Oh boehoe, heb 1x gezegd dat ik veel matches had om uit te leggen dat ik liever wat langer praat voor ik afspreek, en net omdat het ter sprake kwam dat je vaak meerdere matches had en dat iemand anders daar aan twijfelde.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:14 schreef Rucola het volgende:
[..]
Ja, we weten nu wel dat je hot and happening bent op datingsites. Dat heb je al zo'n 3x gezegd in dit topic.
Het zal ze niet zo zeer intimideren denk ik. Het zal eerder het vooroordeel zijn dat iemand met werk, eigen huis het type "station, hond en famillie stichten" is. En daar hebben de meeste 22 jarige geen zin in nog.quote:Op vrijdag 25 september 2015 09:28 schreef JAOC het volgende:
Ok, ik maak dus echt alle soorten afwijzingen mee![]()
Een aantal dates gehad met een meid die ik op een lokaal feest ontmoet heb. Zelf was ik er nog niet heel zeker van en dan laat ik nooit goed merken wat ik ervan vind. Ik weet dat vrouwen hier onzeker van worden, maarja ik wil ook geen valse hoop geven.
Vorige week kwam ze ermee dat ze twijfelde. Nou, waarover dan? Ze twijfelt of we bij elkaar passen omdat ik al werk, een huis gekocht heb en daar wordt ze bang van. Hier wordt altijd zo aangespoord om juist op jezelf te gaan wonen. Zo zie je maar weer, zoveel meiden zoveel verschillende wensen en eisen.
Een kanttekening is wel dat ik pas 25 ben, zij 22. Ik een best grote tussenwoning heb (4 slaapkamers, 420m3). Ik heb absoluut geen spijt dat ik dit huis gekocht heb. Al veel leuke dingen beleefd, maar ik merk wel dat veel meiden het intimiderend vinden dat ik al zoveel verder ben. Vooral als het dan iets serieuzer gaat worden. Het is een lastige leeftijd. Veel meiden die ik tegenkom studeren nog en wonen vaak thuis. Hier in oost brabant gaan er relatief weinig mensen op kamers.
Ga lekker date met de onzekere mensjes hier. Een gods vergeten lekker wijf ( van wat ik moet geloven ) beetje praten en oefenen in date. Reken daar een leuk bedrag voor en schrijf na een jaar er een boek over. Genoeg mensen die dat doen hier vermoet ik. Als ze 1500 euro ook al betalen.... En jij verdiend je scheel aan het date en later aan je boek.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:52 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Oh boehoe, heb 1x gezegd dat ik veel matches had om uit te leggen dat ik liever wat langer praat voor ik afspreek, en net omdat het ter sprake kwam dat je vaak meerdere matches had en dat iemand anders daar aan twijfelde.
Ik bedoel het niet verkeerd, snap nooit dat mensen hier alles als aanval zien eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:52 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Oh boehoe, heb 1x gezegd dat ik veel matches had om uit te leggen dat ik liever wat langer praat voor ik afspreek, en net omdat het ter sprake kwam dat je vaak meerdere matches had en dat iemand anders daar aan twijfelde.
Uiteraard, maar smaken verschillen. Ik ken een vrouw van in de 50 (collega van m'n bijbaan) met heel veel matches op van die datingsite, maar dat is gewoon echt geen standaard mooie vrouw. Wel heel leuk en lief. En nee, is geen jaloezie. Gewoon objectief.quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:50 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
En ze is aantrekkelijk. Dat helpt gewoon wel.
Nee zij woont dus thuis. Maar dat is vrij normaal hier in mijn omgeving. De meeste meiden wonen nog thuis of ze moeten al samenwonen. Kom echt zelden vrijgezelle dames tegen van <25 die op zichzelf wonen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 10:16 schreef Rucola het volgende:
[..]
Maar zij woont niet op zichzelf dus?
Ik ga ook bijna elk weekend op stap, beetje voetballen zondagmorgen. Voel me eigenlijk nog helemaal niet zo volwassen. Terwijl je dat toch wel lijkt voor de buitenwereld omdat je een koophuis hebt ofzo...quote:Op vrijdag 25 september 2015 11:04 schreef Cue_ het volgende:
Verschil kan wat groter lijken als iemand thuis woont en de ander echt een huis gekocht heeft
Maar woont de ander thuis en zit je op kamers, valt het weer mee
op kamers en de ander een huis (gehuurd) is weer kleiner
Tis maar net wat de situatie is en wat de ander ervan vindt.
Als zij gewoon nog flierfefluit thuiswonend student is en jij fulltime werkende met eigen huis enzo.. tja sommigen vinden dat een te groot verschil.
Aan de andere kant, tis maar net wat je verder doet in je leven of dat ook echt uitmaakt.
Daar heb ik ook juist totaal geen zin in. Zie mezelf echt niet voor mijn 30e vader worden. En daar wil ik eerlijk gezegd nog niet over nadenken.quote:Op vrijdag 25 september 2015 12:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het zal ze niet zo zeer intimideren denk ik. Het zal eerder het vooroordeel zijn dat iemand met werk, eigen huis het type "station, hond en famillie stichten" is. En daar hebben de meeste 22 jarige geen zin in nog.
Ja maar dat is niet wat het vooroordeel is natuurlijk. Dus ik snap dat wel. Zelfde als bv vrouwen van 30 willen snel kinderen en trouwen! Omdat ze 30 zijn.quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:17 schreef JAOC het volgende:
Daar heb ik ook juist totaal geen zin in. Zie mezelf echt niet voor mijn 30e vader worden. En daar wil ik eerlijk gezegd nog niet over nadenken.
Zoals ik zei, het ligt geheel aan je levensinvulling.quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:17 schreef JAOC het volgende:
Ik ga ook bijna elk weekend op stap, beetje voetballen zondagmorgen. Voel me eigenlijk nog helemaal niet zo volwassen. Terwijl je dat toch wel lijkt voor de buitenwereld omdat je een koophuis hebt ofzo...
Hoeveel matches je hebt hangt ook nogal af van je eigen like-gedrag natuurlijk. Als je zelf heel weinig liked zul je er minder hebben dan wanneer je alles wat er uit ziet of het kan ademen liked.quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:18 schreef Rucola het volgende:
Ow. Nou ja, vrouwen zijn hier al snel super lekkah, dus dat scheelt dan. Maar matches heb ik nooit.
quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:26 schreef -0- het volgende:
[..]
Hoeveel matches je hebt hangt ook nogal af van je eigen like-gedrag natuurlijk. Als je zelf heel weinig liked zul je er minder hebben dan wanneer je alles wat er uit ziet of het kan ademen liked.
Verder scheelt het ook nog wel of je in Amsterdam woont en je radius op 100 km hebt staan of dat je in Gasselterboerveenschemond woont en een radius van 1 km hebt.
Als je wilt weten of je veel of weinig matches hebt kun je beter kijken naar het aantal matches per eigen like.
Overigens zei ik vorige week nog dat de fakeprofielen deze regio niet leken te vinden. Ik begin bijna te denken dat Fok een koppeling met tinder heeft want de laatste dagen ineens enorm veel.
als je als vrouw geen matches krijgt dan is er echt iets niet in de haak. Zelfs zonder foto, -/- 50 kg +/+ 150 kg of whatever "lukt het"
Behalve als je zelf dus nooit iemand liked, dan is het niet zo vreemd.quote:
Haha, Oost-Brabant represent.quote:Op vrijdag 25 september 2015 09:28 schreef JAOC het volgende:
Ok, ik maak dus echt alle soorten afwijzingen mee![]()
Een aantal dates gehad met een meid die ik op een lokaal feest ontmoet heb. Zelf was ik er nog niet heel zeker van en dan laat ik nooit goed merken wat ik ervan vind. Ik weet dat vrouwen hier onzeker van worden, maarja ik wil ook geen valse hoop geven.
Vorige week kwam ze ermee dat ze twijfelde. Nou, waarover dan? Ze twijfelt of we bij elkaar passen omdat ik al werk, een huis gekocht heb en daar wordt ze bang van. Hier wordt altijd zo aangespoord om juist op jezelf te gaan wonen. Zo zie je maar weer, zoveel meiden zoveel verschillende wensen en eisen.
Een kanttekening is wel dat ik pas 25 ben, zij 22. Ik een best grote tussenwoning heb (4 slaapkamers, 420m3). Ik heb absoluut geen spijt dat ik dit huis gekocht heb. Al veel leuke dingen beleefd, maar ik merk wel dat veel meiden het intimiderend vinden dat ik al zoveel verder ben. Vooral als het dan iets serieuzer gaat worden. Het is een lastige leeftijd. Veel meiden die ik tegenkom studeren nog en wonen vaak thuis. Hier in oost brabant gaan er relatief weinig mensen op kamers.
Is het niet andersom, dat 30+ers (tenminste, de vrouwen) vaak geen jongere kerel willen?quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoals ik zei, het ligt geheel aan je levensinvulling.
Daarbij denken 25 minners vaak nog dat je op 30 / 30+ je leven wel op orde hebt en saai bent geworden enzo.
Denk dat het tegen die leeftijd eigenlijk wel weer meevalt (wat ik in mijn omgeving zie)quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:03 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Is het niet andersom, dat 30+ers (tenminste, de vrouwen) vaak geen jongere kerel willen?
Haha wat raar dat het per omgeving zo verschillend is! Toch vind ik het raar van zulke meiden dat ze het eng vinden. Het zegt in mijn ogen alleen maar dat je zelfstandig en wss financieel onafhankelijk bent. Niet meteen dat je binnen 3 jaar aan kinderen wil beginnen en zoquote:Op vrijdag 25 september 2015 13:17 schreef JAOC het volgende:
[..]
Nee zij woont dus thuis. Maar dat is vrij normaal hier in mijn omgeving. De meeste meiden wonen nog thuis of ze moeten al samenwonen. Kom echt zelden vrijgezelle dames tegen van <25 die op zichzelf wonen.
[..]
Ik ga ook bijna elk weekend op stap, beetje voetballen zondagmorgen. Voel me eigenlijk nog helemaal niet zo volwassen. Terwijl je dat toch wel lijkt voor de buitenwereld omdat je een koophuis hebt ofzo...
[..]
Daar heb ik ook juist totaal geen zin in. Zie mezelf echt niet voor mijn 30e vader worden. En daar wil ik eerlijk gezegd nog niet over nadenken.
Geen matches want ik doe er niet aan. En als ik een poging waag dan ben ik of catfish of ze vragen of ik seks wil of het wordt gewoon niks, dus voor mij pakt het niet goed uit.quote:Op vrijdag 25 september 2015 13:26 schreef -0- het volgende:
[..]
Hoeveel matches je hebt hangt ook nogal af van je eigen like-gedrag natuurlijk. Als je zelf heel weinig liked zul je er minder hebben dan wanneer je alles wat er uit ziet of het kan ademen liked.
Verder scheelt het ook nog wel of je in Amsterdam woont en je radius op 100 km hebt staan of dat je in Gasselterboerveenschemond woont en een radius van 1 km hebt.
Als je wilt weten of je veel of weinig matches hebt kun je beter kijken naar het aantal matches per eigen like.
Overigens zei ik vorige week nog dat de fakeprofielen deze regio niet leken te vinden. Ik begin bijna te denken dat Fok een koppeling met tinder heeft want de laatste dagen ineens enorm veel.
Ja want in de stad en op kamers is iedereen uniek. Godverdomme zegquote:Op vrijdag 25 september 2015 14:01 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Haha, Oost-Brabant represent.
Maar ik vind meisjes uit die regio een saaie eenheidsworst. De interessantere meisjes zitten inderdaad al lang op kamers.
De stappers en de avonturiers gaan op kamers. De grijze muizen gaan samenwonen op 22.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:36 schreef JAOC het volgende:
[..]
Ja want in de stad en op kamers is iedereen uniek. Godverdomme zeg
Watquote:Op vrijdag 25 september 2015 14:32 schreef Rucola het volgende:
En sinds ik een verhaal heb gehoord van een jongen die afsprak met een meisje via Tinder, ze op de foto heel knap bleek te zijn en in het echt heel lelijk (zijn woorden dan). En hij haar maar gewoon had gesekst omdat hij vond dat hij anders tijd had verspild en te lang droog stond, hoeft het van mij ook niet meer
Er is in ieder geval meer variatie dan in Schubbekutteveen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:36 schreef JAOC het volgende:
[..]
Ja want in de stad en op kamers is iedereen uniek. Godverdomme zeg
Ik heb ook nooit op kamers gewoond. Wel elke week stappen, grote discotheek hier vlakbij of naar bijv. Eindhoven. Stappen is hier gewoon veel fijner. Niet elke keer ruzie met een massa Marokkanen die er puur komen om vrouwen te betasten en met 40 man tegen 5 man gaan vechten.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:45 schreef Rucola het volgende:
[..]
De stappers en de avonturiers gaan op kamers. De grijze muizen gaan samenwonen op 22.
Aaahh. Ik haat mijn vooroordelen, maar ze zijn zo waar
haha Uden/Gemert gespot. Boer.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:54 schreef JAOC het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit op kamers gewoond. Wel elke week stappen, grote discotheek hier vlakbij of naar bijv. Eindhoven. Stappen is hier gewoon veel fijner. Niet elke keer ruzie met een massa Marokkanen die er puur komen om vrouwen te betasten en met 40 man tegen 5 man gaan vechten.
Heb ook een half jaar in de Verenigde Staten gestudeerd. Ga elk jaar minstens 3 weken buiten Europa ergens rondreizen en 1-2x per jaar snowboarden.
Ik weet dat iedereen tegenwoordig minstens een half jaar naar het buitenland gaat. Je bent bijna unieker als je je gehele studie gewoon in Nederland afrond.
Ach ik hou altijd zo van die naïeve stedelingen, dat ze maar daar blijven
Ik snap die meiden prima (en ik ben niet bepaald 22), je hebt je op je 25e dan al min of meer vastgezet op 1 plek. En hoewel dat voor veel mensen vast ideaal klinkt zou het mijn grootste nachtmerrie zijn dat je leven al zo bepaald is voor de komende jaren. Want een huis verkoop je niet even, zeker niet in Oost-Brant.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:24 schreef Rucola het volgende:
[..]
Haha wat raar dat het per omgeving zo verschillend is! Toch vind ik het raar van zulke meiden dat ze het eng vinden. Het zegt in mijn ogen alleen maar dat je zelfstandig en wss financieel onafhankelijk bent. Niet meteen dat je binnen 3 jaar aan kinderen wil beginnen en zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |