Staat genoteerd.quote:Op zondag 20 september 2015 22:34 schreef Caland het volgende:
Ik vind de Kramerhype volledig onterecht.
Doe eens normaal en rustigquote:Op zondag 20 september 2015 22:35 schreef DonRaja het volgende:
Klote TT. Er wordt hier NIET gespot met Henk Fräser.
Banwaardig inderdaad.quote:Op zondag 20 september 2015 22:35 schreef DonRaja het volgende:
Ik heb topic hiervoor tetten gepost, dus je kan me straffen.quote:Op zondag 20 september 2015 22:35 schreef DonRaja het volgende:
Ik had twee kutweekenden.quote:Op zondag 20 september 2015 22:36 schreef opperkleurder het volgende:
Hebben jullie de stand in de FOK manager al gezien?
Ik heb er een vermaning in geplaatst.quote:Op zondag 20 september 2015 22:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb topic hiervoor tetten gepost, dus je kan me straffen.
Oh ja helemaal vergeten bedanktquote:Op zondag 20 september 2015 22:36 schreef Caland het volgende:
Ik ga zappen naar Volkertgenot van der Graafgod
Zou mooi zijn.quote:Op zondag 20 september 2015 22:37 schreef Doublepain het volgende:
Het SV sfeertje is een beetje tsjah..
Kijkcijfers gaan dalen denk ik over een tijdje
Ah ik zie het..quote:Op zondag 20 september 2015 22:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb er een vermaning in geplaatst.
Nope. Ik ga Straight out of Compton kijken.quote:Op zondag 20 september 2015 22:38 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ah ik zie het..
Ik was even bang dat je nog iets ging wijzigen aan mijn wijziging..
Co heeft zijn knoopjes ook al los zoals Gijpiequote:Op zondag 20 september 2015 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet om aan te gluren
lekker gepikt van Gijpie
Goeie filmquote:Op zondag 20 september 2015 22:40 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope. Ik ga Straight out of Compton kijken.
Jazeker, was wel middenvelderquote:Op zondag 20 september 2015 22:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lodeiro, stond die in de spits?
Oh toch welquote:
Waar was jij vandaag?quote:
Pantelic was alweer weg onder De Boer, dat terzijdequote:Op zondag 20 september 2015 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh toch wel
het waren er ook zoveel. Ik zou Pantelic, Milik, Hoesen, Hamdoui, Siggy, Klaassen en De Jong kunnen noemen en dan houdt het op
Nu heb jij leuke filmpjes van stichting AAP gemist.quote:Op zondag 20 september 2015 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Avondje uiteten, was voor mij ook een verrassing.
quote:
Stichting AAP?quote:Op zondag 20 september 2015 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu heb jij leuke filmpjes van stichting AAP gemist.
En mijn klacht over tentamens.
quote:Op zondag 20 september 2015 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Avondje uiteten, was voor mij ook een verrassing.
1 tegen 100.quote:
Er waren 20 mensen die niet wisten hoe je de omtrek van een vierkant berekentquote:
Van een rechthoek.quote:Op zondag 20 september 2015 22:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er waren 20 mensen die niet wisten hoe je de omtrek van een vierkant berekent
Dick Bruna.quote:
Je hebt gelijk, dat heb ik verkeerd onthoudenquote:Op zondag 20 september 2015 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van een rechthoek.
Dat een vierkant een type rechthoek is betekent niks.
quote:Op zondag 20 september 2015 22:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Er waren 20 mensen die niet wisten hoe je de omtrek van een vierkant berekent
quote:Op zondag 20 september 2015 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Volgende week krijgt PSV het lastig tegen NEC.
Die mag je niet onderschatten.
Jansgod.quote:
Vertel.quote:Op zondag 20 september 2015 22:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoorde leuke feitjes over Feyenoord en Roda op Radio1.
Strootman zit in Rome hoorquote:Op zondag 20 september 2015 22:51 schreef Rickertman96 het volgende:
we hebben nu een andere mongool
hij speelt in Eindhoven
Feyenoord heeft het record voorzetten voor een doel pleuren in een wedstrijd verbroken.quote:
Sorry, zal de volgende keer weer meeballenquote:Op zondag 20 september 2015 22:53 schreef Tagliano het volgende:
Niet hetzelfde team, er ontbrak een Mexicaantje
Denk wel dat ze daar een hoop op vooruit gaanquote:Op zondag 20 september 2015 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sorry, zal de volgende keer weer meeballen
Niks aan de hand. Webb heeft zijn mening gegeven, vond het geen overtreding.quote:
Bedankt. Volgens Co waren er weinig voorzetten voor Kramerquote:Op zondag 20 september 2015 22:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord heeft het record voorzetten voor een doel pleuren in een wedstrijd verbroken.
Statistisch is daarentegen bewezen dat voorzetten weinig tot zelden veel succes brengen.
Kramer had vandaag, als spits maar 17 balcontacten en tel daarbij op dat er 2 aftrap waren en 1 de goal. Hoeft niet meteen iets te zeggen
Roda JC heeft de minste overtredingen gemaakt overall dit seizoen, maar ze hebben twee spelers in de top 10 spelers met meeste overtredingen.
Wat heeft PSV in de tweede helft beter gedaan dan Unitedquote:Op zondag 20 september 2015 22:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Waterkneus kan beter niks zeggen
Kijk, die statistieken over Kramer zeggen wel wat. Het is een weinig actieve speler waar de rest van het team wel naarstig haar best doet om hem te vinden. Dit kan een incidentele wedstrijd zijn, maar bij ADO was er ook gewoon veel kritiek op zijn instelling. Ach, 1 schot op doel en 100% effectief. Dat neemt niemand je af. Hoe verder Kramer van het doel afspeelt, hoe minder je aan hem hebt.quote:Op zondag 20 september 2015 22:55 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Bedankt. Volgens Co waren er weinig voorzetten voor Kramer
Roy Keane?quote:Op zondag 20 september 2015 22:57 schreef Doublepain het volgende:
Laat ie alleen reacties van Nederlanders zien..
quote:Op zondag 20 september 2015 22:57 schreef Doublepain het volgende:
Mwah, overtreding JA, een kaart NEE
Dit is rood, dat andere kun je over discussierenquote:Op zondag 20 september 2015 22:57 schreef Tagliano het volgende:
Deze vind ik duidelijker rood dan Shaw
En Webb.quote:Op zondag 20 september 2015 22:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en 1 verdwaalde van Roy Keane idd, goed gezien
Je krijgt 3 punten hiervoor
Net als met vBommelquote:Op zondag 20 september 2015 22:57 schreef Zorro het volgende:
Ze zijn bezig Moreno een naam aan te smeren, waardoor hij volgende keer eerder een kaart krijgt
Hoho, deskundige Webb was er ook bij!quote:Op zondag 20 september 2015 22:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
en 1 verdwaalde van Roy Keane idd, goed gezien
Je krijgt 3 punten hiervoor
Gekke man.quote:Op zondag 20 september 2015 22:58 schreef Szura het volgende:
Wat lult die Mulder nou allemaal.
'Weerzinwekkend' gedrag, 'moet zwaar bestraft' worden, is het nu ineens. Seniel.
Maak zo'n overtreding dan niet.quote:Op zondag 20 september 2015 22:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Na zo'n soort overtreding heb ik niet meer pijnvrij kunnen voetballen.
Oh ja Webbquote:Op zondag 20 september 2015 22:58 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoho, deskundige Webb was er ook bij!
Ajax spint hier garen bij.quote:Op zondag 20 september 2015 22:57 schreef Zorro het volgende:
Ze zijn bezig Moreno een naam aan te smeren, waardoor hij volgende keer eerder een kaart krijgt
Jan Mulder verdient pas echt een doodschopquote:
Beste post van de dag.quote:Op zondag 20 september 2015 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jan Mulder verdient pas echt een doodschop
Niks aan toe te voegenquote:Op zondag 20 september 2015 23:00 schreef bombmannl het volgende:
Ze moeten de abitrage bij rugby als richtlijn nemen voor het voetbal, videoref, microfoon van arbiter openbaar, bodycam arbiter, optie tot herroepen van besluit etc.
Als hij niet voor Jong Oranje had gespeeld klopt datquote:Op zondag 20 september 2015 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Je mag toch voor Marokko in oefenpotjes spelen en dan nog wedstrijden voor Nederland spelen?
Hoezo mag dat niet als je al voor jong oranje hebt gespeeld?quote:Op zondag 20 september 2015 23:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als hij niet voor Jong Oranje gespeeld klopt dat
Haha.quote:
Je mag maar 1 keer wisselen van land is mij verteld, niet relevant of het een oefenpotje isquote:Op zondag 20 september 2015 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoezo mag dat niet als je al voor jong oranje hebt gespeeld?
Ah.quote:Op zondag 20 september 2015 23:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je mag maar 1 keer wisselen van land is mij verteld, niet relevant of het een oefenpotje is
Als hij niet speelt is er niks aan de hand verder natuurlijkquote:
+ de miljonair uit oostquote:Op zondag 20 september 2015 23:02 schreef Rickertman96 het volgende:
Maakt niet uit, Marokko heeft Mastour
Doe dat.quote:Op zondag 20 september 2015 23:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kut.
Ik had nog muziek op mijn iPod willen zetten
quote:Op zondag 20 september 2015 23:08 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
Tom bedankte zijn gasten niet eens. Prutser
Ha, val jij even door de mand hierquote:Op zondag 20 september 2015 23:08 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
rustigquote:Op zondag 20 september 2015 23:08 schreef Dr_g0nz0 het volgende:
http://media.tpo.nl/2015/(...)-herman-de-sportman/quote:Herman de Schermman wordt Herman de Sportman
Van der Zandt verruilt Journaal voor NOS Sport
Herman van der Zandt (41) stapt over van NOS Nieuws naar NOS Sport. Hij maakt daar het presentatorenteam weer compleet. Na het vertrek van Jack van Gelder was daar een vacature ontstaan.
Vanaf dit najaar is hij een van de gezichten van de sportuitzendingen op televisie. Ook wordt hij ingezet bij NOS Langs de Lijn, het dagelijkse sportprogramma op Radio 1. Van der Zandt blijft wel beschikbaar voor speciale uitzendingen van de afdeling NOS Evenementen.
JAAAAAAquote:Op woensdag 23 september 2015 13:38 schreef Karina het volgende:
[..]
http://media.tpo.nl/2015/(...)-herman-de-sportman/
Studio Ajax met al die joden neuzen en een kaaskop uit AZquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Youri Mulder
Arno Vermeulen
Kenneth Perez
En....
DAVID ENDT!!!
hij gaat niet Studio Voetbal presenterenquote:Op woensdag 23 september 2015 13:38 schreef Karina het volgende:
[..]
http://media.tpo.nl/2015/(...)-herman-de-sportman/
Weet ik toch. Maar dit leek me wel een goede plek om het te meldenquote:Op zondag 27 september 2015 13:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hij gaat niet Studio Voetbal presenteren
RETTEKETETquote:Op zondag 27 september 2015 13:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Studio Ajax met al die joden neuzen en een kaaskop uit AZ
Ik twijfel of ik wel ga kijken vanavondquote:Op zaterdag 26 september 2015 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Youri Mulder
Arno Vermeulen
Kenneth Perez
En....
DAVID ENDT!!!
Wie is de kaaskop uit AZ dan?quote:Op zondag 27 september 2015 13:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Studio Ajax met al die joden neuzen en een kaaskop uit AZ
Zelfs de Duitser niet?quote:Op zondag 27 september 2015 22:21 schreef Caland het volgende:
Werkelijk niemand aan tafel kan op mijn sympathie rekenen.
Perez als persoon niet maar ik vind hem wel een prima analist.quote:Op zondag 27 september 2015 22:21 schreef Caland het volgende:
Ik raad het al. Jij hoort liever Sjoerd Mossou zwijmelen en mythisch rafelen over de magische Dirk Kuyt.quote:Op zondag 27 september 2015 22:21 schreef Caland het volgende:
Ik vind Sjoed Mossou wel een aardige stukjesschrijver maar dat soort figuren moeten gewoon niet op TV komen. Net als met Nico Dijkshoorn.quote:Op zondag 27 september 2015 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik raad het al. Jij hoort liever Sjoerd Mossou zwijmelen en mythisch rafelen over de magische Dirk Kuyt.
Dit verrast mequote:Op zondag 27 september 2015 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Sjoed Mossou wel een aardige stukjesschrijver maar dat soort figuren moeten gewoon niet op TV komen. Net als met Nico Dijkshoorn.
quote:Op zondag 27 september 2015 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh je kunt geen TRs meer zetten?
Kut voor rickert man
GGMM en Dirk Kuyt.quote:Op zondag 27 september 2015 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit verrast me.
Wie kan wel op jouw sympathie rekenen?
TRquote:
Co Adriaanse zegt nog wel eens zinnige dingen over voetbal als zijn dementie niet inkickt.quote:Op zondag 27 september 2015 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit verrast me.
Wie kan wel op jouw sympathie rekenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |