abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156293272
Dit mooie apparaat kan wel een eigen topic gebruiken dacht ik zo. Genoeg mensen die het hebben en er zijn ook alweer alternatieve apps en dergelijke voor te vinden dus alles centraal is wel zo handig. Maar voor degene die het niet kennen...wat is het nou eigenlijk?

Mi Band
Het is simpel gezegd een 'smartdevice' wat om je pols zit en bepaalde zaken monitort. Zo zit er een sensor in om je stappen te kunnen tellen en ook om je slaap te monitoren. Je kan bijvoorbeeld bijhouden hoeveel je geslapen hebt en hoeveel tijd daarvan een 'diepe slaap' is geweest. Als extratje daarbij heb je nog dat er een alarm af kan gaan door de trilmotor in het bandje, en dat hij je ook probeert te wekken als je in lichte slaap bent. Dit met het idee dat je dan prettiger wakker wordt.

De stappenteller werkt ook eenvoudig. Je hoeft hier niks aan te doen en je kan aan het einde van de dag je Mi Band synchroniseren met de app en op die manier zie je wat voor afstand je gelopen hebt, hoeveel calorieën verbrand et cetera. Eigenlijk dus een compleet apparaat wat je gehele gezondheid kan bijhouden middels de goede app van Xiaomi.

Daarnaast heb je ook nog notificaties die kunnen worden doorgestuurd via bluetooth. In de officiële app kan je 3 apps selecteren waarvan je de notificaties middels de ledjes op het bandje krijgt. Maar een onofficiële app die hier (klik) te vinden is kan je al wat meer mee instellen.

Specificaties
• 30 dagen standby
• IP67 ceritificering
• 5 gram
• Bluetooth 4.0, werkt met Android 4.4+ and iOS 7+

Eerste ervaringen
Zelf heb ik die van mij bij Allbuy vandaan waar hij op dat moment het goedkoopst was met coupon FOKNLAB voor $14,40

Komt dus in de volledig originele verpakking dus ook leuk om weg te geven. Zelfs het plastic zat er nog omheen :+

Het komt in een strak doosje waar je alle Xiaomi apparaten wel in vindt.

In de doos dus de 'pil', de oplader en het plastic bandje. Zelf heb ik ook nog een imitatie leren bandje besteld dus als die binnen is zal ik die ervaring hier ook nog wel even delen.

Qua gebruik heb ik in eerste instantie de officiële app gebruikt die gewoon in de app store te vinden is. Het pairen werkt erg simpel en ik gebruik hem voorlopig als stappenteller en slaap monitor. De notificaties heb je altijd bluetooth voor nodig en zo belangrijk vind ik dat niet dus hier maak ik geen gebruik van.

Ook om je pols merk je amper dat je hem om hebt vanwege het lage gewicht en het apparaatje is makkelijk te synchroniseren als je dit wilt doen. Ideaal dus om aan het eind van de dag / in de ochtend even te kijken hoe het ervoor staat. Je kan via de app ook een doel instellen van bijvoorbeeld 8.000 stappen en zonder te synchroniseren zal de Mi Band je ook informeren hoe het met je doel staat.

Hier een idee van de app:

Eigenlijk tot dusver een positief gevoel over dit bandje, en helemaal een leuke gadget voor het geld natuurlijk. Er is inmiddels wel een nieuwe versie met alleen maar witte ledjes, deze zou ook een betere sensor hebben. Iemand hier al ervaringen mee?

[ Bericht 0% gewijzigd door rene90 op 22-09-2015 12:11:27 ]
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_156293747
Hoe is het met de Google Fit integratie?
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 22 september 2015 @ 12:38:08 #3
264281 livalo
Parttime internetheldin.
pi_156294037
Ik heb er ook eentje! Gebruik hem zelf wel met continue koppeling met mijn telefoon, want dan gaat hij trillen en knippert 'ie rood als ik gebeld word. Erg handig, aangezien ik werk op invalbasis en dus altijd gebeld kan worden (maar wel vaak mijn telefoon vergeet bij te houden).

Vergeet niet om hem aan je niet dominante pols te plaatsen. Als je het aan je rechter hand doet en je bent rechts, gebruik je die hand ook voor tanden poetsen, haren kamen enzovoort. Beetje jammer als het bandje dat als stappen ziet ;)

Ik heb een tijdje terug getest hoe het met hardlopen zit. Ben pas weer begonnen, en was benieuwd hoe 'precies' hij was. Daarom na precies 5 km even gepauzeerd en runkeeper vergeleken met de stappenteller.

Zit nog wel een verschil in zoals je ziet. Nu heb ik die befaamde dag tussendoor ongeveer 3 minuten gelopen (precies 300 stappen) maar vind het verschil alsnog vrij groot. De andere wandelmeters zijn vooral in de keuken geweest, dus het is niet alsof hij het rennen als wandelen ziet (zo langzaam ben ik nu ook weer niet ;)). In China zijn ze ondertussen ook chips voor in je hardloopschoen aan het testen, dus ben erg benieuwd wat daar uit gaat komen!

Verder vind ik het grappig om te ontdekken dat ik vrij veel beweeg in mijn slaap. Blijk volgens de app erg onrustig te slapen, en heb er soms al een wandelingetje opzitten als ik wakker word.

Al met al weet ik dus nog niet precies hoe betrouwbaar hij precies is, al lijkt het slaapritme en het gewone wandelen redelijk te kloppen. Met hardlopen lijkt het bandje vaak aan de lage kant te zitten. Wat ik vooral belangrijk (en fijn) vind, is dat het me bewuster maakt van hoe veel en hoe vaak ik beweeg. Ik moet toegeven dat ik sneller nog even een wandelingetje ga maken.
Op zaterdag 23 januari 2010 18:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
JIJ HEKS :'(
pi_156294291
Beter laat dan nooit [v2 is bijna uit. Deze? http://www.mobipicker.com(...)new-smart-wearables/ ] :)

Hier bij de buren ook super veel informatie te vinden http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1616858

[ Bericht 10% gewijzigd door eddepetfokt op 22-09-2015 12:56:15 ]
pi_156294380
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:49 schreef eddepetfokt het volgende:
Beter laat dan nooit [v2 is bijna uit] :)

Hier bij de buren ook super veel informatie te vinden http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1616858
Ben daar toch minder van gecharmeerd. En zoals ik het las ergens was het zo dat Xiaomi het financiert, maar in hoeverre het echt een Mi Band 2 is? Hopelijk komt de Mi Band 2 nog wat gewoon vergelijkbaar is met de huidige, maar dan met een hartslagsensor onderin.
Top 5 China producten
pi_156294499
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 12:54 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ben daar toch minder van gecharmeerd. En zoals ik het las ergens was het zo dat Xiaomi het financiert, maar in hoeverre het echt een Mi Band 2 is? Hopelijk komt de Mi Band 2 nog wat gewoon vergelijkbaar is met de huidige, maar dan met een hartslagsensor onderin.
De Miband blinkt uit in functialiteit en zeer lage prijs. De kwaliteit van de siliconen bandjes is wel ondermaats, maar gezien de prijs acceptabel.

Ik hoop ook op een scherp gesprijsde Miband 2, die zou prima naast de Amazfit kunnen bestaan.
pi_156296728
Is er hier toevallig iemand die 'm op een Jiayu G2s aan de praat heeft gekregen?

Heb er al een tijdje een liggen, maar ik kan de app vooralsnog niet draaien :(
pi_156297018
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 14:47 schreef Azreal het volgende:
Is er hier toevallig iemand die 'm op een Jiayu G2s aan de praat heeft gekregen?

Heb er al een tijdje een liggen, maar ik kan de app vooralsnog niet draaien :(
Ook niet de niet-officiële app? En wat werkt niet, de app start gewoon niet op ofzo?
Top 5 China producten
pi_156297654
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 15:04 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ook niet de niet-officiële app? En wat werkt niet, de app start gewoon niet op ofzo?
Hoe lang duurde het voor je hem binnen had? Ik wil hem over 2,5 week kunnen gebruiken. Is de kans groot dat het lukt?
pi_156297833
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 15:38 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Hoe lang duurde het voor je hem binnen had? Ik wil hem over 2,5 week kunnen gebruiken. Is de kans groot dat het lukt?
Ik zou het er niet op gokken, zelfs niet bij een Banggood die snel verzend.
Top 5 China producten
  roze dinsdag 22 september 2015 @ 16:06:17 #11
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_156298352
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 15:46 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik zou het er niet op gokken, zelfs niet bij een Banggood die snel verzend.
Via eBay heb ik mijn spullen altijd wel binnen 1 a 2 weken binnen.
Your beauty never ever scared me.
pi_156301206
quote:

[..]

Als levertijd belangrijk is, gewoon in Nederland bestellen. Voor ¤25 ben je klaar, wel even opletten dat je de nieuwe versie (XMSH03HM) krijgt ivm verbeterde sensor en batterij.
pi_156301870
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 15:04 schreef rene90 het volgende:

Voornamelijk is het dat ik de G2s niet geroot krijg. Misschien niet het juiste topic voor die vraag :P
pi_156301884
quote:

Die van mij deed er via Gearbest zo lang over dat ik vergeten was dat ik 'm uberhaupt besteld had.
pi_156313927
Ik heb 'm ook! Maar hij ligt alweer een tijdje stof te happen. De standaard App werkt namelijk niet echt jofel, aangezien het overgrote deel nog niet vertaald is.

En andere apps kappen er om de minuut mee op mijn Blackberry.

Dus, helaas :P. Miskoop van de week weer.
pi_156314076
quote:
14s.gif Op woensdag 23 september 2015 02:52 schreef Anne het volgende:
Ik heb 'm ook! Maar hij ligt alweer een tijdje stof te happen. De standaard App werkt namelijk niet echt jofel, aangezien het overgrote deel nog niet vertaald is.

Wat is er nog niet vertaald dan? Als ik de officiele app gebruik en switch tussen Chinees of Engels zie ik vrijwel geen verschil.

Overigens merk ik weinig van die andere sensor in de witte led versie. maar die leds zijn wel beter leesbaar.
pi_156314220
quote:

Die Blackberry of de Mi Band? Op Android werkt die app echt prima. Nergens problemen mee.
Top 5 China producten
  woensdag 23 september 2015 @ 11:26:14 #18
379283 LittleBrownie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_156317409
quote:

Verkoop je hem? :P
[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
  woensdag 23 september 2015 @ 11:32:43 #19
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_156317531
Ik vindt hem er goed uitzien, niet zo bling bling en ook geen grote knoepert aan mijn pols.

Ik draag hem vooral in de nacht, om mijn slaap te monitoren. Dat gaat maar matig omdat ik bijna iedere nacht wel een keer wakker wordt om een uur of 4 (even wat water drinken, WC enzo)
Dan denkt mijn mi-band dat de nacht gedaan is en gaat over op dag stand. De slaap van 23.00 uur tot 4.00 uur wordt dan niet gelogd en lijkt het of ik maar slaap van 4.00 uur tot 7.00 uur. Overdag laat ik de band wel eens af, dan wordt wel de hele dag slaap geregistreerd.

Ik vindt het jammer dat ik de foute logs niet kan wissen of verbeteren. (ik weet in iedergeval niet hoe dat moet)

Ik zoek nog wel een echt goede slaap monitor. Mag dan wat meer kosten
Mensen die je te vriend moet houden zijn meestal niet je vrienden
pi_156323868
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 11:32 schreef Thee het volgende:
Ik vindt hem er goed uitzien, niet zo bling bling en ook geen grote knoepert aan mijn pols.

Ik draag hem vooral in de nacht, om mijn slaap te monitoren. Dat gaat maar matig omdat ik bijna iedere nacht wel een keer wakker wordt om een uur of 4 (even wat water drinken, WC enzo)
Dan denkt mijn mi-band dat de nacht gedaan is en gaat over op dag stand. De slaap van 23.00 uur tot 4.00 uur wordt dan niet gelogd en lijkt het of ik maar slaap van 4.00 uur tot 7.00 uur. Overdag laat ik de band wel eens af, dan wordt wel de hele dag slaap geregistreerd.

Ik vindt het jammer dat ik de foute logs niet kan wissen of verbeteren. (ik weet in iedergeval niet hoe dat moet)

Ik zoek nog wel een echt goede slaap monitor. Mag dan wat meer kosten
Ik heb in de huidige app gewoon een editknop bij mijn slaapgegevens zodat ik hier zelf de juiste informatie kan instellen. Als je dus op je slaaptijd geklikt hebt en alle details kan zien, heb je rechts van 'fell asleep at, woke up at' zo'n edit-knopje ^O^
Top 5 China producten
  woensdag 23 september 2015 @ 21:53:22 #21
264281 livalo
Parttime internetheldin.
pi_156335104
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 16:08 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik heb in de huidige app gewoon een editknop bij mijn slaapgegevens zodat ik hier zelf de juiste informatie kan instellen. Als je dus op je slaaptijd geklikt hebt en alle details kan zien, heb je rechts van 'fell asleep at, woke up at' zo'n edit-knopje ^O^
Maar dan heeft hij je lichte en diepe slaap dus niet gemonitord. Snap dat het editten het effect dan een beetje teniet doet. Bij mij ziet hij ook wanneer ik wakker ben, maar pakt hij het opnieuw inslapen dan wel weer op. Mijn wakkere tijd staat dan als een oranje balk in de slaaptijd.
pi_156396192
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2015 04:02 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Wat is er nog niet vertaald dan? Als ik de officiele app gebruik en switch tussen Chinees of Engels zie ik vrijwel geen verschil.

Overigens merk ik weinig van die andere sensor in de witte led versie. maar die leds zijn wel beter leesbaar.
Omdat ik hem nu al even niet heb gebruikt, laat ie niks zien. Maar normaal gesproken staan er in die witte balkjes (die ik trouwens nooit weg krijg), allerlei dingetjes in het chinees;

quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2015 11:26 schreef LittleBrownie het volgende:

[..]

Verkoop je hem? :P
Nee :+.
pi_156417576
quote:
3s.gif Op zaterdag 26 september 2015 12:00 schreef Anne het volgende:
Omdat ik hem nu al even niet heb gebruikt, laat ie niks zien. Maar normaal gesproken staan er in die witte balkjes (die ik trouwens nooit weg krijg), allerlei dingetjes in het chinees;

Jij hebt een kapotte app ofzo, ik zou hem even verwijderen en uit de Playstore opnieuw downloaden en kijken of het dan weer fatsoenlijk werkt.
Top 5 China producten
pi_156417647
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2015 11:20 schreef rene90 het volgende:

[..]

Jij hebt een kapotte app ofzo, ik zou hem even verwijderen en uit de Playstore opnieuw downloaden en kijken of het dan weer fatsoenlijk werkt.
Al geprobeerd, mocht niet baten :P.

Kijk, nu doet ie dit:

http://i61.tinypic.com/10ht9hs.png

En soms dan vult die melding mijn hele scherm en krijg ik het met moeite weer naar onder geveegd, zoals in het bovenste screenshot. Maar weg krijg ik het sowieso niet:

http://i62.tinypic.com/wk1vh2.png
pi_156418640
quote:
11s.gif Op zondag 27 september 2015 11:25 schreef Anne het volgende:

[..]

Al geprobeerd, mocht niet baten :P.

Kijk, nu doet ie dit:

http://i61.tinypic.com/10ht9hs.png

En soms dan vult die melding mijn hele scherm en krijg ik het met moeite weer naar onder geveegd, zoals in het bovenste screenshot. Maar weg krijg ik het sowieso niet:

http://i62.tinypic.com/wk1vh2.png
Hmm das wel gek ja. Lijkt alsof hij gewoon op de Chinese taal staat.
Top 5 China producten
pi_156698700
Was deze accesoire al voorbij gekomen?
http://www.banggood.com/X(...)Miband-p-995145.html
pi_156700546
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2015 21:50 schreef eddepetfokt het volgende:
Was deze accesoire al voorbij gekomen?
http://www.banggood.com/X(...)Miband-p-995145.html
Meet ie dan wel stapjes, wanneer je 'm aan je riem hangt? :o
pi_156704609
Zal best Anne. De eerste stappentellers hingen ook aan je riem
pi_156705030
Als ik loop heb ik nog weleens mijn handen in mijn zakken, dan werkt hij ook nog gewoon prima. Ook hoorde ik laatst iemand die het in haar borstzakje had zitten en toen werd het ook gepakt. Lijkt dus alsof het 'schokje' geregistreerd wordt.
Top 5 China producten
pi_156706730
Met fietsen telt ie in ieder geval niet :P (tenzij je met je armen meezwiept).. Maar dat schokt ook niet echt.

SD is inmiddels de mijne kwijtgeraakt en kwam dus thuis met een leeg armbandje. Heeft wel lief aangeboden om een nieuwe te bestellen, maar ik pas. Dus.. *ontvolg*
pi_156707299
Even een vraagje, moet het bandje strak/stevig zitten? Mijn polsen zijn namelijk nogal dun of maakt dat niet zo veel uit :)
pi_156707317
Zou hij fietsen ook tellen als je m in je sok doet ofzo? :') Ben wel benieuwd.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_156707332
quote:
Bij BG en Allbuy met korting goedkoper en bij Getone maar 9,99usd.

Ik lees trouwens wel erg vaak dat die 'pil' uit het bandje valt. Serieuze designfout lijkt het.
pi_156707343
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 11:03 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Ik lees trouwens wel erg vaak dat die 'pil' uit het bandje valt. Serieuze designfout lijkt het.
Ik kan eindelijk in die Getone app, dus ik bestel hem daar maandag. :)
pi_156707356
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 11:01 schreef Fipotje het volgende:
Even een vraagje, moet het bandje strak/stevig zitten? Mijn polsen zijn namelijk nogal dun of maakt dat niet zo veel uit :)
Naar mijn idee niet, en het is gemaakt op Chinese armpjes dus ik (met niet hele dikke polsen) heb nog 3 gaatjes over zelfs.
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 11:03 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Of mensen hebben alternatieve bandjes gebruikt?
Top 5 China producten
pi_156707478
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 11:05 schreef rene90 het volgende:

[..]

Naar mijn idee niet, en het is gemaakt op Chinese armpjes dus ik (met niet hele dikke polsen) heb nog 3 gaatjes over zelfs.

[..]

Of mensen hebben alternatieve bandjes gebruikt?
Zou kunnen, maar ik heb ook foto's gezien, van o.a. Kenzi, waarbij het originele bandje al snel gescheurd is.
Het nepleren bandje kan een oplossing zijn maar dat moet je dan weer regelmatig open en dicht schroeven.

Lelijk, masr een oplossing. http://www.amazon.com/Tao(...)stband/dp/B011BI7MIW
pi_156707601
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 11:13 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Zou kunnen, maar ik heb ook foto's gezien, van o.a. Kenzi, waarbij het originele bandje al snel gescheurd is.
Het nepleren bandje kan een oplossing zijn maar dat moet je dan weer regelmatig open en dicht schroeven.

1 keer per maand valt wel mee. En ik ben zelf niet zo'n fan van dat leren bandje, heb hem gekocht maar vind het toch niet optimaal.
Top 5 China producten
pi_156708306
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 11:21 schreef rene90 het volgende:

[..]

1 keer per maand valt wel mee. En ik ben zelf niet zo'n fan van dat leren bandje, heb hem gekocht maar vind het toch niet optimaal.
Haal je een maand met notificatie s, bluetooth aan etc. Netjes!

Dit is ook een leuke toepassing
http://www.nu.nl/gadgets/(...)-stappentellers.html

[ Bericht 15% gewijzigd door eddepetfokt op 09-10-2015 12:21:54 ]
pi_156801436
http://www.banggood.com/M(...)celet-p-1003997.html
Vervangende bandjes met doorzichtige bescherming.
pi_156823607
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 oktober 2015 11:13 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Mijn originele band is niet gescheurd, wel 'ruimer' geworden en ziet er valer uit. maar ik had hem ook al toch wel een paar maanden.

wat wel zo jammer is dat de sensor zelf zo snel krast :(
pi_156823734
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 05:36 schreef Kenzi het volgende:

[..]

Mijn originele band is niet gescheurd, wel 'ruimer' geworden en ziet er valer uit. maar ik had hem ook al toch wel een paar maanden.

wat wel zo jammer is dat de sensor zelf zo snel krast :(
Sorry, het was deze http://gathering.tweakers(...)ge/44437542#44437542
pi_156827298
Ik ben er al 2 kwijtgeraakt nu. En de laatste die ik binnenkreeg via een 100% seller op ebay was een fake. Voor mij geen miband meer
pi_156834334
Ik heb er een binnengekregen [nieuwste model] om als cadeau te geven maar dat gaat niet door want dat wordt een smartwatch.
Tegen kostprijs van 9,50 plus verzkst over te nemen. Stuur maar dm als je interesse hebt.

[ Bericht 7% gewijzigd door rene90 op 19-10-2015 09:37:59 ]
  zaterdag 17 oktober 2015 @ 12:51:19 #45
448109 HerrFlicK88
Herr Flick von da gestapo
pi_156895856
Mijn Mi Band werkt al een jaar prima. Tot ongeveer een maand geleden, hij volgde mijn stappen niet altijd. Laatst was het helemaal klaar, ik kreeg geen verbinding meer. Hij wil soms nog 'pairen' maar zodra je er een tikje op moet geven begeeft hij het weer.

Erg jammer. En Ibuygou geeft mij maar een 8USD korting op een nieuwe. Terwijl ik eigenlijk net/op de garantietermijn zit.
Jawohl
pi_156895974
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2015 12:51 schreef HerrFlicK88 het volgende:
Mijn Mi Band werkt al een jaar prima. Tot ongeveer een maand geleden, hij volgde mijn stappen niet altijd. Laatst was het helemaal klaar, ik kreeg geen verbinding meer. Hij wil soms nog 'pairen' maar zodra je er een tikje op moet geven begeeft hij het weer.

Erg jammer. En Ibuygou geeft mij maar een 8USD korting op een nieuwe. Terwijl ik eigenlijk net/op de garantietermijn zit.
kan je beter voor 9.99 een nieuwe kopen. En als de shop echt moeilijk doet kunnen ze natuurlijk zeggen dat je hem op moet sturen naar China voor garantie.
Top 5 China producten
  Moderator maandag 19 oktober 2015 @ 21:43:42 #47
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_156955884
Werkt de google fit koppeling een beetje hiermee?
Zit te twijfelen er 1 te halen om te kijken of dat accurater is dan alleen m'n telefoon met google fit.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_156957587
quote:
5s.gif Op maandag 19 oktober 2015 21:43 schreef dud0r het volgende:
Zit te twijfelen er 1 te halen om te kijken of dat accurater is dan alleen m'n telefoon met google fit.
Ik maak zelf geen gebruik van Google Fit maar volgens mij las ik ergens dat dat nu mogelijk is. En als je je telefoon via GPS gebruikt zal je telefoon wel nauwkeuriger zijn natuurlijk. Maar het gemak van een Miband is dat het een erg licht dingetje is en je het makkelijk meeneemt.
Top 5 China producten
pi_156960839
quote:
5s.gif Op maandag 19 oktober 2015 21:43 schreef dud0r het volgende:
werkt alleen met de Google Play versie van de app. Niet met de 'originele' versie. Google Play versie loopt iets achter op de originele versie maar daar hebben ze google fit support uitgesloopt.
pi_157185416
Heeft er ook iemand die smartlock aan de praat gekregen op een android toestel?
pi_157185922
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 17:18 schreef dimmak het volgende:
Heeft er ook iemand die smartlock aan de praat gekregen op een android toestel?
Ja hoor, geen probleem was dat.
Top 5 China producten
pi_157185936
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 17:49 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ja hoor, geen probleem was dat.
Ik krijg het gewoon niet voor elkaar. :')
pi_157186336
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 17:50 schreef dimmak het volgende:

[..]

Ik krijg het gewoon niet voor elkaar. :')
Heeft je telefoon onder instellingen -> beveiliging wel Smartlock staan?
Top 5 China producten
pi_157187431
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 18:13 schreef rene90 het volgende:

[..]

Heeft je telefoon onder instellingen -> beveiliging wel Smartlock staan?
Voordat ik bij de smartlock instellingen ben is het pairen al gestopt.
pi_157187824
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 18:55 schreef dimmak het volgende:

[..]

Voordat ik bij de smartlock instellingen ben is het pairen al gestopt.
Gewoon in de Miband app de miband koppelen lukt wel? Daarna gewoon naar instellingen->lock screen->smart lock
Top 5 China producten
pi_157199525
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2015 19:11 schreef rene90 het volgende:

[..]

Gewoon in de Miband app de miband koppelen lukt wel? Daarna gewoon naar instellingen->lock screen->smart lock
Ja, ik krijg gewoon alle informatie binnen. Als ik dan een apparaat wil kiezen met bluetooth, staat de Mi Band er niet tussen.
pi_157199950
Ik heb de Mi Band nu ca 3 weken en ben tevree. Echter doe ik hem in mijn sok. Dan registreerd de band de stappen veel nauwkeuriger. Dit omdat ik met mijn handen werk. De eerste dagen zat ik aan de 10km op mijn werk :'). Nu bij mijn enkel veel realistischer (rond de 4 a 6 km).

Iemand toevallig een enkelbandje gezien voor de band? Ik kan zelf helaas niets vinden..
  roze woensdag 4 november 2015 @ 18:14:39 #59
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_157318512
Nu een week later ben ik er nog steeds erg blij mee. Maar wat ik mij af vraag. Hoe registreert hij wanneer je licht slaapt en wanneer diep? Waar merkt hij dat aan? En hij is dus waterproof. Kan ik ermee douchen? Nog niet gedaan omdat ik niet weet of dat kan. Maar als dat wel kan zou dat wel fijn zijn. Kan ik bandje altijd om laten.
pi_157321022
quote:
2s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:14 schreef Amarantha het volgende:
Nu een week later ben ik er nog steeds erg blij mee. Maar wat ik mij af vraag. Hoe registreert hij wanneer je licht slaapt en wanneer diep? Waar merkt hij dat aan? En hij is dus waterproof. Kan ik ermee douchen? Nog niet gedaan omdat ik niet weet of dat kan. Maar als dat wel kan zou dat wel fijn zijn. Kan ik bandje altijd om laten.
Ip67 https://nl.wikipedia.org/wiki/IP-code
pi_157333251
de nieuwe Mi band
http://www.banggood.com/X(...)Phone-p-1010812.html

en de dure Amazfit
http://www.banggood.com/O(...)rging-p-1010015.html

[ Bericht 19% gewijzigd door eddepetfokt op 05-11-2015 13:50:28 ]
pi_157333501
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 12:48 schreef eddepetfokt het volgende:
de nieuwe Mi band
http://www.banggood.com/X(...)Phone-p-1010812.html
Nice, goed gespot!
Top 5 China producten
pi_157338502
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 13:01 schreef rene90 het volgende:

[..]

Nice, goed gespot!
heb toevallig 2,5 week geleden de eerste MI band besteld, nog niet binnen trouwens. Had ik nog maar even gewacht :P

Anyway, Het is de MI 1 S ipv de MI 2 of niet?
  Moderator donderdag 5 november 2015 @ 17:08:07 #64
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_157338871
quote:
Bij mij springt de prijs tijdens het laden van de pagina van 10,97 naar 16,nog wat. Wat is dit voor magie? :(
En wat is het verschil met die nieuwe mi band? Zie vrij weinig verschil in specs. Of ik zie wat over het hoofd.
Keiharde porno!
pi_157345083
quote:
18s.gif Op donderdag 5 november 2015 17:08 schreef dud0r het volgende:

[..]

Bij mij springt de prijs tijdens het laden van de pagina van 10,97 naar 16,nog wat. Wat is dit voor magie? :(
En wat is het verschil met die nieuwe mi band? Zie vrij weinig verschil in specs. Of ik zie wat over het hoofd.
Je ziet bijv de hartslagmeter over het hoofd. Als je op het rechste mi band icoontje klikt is de prijs 10,48, met expected restock op 12 nov.
  Moderator vrijdag 6 november 2015 @ 10:45:26 #66
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_157355212
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2015 20:48 schreef eddepetfokt het volgende:

[..]

Je ziet bijv de hartslagmeter over het hoofd. Als je op het rechste mi band icoontje klikt is de prijs 10,48, met expected restock op 12 nov.
Dat werkt wel op de desktop versie maar niet op de mobiele versie. Rotte site. Maar die hartslagmeter zag ik inderdaad over het hoofd.
Keiharde porno!
pi_157456458
Deze had ik nog niet gezien. Aardigste bandje tot nu toe...
http://www.tinydeal.com/r(...)156924.html?dp=N0103

FOK!fotograaf woensdag 11 november 2015 @ 01:14:38 #68
145146 Andyy
pi_157462633
Iemand de nieuwe versie met hartslagmeter al ergens goedkoop gezien?
  roze woensdag 11 november 2015 @ 01:37:05 #69
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_157462785
Hmm hij heeft vorige nacht geen slaap geregistreerd, raar.
pi_157463672
quote:
6s.gif Op woensdag 11 november 2015 01:14 schreef Andyy het volgende:
Iemand de nieuwe versie met hartslagmeter al ergens goedkoop gezien?
Wel gezien. Goedkoop nog niet echt maar dat zal ook wel niet voorlopig.
Top 5 China producten
pi_157489252
Jammer dat je bijna nog nergens de nieuwe versie in het zwart kunt vinden.. ik wil nu ook wel een miband (wel de nieuwe natuurlijk) maar gewoon zwart..

en is de release date nou vandaag/morgen of pas in december? word ik ook niet veel wijzer van, zie verschillende berichten voorbij komen..
pi_157489531
Ik ben niet zo thuis in Chinese webshops (het zijn er zoveel ;( ), maar waar kan ik hem het beste bestellen?
Tap tap tap
pi_157489984
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben niet zo thuis in Chinese webshops (het zijn er zoveel ;( ), maar waar kan ik hem het beste bestellen?
Maakt oude / nieuwe versie je nog uit? Banggood is goedkoop op het moment, met xmas06 coupon voor 10 dollar.
linkje
Top 5 China producten
pi_157490093
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:50 schreef rene90 het volgende:

[..]

Maakt oude / nieuwe versie je nog uit? Banggood is goedkoop op het moment, met xmas06 coupon voor 10 dollar.
linkje
Ik hoef niet zo nodig een hartslagmeter, dus de oude is prima :) bedankt voor de link!
Tap tap tap
pi_157498931
quote:
0s.gif Op donderdag 12 november 2015 12:57 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik hoef niet zo nodig een hartslagmeter, dus de oude is prima :) bedankt voor de link!
Bijkomend voordeel van de nieuwe [volgens Xiaomi zelf] is dat het van ander materiaal gemaakt is dat er voor zorgt dat de pil minder snel uit het bandje valt. Ze hadden imo beter het bandje kunnen aanpassen, maar goed, beter iets dan niets...
pi_157516220
Ik zoek zo'n bandje die ook mijn route kan tracen? Weten jullie welke hiervoor beschikbaar is?

Ik bedoel maar, als ik ga hardlopen dat ie weet via GPS waar ik liep, wat mijn calorieverbruik was, afstand en tijd.
Cindy De Vuyst
pi_157516777
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 16:52 schreef einzeinz het volgende:

Ik bedoel maar, als ik ga hardlopen dat ie weet via GPS waar ik liep, wat mijn calorieverbruik w
Kun je dan niet beter Strava op je mobiel zetten?
The media's the most powerful entity on earth. They have the power to make the innocent guilty and to make the guilty innocent... They control the minds of the masses.
  zaterdag 14 november 2015 @ 15:42:46 #78
264281 livalo
Parttime internetheldin.
pi_157546561
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 november 2015 16:52 schreef einzeinz het volgende:
Ik zoek zo'n bandje die ook mijn route kan tracen? Weten jullie welke hiervoor beschikbaar is?

Ik bedoel maar, als ik ga hardlopen dat ie weet via GPS waar ik liep, wat mijn calorieverbruik was, afstand en tijd.
Misschien is runkeeper dan iets? Die volgt dat allemaal via de GPS op je mobiel. Voor zover ik weet zijn er nog geen bandjes due de route tracken. Zou wel tof zijn.
pi_157616886
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 november 2015 15:42 schreef livalo het volgende:

[..]

Misschien is runkeeper dan iets? Die volgt dat allemaal via de GPS op je mobiel. Voor zover ik weet zijn er nog geen bandjes due de route tracken. Zou wel tof zijn.
Zijn er wel, maar dan kun je verder weer geen meldingen van je telefoon erop krijgen. TomTom heeft o.a. van zulke horloges gemaakt. (TomTom runner)
  maandag 30 november 2015 @ 21:02:58 #81
264281 livalo
Parttime internetheldin.
pi_157930496
quote:
2s.gif Op woensdag 4 november 2015 18:14 schreef Amarantha het volgende:
Ik vermoed dat je het zelf al door hebt ondertussen, maar hij is waterdicht! Heb er zelfs een keer een kwartier mee gezwommen (was hem vergeten af te doen). En ik denk dat 'ie je slaap bijhoudt door bewegingen. Volgens mij beweeg je amper in diepe slaap.
  roze maandag 30 november 2015 @ 21:16:19 #82
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_157931078
Toch raar. Heb hem nu een maand maar van 4 nachten heeft hij geen data opgeslagen en van 1 dag lopen ook niet. Beide keren was het bandje wel vol genoeg en ik kijk iedere ochtend en avond.
  roze maandag 30 november 2015 @ 21:17:22 #83
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_157931124
quote:
1s.gif Op maandag 30 november 2015 21:02 schreef livalo het volgende:
Ik vermoed dat je het zelf al door hebt ondertussen, maar hij is waterdicht!
Ik heb hem ook gewoon om met douchen :Y
  Moderator zondag 6 december 2015 @ 08:25:07 #84
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_158050935
Eindelijk 1 besteld *O*
Keiharde porno!
pi_158086996
Ik ben al een half uur bezig met het aanmaken van een account, wat een drama :')
Tap tap tap
pi_158087244
Hoe plaats je hem eigenlijk in de armband? Ik durf niet te veel kracht te zetten :')
Tap tap tap
  roze maandag 7 december 2015 @ 20:53:16 #87
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_158090244
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 19:17 schreef CherryLips het volgende:
Hoe plaats je hem eigenlijk in de armband? Ik durf niet te veel kracht te zetten :')
Gewoon drukken.
pi_158092164
quote:
2s.gif Op maandag 7 december 2015 20:53 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Gewoon drukken.
Nope, fysiek onmogelijk -O-

Edit: gelukt, hij floepte er ineens in :@

[ Bericht 11% gewijzigd door CherryLips op 07-12-2015 22:09:12 ]
Tap tap tap
pi_158093815
mijne bij ali besteld, nog niet binnen (inmiddels 3 weken, had m al wel verwacht) :(
pi_158108547
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 22:30 schreef mug89 het volgende:
mijne bij ali besteld, nog niet binnen (inmiddels 3 weken, had m al wel verwacht) :(
Ik kreeg net een Ali bestelling van 4 november binnen en ik wacht nog op meer bestellingen [o.a. BG] van rond die datum, terwijl ik latere bestellingen al lang binnen heb.
pi_158111476
Die van mij deed er drie weken en twee dagen over.
Hij is wel gevoelig, want ik zou 2000 stappen gezet hebben terwijl ik voor mijn gevoel de halve dag in de auto heb gezeten.
Tap tap tap
  zondag 13 december 2015 @ 21:35:23 #92
181274 mr-puta
This is a modern world.....
pi_158224955
Vrijdag binnengekomen.
Voelt best prima qua materiaal.
Helaas sluit het bandje voor geen meter, waardoor je hem niet kunt dragen.
Klemmetje gaat al meteen open als ik hem om doe.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 november 2015 20:57 schreef eddepetfokt het volgende:
Deze had ik nog niet gezien. Aardigste bandje tot nu toe...
http://www.tinydeal.com/r(...)156924.html?dp=N0103

[ afbeelding ]
pi_158227606
quote:
0s.gif Op zondag 13 december 2015 21:35 schreef mr-puta het volgende:
Vrijdag binnengekomen.
Voelt best prima qua materiaal.
Helaas sluit het bandje voor geen meter, waardoor je hem niet kunt dragen.
Klemmetje gaat al meteen open als ik hem om doe.

[..]

Meld je even in het Tinydeal webcare topic ;)
Top 5 China producten
  Moderator dinsdag 29 december 2015 @ 21:30:31 #94
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_158650274
Heb ik m eindelijk binnen, opgeladen, mi fit app gedownload, kan ik niet in signen. :{
Andere APK geprobeerd helpt niks. Iemand tips?
Zo kan ik nog niet spelen met m'n bandje. :'(
Keiharde porno!
pi_158650301
quote:
18s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:30 schreef dud0r het volgende:
Heb ik m eindelijk binnen, opgeladen, mi fit app gedownload, kan ik niet in signen. :{
Andere APK geprobeerd helpt niks. Iemand tips?
Zo kan ik nog niet spelen met m'n bandje. :'(
Signen? Je bedoeld een Mi account aanmaken?
Top 5 China producten
  Moderator woensdag 30 december 2015 @ 07:17:57 #96
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_158663218
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 december 2015 21:31 schreef rene90 het volgende:

[..]

Signen? Je bedoeld een Mi account aanmaken?
Ja dat bedoelde ik.
Nu alsnog gelukt via de website.
Vanmiddag even pairen en dan kan ik m gebruiken. *O*
Keiharde porno!
  maandag 1 februari 2016 @ 23:09:11 #97
264281 livalo
Parttime internetheldin.
pi_159584217
Ik heb er nu eentje met hartslagmeter. Erg tof om bij te houden hoe mijn hartslag voor, tijdens en na het sporten is. En betrouwbaar, want heb het op de bloedbank nog gecontroleerd, daar gaf hij hetzelfde aan als hun machine :D.

Ze zijn trouwens ook een routetracker aan het ontwikkelen. Daarbij kun je de route, snelheid, vetverbranding, stijging van de route, hartslag en stappen per minuut zien. Ook nog fancy dingen zoals 'loop je teveel op je voorvoeten', 'maak je te grote stappen' en nog wat dingen. Ik kon alleen wel merken dat hij nog in de testfase is, want bij mij liep hij telkens vast als hij eenmaal de scores moest laten zien :'). Heb de app er dus maar weer afgeknald en de oude versie er op gezet.
  donderdag 4 februari 2016 @ 13:12:17 #98
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159648756
Hoe vaak meet de nieuwe band nu je hartslag (interval) of moet je dat zelf triggeren?
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  FOK!fotograaf donderdag 4 februari 2016 @ 14:56:01 #99
145146 Andyy
pi_159651881
quote:
0s.gif Op donderdag 4 februari 2016 13:12 schreef RobertNL het volgende:
Hoe vaak meet de nieuwe band nu je hartslag (interval) of moet je dat zelf triggeren?
Volgens mij moet je zelf aangeven te willen meten
  donderdag 4 februari 2016 @ 20:08:30 #100
327191 RobertNL
For your gear.
pi_159660315
quote:
1s.gif Op donderdag 4 februari 2016 14:56 schreef Andyy het volgende:

[..]

Volgens mij moet je zelf aangeven te willen meten
Jammer, dat zou wel een toffe functie zijn nl.
pi_159680149
ook besteld nu wachten wanneer hij verzonden wordt
tinydeal met DHL als verzending
pi_160360416
M'n band registreert niets als ik slaap, ik krijg nu de melding 'didn't sleep last night'. Ook zou ik vanmorgen rond vijf uur 300 stappen hebben gezet maar ik weet van niks. Valt dit nog op te lossen?
Tap tap tap
pi_160360840
Heeft iemand het kwaliteitsverschil tussen de bandjes van de 1 en de 1S al kunnen ervaren?
De kwaliteit van deze bandjes zou veel beter moeten zijn.

Ik ben nog nergens de nieuwe officiële zwarte 1S bandjes [dus zonder] de pil tegengekomen. Jullie misschien wel?

[ Bericht 12% gewijzigd door eddepetfokt op 02-03-2016 10:06:36 ]
  CHI shopkeeper dinsdag 8 maart 2016 @ 04:55:13 #104
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160509116
100x de Xiaomi Miband (original version met witte leds), bij gebruik van code XIAOFOK voor maar $9.75!

Deze deal is geldig voor de eerste 100 kopers (1 per account/IP) en alleen te gebruiken in NL en BE. Zorg er dus even voor dat het hokje voor je naam- en adresgegevens is aangevinkt. ;)
pi_160509514
Wow, dat is goedkoop. Tijdje terug deze versie voor 9,99 via de getone app gekocht. Leuk dat BG eindelijk weer met een superaanbieding komt.

Toevallig gisteren de 1S versie voor 16.55 euro gekocht bij Tinydeal. Net daarna kwam Everbuying met de 1s voor 13 euro.
Voordeel van de 1S is dat de kwaliteit van het bandje veel beter is volgens Xiaomi.

[ Bericht 8% gewijzigd door eddepetfokt op 08-03-2016 07:01:39 ]
  CHI shopkeeper dinsdag 8 maart 2016 @ 07:02:13 #106
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_160509549
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 maart 2016 06:53 schreef eddepetfokt het volgende:
Wow, dat is goedkoop. Tijdje terug deze versie voor 9,99 via de getone app gekocht.

Toevallig gisteren de 1S versie voor 16.55 euro gekocht bij Tinydeal. Net daarna kwam Everbuying met de 1s voor 13 euro.
Voordeel van de 1S is dat de kwaliteit van het bandje veel beter is volgens Xiaomi.

Ik had ook liever de 1S gedaan, maar die kon ik helaas niet heel goedkoop krijgen, dus vandaar de eerdere versie, om de allerlaatste twijfelaars de gelegenheid te geven deze gadget te proberen. ;)
pi_160510829
quote:
0s.gif Op woensdag 2 maart 2016 08:08 schreef CherryLips het volgende:
M'n band registreert niets als ik slaap, ik krijg nu de melding 'didn't sleep last night'. Ook zou ik vanmorgen rond vijf uur 300 stappen hebben gezet maar ik weet van niks. Valt dit nog op te lossen?
Hij doet het weer *O*
Alleen moest ik vanmorgen opnieuw inloggen en kreeg ik geen inlogcode per sms toegezonden. Na tig wachtwoorden proberen had ik eindelijk de goede, dus hopelijk kan ik er weer een tijdje tegenaan.
Tap tap tap
  Moderator woensdag 16 maart 2016 @ 07:40:57 #109
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_160706220
Ik heb het idee dat door de constante bluetooth connectie(heb de notificatie dingen aangezet )dat m'n batterij van m'n telefoon extreem snel leeg gaat.
Meer mensen hier last van?
Keiharde porno!
pi_160706522
quote:
5s.gif Op woensdag 16 maart 2016 07:40 schreef dud0r het volgende:
Ik heb het idee dat door de constante bluetooth connectie(heb de notificatie dingen aangezet )dat m'n batterij van m'n telefoon extreem snel leeg gaat.
Meer mensen hier last van?
Iedereen, bluetooth vreet heel veel stroom.
pi_160707718
Mijn vriendin heeft de mi band ook sinds een paar dagen. Maar ik heb 8000 stappen ingesteld als target. Maar dan krijg je toch dat de lampjes gaan branden bij 1/3 van het doel. 2 bij 2/3 en alle 3 wanneer je het gedaan hebt toch? Dit ziet ze nog niet.

Andere vraag over de hartslag. Die kan je steeds maar even meten ter plekke? Je kan niet terugzien hoe je hartslag de hele dag geweest is? Dat je hartslag om de zoveel minuten gemeten wordt?
pi_160707768
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 09:50 schreef Stansfield het volgende:
Mijn vriendin heeft de mi band ook sinds een paar dagen. Maar ik heb 8000 stappen ingesteld als target. Maar dan krijg je toch dat de lampjes gaan branden bij 1/3 van het doel. 2 bij 2/3 en alle 3 wanneer je het gedaan hebt toch? Dit ziet ze nog niet.

De leds zie je enkel wanneer je dit doet:
pi_160707932
aha duidelijk.
  zaterdag 14 mei 2016 @ 16:53:24 #114
5624 Thee
Mag ook koffie zijn
pi_162183343
sinds een tijdje is er een update van de android app. Er worden nu meer dagen opgeslagen maar het slaap patroon gaat regelmatig mis. (als ik even opsta voor toilet dan stopt de slaap registratie) Dat kon ik eerder nog bijstellen maar dat kan nu niet meer. Hebben meer mensen hier last van?
Mensen die je te vriend moet houden zijn meestal niet je vrienden
pi_163233342
Ter info:

Ik kreeg na een een update naar Android 6 op mijn Galaxy S5 na een tijdje ineens geen notificaties meer binnen op mijn miband.
Na lang zoeken blijkt dit het probleem te zijn:

Berichtjes komen laat aan: Doze beheren in Android 6.0
http://www.computeridee.n(...)heren-in-android-60/

Helaas werkte de oplossing in de link bij mij niet en ik heb toen Lollipop maar weer geïnstalleerd. Nu werkt het prima.

Overigens.... Mijn vrouw heeft een Galaxy S5 met android 6 en een Sony Smartband en zij heeft dit probleem (nog)niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door eddepetfokt op 23-06-2016 11:41:08 ]
  donderdag 23 juni 2016 @ 10:32:51 #116
327191 RobertNL
For your gear.
pi_163235128
Ah, bedankt. Dat probleem ben ik ook tegen gekomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')