De wasverzachter van Neutral is erg fijnquote:Op zondag 20 september 2015 23:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Das ook wel een idee Bloesem. Las dat er ook wasverzachter voor baby's is. Mag van mijn man de droger niet testen morgen, dus ik hou af en toe wel een lakentje bij spul dat ik toch in de droger doe, beter een lakentje dat krimpt dan alles
Blurgh beterschapquote:Op maandag 21 september 2015 06:03 schreef Sicilia het volgende:
Al vanaf half 4 wakkerWeet niet hoe ik liggen moet, mijn onderrug is echt heel pijnlijk bah. En de keelpijn is ook nog niet weg dus blijf vandaag nog maar een dag thuis. Voel me wel een mietje zeg
+1quote:Op maandag 21 september 2015 06:22 schreef pinquit het volgende:
2 mins geslapen vannachtpffff dat vind ik toch het meest zwaar
I need my sleepz
Ja weggooien. Ieder zijn ding, hoor, ik voel zelf geen emotie als ik aan de placenta denk.. Ik las vandaag in een nieuwsbrief van een mevrouw die haar oudste kind met de placenta liet stempelen..Toen dacht ik: 'nee, niets voor ons'. Ook had ze op het hoogtepunt van elke wee een orgastische sensatie. De bevalling vond ze awesome! Toen dacht ik ook: jaja, boefje.quote:Op maandag 21 september 2015 02:46 schreef dodoria het volgende:
Over lotusbevallingen: ik heb een kennis die dat heeft gedaan. Duurde bij haar 7 dagen en stonk een uur in de wind.
Ik zou het zelf niet eens zo vies vinden (ik vind echt niks van mijn baby vies). Maar zie het nut niet zo in van een lotusbevalling.
Bij H hebben we de placenta begraven en er een boompje op geplant. We hebben wel gewacht tot na de verhuizing dus dat ding heeft 10 maanden in de vriezer gelegen.... Heeft iemand hier nog plannen met de placenta?
Whahahahahaquote:Op maandag 21 september 2015 07:20 schreef Estrys het volgende:
Stempelen? Ik denk dat hier de oudste zou reageren met een heel luid: IELK!
Nee hoor die gaat weg met het afval. Tenzij hij mooier is dan de baby, dan houden we hem en doen we hem kleertjes aan
quote:Op maandag 21 september 2015 07:20 schreef Estrys het volgende:
Nee hoor die gaat weg met het afval. Tenzij hij mooier is dan de baby, dan houden we hem en doen we hem kleertjes aan
gehehehequote:Op maandag 21 september 2015 07:20 schreef Estrys het volgende:
Mwhehehequote:Op maandag 21 september 2015 07:20 schreef Estrys het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar na wat rondzoeken op internet lijkt het erop dat klossen niet gaan werken icm dit bed, iemand daar ervaring mee?![]()
quote:Op maandag 21 september 2015 08:29 schreef bloes85 het volgende:
Placenta wil ik nog niet over nadenken
Wel zijn wij momenteel aan het nadenken over de klossen, nu hebben wij een MALM bed van IKEA, deze:Twee sterke mannen, 6 bierkratjes, of 8 als je de kastjes aan je bed vast hebt. Deed hier de trickSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar na wat rondzoeken op internet lijkt het erop dat klossen niet gaan werken icm dit bed, iemand daar ervaring mee?.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2015 08:34:04 ]
Ik wil juist geen bierkratjes, maar ik vrees inmiddels dat het niet anders kanquote:Op maandag 21 september 2015 08:30 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Twee sterke mannen, 6 bierkratjes, of 8 als je de kastjes aan je bed vast hebt. Deed hier de trick.
[ afbeelding ]
Irritant, nu al. Ik zeg gewoon steeds "goed".quote:Op maandag 21 september 2015 08:14 schreef Estrys het volgende:
Heel goedbedoeld iedereen gaat nu al vragen hoe het gaat met de laatste loodjes. In whats app en sms maar eigenlijk heb ik helemaal geen zin om te antwoorden..
Vanwege de lelijkheid? Ja.. Ach. Het stond als een huis, dat vond ik het belangrijkstequote:Op maandag 21 september 2015 08:35 schreef bloes85 het volgende:
[..]
Ik wil juist geen bierkratjes, maar ik vrees inmiddels dat het niet anders kan
Ooh gelukkigquote:Op maandag 21 september 2015 08:35 schreef Dot. het volgende:
Wij hadden van die metalen klossen en dan twee aan de uiteinden op de middenstand en twee aan de zijkanten op de hoogste stand. Het is echt een rotklus om hem erop te krijgen maar het ging![]()
[ afbeelding ]
Mijn dreumes was uit logeren en natuurlijk was ik netjes om half 6 wakkerPoes van de slaapkamer afgegooid en nog even doorgeslapen
![]()
Ja klopt, mijn schoonzus had kratjes onder haar bed en dat vond ik geen gezicht. Maar je kan het inderdaad nog wel wat opfleurenquote:Op maandag 21 september 2015 08:54 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Vanwege de lelijkheid? Ja.. Ach. Het stond als een huis, dat vond ik het belangrijkste. En je kan er altijd nog een kek stofje omheen draperen. Of ze mintgroen spuiten en er tipi's op schilderen.
Oei ik hoop voor je dat dit niet het begin van het eind is qua bekkenquote:Op maandag 21 september 2015 08:57 schreef Myrr het volgende:
En waarom mensen je sterkte wensen met de rest van de zwangerschap… Bedankt, I guess.
Na ja, snap het ergens wel, het is gisteren in mijn bekken geschoten en sindsdien niet meer weg gegaan. Tijdens een dienst van vertroosting met 700+ man.Loop je daar als Quasimodo in de stilte terug naar je plek om wederhelft even te halen.
Lichtelijk ongemakkelijk. Wel een paar uur kunnen slapen gelukkig
mag over een uurtje op de tafel, lopen liggen zitten gaat nog steeds nergens over. Beter vinden ze die motherfucker en masseren ze het los.
Ik loop al een paar dagen als iemand waar elk moment een baby uit kan vallen, handen in mijn rug loopt dan toch een stuk fijner en kan ook niet echt meer een comfortabele houding vinden voor langer dan een paar minuten. M'n kontbotten doen pijn, ik moet soms omrollen in een positie voordat ik normaal op kan staan en dingen oppakken gaat squattend.quote:Op maandag 21 september 2015 08:59 schreef pinquit het volgende:
[..]
Oei ik hoop voor je dat dit niet het begin van het eind is qua bekken
Wel zijn wij momenteel aan het nadenken over de klossen, nu hebben wij een MALM bed van IKEA, deze:ik heb ook zoiets. Nog gevraagd aan man of ik met vier verhogers niet te weinig heb. Hij zegt van nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar na wat rondzoeken op internet lijkt het erop dat klossen niet gaan werken icm dit bed, iemand daar ervaring mee?ben benieuwd. Desnoods doen we in t midden wel een bierkrat
We hadden ze eerst allemaal op de hoogste stand en dan alleen de voor en achterkant en dat vond ik idd ook te wankel, maar dit ging beter. Het was officieel wel iets te laag maar ik wilde toch niet thuis bevallen en mijn kraam was gelukkig niet heel lang.quote:Op maandag 21 september 2015 08:45 schreef pinquit het volgende:
Hier ook malm en exact die klossen van het plaatje hierbovenging goed hoor, het voelt alleen niet heel stabiel aan
Zijkantjes klinkt idd wel een stuk stabieler!quote:Op maandag 21 september 2015 09:14 schreef Dot. het volgende:
[..]
We hadden ze eerst allemaal op de hoogste stand en dan alleen de voor en achterkant en dat vond ik idd ook te wankel, maar dit ging beter. Het was officieel wel iets te laag maar ik wilde toch niet thuis bevallen en mijn kraam was gelukkig niet heel lang.
Wel zijn wij momenteel aan het nadenken over de klossen, nu hebben wij een MALM bed van IKEA, deze:Nieuw op dit topic (lees stiekum al een paar topics mee). Mijn vrouw is 35+6 weken zwanger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar na wat rondzoeken op internet lijkt het erop dat klossen niet gaan werken icm dit bed, iemand daar ervaring mee?
Wij hebben ook een Malm bed en deze bedverhogers:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het hoofd en voeteneind past precies in de gleuf van de bedverhoger. Staat als een huis!
Wauw! Het heeft bij mij zeker een dag of vier voordat ik weer echt heb geslapen/durfde te slapenquote:Op maandag 21 september 2015 09:53 schreef Jagärtrut het volgende:
we zijn onze eerste nacht goed doorgekomen. Een paar marathon voedingssessie van anderhalf tot 2 uur, maar heb toch minstens 6 uur geslapen en ik voel me een ander mens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |