abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 22 september 2015 @ 21:10:57 #26
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_156306257
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 20:38 schreef Terecht het volgende:

[..]

Dit is echt een heel matig filmpje, en dan druk ik mij nog voorzichtig uit. Als je niet onmiddellijk doorhebt wat voor een poep deze mevrouwenstem je probeert te verkopen dan vrees ik dat je hele huis voor Tell Sell spulletjes staat.

2:23: ze probeert uit te leggen dat de studenten eigenlijk mossadagenten zijn want de naam van hun kunstgroep kun je creatief verbasteren tot de omschrijving van een explosief. Dat is al een knoepert van een doelredenering. Bovendien, waarom zou de Kwade Genius zo denken?

4:14: ze ziet op een foto dozen met de opdruk BB18. Volgens haar zijn dat 'fuse holders' van het bedrijf Littelfuse, maar is dat ook zo? Ik kan de naam van dat bedrijf iig niet terugvinden op de foto's van de dozen. Ze legt ook niet uit hoe ze deze link heeft gelegd. Aanname 1. Direct daarna beweert ze dat deze 'fuse holders' gebruikt kunnen worden voor een gecontroleerde sloop op afstand. Hoe ze dit weet legt ze niet uit, dat moeten we maar aannemen. Aanname 2. Mijn sterke vermoeden is dat ze de twee betekenissen van het engelse woord 'fuse' verwart, gezien haar neiging woorden letterlijk op te vatten:
https://en.wikipedia.org/wiki/Fuse_(explosives)
https://en.wikipedia.org/wiki/Fuse_(electrical)

5:33: six degrees of Kevin Bacon.
1. Littelfuse is een dochteronderneming van Tracor.
2. Tracor ging failliet, splitste zich en een gedeelte werd opgekocht door Westmark Systems.
3. Westmark systems wordt geleid door Bobby Ray Inman.
4. Westmark sytems ging failliet en een restant van Tracor nam het over.
5. Tracor kocht ook het bedrijf Vitro.
6. Vitro heette eerder Kellex.
7. Kellex was een dochteronderneming van M. W. Kellogg.
8. Kellex heet tegenwoordig Halliburton.
9. Dick Cheney was CEO van Halliburton.
10. Miljaar! Het is nen complot!

Nog even van het ridicule gehalte van het six degrees of Kevin Bacon spelletje wat ze speelt, als je goed hebt opgelet zie je dat er helemaal geen directe link bestaat tussen Littelfuse en Dick Cheney. Bovendien: waarom zou de Kwade Genius bedrijven inschakelen die naar hemzelf terug herleidbaar zijjn? Dat is alweer zo'n fijne aanname die zomaar gedaan wordt. Hoe moeilijk is het voor de Kwade Genius om een schuilonderneming op te zetten die volledig geïsoleerd is van de rest van zijn zakenimperium?

Hoe kun je deze flauwekul nou overtuigend vinden?
Dan kan je Cheny wel lekker overdreven neerzetten als "kwade genius" maar die man is inderdaad een kwade genius. Dat clubje NeoCons zijn totaal gestoord. Rumsfeld heeft zelfs letterlijk gezegd dat de USA een nieuw Pearl Harbour nodig heeft om bepaalde maatregelen erdoor heen te jassen. Dat zijn echt hele hele enge mensen die een tijd enorm veel macht hebben gehad. Het voorbeeld van kwade geniussen dus.
Feyenoord!
pi_156306807
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 21:10 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Dan kan je Cheny wel lekker overdreven neerzetten als "kwade genius" maar die man is inderdaad een kwade genius. Dat clubje NeoCons zijn totaal gestoord. Rumsfeld heeft zelfs letterlijk gezegd dat de USA een nieuw Pearl Harbour nodig heeft om bepaalde maatregelen erdoor heen te jassen. Dat zijn echt hele hele enge mensen die een tijd enorm veel macht hebben gehad. Het voorbeeld van kwade geniussen dus.
Cheney is idd een kwade genius, maar geen Kwade Genius. Hij zou er volgens mij wel eentje willen zijn. Het onderscheid zit 'm erin dat een Kwade Genius aan micromanagement doet en daarom zijn plannetjes altijd veel te omslachtig en onnodig riskant maakt. Een kwade genius doet dat niet, die is veel geslepener en berekender. Veel gevaarlijker dus eigenlijk. Rumsfeld is trouwens een religekkie, die stuurde regelmatig top secret memo's tjokvol met bijbelcitaten. Sowieso is dat hele neocon/PNAC clubje doodeng.
  dinsdag 22 september 2015 @ 21:27:26 #28
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_156306975
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 september 2015 20:47 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Het is idd veel te ver gezocht.
Bovendien onnodig.
http://www.salon.com/2002/05/07/students/
Holy crap. Dat is de never ending story in artikelvorm. Bedankt. Ik ga het lezen.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_156307628
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 13:01 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat vind je er grappig aan?
Zelfde soort redenen dat ik dit grappig vind:

Wat vind je serieus/echt/niet grappig aan?

Sorry voor 't herhalan - maar 't blijft 'n leuke klassieektje.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 22 september 2015 @ 22:12:16 #30
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_156308870
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 21:44 schreef Tingo het volgende:

[..]

Zelfde soort redenen dat ik dit grappig vind:

Wat vind je serieus/echt/niet grappig aan?

Sorry voor 't herhalan - maar 't blijft 'n leuke klassieektje.
Cant say what role im playing right now?
Feyenoord!
pi_156308966
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 21:23 schreef Terecht het volgende:

[..]

Cheney is idd een kwade genius, maar geen Kwade Genius. Hij zou er volgens mij wel eentje willen zijn. Het onderscheid zit 'm erin dat een Kwade Genius aan micromanagement doet en daarom zijn plannetjes altijd veel te omslachtig en onnodig riskant maakt. Een kwade genius doet dat niet, die is veel geslepener en berekender. Veel gevaarlijker dus eigenlijk. Rumsfeld is trouwens een religekkie, die stuurde regelmatig top secret memo's tjokvol met bijbelcitaten. Sowieso is dat hele neocon/PNAC clubje doodeng.
Kernachtig samengevat:

Als het daadwerkelijk een kwade genius zou zijn zou men hier niet over hem roddelen.
Conscience do cost.
pi_156309560
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 22:12 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Cant say what role im playing right now?
Is toch goed genoeg reden om veel meer getuigen(en de hele OCT) te verdachten?
Ik vind van wel.
Zulke gasten zouden questioned door de authroriteiten....maar waarschijnlijk ga je je baan en/of de 'respect' van je collegas (of broederschap/comraderie) verliezen(als je ga teveel vragen stellen)
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 22 september 2015 @ 22:33:54 #33
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_156309770
Dankje Terecht moet later verder lezen

LOL...edit ,is dit serieus

[ Bericht 11% gewijzigd door DeMolay op 22-09-2015 22:46:12 ]
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  dinsdag 22 september 2015 @ 23:00:04 #34
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_156310979
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 20:38 schreef Terecht het volgende:

[..]

Dit is echt een heel matig filmpje, en dan druk ik mij nog voorzichtig uit. Als je niet onmiddellijk doorhebt wat voor een poep deze mevrouwenstem je probeert te verkopen dan vrees ik dat je hele huis voor Tell Sell spulletjes staat.

2:23: ze probeert uit te leggen dat de studenten eigenlijk mossadagenten zijn want de naam van hun kunstgroep kun je creatief verbasteren tot de omschrijving van een explosief. Dat is al een knoepert van een doelredenering. Bovendien, waarom zou de Kwade Genius zo denken?

4:14: ze ziet op een foto dozen met de opdruk BB18. Volgens haar zijn dat 'fuse holders' van het bedrijf Littelfuse, maar is dat ook zo? Ik kan de naam van dat bedrijf iig niet terugvinden op de foto's van de dozen. Ze legt ook niet uit hoe ze deze link heeft gelegd. Aanname 1. Direct daarna beweert ze dat deze 'fuse holders' gebruikt kunnen worden voor een gecontroleerde sloop op afstand. Hoe ze dit weet legt ze niet uit, dat moeten we maar aannemen. Aanname 2. Mijn sterke vermoeden is dat ze de twee betekenissen van het engelse woord 'fuse' verwart, gezien haar neiging woorden letterlijk op te vatten:
https://en.wikipedia.org/wiki/Fuse_(explosives)
https://en.wikipedia.org/wiki/Fuse_(electrical)

5:33: six degrees of Kevin Bacon.
1. Littelfuse is een dochteronderneming van Tracor.
2. Tracor ging failliet, splitste zich en een gedeelte werd opgekocht door Westmark Systems.
3. Westmark systems wordt geleid door Bobby Ray Inman.
4. Westmark sytems ging failliet en een restant van Tracor nam het over.
5. Tracor kocht ook het bedrijf Vitro.
6. Vitro heette eerder Kellex.
7. Kellex was een dochteronderneming van M. W. Kellogg.
8. Kellex heet tegenwoordig Halliburton.
9. Dick Cheney was CEO van Halliburton.
10. Miljaar! Het is nen complot!

Nog even van het ridicule gehalte van het six degrees of Kevin Bacon spelletje wat ze speelt, als je goed hebt opgelet zie je dat er helemaal geen directe link bestaat tussen Littelfuse en Dick Cheney. Bovendien: waarom zou de Kwade Genius bedrijven inschakelen die naar hemzelf terug herleidbaar zijjn? Dat is alweer zo'n fijne aanname die zomaar gedaan wordt. Hoe moeilijk is het voor de Kwade Genius om een schuilonderneming op te zetten die volledig geïsoleerd is van de rest van zijn zakenimperium?

Hoe kun je deze flauwekul nou overtuigend vinden?
Zoals deze?
http://www.littelfuse.com(...)owr-busbar/bb18.aspx
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 22 september 2015 @ 23:02:14 #35
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_156311040
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  dinsdag 22 september 2015 @ 23:20:04 #36
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_156311563
Het zijn materialen om zekeringkasten mee te maken... Heeft verder weinig te maken met explosieven.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 22 september 2015 @ 23:24:05 #37
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_156311650
LOL weet ik zoasl ik je wel vaker wilde duidelijk maken dat ik deze materie wel begrijp

gijn daar bouw je een RMI van

Die uitleg daarintegen vond ik verhelderend , gijn met de Ferro

[ Bericht 20% gewijzigd door DeMolay op 22-09-2015 23:39:06 ]
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  dinsdag 22 september 2015 @ 23:45:13 #38
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_156312222
Well alright then. Take it easy on the alcohol ;)
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  dinsdag 22 september 2015 @ 23:50:14 #39
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_156312348
lol point taken....hielenlijn(vredestijn ) heb ik opnieuw moeten tekenen (origineel was weg dus meten en tekenen )
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_156313509
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 september 2015 14:42 schreef jogy het volgende:

[..]

Hier moet ik japie wel gelijk geven, het is nogal een karig berichtje die blijkbaar sindsdien ook weer van de site is gehaald omdat je het via de archive naar voren moet toveren.
Tja, 13 jaar terug. Meeste nieuwssites gooien na enkele jaren de berichten er weer af.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_156313594
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 13:44 schreef Xan21 het volgende:
quote][ afbeelding ] Op dinsdag 22 september 2015 10:05 schreef Wantie het volgende:

[..]

de Port Authority heeft nooit toegestaan dat iemand de huur op zich nam.
Jawel, want begin 2001 zijn de twin towers geprivatiseerd en is de lease per opbod verkocht. Silverstein was destijds tweede in rij. Een investeringsmaatschappij bood meer, maar kreeg het geld niet rond.

quote:
De merknaam WTC is ook verkocht ergens in de jaren tachtig, voor 10 $...
Dat wist ik nog niet :)
Domme actie van ze, want de merknaam wordt tegenwoordig wereldwijd gebruikt. Zelfs in Nederland heb je meerdere WTC-complexen.

quote:
Mayor Giuliani had been given orders that the towers be dismantled by 2007 due to galvanic corrosion: ALUMINUM + STEEL = Electro-mechanical failure.

Heel vaag verhaal. Wordt niet echt duidelijk wie aan Giuliani die opdracht zou hebben gegeven.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_156313690
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 september 2015 13:55 schreef jogy het volgende:

[..]

NORAD was bewust van het gevaar voor luchtaanvallen met commerciële vliegtuigen.
Of ze echt bewust waren is maar de vraag. NORAD oefende op 911 bijv. een aanval van de Sovjet Unie op Alaska.
De oefening uit je link betreft een aanval van over zee op de VS.
En dat is precies wat ik aangaf: NORAD keek over de zee uit. Men ging niet uit van een dreiging afkomstig van eigen passagiersvliegtuigen.

quote:
Ze hadden gevechtsvliegtuigen op stand by staan om bedreigingen aan te gaan. Dus óók gekaapte vliegtuigen, zit er bij inbegrepen zeg maar.
4 stuks maar liefst.
Waarvan 2 routinematig de atlantische oceaan op vlogen, ipv richting de gekaapte toestellen boven de VS.
Punt met kapingen is dat voor 911 het enige doel van NORAD was om ze te onderscheppen en te begeleiden. Meer niet. Protocol bij kapingen is dat men er alles aan doet om de kapers kalm te houden, zodat er zo weinig mogelijk slachtoffers vallen. Pas als een toestel aan de grond staat probeert men met geweld in te grijpen als dat nodig is.

quote:
Was het een onafhankelijk onderzoek dat heeft besloten dat NORAD geen hinder ondervond van de oefeningen?
Volgens mij bleek dat uit de tapes die later zijn vrijgegeven. NORAD veranderde hun standpunt telkens tijdens het ondrezoek van de 911 commissie. Volgens mij is NORAD later er op terug gekomen dat ze hinder hadden van de oefening die dag.

quote:
Waarschijnlijk (wie weet) had hij geen andere keus dan dit openbaar te maken en dan maar op een moment waar het wegvalt in de vergetelheid.
Dat was 12 september geweest.
10 september niet, naar nu blijkt, aangezien we het 14 jaar later in Nederland het er nog steeds over hebben.
Verder speelde dit al in het Clinton-tijdperk. Rumsfeld was de eerste die aankondigde er iets aan te zullen doen.
In 2002 waren ze aardig onderweg, maar zoals blijkt uit de link van Japie is het daarna toch weer bergafwaarts gegaan. 8.5 biljoen is natuurlijk een absurd hoog bedrag.

quote:
Voor mij komt het neer op een totaalplaatje van vreemde toevalligheden waar vóór (allerbelangrijkst) en na 11 september dingen gedaan en gelaten zijn die het voor bepaalde groepen extreem voordelig maakte dat de aanslagen uitgevoerd werden.
Er zullen altijd groepen zijn die voordeel halen uit gebeurtenissen en overheden zijn daar erg goed in. Menig dictator heeft staan te juichen bij de aanslagen, omdat het hen de kans bood om elke politieke tegenstand weg te zetten als terrorisme, zonder dat ze op de vingers getikt konden worden door de VS of VN.

quote:
Op de beurs
Die was volledig in elkaar gestort na 911.
quote:
, financiële voorzorgsmaatregelen wat de torens betref
Wat geeist werd door de financiers van Silverstein voor de aankoop van de torens. Verder bleken de verzekeringen niet allemaal rond, zodat Silverstein een stuk minder kreeg dan dat hij aanvankelijk voor verzekerd was. Verder heeft hij de mazzel gehad dat ze de rechter ervan konden overtuigen dat het 2 aparte aanslagen betrof, anders had hij maar de helft ontvangen.
Nu was het zo'n 4.5 miljard.
Een enorm bedrag, maar de herbouw van het complex alleen kost al meer dan 12 miljard. Tel daar bij op het mislopen van de huurinkomsten over een periode van meer dan 10 jaar, het moeten betalen van de lease over diezelfde periode...
Silverstein heeft de rechten op Tower 1 en Tower 5 opgegeven. Beide zijn/worden gebouwd door de Port Authority en blijven in diens beheer. Tower 7 is inmiddels wel herbouwd, maar 2 andere torens zijn voor onbepaalde tijd uitgesteld en een derde toren is met de bouw gestopt op de 8e verdieping.

quote:
t, een reden om Afghanistan binnen te vallen (was al in voorbereiding http://news.bbc.co.uk/2/hi/south_asia/1550366.stm )
Die reden was er ook al, de noordelijke alliantie had de VS maanden daarvoor al gevraagd in te grijpen en ook Rusland heeft de VS meerdere malen gewaarschuwd voor de gevolgen als ze niet zouden ingrijpen in Afghanistan.

quote:
Toegegeven, veel zaken kunnen ook toegeschreven worden aan 'normale' klootzakkerigheid om geen ramp onbenut te laten maar niet allemaal en zeker, als er geen voorkennis/voorbereiding was, van te voren.
Precies ;)
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_156314934
Ja voor Afghanistan was geen "smoking gun" nodig, die opgeblazen beelden waren voor de meeste landen al voldoende om in te grijpen. De VS had op dat moment geen interese (en ze zaten nog met een akkefietje met China).

Best wel vervelend dat in bijna alle complot-theorieën de hele voorgeschiedenis (zo ongeveer de hele jaren 90) vergeten word.
pi_156363292
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 september 2015 20:38 schreef Terecht het volgende:

[..]

Dit is echt een heel matig filmpje, en dan druk ik mij nog voorzichtig uit. Als je niet onmiddellijk doorhebt wat voor een poep deze mevrouwenstem je probeert te verkopen dan vrees ik dat je hele huis voor Tell Sell spulletjes staat.

2:23: ze probeert uit te leggen dat de studenten eigenlijk mossadagenten zijn want de naam van hun kunstgroep kun je creatief verbasteren tot de omschrijving van een explosief. Dat is al een knoepert van een doelredenering. Bovendien, waarom zou de Kwade Genius zo denken?

4:14: ze ziet op een foto dozen met de opdruk BB18. Volgens haar zijn dat 'fuse holders' van het bedrijf Littelfuse, maar is dat ook zo? Ik kan de naam van dat bedrijf iig niet terugvinden op de foto's van de dozen. Ze legt ook niet uit hoe ze deze link heeft gelegd. Aanname 1. Direct daarna beweert ze dat deze 'fuse holders' gebruikt kunnen worden voor een gecontroleerde sloop op afstand. Hoe ze dit weet legt ze niet uit, dat moeten we maar aannemen. Aanname 2. Mijn sterke vermoeden is dat ze de twee betekenissen van het engelse woord 'fuse' verwart, gezien haar neiging woorden letterlijk op te vatten:
https://en.wikipedia.org/wiki/Fuse_(explosives)
https://en.wikipedia.org/wiki/Fuse_(electrical)

5:33: six degrees of Kevin Bacon.
1. Littelfuse is een dochteronderneming van Tracor.
2. Tracor ging failliet, splitste zich en een gedeelte werd opgekocht door Westmark Systems.
3. Westmark systems wordt geleid door Bobby Ray Inman.
4. Westmark sytems ging failliet en een restant van Tracor nam het over.
5. Tracor kocht ook het bedrijf Vitro.
6. Vitro heette eerder Kellex.
7. Kellex was een dochteronderneming van M. W. Kellogg.
8. Kellex heet tegenwoordig Halliburton.
9. Dick Cheney was CEO van Halliburton.
10. Miljaar! Het is nen complot!

Nog even van het ridicule gehalte van het six degrees of Kevin Bacon spelletje wat ze speelt, als je goed hebt opgelet zie je dat er helemaal geen directe link bestaat tussen Littelfuse en Dick Cheney. Bovendien: waarom zou de Kwade Genius bedrijven inschakelen die naar hemzelf terug herleidbaar zijjn? Dat is alweer zo'n fijne aanname die zomaar gedaan wordt. Hoe moeilijk is het voor de Kwade Genius om een schuilonderneming op te zetten die volledig geïsoleerd is van de rest van zijn zakenimperium?

Hoe kun je deze flauwekul nou overtuigend vinden?
in deze clip legt ze het allemaal uit.

  vrijdag 25 september 2015 @ 00:03:54 #45
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_156364027
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2015 23:34 schreef THEFXR het volgende:

[..]

in deze clip legt ze het allemaal uit.

Na 5 minuten maakt ze al een gigantische blunder.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar die aanslagen VOOR 9/11 staat me nog nou bij.
Voor 9/11 had nog niemand gehoord van al qaida of Bin Laden, ow ja zeker wel..

Bomaanslagen bij twee hotels in Aden, Jemen (29 december 1992). Een Australiër en een Jemeniet komen om.
Bomaanslag op het World Trade Center in New York (1993).
Gevechten in Somalië (1993)
Bomaanslag tegen Amerikaans legerpersoneel in Dharaan (Saoedi-Arabië) (1996).
Terroristische aanslag in Luxor (Egypte) op toeristen (1997).
Bomaanslagen op de Amerikaanse ambassades in Nairobi en Dar es Salaam (1998).
Zelfmoordaanslag op het Amerikaanse marineschip USS Cole (2000) in de haven van Aden in Jemen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_156365088
Waarschijnlijk al voorbijgekomen in deze reeks maar zeker de moeite waard om toe te voegen aan de OP. Geweldige docu en de twijfels die ik nog had zijn nu voor 100% weggenomen. Zeer gedetailleerd en zich vooral richtend op wetenschappelijke argumenten en niet zoveel gespeculeer:


5 uur maar liefst en zeer gestructureerd _O_
I feel kinda Locrian today
pi_156365302
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 september 2015 01:18 schreef starla het volgende:
Waarschijnlijk al voorbijgekomen in deze reeks maar zeker de moeite waard om toe te voegen aan de OP. Geweldige docu en de twijfels die ik nog had zijn nu voor 100% weggenomen. Zeer gedetailleerd en zich vooral richtend op wetenschappelijke argumenten en niet zoveel gespeculeer:


5 uur maar liefst en zeer gestructureerd _O_
Klopt, een propaganda meesterwerk.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_156365430
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 00:03 schreef theguyver het volgende:

[..]

Na 5 minuten maakt ze al een gigantische blunder.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar die aanslagen VOOR 9/11 staat me nog nou bij.
Voor 9/11 had nog niemand gehoord van al qaida of Bin Laden, ow ja zeker wel..

Bomaanslagen bij twee hotels in Aden, Jemen (29 december 1992). Een Australiër en een Jemeniet komen om.
Bomaanslag op het World Trade Center in New York (1993).
Gevechten in Somalië (1993)
Bomaanslag tegen Amerikaans legerpersoneel in Dharaan (Saoedi-Arabië) (1996).
Terroristische aanslag in Luxor (Egypte) op toeristen (1997).
Bomaanslagen op de Amerikaanse ambassades in Nairobi en Dar es Salaam (1998).
Zelfmoordaanslag op het Amerikaanse marineschip USS Cole (2000) in de haven van Aden in Jemen.
Het zijn altijd weer mensen die een boek promoten, deze vrouw heeft er nu zelfs 2 uit. Zeker werkeloos geworden en toen begonnen schrijven, want we zijn nu alweer 14 jaar verder.
pi_156365563
Gage heeft ook een boek uitgebracht afgelopen maand....
Ben benieuwd wat die nog toevoegt aan de reeks boeken die er al inmiddels zijn...
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_156365620
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 september 2015 01:59 schreef Wantie het volgende:

[..]

Klopt, een propaganda meesterwerk.
Grappig, dat vind ik namelijk van het officiële rapport van NIST :)
I feel kinda Locrian today
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')