Ik had ook liever de 1S gedaan, maar die kon ik helaas niet heel goedkoop krijgen, dus vandaar de eerdere versie, om de allerlaatste twijfelaars de gelegenheid te geven deze gadget te proberen.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 06:53 schreef eddepetfokt het volgende:
Wow, dat is goedkoop. Tijdje terug deze versie voor 9,99 via de getone app gekocht.
Toevallig gisteren de 1S versie voor 16.55 euro gekocht bij Tinydeal. Net daarna kwam Everbuying met de 1s voor 13 euro.
Voordeel van de 1S is dat de kwaliteit van het bandje veel beter is volgens Xiaomi.
Hij doet het weerquote:Op woensdag 2 maart 2016 08:08 schreef CherryLips het volgende:
M'n band registreert niets als ik slaap, ik krijg nu de melding 'didn't sleep last night'. Ook zou ik vanmorgen rond vijf uur 300 stappen hebben gezet maar ik weet van niks. Valt dit nog op te lossen?
Iedereen, bluetooth vreet heel veel stroom.quote:Op woensdag 16 maart 2016 07:40 schreef dud0r het volgende:
Ik heb het idee dat door de constante bluetooth connectie(heb de notificatie dingen aangezet )dat m'n batterij van m'n telefoon extreem snel leeg gaat.
Meer mensen hier last van?
De leds zie je enkel wanneer je dit doet:quote:Op woensdag 16 maart 2016 09:50 schreef Stansfield het volgende:
Mijn vriendin heeft de mi band ook sinds een paar dagen. Maar ik heb 8000 stappen ingesteld als target. Maar dan krijg je toch dat de lampjes gaan branden bij 1/3 van het doel. 2 bij 2/3 en alle 3 wanneer je het gedaan hebt toch? Dit ziet ze nog niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |