http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)-veiligheidsincidentquote:SCHIPHOL Op luchthaven Schiphol zijn meerdere gates afgesloten. Dat melden meerdere bronnen op Twitter.
Een woordvoerder van Schiphol kon nog niet zeggen wat er aan de hand is. Meerdere Twitteraars melden dat vluchten verplaatst worden en dat vertrekhallen dicht zijn.
Later meer...
twitter:blankesteijn twitterde op maandag 21-09-2015 om 21:26:24Er is iets op Schiphol, maar niemand wil zeggen wat, behalve dat het geen oefening is. http://t.co/7yWkQC0t8x reageer retweet
Dat er een vlucht word verplaatst? Jazeker.quote:
Wat?quote:Op maandag 21 september 2015 21:49 schreef BarryOSeven het volgende:
BREAKING NEWS: NUCLEAR ATTACK ON AIRPLANE FLYING OVER ATLANTIC ON FLIGHT LL440
OMG!!!1
Buitenaardse wezens toch altijd?quote:Op maandag 21 september 2015 21:49 schreef BarryOSeven het volgende:
OMG!!!1
"Negeer mij", bedoelt hij waarschijnlijk.quote:
Die vliegt nu niet?quote:Op maandag 21 september 2015 21:49 schreef BarryOSeven het volgende:
OMG!!!1
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2015/09/veiligheidsmaatregelen/quote:Op maandag 21 september 2015 21:50 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Zit er weer iemand vast op het toilet?
Dat zag ik ook alquote:Op maandag 21 september 2015 21:52 schreef Starm het volgende:
Vluchten landen nog volgens F24, eens kijken of ze bepaalde gates vermijden
twitter:blankesteijn twitterde op maandag 21-09-2015 om 21:45:36De marechaussee zoekt iemand die op een inkomende vlucht zou zitten. Maar de man die ik sprak weet niet wie hij precies zoekt. reageer retweet
dat is lastig zoekenquote:Op maandag 21 september 2015 21:54 schreef Max23 het volgende:
twitter:blankesteijn twitterde op maandag 21-09-2015 om 21:45:36De marechaussee zoekt iemand die op een inkomende vlucht zou zitten. Maar de man die ik sprak weet niet wie hij precies zoekt. reageer retweet
Lekker vaag weerquote:Op maandag 21 september 2015 21:54 schreef Izzy73 het volgende:
De marechaussee zoekt iemand die op een inkomende vlucht zou zitten
http://nieuws.tpo.nl/2015(...)-veiligheidsredenen/
ze zoeken jou misschien.quote:Op maandag 21 september 2015 21:54 schreef Angel-Joy het volgende:
Lol ben net thuis van werk. Net nog niks aan de hand
De terrorsisten hebben gewonnenquote:
Leuke post, Maxquote:
Goh.quote:Op maandag 21 september 2015 21:55 schreef Intellectueel het volgende:
Ik kan uit betrouwbare bron zeggen dat de veiligheid op Schiphol niet altijd even waterdicht is.
Een mogelijkheid door onze informatiemaatschappijquote:Op maandag 21 september 2015 21:54 schreef Tchock het volgende:
U2-concert afgelast omdat er iemand met een wapen in het publiek is gezien, paniek op het spoor door een puber die zwart wil rijden en nu Schiphol dicht.
Het ging de laatste jaren al deze kant op met de vele bommeldingen maar we leven steeds meer in een paniekmaatschappij. En al deze neponrust wordt aangegrepen om de burger beter in de gaten en onder de duim te houden.
elk elk elk, een koe drinkt.....quote:
Water?quote:
Paar weken geleden nog bijna een halve Thalys kapotgeschoten door een of andere gek. Vind de paniek wel terecht.quote:Op maandag 21 september 2015 21:54 schreef Tchock het volgende:
U2-concert afgelast omdat er iemand met een wapen in het publiek is gezien, paniek op het spoor door een puber die zwart wil rijden en nu Schiphol dicht.
Het ging de laatste jaren al deze kant op met de vele bommeldingen maar we leven steeds meer in een paniekmaatschappij. En al deze neponrust wordt aangegrepen om de burger beter in de gaten en onder de duim te houden.
quote:Schiphol heeft maandagavond vertrekhal 3 van de luchthaven afgesloten, vanwege "veiligheidsredenen".
Dat meldt Airlive.
Volgens Airlive zou de politie op zoek zijn naar iemand in een inkomende vlucht.
Wat de precieze redenen zijn, is niet duidelijk. Volgens een aanwezige in de vertrekhal moet iedereen die zich bij de M-gates bevind, opnieuw gecontroleerd worden door de beveiliging.
http://www.nu.nl/binnenla(...)ligheidsredenen.html
Ben het hier best wel mee eens.quote:Op maandag 21 september 2015 21:54 schreef Tchock het volgende:
Laten wel elke keer het internationale treinverkeer platleggen als iemand probeert zwart te rijden. Kun je nooit meer ergens heen.quote:Op maandag 21 september 2015 21:59 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Paar weken geleden nog bijna een halve Thalys kapotgeschoten door een of andere gek. Vind de paniek wel terecht.
Valt wel mee volgens mij....quote:Op maandag 21 september 2015 22:00 schreef Revolution-NL het volgende:
Het is rustig met vliegtuigen rond Schiphol op flightradar
Wat is de M gate? Is dat waar je binnen komt als je uit een vliegtuig komt of wat?quote:
Toch gek dat ze niet exact willen zeggen wat er is. Nog gekker dat er zon gedoe is vanwege een inkomende vlucht.quote:
Ga lekker ergens anders interessant lopen doen.quote:Op maandag 21 september 2015 22:00 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Kan er simpelweg niet veel meer over vertellen, maar was geen algemene opmerking.
En uiteindelijk blijkt het gewoon een agressieve passagier die wordt afgevoerd...quote:Op maandag 21 september 2015 22:01 schreef Rucola het volgende:
[..]
Toch gek dat ze niet exact willen zeggen wat er is. Nog gekker dat er zon gedoe is vanwege een inkomende vlucht.
Maar de intentie van die hele heisa was niet omdat de jongen zwart wilde rijden, he.quote:Op maandag 21 september 2015 22:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laten wel elke keer het internationale treinverkeer platleggen als iemand probeert zwart te rijden. Kun je nooit meer ergens heen.Het klopt inderdaad dat we vorige maand heel goed weg zijn gekomen. Maar als je overal zo paniekerig op reageert wordt het echt niet veiliger.
twitter:LiveFlightTweet twitterde op maandag 21-09-2015 om 22:01:15Update #Schiphol: Iedereen die in vertrekhal drie bij gate 'M' aanwezig is moet opnieuw door de security. Niets bekend over gezocht persoon. reageer retweet
Grote mond is ongezond.quote:Op maandag 21 september 2015 22:01 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Ga lekker ergens anders interessant lopen doen.
Kneus.
Corendon: Vakantie, we gaan op vakantie!quote:Op maandag 21 september 2015 22:02 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Inkomende vlucht ging het over toch?
Cheap airlines gaan via gate M, denk aan EasyJet, FlyBequote:Op maandag 21 september 2015 22:01 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wat is de M gate? Is dat waar je binnen komt als je uit een vliegtuig komt of wat?
Wat moet je dan doen? Vooralsnog weet niemand hier meer dan de mensen die besloten hebben om de boel af te sluiten, dus wat zou jij zonder enige informatie zeggen dat ze moeten doen?quote:Op maandag 21 september 2015 22:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Laten wel elke keer het internationale treinverkeer platleggen als iemand probeert zwart te rijden. Kun je nooit meer ergens heen.Het klopt inderdaad dat we vorige maand heel goed weg zijn gekomen. Maar als je overal zo paniekerig op reageert wordt het echt niet veiliger.
Nee, omdat hij zich opsloot in de wc. Zoals zwartrijders altijd doen. Let wel op dat een van de grootste stations van Nederland geheel is ontruimd om die knul.quote:Op maandag 21 september 2015 22:02 schreef Rucola het volgende:
[..]
Maar de intentie van die hele heisa was niet omdat de jongen zwart wilde rijden, he.
En daarom moet iedereen opnieuw door security? Niet dus.quote:Op maandag 21 september 2015 22:02 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
En uiteindelijk blijkt het gewoon een agressieve passagier die wordt afgevoerd...
twitter:airlivenet twitterde op maandag 21-09-2015 om 22:03:10UPDATE #Schiphol All gates of Departures 3/M are closed for security reasons. All updates: http://t.co/4VyeNNipVJ http://t.co/N9ExB7IrHw reageer retweet
Probeer het anders in de studio van de NOS.quote:Op maandag 21 september 2015 22:03 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Grote mond is ongezond.
De informatie die ik bewust achterhoud zou breaking news zijn in de Nederlandse media.
Maar hoe moet ik dat voor me zien dan (ik vlieg nooitquote:Op maandag 21 september 2015 22:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Cheap airlines gaan via gate M, denk aan EasyJet, FlyBe
Denk dat iedereen opnieuw door security moet omdat ze de gate uit moesten en nu dus naar een andere gate moeten.quote:Op maandag 21 september 2015 22:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En daarom moet iedereen opnieuw door security? Niet dus.
Waarom moet ik bepalen wat de veiligheidsprocedure op Schiphol is?quote:Op maandag 21 september 2015 22:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat moet je dan doen? Vooralsnog weet niemand hier meer dan de mensen die besloten hebben om de boel af te sluiten, dus wat zou jij zonder enige informatie zeggen dat ze moeten doen?
Ja, maar ze hadden moeilijk in z'n hoofd kunnen kijken dat hij idd wilde zwart rijden.quote:Op maandag 21 september 2015 22:04 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, omdat hij zich opsloot in de wc. Zoals zwartrijders altijd doen. Let wel op dat een van de grootste stations van Nederland geheel is ontruimd om die knul.
Ben niet zo mediageil.quote:Op maandag 21 september 2015 22:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Probeer het anders in de studio van de NOS.
twitter:fpontiggia1 twitterde op maandag 21-09-2015 om 22:04:20The "security reasons" could be a passenger's #iphone cover depicting a gun. No funny jokes here. #Amsterdam #Schiphol reageer retweet
http://fr24.com/B788/77c6747quote:Op maandag 21 september 2015 22:00 schreef Revolution-NL het volgende:
Het is rustig met vliegtuigen rond Schiphol op flightradar
Het is een lastig evenwicht. Het wordt absurd als er constant steden verlamd raken door incidenten als zwartrijders of brieven met verbrand papier. Elke rugzak of een stevige boodschappentas van Albert Heijn op een treinstation kan ook al het leven ontwrichten. En dat is terrorisme, vooral angst voor wat zou kunnen komen.quote:Op maandag 21 september 2015 21:59 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Paar weken geleden nog bijna een halve Thalys kapotgeschoten door een of andere gek. Vind de paniek wel terecht.
Benieuwd wat deze en die daarboven gaan doen dan.quote:Op maandag 21 september 2015 22:05 schreef BarryOSeven het volgende:
Er komen geen nieuwe vluchten meer binnen
OS377 / AUA377J
Austrian Airlines
deze rolde als laatste binnen
Ik stel de A2 tussen amsterdam en utrecht voor.quote:Op maandag 21 september 2015 22:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Benieuwd wat deze en die daarboven gaan doen dan.
[ afbeelding ]
Er wordt gewoon nog geland, anders zaten de vliegtuigen nu wel in een hold patroonquote:Op maandag 21 september 2015 22:05 schreef BarryOSeven het volgende:
OS377 / AUA377J
Austrian Airlines
Je komt aan, je loopt naar departure. M staat bij vertrek 3(helemaal ergens achterin). Je gaat door security nadat je boardingpass hebt gescand. Na de security loop je naar je gate, daar wordt alleen je paspoort+boarding pass gecontroleerd.quote:Op maandag 21 september 2015 22:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Maar hoe moet ik dat voor me zien dan (ik vlieg nooit), je komt aan op schiphol en dan kom je bij een gate uit en wordt je gecontroleerd? En als dat goed is mag je doorlopen?
Hoe gaat men nu dan iedereen opnieuw controlerne? Ze zijn al gecontroleerd en mogen dan toch verder?
Exact. Op Amsterdam Centraal is ongeveer om de maand een totale ontruiming omdat iemand een tas is vergeten. Er is één serieus incident geweest in de afgelopen tien jaar, als ik me niet vergis.quote:Op maandag 21 september 2015 22:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is een lastig evenwicht. Het wordt absurd als er constant steden verlamd raken door incidenten als zwartrijders of brieven met verbrand papier. Elke rugzak of een stevige boodschappentas van Albert Heijn op een treinstation kan ook al het leven ontwrichten. En dat is terrorisme, vooral angst voor wat zou kunnen komen.
Ze lijken er langsheen te vliegenquote:Op maandag 21 september 2015 22:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Benieuwd wat deze en die daarboven gaan doen dan.
[ afbeelding ]
Zag er net nog 1 voorbij vliefen dus denk t welquote:Op maandag 21 september 2015 22:05 schreef BarryOSeven het volgende:
OS377 / AUA377J
Austrian Airlines
Er land niets...quote:Op maandag 21 september 2015 22:08 schreef Starm het volgende:
[..]
Er wordt gewoon nog geland, anders zaten de vliegtuigen nu wel in een hold patroon
twitter:LiveFlightTweet twitterde op maandag 21-09-2015 om 22:08:20Update #Schiphol: Volgens de marechaussee zou er een persoon zonder controle door de security heen zijn gekomen. Daardoor nieuwe controle. reageer retweet
Helaas, weer foutquote:Op maandag 21 september 2015 22:09 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ze lijken er langsheen te vliegen
twitter:salvatius twitterde op maandag 21-09-2015 om 22:08:55@eric_timmer @madebymaaike_ vliegtuig met vluchtelingen gelandt #schiphol http://t.co/uc6Lc3VsvZ reageer retweet
Hebben ze niet net dat super vette controle systeem waardoor je op 1 plek centraal gaat controleren?quote:Op maandag 21 september 2015 22:10 schreef Childofthe90s het volgende:
twitter:LiveFlightTweet twitterde op maandag 21-09-2015 om 22:08:20Update #Schiphol: Volgens de marechaussee zou er een persoon zonder controle door de security heen zijn gekomen. Daardoor nieuwe controle. reageer retweet
Dat zou wel wat logischer zijn want iemand van een inkomende vlucht opwachten hoeft absoluut niet met zo veel theater. Dat doen ze vrij regelmatig met drugstoeristen en zo.quote:Op maandag 21 september 2015 22:10 schreef Childofthe90s het volgende:
Klaar opgelost. Niks aan de handquote:Op maandag 21 september 2015 22:10 schreef Childofthe90s het volgende:
Ik heb eens uitgezoomd. Holy fuck wat veel vliegtuigen man! Het lijkt wel file in de luchtquote:Op maandag 21 september 2015 22:10 schreef Starm het volgende:
[..]
http://www.flightradar24.com/DLH7KC/77d0e5e
en nu weerquote:Op maandag 21 september 2015 22:09 schreef Awsom het volgende:
[..]
Zag er net nog 1 voorbij vliefen dus denk t wel
quote:Op maandag 21 september 2015 22:11 schreef Revolution-NL het volgende:
twitter:salvatius twitterde op maandag 21-09-2015 om 22:08:55@eric_timmer @madebymaaike_ vliegtuig met vluchtelingen gelandt #schiphol http://t.co/uc6Lc3VsvZ reageer retweet
![]()
Jep, dus een beetje raar dit. M is sowieso klein, en dan ook nog iemand missenquote:Op maandag 21 september 2015 22:11 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Hebben ze niet net dat super vette controle systeem waardoor je op 1 plek centraal gaat controleren?
Corendonquote:Op maandag 21 september 2015 22:02 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Inkomende vlucht ging het over toch?
Bolletjes! Ooh eh oh!quote:Op maandag 21 september 2015 22:13 schreef christiman het volgende:
21/09/2015 22:12
Police is with a woman of around 20 years old and her boy friend.
Iddquote:Op maandag 21 september 2015 22:14 schreef Revolution-NL het volgende:
Godver dit wordt weer een anti-climax![]()
![]()
Lopen dat soort zwaar bewapende knakers standaard rond op Schiphol?quote:
twitter:ffmerel twitterde op maandag 21-09-2015 om 22:12:45Een incident gaande op #Schiphol. http://t.co/v5xCdX9lBr reageer retweet
Nee dat ziet eruit als een AT.quote:Op maandag 21 september 2015 22:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Lopen dat soort zwaar bewapende knakers standaard rond op Schiphol?
De tering zeg. Dan hebben de terroristen toch in feite al gewonnen of ben ik nou gek?
Vlieg je serieus nooitquote:Op maandag 21 september 2015 22:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
De tering zeg. Dan hebben de terroristen toch in feite al gewonnen of ben ik nou gek?
Ja, die zijn er standaard. Maar dat is niet iets nieuws, de Marechaussee bewaakt al eeuwen Schiphol en ze zijn altijd al zwaar bewapendquote:Op maandag 21 september 2015 22:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Tweet is al weer verwijderd?quote:Op maandag 21 september 2015 22:17 schreef hmmmz het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ffmerel twitterde op maandag 21-09-2015 om 22:12:45Een incident gaande op #Schiphol. http://t.co/v5xCdX9lBr reageer retweet
oude foto:quote:Op maandag 21 september 2015 22:17 schreef hmmmz het volgende:
[ afbeelding ]twitter:ffmerel twitterde op maandag 21-09-2015 om 22:12:45Een incident gaande op #Schiphol. http://t.co/v5xCdX9lBr reageer retweet
Nee.quote:Op maandag 21 september 2015 22:18 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Heeft hij nou een Occulus Rift op?
Nee maar die meneer met dat blauwe petje bedoel ik. Die heeft gewoon een volautomatisch wapen voor zich. Dat is geen AT lid toch?quote:
Nee, hij komt net onder de zonnebank vandaan.quote:Op maandag 21 september 2015 22:18 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Heeft hij nou een Occulus Rift op?
twitter:blankesteijn twitterde op maandag 21-09-2015 om 22:15:32Hier het meisje op de rug en de jongen van de zijkant. Ze worden grondig gefouilleerd, alle bagage binnenstebuiten. http://t.co/TKhpudiz8S reageer retweet
Hahaha wat slechtquote:
1x gedaan naar Italie een jaar of 7 geleden schat ik. Ik kan me niet herinneren dat ik toen bewakers met automatische geweren zag als ik eerlijk benquote:
twitter:blankesteijn twitterde op maandag 21-09-2015 om 22:15:32Hier het meisje op de rug en de jongen van de zijkant. Ze worden grondig gefouilleerd, alle bagage binnenstebuiten. http://t.co/TKhpudiz8S reageer retweet
Altijd weer die Duitsersquote:Op maandag 21 september 2015 22:19 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ]twitter:blankesteijn twitterde op maandag 21-09-2015 om 22:15:32Hier het meisje op de rug en de jongen van de zijkant. Ze worden grondig gefouilleerd, alle bagage binnenstebuiten. http://t.co/TKhpudiz8S reageer retweet
Die jongen heeft een baardquote:Op maandag 21 september 2015 22:19 schreef Fylax het volgende:
[ afbeelding ]twitter:blankesteijn twitterde op maandag 21-09-2015 om 22:15:32Hier het meisje op de rug en de jongen van de zijkant. Ze worden grondig gefouilleerd, alle bagage binnenstebuiten. http://t.co/TKhpudiz8S reageer retweet
Terroristenquote:Op maandag 21 september 2015 22:19 schreef Fylax het volgende:
Mooie kont heeft die damequote:Op maandag 21 september 2015 22:19 schreef Fylax het volgende:
Lijkt me een lekker wijfquote:Op maandag 21 september 2015 22:19 schreef Fylax het volgende:
twitter:blankesteijn twitterde op maandag 21-09-2015 om 22:09:57Volgens mij heeft het iets te maken met een meisje van een jaar of 20 en haar vriend. Had foto's maar die moest ik verwijderen. reageer retweet
Is blank. Een hipster dus.quote:Op maandag 21 september 2015 22:20 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Die jongen heeft een baard#terrorisme
Paniek! Paniek! Feiten doen er niet toe!quote:Op maandag 21 september 2015 22:20 schreef Rabieluh het volgende:
Die oude foto wordt massaal getweet.
Zo snel mogelijk iets retweeten zodat het lijkt alsof ze het zelf hebben bedacht!quote:Op maandag 21 september 2015 22:21 schreef Tchock het volgende:
[..]
Paniek! Paniek! Feiten doen er niet toe!
Zoveel lopen er normaal ook niet met geweren. Ik denk in totaal 2 ā 4 in lounge 2&3(daar is het drukst). Aardige mensen gewoon, ze helpen ook passagiers etcquote:Op maandag 21 september 2015 22:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
1x gedaan naar Italie een jaar of 7 geleden schat ik. Ik kan me niet herinneren dat ik toen bewakers met automatische geweren zag als ik eerlijk ben
twitter:blankesteijn twitterde op maandag 21-09-2015 om 22:21:51Meisje had een telefoonhoesje met een pistool er op. Nu gecontroleerd en de telefoon blijkt inderdaad niet te kunnen schieten. reageer retweet
twitter:blankesteijn twitterde op maandag 21-09-2015 om 22:21:51Meisje had een telefoonhoesje met een pistool er op. Nu gecontroleerd en de telefoon blijkt inderdaad niet te kunnen schieten. reageer retweet
quote:Op maandag 21 september 2015 22:22 schreef Studiotje het volgende:
Wacht even, even aan de woordvoerster vragenquote:Op maandag 21 september 2015 22:23 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Is dat een man met een hond?
Telefoonhoesjes verbiedenquote:Op maandag 21 september 2015 22:22 schreef Studiotje het volgende:
Toch maar even opblazen voor de zekerheid.quote:Op maandag 21 september 2015 22:22 schreef Studiotje het volgende:
Wat een dom pauper wijf, lekkere kont of niet.quote:Op maandag 21 september 2015 22:22 schreef Studiotje het volgende:
JE KAN NOOIT WETEN OF ER MISSCHIEN EEN SCHIET-APP OP DIE TELEFOON STAAT BETER ZEKERE VOOR HET ONZEKERE!!!!!quote:
teringquote:Op maandag 21 september 2015 22:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[ afbeelding ]
Zoeen dus. Manmanman
Als het zo'n type is. Dan ben je toch te dom voor woorden om zo iets naar een vliegveld mee te nemen?quote:Op maandag 21 september 2015 22:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[ afbeelding ]
Zoeen dus. Manmanman
Als het echt zo'n ding is ben je wel een ongelooflijke klapmongool als je daarmee gaat reizenquote:Op maandag 21 september 2015 22:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[ afbeelding ]
Zoeen dus. Manmanman
hoe de fuck kan dat handig zijn in omgang?quote:Op maandag 21 september 2015 22:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[ afbeelding ]
Zoeen dus. Manmanman
Jep, dan ben je echt zwakbegaafd.quote:Op maandag 21 september 2015 22:24 schreef Bienelientjee het volgende:
Als het zo'n type is. Dan ben je toch te dom voor woorden om zo iets naar een vliegveld mee te nemen?
Om gangster over te komenquote:Op maandag 21 september 2015 22:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hoe de fuck kan dat handig zijn in omgang?
Hiermee gaan vliegen, tokkie volkquote:Op maandag 21 september 2015 22:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[ afbeelding ]
Zoeen dus. Manmanman
Door:twitter:BertHuisjes twitterde op maandag 21-09-2015 om 22:23:07Foto van aanhouding op #Schiphol. http://t.co/hRiHjYBlNf reageer retweet
Oké ik moet eerlijk toegeven dat ik ook zou freaken als iemand dit trekt op een luchthaven.quote:Op maandag 21 september 2015 22:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[ afbeelding ]
Zoeen dus. Manmanman
oh, op zich is het niet zo raar dat ze daar moeilijk om doen.quote:Op maandag 21 september 2015 22:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[ afbeelding ]
Zoeen dus. Manmanman
Maar wel een lekkere kont.quote:Op maandag 21 september 2015 22:25 schreef -0- het volgende:
Te dom om te poepen natuurlijk als je zo'n hoesje mee neemt naar een vliegveld.
Of het is gewoon onderdeel van een weddenschap, of het meisje dacht even 'leuk' te kunne doen, niet nadenkend over de gevolgen.quote:Op maandag 21 september 2015 22:25 schreef -0- het volgende:
Te dom om te poepen natuurlijk als je zo'n hoesje mee neemt naar een vliegveld.
Dat is marechaussee.quote:Op maandag 21 september 2015 22:18 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nee maar die meneer met dat blauwe petje bedoel ik. Die heeft gewoon een volautomatisch wapen voor zich. Dat is geen AT lid toch?
Misschien doet ze mee aan een photoshoot.quote:Op maandag 21 september 2015 22:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hoe de fuck kan dat handig zijn in omgang?
I see what you did therequote:Op maandag 21 september 2015 22:27 schreef Aether het volgende:
[..]
Misschien doet ze mee aan een photoshoot.
twitter:blankesteijn twitterde op maandag 21-09-2015 om 22:26:30Security vond het hoesje niet handig. Het meisje zegt er al jaren mee te vliegen. Ze gaan nu naar Rome, als het vliegtuig niet al weg is. reageer retweet
Sjongejonge hoe dom ben je danquote:Op maandag 21 september 2015 22:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[ afbeelding ]
Zoeen dus. Manmanman
quote:Op maandag 21 september 2015 22:27 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja dan is het niet zo een wat echt een pistool lijkt denk ik. Daar kom je nooit al jaren mee weg natuurlijk.quote:Op maandag 21 september 2015 22:27 schreef Fylax het volgende:
twitter:blankesteijn twitterde op maandag 21-09-2015 om 22:26:30Security vond het hoesje niet handig. Het meisje zegt er al jaren mee te vliegen. Ze gaan nu naar Rome, als het vliegtuig niet al weg is. reageer retweet
Dat verandert toch niets aan het te dom om te poepen deel?quote:Op maandag 21 september 2015 22:26 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Of het is gewoon onderdeel van een weddenschap, of het meisje dacht even 'leuk' te kunne doen, niet nadenkend over de gevolgen.
twitter:blankesteijn twitterde op maandag 21-09-2015 om 22:27:08Oh, en security zag het hoesje dus op het scherm toen het meisje al bij de gate was. Toen moesten ze haar dus op gaan sporen. reageer retweet
Ondergewaardeerde post.quote:Op maandag 21 september 2015 22:27 schreef Aether het volgende:
[..]
Ja, want je gaat je pistool ook door de röntgenscanner halenquote:Op maandag 21 september 2015 22:28 schreef Collide het volgende:
twitter:blankesteijn twitterde op maandag 21-09-2015 om 22:27:08Oh, en security zag het hoesje dus op het scherm toen het meisje al bij de gate was. Toen moesten ze haar dus op gaan sporen. reageer retweet
Ja? Alles moet door de scanner behalve jijzelf en je kleren.quote:Op maandag 21 september 2015 22:29 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ja, want je gaat je pistool ook door de röntgenscanner halen
Ja zou mooi zijn als ze denken 'ach niemand is zo dom om een pistool door de scanner te halen, laat maar gaan'. Dan zou ik 1 goede manier weten om een pistool te smokkelen in elk geval.quote:Op maandag 21 september 2015 22:29 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Ze was al weg voordat iemand het op die scanner opmerkte. Ze had allang weg kunnen zijn.quote:Op maandag 21 september 2015 22:29 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Daarom ga je ook niet met een pistool door de beveiliging...quote:Op maandag 21 september 2015 22:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja? Alles moet door de scanner behalve jijzelf en je kleren.
Niet reageren, dan zakt-ie vanzelf weg.quote:Op maandag 21 september 2015 22:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Kan dit geen slotje krijgen ofzo ?
Handig dat ze het achteraf controlerenquote:Op maandag 21 september 2015 22:28 schreef Collide het volgende:
Waarom? Nu volgt de nabeschouwing. Ben benieuwd wie vanavond bij Pauw komen praten over deze terreurdreiging. Heeft Peter R. De Vries al gereageerd?quote:Op maandag 21 september 2015 22:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Kan dit geen slotje krijgen ofzo ?
CHANANTquote:Op maandag 21 september 2015 22:22 schreef Studiotje het volgende:
Is die U2 show niet stilgelegd ook door zo'n ding?quote:Op maandag 21 september 2015 22:25 schreef Collide het volgende:
[ afbeelding ]
Ook niet de slimste als je dit meeneemt op een vliegveld.
Hatseflats, airport security debunkedquote:Op maandag 21 september 2015 22:28 schreef Collide het volgende:
Ho ho! Alles omtrent vliegvelden en vliegtuigen is het terrein van de enige echtequote:Op maandag 21 september 2015 22:32 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Waarom? Nu volgt de nabeschouwing. Ben benieuwd wie vanavond bij Pauw komen praten over deze terreurdreiging. Heeft Peter R. De Vries al gereageerd?
quote:Op maandag 21 september 2015 22:35 schreef byah het volgende:
[..]
Hatseflats, airport security debunked
Op wapen gelijkende voorwerpen meenemen is van alle tijden hoor. Je krijgt er geloof ik een boete voor. Dat wij zo compleet paranoia aan het worden zijn kan dat meisje weer niks aan doen natuurlijk.quote:Op maandag 21 september 2015 22:37 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Wat een mutZ![]()
Ik mag hopen dat ze de rekening van dit geintje mag betalen.
Ook niet dat ze blijkbaar te dom is om te poepen.quote:Op maandag 21 september 2015 22:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op wapen gelijkende voorwerpen meenemen is van alle tijden hoor. Je krijgt er geloof ik een boete voor. Dat wij zo compleet paranoia aan het worden zijn kan dat meisje weer niks aan doen natuurlijk.
Paar weken geleden liep er nog iemand met een AK door de Thalys. Vindt het niet zo raar.quote:Op maandag 21 september 2015 22:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Op wapen gelijkende voorwerpen meenemen is van alle tijden hoor. Je krijgt er geloof ik een boete voor. Dat wij zo compleet paranoia aan het worden zijn kan dat meisje weer niks aan doen natuurlijk.
Dit is gewoon debiel wat die trut doet, dan ben je te dom voor woorden.quote:Op maandag 21 september 2015 22:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan moet je de wet wapens en munitie aanpassen. En er zijn ook mensen die weten dat er iets met vluchtelingen is, maar geen benul hebben wat er in de wereld afspeelt. Weinig kans dat een rechter haar nu alle schade laat betalen omdat we spoken zienquote:Op maandag 21 september 2015 22:39 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Paar weken geleden liep er nog iemand met een AK door de Thalys. Vindt het niet zo raar.
Dat sowiesoquote:Op maandag 21 september 2015 22:40 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Dit is gewoon debiel wat die trut doet, dan ben je te dom voor woorden.
Uiteraard!quote:Op maandag 21 september 2015 22:43 schreef Bienelientjee het volgende:
Mag hopen dat ze er dan een boete voor heeft ontvangen!
Een gepeperdequote:Op maandag 21 september 2015 22:43 schreef Bienelientjee het volgende:
Mag hopen dat ze er dan een boete voor heeft ontvangen!
Ik ben ook ooit in Rome geweest. Ik ben bang.quote:Op maandag 21 september 2015 22:46 schreef Dingflofbips het volgende:
Ik zag vandaag ook een iPhone. Komt wel dichtbij!
Alleen binnen Schengen toch?quote:Op maandag 21 september 2015 22:48 schreef Bienelientjee het volgende:
Maarre, ze was dan ook al bij de gate?
Lekkere controle dan. Je hebt nu toch je paspoort + gelijk bagage check meteen bij het begin?
Er zijn ook nog steeds 'grapjassen' die het grappig vinden om bij de handbagagecheck te roepen dat ze een bom bij zich hebben.quote:Op maandag 21 september 2015 22:49 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat een idiote hoesjes en nog idioter om dat mee te nemen naar een vliegveld.
Kan me haast niet voorstellen dat het zo'n hoesje was.
ik snap het. De terroristen hebben gewonnen.....quote:Op maandag 21 september 2015 22:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik ben ook ooit in Rome geweest. Ik ben bang.
Jah..quote:Op maandag 21 september 2015 22:51 schreef Dingflofbips het volgende:
ik snap het. De terroristen hebben gewonnen.....
Nope, bij alle vertrek tegenwoordigquote:Op maandag 21 september 2015 22:49 schreef -0- het volgende:
[..]
Alleen binnen Schengen toch?
Toen ik vorig jaar naar de UK vloog in elk geval pas voor de opgang naar de M gates. Daarna enkel nog binnen Schengen gevlogen.
De laatste Schengenvluchten is mijn handbagage altijd door de scan gegaan, op zich wel logisch in het kader van veiligheid. Paspoort weet ik eigenlijk niet meer.quote:Op maandag 21 september 2015 22:49 schreef -0- het volgende:
[..]
Alleen binnen Schengen toch?
Toen ik vorig jaar naar de UK vloog in elk geval pas voor de opgang naar de M gates. Daarna enkel nog binnen Schengen gevlogen.
Is hij overleden dan?quote:Op maandag 21 september 2015 23:04 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Slovenië vandaag
Darwin Award voor die man![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 september 2015 22:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Handig dat ze het achteraf controlerenHad dus iemand een bloedbad aan kunnen richten op Schiphol in de tussentijd.
Alle grenzen dicht hoor ik nog zeggen. Dat belooft nog wat.
quote:
Denk anders heel iets langer na jongens. Misschien is het van plastic en kan het probleemloos door de security (de telefoon is er immers ook door gegaan). Misschien is er bij de controle iets van gezegd en heeft ze het toen uitgelegd, maar wisten de collega's achter de schermen dat niet. Enzovoorts.quote:Op maandag 21 september 2015 22:35 schreef byah het volgende:
[..]
Hatseflats, airport security debunked
Zo blind dat hij zich niet meer voort kan plantenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 september 2015 23:11 schreef Tchock het volgende:
Dit was eigenlijk ook mijn achterliggende gedachte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen die willekeurig "Darwin Award!" gillen en geen enkel idee hebben wat het is, hebben zelf een grotere kans er één te winnen.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Zou kunnen, mocht dit zo zijn dan is wel duidelijk dat een klein communicatiefoutje een chaos kan veroorzaken, Op zich zouden contouren van een wapen al genoeg moeten zijn, omdat ook een plastic wapen levensecht kan lijken als je overvallen wordt en dus waarschijnlijk niet in alle rust het wapen kan observeren.quote:Op maandag 21 september 2015 23:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
[..]
Denk anders heel iets langer na jongens. Misschien is het van plastic en kan het probleemloos door de security (de telefoon is er immers ook door gegaan). Misschien is er bij de controle iets van gezegd en heeft ze het toen uitgelegd, maar wisten de collega's achter de schermen dat niet. Enzovoorts.
Volledig mee eens , het erge is nog dat de publieke opinie het aanmoedigtquote:Op maandag 21 september 2015 21:54 schreef Tchock het volgende:
Absoluut met je eens. In Amerika waarschuwde de politie al voor deze hoesjes lees ik net, omdat ze natuurlijk voor levensgevaarlijke situaties zorgen.quote:Op maandag 21 september 2015 23:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zou kunnen, mocht dit zo zijn dan is wel duidelijk dat een klein communicatiefoutje een chaos kan veroorzaken, Op zich zouden contouren van een wapen al genoeg moeten zijn, omdat ook een plastic wapen levensecht kan lijken als je overvallen wordt en dus waarschijnlijk niet in alle rust het wapen kan observeren.
quote:Op maandag 21 september 2015 22:06 schreef 2dope het volgende:
twitter:fpontiggia1 twitterde op maandag 21-09-2015 om 22:04:20The "security reasons" could be a passenger's #iphone cover depicting a gun. No funny jokes here. #Amsterdam #Schiphol reageer retweet
_ ! als dat echt de reden is
Die knallen je gewoon overhoop als ze twijfelen inderdaadquote:Op maandag 21 september 2015 23:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Absoluut met je eens. In Amerika waarschuwde de politie al voor deze hoesjes lees ik net, omdat ze natuurlijk voor levensgevaarlijke situaties zorgen.
Als je zo'n ding door de securityscan ziet gaat schrik je je wel de tyfus volgens mij als douanier.quote:Op dinsdag 22 september 2015 00:58 schreef Seamonkey- het volgende:
HAHAHAHAHA om een telefoonhoesje. Dit gebeurd er dus. We worden allemaal zo bang gemaakt en dan krijg je dit soort onzin. Zielige maatschappij is dit geworden
Edit
Zie nu het hoesje pasAardig debiel hoesje idd maar dan nog geld mijn bovenstaande opmerking
Waarom, dan pak je die toch gewoon. Ze ontploffen niet ineens of zo.quote:Op dinsdag 22 september 2015 01:16 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Als je zo'n ding door de securityscan ziet gaat schrik je je wel de tyfus volgens mij als douanier.
Houd toch op zeg..quote:Op dinsdag 22 september 2015 09:20 schreef deedeetee het volgende:
Kosten verhalen op de idioot die met zo'n hoesje rondloopt.
Nee, dat zie je niet. Je ziet grijsvlakken en vormen op je beeldscherm, geen kleur n foto's. De kleuren die worden laten zien op het beeldscherm, zijn van de verschillende stralingswaarden en net hoe het afgesteld is.quote:Op dinsdag 22 september 2015 01:16 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Als je zo'n ding door de securityscan ziet gaat schrik je je wel de tyfus volgens mij als douanier.
Benno 'er zitten hooguit 20 NL'ers op de MH17, het is immers een transitvlucht' Baksteenquote:Op maandag 21 september 2015 22:37 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ho ho! Alles omtrent vliegvelden en vliegtuigen is het terrein van de enige echte
Benno
[ afbeelding ]
Baksteen
Totale idioot ben je als je met zo'n hoesje rond wilt lopen. Kijk eens wat t voor problemen met zich mee brengt. Dat mag van mij best afgestraft worden.quote:Op dinsdag 22 september 2015 10:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Houd toch op zeg..
Totale spasmereactie van de kmar en de rest van de beveiliging daar.
Wat van mij afgestraft mag worden is het niet goed controleren van zo'n halve tamme mongool van een 'beveiligingsmedewerker' die het niet spot op de plaats waar deze er uit gevist moet worden.quote:Op dinsdag 22 september 2015 10:26 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Totale idioot ben je als je met zo'n hoesje rond wilt lopen. Kijk eens wat t voor problemen met zich mee brengt. Dat mag van mij best afgestraft worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |