing zijn maar dat moet je dan weer regelmatig open en dicht schroeven.
Lelijk, masr een oplossing. http://www.amazon.com/Tao(...)stband/dp/B011BI7MIW
Sorry, het was deze http://gathering.tweakers(...)ge/44437542#44437542quote:Op woensdag 14 oktober 2015 05:36 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Mijn originele band is niet gescheurd, wel 'ruimer' geworden en ziet er valer uit. maar ik had hem ook al toch wel een paar maanden.
wat wel zo jammer is dat de sensor zelf zo snel krast
kan je beter voor 9.99 een nieuwe kopen. En als de shop echt moeilijk doet kunnen ze natuurlijk zeggen dat je hem op moet sturen naar China voor garantie.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:51 schreef HerrFlicK88 het volgende:
Mijn Mi Band werkt al een jaar prima. Tot ongeveer een maand geleden, hij volgde mijn stappen niet altijd. Laatst was het helemaal klaar, ik kreeg geen verbinding meer. Hij wil soms nog 'pairen' maar zodra je er een tikje op moet geven begeeft hij het weer.
Erg jammer. En Ibuygou geeft mij maar een 8USD korting op een nieuwe. Terwijl ik eigenlijk net/op de garantietermijn zit.
Ik maak zelf geen gebruik van Google Fit maar volgens mij las ik ergens dat dat nu mogelijk is. En als je je telefoon via GPS gebruikt zal je telefoon wel nauwkeuriger zijn natuurlijk. Maar het gemak van een Miband is dat het een erg licht dingetje is en je het makkelijk meeneemt.quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:43 schreef dud0r het volgende:
Werkt de google fit koppeling een beetje hiermee?
Zit te twijfelen er 1 te halen om te kijken of dat accurater is dan alleen m'n telefoon met google fit.
werkt alleen met de Google Play versie van de app. Niet met de 'originele' versie. Google Play versie loopt iets achter op de originele versie maar daar hebben ze google fit support uitgesloopt.quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:43 schreef dud0r het volgende:
Werkt de google fit koppeling een beetje hiermee?
Zit te twijfelen er 1 te halen om te kijken of dat accurater is dan alleen m'n telefoon met google fit.
Ja hoor, geen probleem was dat.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:18 schreef dimmak het volgende:
Heeft er ook iemand die smartlock aan de praat gekregen op een android toestel?
Heeft je telefoon onder instellingen -> beveiliging wel Smartlock staan?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:50 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik krijg het gewoon niet voor elkaar.
Voordat ik bij de smartlock instellingen ben is het pairen al gestopt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:13 schreef rene90 het volgende:
[..]
Heeft je telefoon onder instellingen -> beveiliging wel Smartlock staan?
Gewoon in de Miband app de miband koppelen lukt wel? Daarna gewoon naar instellingen->lock screen->smart lockquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:55 schreef dimmak het volgende:
[..]
Voordat ik bij de smartlock instellingen ben is het pairen al gestopt.
Ja, ik krijg gewoon alle informatie binnen. Als ik dan een apparaat wil kiezen met bluetooth, staat de Mi Band er niet tussen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:11 schreef rene90 het volgende:
[..]
Gewoon in de Miband app de miband koppelen lukt wel? Daarna gewoon naar instellingen->lock screen->smart lock
Ip67 https://nl.wikipedia.org/wiki/IP-codequote:Op woensdag 4 november 2015 18:14 schreef Amarantha het volgende:
Nu een week later ben ik er nog steeds erg blij mee. Maar wat ik mij af vraag. Hoe registreert hij wanneer je licht slaapt en wanneer diep? Waar merkt hij dat aan? En hij is dus waterproof. Kan ik ermee douchen? Nog niet gedaan omdat ik niet weet of dat kan. Maar als dat wel kan zou dat wel fijn zijn. Kan ik bandje altijd om laten.
Nice, goed gespot!quote:Op donderdag 5 november 2015 12:48 schreef eddepetfokt het volgende:
de nieuwe Mi band
http://www.banggood.com/X(...)Phone-p-1010812.html
heb toevallig 2,5 week geleden de eerste MI band besteld, nog niet binnen trouwens. Had ik nog maar even gewachtquote:
Bij mij springt de prijs tijdens het laden van de pagina van 10,97 naar 16,nog wat. Wat is dit voor magie?quote:Op woensdag 4 november 2015 13:46 schreef eddepetfokt het volgende:
http://www.banggood.com/O(...)m_source=Banggood_CJ
9,95eu met code xmas06
Je ziet bijv de hartslagmeter over het hoofd. Als je op het rechste mi band icoontje klikt is de prijs 10,48, met expected restock op 12 nov.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bij mij springt de prijs tijdens het laden van de pagina van 10,97 naar 16,nog wat. Wat is dit voor magie?![]()
En wat is het verschil met die nieuwe mi band? Zie vrij weinig verschil in specs. Of ik zie wat over het hoofd.
Dat werkt wel op de desktop versie maar niet op de mobiele versie. Rotte site. Maar die hartslagmeter zag ik inderdaad over het hoofd.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:48 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Je ziet bijv de hartslagmeter over het hoofd. Als je op het rechste mi band icoontje klikt is de prijs 10,48, met expected restock op 12 nov.
Wel gezien. Goedkoop nog niet echt maar dat zal ook wel niet voorlopig.quote:Op woensdag 11 november 2015 01:14 schreef Andyy het volgende:
Iemand de nieuwe versie met hartslagmeter al ergens goedkoop gezien?
Maakt oude / nieuwe versie je nog uit? Banggood is goedkoop op het moment, met xmas06 coupon voor 10 dollar.quote:Op donderdag 12 november 2015 12:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben niet zo thuis in Chinese webshops (het zijn er zoveel), maar waar kan ik hem het beste bestellen?
Ik hoef niet zo nodig een hartslagmeter, dus de oude is primaquote:Op donderdag 12 november 2015 12:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
Maakt oude / nieuwe versie je nog uit? Banggood is goedkoop op het moment, met xmas06 coupon voor 10 dollar.
linkje
Bijkomend voordeel van de nieuwe [volgens Xiaomi zelf] is dat het van ander materiaal gemaakt is dat er voor zorgt dat de pil minder snel uit het bandje valt. Ze hadden imo beter het bandje kunnen aanpassen, maar goed, beter iets dan niets...quote:Op donderdag 12 november 2015 12:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo nodig een hartslagmeter, dus de oude is primabedankt voor de link!
Kun je dan niet beter Strava op je mobiel zetten?quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:52 schreef einzeinz het volgende:
Ik bedoel maar, als ik ga hardlopen dat ie weet via GPS waar ik liep, wat mijn calorieverbruik w
Misschien is runkeeper dan iets? Die volgt dat allemaal via de GPS op je mobiel. Voor zover ik weet zijn er nog geen bandjes due de route tracken. Zou wel tof zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:52 schreef einzeinz het volgende:
Ik zoek zo'n bandje die ook mijn route kan tracen? Weten jullie welke hiervoor beschikbaar is?
Ik bedoel maar, als ik ga hardlopen dat ie weet via GPS waar ik liep, wat mijn calorieverbruik was, afstand en tijd.
Zijn er wel, maar dan kun je verder weer geen meldingen van je telefoon erop krijgen. TomTom heeft o.a. van zulke horloges gemaakt. (TomTom runner)quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:42 schreef livalo het volgende:
[..]
Misschien is runkeeper dan iets? Die volgt dat allemaal via de GPS op je mobiel. Voor zover ik weet zijn er nog geen bandjes due de route tracken. Zou wel tof zijn.
Ik vermoed dat je het zelf al door hebt ondertussen, maar hij is waterdicht! Heb er zelfs een keer een kwartier mee gezwommen (was hem vergeten af te doen). En ik denk dat 'ie je slaap bijhoudt door bewegingen. Volgens mij beweeg je amper in diepe slaap.quote:Op woensdag 4 november 2015 18:14 schreef Amarantha het volgende:
Nu een week later ben ik er nog steeds erg blij mee. Maar wat ik mij af vraag. Hoe registreert hij wanneer je licht slaapt en wanneer diep? Waar merkt hij dat aan? En hij is dus waterproof. Kan ik ermee douchen? Nog niet gedaan omdat ik niet weet of dat kan. Maar als dat wel kan zou dat wel fijn zijn. Kan ik bandje altijd om laten.
Ik heb hem ook gewoon om met douchenquote:Op maandag 30 november 2015 21:02 schreef livalo het volgende:
Ik vermoed dat je het zelf al door hebt ondertussen, maar hij is waterdicht!
Gewoon drukken.quote:Op maandag 7 december 2015 19:17 schreef CherryLips het volgende:
Hoe plaats je hem eigenlijk in de armband? Ik durf niet te veel kracht te zetten
Nope, fysiek onmogelijkquote:
Ik kreeg net een Ali bestelling van 4 november binnen en ik wacht nog op meer bestellingen [o.a. BG] van rond die datum, terwijl ik latere bestellingen al lang binnen heb.quote:Op maandag 7 december 2015 22:30 schreef mug89 het volgende:
mijne bij ali besteld, nog niet binnen (inmiddels 3 weken, had m al wel verwacht)
quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:57 schreef eddepetfokt het volgende:
Deze had ik nog niet gezien. Aardigste bandje tot nu toe...
http://www.tinydeal.com/r(...)156924.html?dp=N0103
[ afbeelding ]
Meld je even in het Tinydeal webcare topicquote:Op zondag 13 december 2015 21:35 schreef mr-puta het volgende:
Vrijdag binnengekomen.
Voelt best prima qua materiaal.
Helaas sluit het bandje voor geen meter, waardoor je hem niet kunt dragen.
Klemmetje gaat al meteen open als ik hem om doe.
[..]
Signen? Je bedoeld een Mi account aanmaken?quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:30 schreef dud0r het volgende:
Heb ik m eindelijk binnen, opgeladen, mi fit app gedownload, kan ik niet in signen.![]()
Andere APK geprobeerd helpt niks. Iemand tips?
Zo kan ik nog niet spelen met m'n bandje.
Ja dat bedoelde ik.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:31 schreef rene90 het volgende:
[..]
Signen? Je bedoeld een Mi account aanmaken?
Volgens mij moet je zelf aangeven te willen metenquote:Op donderdag 4 februari 2016 13:12 schreef RobertNL het volgende:
Hoe vaak meet de nieuwe band nu je hartslag (interval) of moet je dat zelf triggeren?
Jammer, dat zou wel een toffe functie zijn nl.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:56 schreef Andyy het volgende:
[..]
Volgens mij moet je zelf aangeven te willen meten
Ik had ook liever de 1S gedaan, maar die kon ik helaas niet heel goedkoop krijgen, dus vandaar de eerdere versie, om de allerlaatste twijfelaars de gelegenheid te geven deze gadget te proberen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 06:53 schreef eddepetfokt het volgende:
Wow, dat is goedkoop. Tijdje terug deze versie voor 9,99 via de getone app gekocht.
Toevallig gisteren de 1S versie voor 16.55 euro gekocht bij Tinydeal. Net daarna kwam Everbuying met de 1s voor 13 euro.
Voordeel van de 1S is dat de kwaliteit van het bandje veel beter is volgens Xiaomi.
Hij doet het weerquote:Op woensdag 2 maart 2016 08:08 schreef CherryLips het volgende:
M'n band registreert niets als ik slaap, ik krijg nu de melding 'didn't sleep last night'. Ook zou ik vanmorgen rond vijf uur 300 stappen hebben gezet maar ik weet van niks. Valt dit nog op te lossen?
Iedereen, bluetooth vreet heel veel stroom.quote:Op woensdag 16 maart 2016 07:40 schreef dud0r het volgende:
Ik heb het idee dat door de constante bluetooth connectie(heb de notificatie dingen aangezet )dat m'n batterij van m'n telefoon extreem snel leeg gaat.
Meer mensen hier last van?
De leds zie je enkel wanneer je dit doet:quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:50 schreef Stansfield het volgende:
Mijn vriendin heeft de mi band ook sinds een paar dagen. Maar ik heb 8000 stappen ingesteld als target. Maar dan krijg je toch dat de lampjes gaan branden bij 1/3 van het doel. 2 bij 2/3 en alle 3 wanneer je het gedaan hebt toch? Dit ziet ze nog niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |