Ja hoor, geen probleem was dat.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:18 schreef dimmak het volgende:
Heeft er ook iemand die smartlock aan de praat gekregen op een android toestel?
Heeft je telefoon onder instellingen -> beveiliging wel Smartlock staan?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:50 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik krijg het gewoon niet voor elkaar.
Voordat ik bij de smartlock instellingen ben is het pairen al gestopt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:13 schreef rene90 het volgende:
[..]
Heeft je telefoon onder instellingen -> beveiliging wel Smartlock staan?
Gewoon in de Miband app de miband koppelen lukt wel? Daarna gewoon naar instellingen->lock screen->smart lockquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:55 schreef dimmak het volgende:
[..]
Voordat ik bij de smartlock instellingen ben is het pairen al gestopt.
Ja, ik krijg gewoon alle informatie binnen. Als ik dan een apparaat wil kiezen met bluetooth, staat de Mi Band er niet tussen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:11 schreef rene90 het volgende:
[..]
Gewoon in de Miband app de miband koppelen lukt wel? Daarna gewoon naar instellingen->lock screen->smart lock
Ip67 https://nl.wikipedia.org/wiki/IP-codequote:Op woensdag 4 november 2015 18:14 schreef Amarantha het volgende:
Nu een week later ben ik er nog steeds erg blij mee. Maar wat ik mij af vraag. Hoe registreert hij wanneer je licht slaapt en wanneer diep? Waar merkt hij dat aan? En hij is dus waterproof. Kan ik ermee douchen? Nog niet gedaan omdat ik niet weet of dat kan. Maar als dat wel kan zou dat wel fijn zijn. Kan ik bandje altijd om laten.
Nice, goed gespot!quote:Op donderdag 5 november 2015 12:48 schreef eddepetfokt het volgende:
de nieuwe Mi band
http://www.banggood.com/X(...)Phone-p-1010812.html
heb toevallig 2,5 week geleden de eerste MI band besteld, nog niet binnen trouwens. Had ik nog maar even gewachtquote:
Bij mij springt de prijs tijdens het laden van de pagina van 10,97 naar 16,nog wat. Wat is dit voor magie?quote:Op woensdag 4 november 2015 13:46 schreef eddepetfokt het volgende:
http://www.banggood.com/O(...)m_source=Banggood_CJ
9,95eu met code xmas06
Je ziet bijv de hartslagmeter over het hoofd. Als je op het rechste mi band icoontje klikt is de prijs 10,48, met expected restock op 12 nov.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Bij mij springt de prijs tijdens het laden van de pagina van 10,97 naar 16,nog wat. Wat is dit voor magie?![]()
En wat is het verschil met die nieuwe mi band? Zie vrij weinig verschil in specs. Of ik zie wat over het hoofd.
Dat werkt wel op de desktop versie maar niet op de mobiele versie. Rotte site. Maar die hartslagmeter zag ik inderdaad over het hoofd.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:48 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Je ziet bijv de hartslagmeter over het hoofd. Als je op het rechste mi band icoontje klikt is de prijs 10,48, met expected restock op 12 nov.
Wel gezien. Goedkoop nog niet echt maar dat zal ook wel niet voorlopig.quote:Op woensdag 11 november 2015 01:14 schreef Andyy het volgende:
Iemand de nieuwe versie met hartslagmeter al ergens goedkoop gezien?
Maakt oude / nieuwe versie je nog uit? Banggood is goedkoop op het moment, met xmas06 coupon voor 10 dollar.quote:Op donderdag 12 november 2015 12:25 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben niet zo thuis in Chinese webshops (het zijn er zoveel), maar waar kan ik hem het beste bestellen?
Ik hoef niet zo nodig een hartslagmeter, dus de oude is primaquote:Op donderdag 12 november 2015 12:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
Maakt oude / nieuwe versie je nog uit? Banggood is goedkoop op het moment, met xmas06 coupon voor 10 dollar.
linkje
Bijkomend voordeel van de nieuwe [volgens Xiaomi zelf] is dat het van ander materiaal gemaakt is dat er voor zorgt dat de pil minder snel uit het bandje valt. Ze hadden imo beter het bandje kunnen aanpassen, maar goed, beter iets dan niets...quote:Op donderdag 12 november 2015 12:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoef niet zo nodig een hartslagmeter, dus de oude is primabedankt voor de link!
Kun je dan niet beter Strava op je mobiel zetten?quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:52 schreef einzeinz het volgende:
Ik bedoel maar, als ik ga hardlopen dat ie weet via GPS waar ik liep, wat mijn calorieverbruik w
Misschien is runkeeper dan iets? Die volgt dat allemaal via de GPS op je mobiel. Voor zover ik weet zijn er nog geen bandjes due de route tracken. Zou wel tof zijn.quote:Op vrijdag 13 november 2015 16:52 schreef einzeinz het volgende:
Ik zoek zo'n bandje die ook mijn route kan tracen? Weten jullie welke hiervoor beschikbaar is?
Ik bedoel maar, als ik ga hardlopen dat ie weet via GPS waar ik liep, wat mijn calorieverbruik was, afstand en tijd.
Zijn er wel, maar dan kun je verder weer geen meldingen van je telefoon erop krijgen. TomTom heeft o.a. van zulke horloges gemaakt. (TomTom runner)quote:Op zaterdag 14 november 2015 15:42 schreef livalo het volgende:
[..]
Misschien is runkeeper dan iets? Die volgt dat allemaal via de GPS op je mobiel. Voor zover ik weet zijn er nog geen bandjes due de route tracken. Zou wel tof zijn.
Ik vermoed dat je het zelf al door hebt ondertussen, maar hij is waterdicht! Heb er zelfs een keer een kwartier mee gezwommen (was hem vergeten af te doen). En ik denk dat 'ie je slaap bijhoudt door bewegingen. Volgens mij beweeg je amper in diepe slaap.quote:Op woensdag 4 november 2015 18:14 schreef Amarantha het volgende:
Nu een week later ben ik er nog steeds erg blij mee. Maar wat ik mij af vraag. Hoe registreert hij wanneer je licht slaapt en wanneer diep? Waar merkt hij dat aan? En hij is dus waterproof. Kan ik ermee douchen? Nog niet gedaan omdat ik niet weet of dat kan. Maar als dat wel kan zou dat wel fijn zijn. Kan ik bandje altijd om laten.
Ik heb hem ook gewoon om met douchenquote:Op maandag 30 november 2015 21:02 schreef livalo het volgende:
Ik vermoed dat je het zelf al door hebt ondertussen, maar hij is waterdicht!
Gewoon drukken.quote:Op maandag 7 december 2015 19:17 schreef CherryLips het volgende:
Hoe plaats je hem eigenlijk in de armband? Ik durf niet te veel kracht te zetten
Nope, fysiek onmogelijkquote:
Ik kreeg net een Ali bestelling van 4 november binnen en ik wacht nog op meer bestellingen [o.a. BG] van rond die datum, terwijl ik latere bestellingen al lang binnen heb.quote:Op maandag 7 december 2015 22:30 schreef mug89 het volgende:
mijne bij ali besteld, nog niet binnen (inmiddels 3 weken, had m al wel verwacht)
quote:Op dinsdag 10 november 2015 20:57 schreef eddepetfokt het volgende:
Deze had ik nog niet gezien. Aardigste bandje tot nu toe...
http://www.tinydeal.com/r(...)156924.html?dp=N0103
[ afbeelding ]
Meld je even in het Tinydeal webcare topicquote:Op zondag 13 december 2015 21:35 schreef mr-puta het volgende:
Vrijdag binnengekomen.
Voelt best prima qua materiaal.
Helaas sluit het bandje voor geen meter, waardoor je hem niet kunt dragen.
Klemmetje gaat al meteen open als ik hem om doe.
[..]
Signen? Je bedoeld een Mi account aanmaken?quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:30 schreef dud0r het volgende:
Heb ik m eindelijk binnen, opgeladen, mi fit app gedownload, kan ik niet in signen.![]()
Andere APK geprobeerd helpt niks. Iemand tips?
Zo kan ik nog niet spelen met m'n bandje.
Ja dat bedoelde ik.quote:Op dinsdag 29 december 2015 21:31 schreef rene90 het volgende:
[..]
Signen? Je bedoeld een Mi account aanmaken?
Volgens mij moet je zelf aangeven te willen metenquote:Op donderdag 4 februari 2016 13:12 schreef RobertNL het volgende:
Hoe vaak meet de nieuwe band nu je hartslag (interval) of moet je dat zelf triggeren?
Jammer, dat zou wel een toffe functie zijn nl.quote:Op donderdag 4 februari 2016 14:56 schreef Andyy het volgende:
[..]
Volgens mij moet je zelf aangeven te willen meten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |