Bij BG en Allbuy met korting goedkoper en bij Getone maar 9,99usd.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 10:56 schreef dimmak het volgende:
CHI / [Gearbest] Group buy---Only ¤13.39 for the Xiaomi Miband
Ik kan eindelijk in die Getone app, dus ik bestel hem daar maandag.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:03 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Bij BG en Allbuy met korting goedkoper en bij Getone maar 9,99usd.
Ik lees trouwens wel erg vaak dat die 'pil' uit het bandje valt. Serieuze designfout lijkt het.
Naar mijn idee niet, en het is gemaakt op Chinese armpjes dus ik (met niet hele dikke polsen) heb nog 3 gaatjes over zelfs.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:01 schreef Fipotje het volgende:
Even een vraagje, moet het bandje strak/stevig zitten? Mijn polsen zijn namelijk nogal dun of maakt dat niet zo veel uit
Of mensen hebben alternatieve bandjes gebruikt?quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:03 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Bij BG en Allbuy met korting goedkoper en bij Getone maar 9,99usd.
Ik lees trouwens wel erg vaak dat die 'pil' uit het bandje valt. Serieuze designfout lijkt het.
Zou kunnen, maar ik heb ook foto's gezien, van o.a. Kenzi, waarbij het originele bandje al snel gescheurd is.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:05 schreef rene90 het volgende:
[..]
Naar mijn idee niet, en het is gemaakt op Chinese armpjes dus ik (met niet hele dikke polsen) heb nog 3 gaatjes over zelfs.
[..]
Of mensen hebben alternatieve bandjes gebruikt?
1 keer per maand valt wel mee. En ik ben zelf niet zo'n fan van dat leren bandje, heb hem gekocht maar vind het toch niet optimaal.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:13 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik heb ook foto's gezien, van o.a. Kenzi, waarbij het originele bandje al snel gescheurd is.
Het nepleren bandje kan een oplossing zijn maar dat moet je dan weer regelmatig open en dicht schroeven.
Lelijk, masr een oplossing. http://www.amazon.com/Tao(...)stband/dp/B011BI7MIW
Haal je een maand met notificatie s, bluetooth aan etc. Netjes!quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:21 schreef rene90 het volgende:
[..]
1 keer per maand valt wel mee. En ik ben zelf niet zo'n fan van dat leren bandje, heb hem gekocht maar vind het toch niet optimaal.
Mijn originele band is niet gescheurd, wel 'ruimer' geworden en ziet er valer uit. maar ik had hem ook al toch wel een paar maanden.quote:Op vrijdag 9 oktober 2015 11:13 schreef eddepetfokt het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik heb ook foto's gezien, van o.a. Kenzi, waarbij het originele bandje al snel gescheurd is.
Het nepleren bandje kan een oplossing zijn maar dat moet je dan weer regelmatig open en dicht schroeven.
Lelijk, masr een oplossing. http://www.amazon.com/Tao(...)stband/dp/B011BI7MIW
Sorry, het was deze http://gathering.tweakers(...)ge/44437542#44437542quote:Op woensdag 14 oktober 2015 05:36 schreef Kenzi het volgende:
[..]
Mijn originele band is niet gescheurd, wel 'ruimer' geworden en ziet er valer uit. maar ik had hem ook al toch wel een paar maanden.
wat wel zo jammer is dat de sensor zelf zo snel krast
kan je beter voor 9.99 een nieuwe kopen. En als de shop echt moeilijk doet kunnen ze natuurlijk zeggen dat je hem op moet sturen naar China voor garantie.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 12:51 schreef HerrFlicK88 het volgende:
Mijn Mi Band werkt al een jaar prima. Tot ongeveer een maand geleden, hij volgde mijn stappen niet altijd. Laatst was het helemaal klaar, ik kreeg geen verbinding meer. Hij wil soms nog 'pairen' maar zodra je er een tikje op moet geven begeeft hij het weer.
Erg jammer. En Ibuygou geeft mij maar een 8USD korting op een nieuwe. Terwijl ik eigenlijk net/op de garantietermijn zit.
Ik maak zelf geen gebruik van Google Fit maar volgens mij las ik ergens dat dat nu mogelijk is. En als je je telefoon via GPS gebruikt zal je telefoon wel nauwkeuriger zijn natuurlijk. Maar het gemak van een Miband is dat het een erg licht dingetje is en je het makkelijk meeneemt.quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:43 schreef dud0r het volgende:
Werkt de google fit koppeling een beetje hiermee?
Zit te twijfelen er 1 te halen om te kijken of dat accurater is dan alleen m'n telefoon met google fit.
werkt alleen met de Google Play versie van de app. Niet met de 'originele' versie. Google Play versie loopt iets achter op de originele versie maar daar hebben ze google fit support uitgesloopt.quote:Op maandag 19 oktober 2015 21:43 schreef dud0r het volgende:
Werkt de google fit koppeling een beetje hiermee?
Zit te twijfelen er 1 te halen om te kijken of dat accurater is dan alleen m'n telefoon met google fit.
Ja hoor, geen probleem was dat.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:18 schreef dimmak het volgende:
Heeft er ook iemand die smartlock aan de praat gekregen op een android toestel?
Heeft je telefoon onder instellingen -> beveiliging wel Smartlock staan?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:50 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik krijg het gewoon niet voor elkaar.
Voordat ik bij de smartlock instellingen ben is het pairen al gestopt.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:13 schreef rene90 het volgende:
[..]
Heeft je telefoon onder instellingen -> beveiliging wel Smartlock staan?
Gewoon in de Miband app de miband koppelen lukt wel? Daarna gewoon naar instellingen->lock screen->smart lockquote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:55 schreef dimmak het volgende:
[..]
Voordat ik bij de smartlock instellingen ben is het pairen al gestopt.
Ja, ik krijg gewoon alle informatie binnen. Als ik dan een apparaat wil kiezen met bluetooth, staat de Mi Band er niet tussen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 19:11 schreef rene90 het volgende:
[..]
Gewoon in de Miband app de miband koppelen lukt wel? Daarna gewoon naar instellingen->lock screen->smart lock
Ip67 https://nl.wikipedia.org/wiki/IP-codequote:Op woensdag 4 november 2015 18:14 schreef Amarantha het volgende:
Nu een week later ben ik er nog steeds erg blij mee. Maar wat ik mij af vraag. Hoe registreert hij wanneer je licht slaapt en wanneer diep? Waar merkt hij dat aan? En hij is dus waterproof. Kan ik ermee douchen? Nog niet gedaan omdat ik niet weet of dat kan. Maar als dat wel kan zou dat wel fijn zijn. Kan ik bandje altijd om laten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |