Om 7 uur smorgens..quote:Op zondag 20 september 2015 17:51 schreef F1gamer het volgende:
Japan ga ik volgende week niet zien, namelijk verjaardag vieren
7 uur 's ochtends een verjaardag?quote:Op zondag 20 september 2015 17:51 schreef F1gamer het volgende:
Japan ga ik volgende week niet zien, namelijk verjaardag vieren
quote:Artikel 12.1.1.i stelt dat men de instructies van de officials dient op te volgen zodat het evenement op een ordentelijke en veilige manier kan verlopen. Blijkbaar zouden teamleden van Ferrari hierop na de race tijdens de Parc Fermé-procedure een inbreuk gepleegd hebben. Wat de inbreuk op zich juist inhield is echter nog niet duidelijk.
Aan je typvaardigheid te zien zit je er nu ook nog middenin ?? Biertje ??quote:Op zondag 20 september 2015 17:53 schreef Sinister-D- het volgende:
Hier zijn er oom wrleens verjaardagen uit de hand gelopen die tot ná 07.00 geduurd hebben
och god, ze gaan toch niet memmen over die vlag hèquote:
Lekkerquote:
tablet waar autocorrect uitstaat, en idd een Jupiler bij de handquote:Op zondag 20 september 2015 17:54 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Aan je typvaardigheid te zien zit je er nu ook nog middenin ?? Biertje ??
Geen idee, wat was er dan? Ik heb het gemist, ik liep hossanna door de kamer hier te yessen dat VES NO zei en alles bier drinken proosten jeweettochquote:Op zondag 20 september 2015 17:54 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
och god, ze gaan toch niet memmen over die vlag hè
Vettel wou Ferrari vlag meenemen vanauit het parc fermè naar het podium, maar die werd door Herbie Blash uit zijn handen getrokken voor de weging en hij kreeg 'm niet terug....quote:Op zondag 20 september 2015 17:55 schreef Geralt het volgende:
[..]
Geen idee, wat was er dan? Ik heb het gemist, ik liep hossanna door de kamer hier te yessen dat VES NO zei en alles bier drinken proosten jeweettoch
De rest van het NL internet en Fok! ook op dat moment. Vast door al die Max posts tegelijk.quote:Op zondag 20 september 2015 17:57 schreef tralalala het volgende:
Volgende 2 races in ieder geval live op BBC.Ace stream liet het een beetje afweten hier aan het einde van de race.
quote:The Stewards, having received a complaint from the Secretary of the Event on behalf of himself and the members of the security contingent at Post Race Parc Ferme, that some members of Scuderia Ferrari failed to obey instructions of relevant officials and behaved in an inappropriate manner, have heard from the Team Manager, the Secretary of the Event and the Head of the Security Contingent. The Team Representative has offered to have the Team Principal send a written unconditional apology to those who were affected and to give an assurance that there will not be a recurrence.
Altijd op de limiet die Max, prachtigquote:Op zondag 20 september 2015 18:00 schreef totalvamp het volgende:
Nog een mooi moment van Max
[ afbeelding ]
Onbekendquote:Op zondag 20 september 2015 18:14 schreef Geralt het volgende:
Wat hebben die ferrariknakers gedaan dan wat niet "appropriate" was?
Fixed. Geen dankquote:Op zondag 20 september 2015 18:15 schreef tja77 het volgende:
Max, GVD wat ben je toch een held met balls of steel!
Als 17 jarig manneke teamorders negeren, en vanaf de laatste plek een ronde achterstand toch nog voor je teammaat weten te eindigen.![]()
![]()
Ja inderdaad, je moet echt vertrouwen hebben in de auto en jezelf wil je zo constant kunnen rijden.quote:Op zondag 20 september 2015 18:15 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Altijd op de limiet die Max, prachtig
Wat gaan het mooie jaren worden in de F1 met Max, nu is het meer genieten. Over een paar jaar klagen we over zijn saaie GP zeges 😉quote:Op zondag 20 september 2015 18:15 schreef tja77 het volgende:
Max, GVD wat ben je toch een held met balls of steel!
Als 17 jarig manneke teamorders negeren, en vanaf de laatste plek toch nog voor je teammaat weten te eindigen.![]()
![]()
Nu nog 1 keer dit jaar in volle regen rijden.quote:Op zondag 20 september 2015 18:22 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Wat gaan het mooie jaren worden in de F1 met Max, nu is het meer genieten. Over een paar jaar klagen we over zijn saaie GP zeges 😉
Kimi heeft geplast op het damestoilet.quote:Op zondag 20 september 2015 18:14 schreef Geralt het volgende:
Wat hebben die ferrariknakers gedaan dan wat niet "appropriate" was?
ff kijken want Mol heb ik al gehoord, eens kijken wat de BBC commie's er van vindenquote:
Klopt, dat is het verschil tussen GP winnaars zoals Rosberg en wk kampioenen ( Vettel). Sainz is Rosberg niveau en Max Verstappen Vettel/Alonso niveau.quote:Op zondag 20 september 2015 18:23 schreef aesop het volgende:
Na vandaag ben ik nog meer fan van Max en na vandaag is Sainz enorm gedaald in mijn achting. Ga racen en doe niet huilie huilie achteraf. Het is ook niet de eerste keer dat ie dat doet. Het is bovendien totaal onnodig want hij heeft als rookie genoeg laten zien. Dat Max buiten categorie is doet daar niks aan af, maar kennelijk wordt de druk hem op momenten te veel.
Ik denk dat er een beetje te zwaar aan getild wordt. Sainz zal op de radio wel gevraagd hebben van hey Max kan er niet langs, mag ik het proberen? Als het niet lukt geef ik Max zijn plek wel terug.quote:Op zondag 20 september 2015 18:23 schreef aesop het volgende:
Na vandaag ben ik nog meer fan van Max en na vandaag is Sainz enorm gedaald in mijn achting. Ga racen en doe niet huilie huilie achteraf. Het is ook niet de eerste keer dat ie dat doet. Het is bovendien totaal onnodig want hij heeft als rookie genoeg laten zien. Dat Max buiten categorie is doet daar niks aan af, maar kennelijk wordt de druk hem op momenten te veel.
Ik hoop van wel.quote:Op zondag 20 september 2015 18:23 schreef totalvamp het volgende:
[..]
Nu nog 1 keer dit jaar in volle regen rijden.
Ben benieuwd of wij Nederlanders ook zo zouden reageren als het precies andersom was geweest.quote:Op zondag 20 september 2015 18:23 schreef aesop het volgende:
Tot hier ben ik het met je eens, maar ga dan niet op tv roepen dat jij Max al drie of vier keer voorbij hebt laten gaan, alsof je nu een oor aangenaaid wordt.quote:Op zondag 20 september 2015 18:30 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik denk dat er een beetje te zwaar aan getild wordt. Sainz zal op de radio wel gevraagd hebben van hey Max kan er niet langs, mag ik het proberen? Als het niet lukt geef ik Max zijn plek wel terug.
En daarop heeft het team het geheel niet zo handig op de radio naar Max gegooid en die zegt al dan niet terecht dikke lul drie bier.
Dus hij vind het nu jammer dat Max dat niet gedaan heeft.
Ja als Max trager was en niet dichtbij genoeg kwam. Waarom zou hij een ander antwoord moeten krijgen?quote:Op zondag 20 september 2015 18:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ben benieuwd of wij Nederlanders ook zo zouden reageren als het precies andersom was geweest.
Dat ben ik met je eens.quote:Op zondag 20 september 2015 18:36 schreef aesop het volgende:
[..]
Tot hier ben ik het met je eens, maar ga dan niet op tv roepen dat jij Max al drie of vier keer voorbij hebt laten gaan, alsof je nu een oor aangenaaid wordt.
Met een soortgelijke start en race wel ja. Dan heeft hij die plek verdiend.quote:Op zondag 20 september 2015 18:36 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ben benieuwd of wij Nederlanders ook zo zouden reageren als het precies andersom was geweest.
Maar als jij je teamgenoot al een paar keer voorbij laat gaan, dan mag je toch gewoon verwachten dat het andersom ook een keer gebeurt?quote:Op zondag 20 september 2015 18:36 schreef aesop het volgende:
[..]
Tot hier ben ik het met je eens, maar ga dan niet op tv roepen dat jij Max al drie of vier keer voorbij hebt laten gaan, alsof je nu een oor aangenaaid wordt.
Volgens mij doet alles wat er in het uur daarvoor is gebeurt er totaal niet toe maar was het van belang wie op dat moment het snelste was en kijk je wie van je twee mannen het meeste kans heeft om een plekje hoger te eindigen... Men dacht Sainz, Max dacht van niet en luistert dus niet.quote:Op zondag 20 september 2015 18:38 schreef roos85 het volgende:
[..]
Met een soortgelijke start en race wel ja. Dan heeft hij die plek verdiend.
Ik wel. Zulke teamorders zijn te belachelijk voor woorden en zou door niemand opgevolgd moeten worden.quote:Op zondag 20 september 2015 18:36 schreef opgebaarde het volgende:
Dat laatste ja.quote:Op zondag 20 september 2015 18:44 schreef TargaFlorio het volgende:
Maar is Verstappen verteld dat Sainz de positie terug zou geven als het niet lukte? Of is hem gewoon out of the blue verteld om van positie te wisselen? Indien dat laatste (en dat verwacht ik) dan is het toch niet gek dat je nee zegt?
Zeker in dit geval. Zou anders zijn als de achterliggende coureur duidelijk sneller was.quote:Op zondag 20 september 2015 18:53 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik wel. Zulke teamorders zijn te belachelijk voor woorden en zou door niemand opgevolgd moeten worden.
Maar hoor je hier het hele gesprek of is er nog iets aan vooraf gegaan?quote:
Getuige zijn directe felle reactie, denk ik dat niet.quote:Op zondag 20 september 2015 18:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar hoor je hier het hele gesprek of is er nog iets aan vooraf gegaan?
Nee, want Sainz verdraait feiten. Hij heef Max hooguit twee keer voorbij laten gaan maar dat was ivm een andere bandenstrategie halverwege de race. Andersom heeft Max Sainz ook al een keer voorbij laten gaan.quote:Op zondag 20 september 2015 18:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Maar als jij je teamgenoot al een paar keer voorbij laat gaan, dan mag je toch gewoon verwachten dat het andersom ook een keer gebeurt?
Denk het ook niet.quote:Op zondag 20 september 2015 18:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Getuige zijn directe felle reactie, denk ik dat niet.
Geen idee, alleen dit werd uitgezonden. Het lijkt mij dat er niet zo veel meer is gezegd, anders hadden ze dat ook wel laten horen.quote:Op zondag 20 september 2015 18:55 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar hoor je hier het hele gesprek of is er nog iets aan vooraf gegaan?
Dat is niet chique (understatement)quote:Op zondag 20 september 2015 18:57 schreef aesop het volgende:
[..]
Nee, want Sainz verdraait feiten. Hij heef Max hooguit twee keer voorbij laten gaan maar dat was ivm een andere bandenstrategie halverwege de race. Andersom heeft Max Sainz ook al een keer voorbij laten gaan.
En de teambaas heeft achteraf gezegd dat het fout was van het team en dat Max volledig in zijn recht stond om nee te zeggen.quote:Op zondag 20 september 2015 18:47 schreef opgebaarde het volgende:
Maar het is discutabel of de tweede man sneller was, dat was niet overtuigend maar als iemand dat goed kan beoordelen dan is dat het team
Wat een frustratie weerquote:Op zondag 20 september 2015 19:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
En de teambaas heeft achteraf gezegd dat het fout was van het team en dat Max volledig in zijn recht stond om nee te zeggen.
Dat die kut Spanjolen helemaal gek worden doet daar niets aan af. Het team had het fout en gaf dat gewoon eerlijk toe. Dat Sainz dan nog gaat lopen miepen is niet sjiek.
Van wie? Ik ben niet gefrustreerd. Ik geef enkel aan dat de teambaas Max in het gelijk gesteld heeft en gezegd heeft dat het team een fout gemaakt had.quote:
Je gaat je simpelweg afvragen of er iets aan de hand was. Dat was klaarblijkelijk niet en dat Sainz dan blijft huilen is een beetje dom.quote:Op zondag 20 september 2015 19:13 schreef Geralt het volgende:
[..]
Van wie? Ik ben niet gefrustreerd. Ik geef enkel aan dat de teambaas Max in het gelijk gesteld heeft en gezegd heeft dat het team een fout gemaakt had.
Hoezo is dat frustratie?
Kijk eens hoe die Spanjolen tekeer gaan over Max. Dat is pas frustratie
Ik mis je punt denk ik.quote:Op zondag 20 september 2015 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je gaat je simpelweg afvragen of er iets aan de hand was. Dat was klaarblijkelijk niet en dat Sainz dan blijft huilen is een beetje dom.
Dat het niet meer dan logisch is dat de media zoekt of er iets aan de hand is. Zeker de Spaanse media, want die hebben nu eenmaal meer blik voor Alonso en Sainz.quote:
Acestream Sky net begonnen 02c14347959f78d8bf18f898c56f429ab5a44c7bquote:Op zondag 20 september 2015 19:17 schreef Donderkonijn het volgende:
Kaas, in slaap geflikkerd en veronica f1 gemist. had toch alles even terug willen kijken eigenlijk. Word dat nog ergens herhaald ofzo?
Heb geen zin om vroeg uit de mijn nest te komen en geen laptop/pc/tv bij de handquote:Op zondag 20 september 2015 17:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
7 uur 's ochtends een verjaardag?
Alleen als je een loonslaaf bent. Een normaal persoon gaat tegen zijn baas in als die iets doms voorstelt.quote:Op zondag 20 september 2015 19:19 schreef matthijst het volgende:
Wel bizar natuurlijk dat hij teamorders negeert.
Dat zon baas dan achteraf zegt dat het terecht was zal allemaal best.
Op dát moment had ie gewoon te luisteren, zou je bij elke andere baan verwachten
Dat maakt het m.i. een raar verhaal. Bijzondere blunder tijdens de wedstrijd en teamorders hoeven vanaf heden helemaal niet meer opgevolgd te worden blijkbaarquote:Op zondag 20 september 2015 19:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
En de teambaas heeft achteraf gezegd dat het fout was van het team en dat Max volledig in zijn recht stond om nee te zeggen.
Het was een compleet onzinnige call van het team en volkomen terecht dat Max daar geen gehoor aan gaf.quote:Op zondag 20 september 2015 19:19 schreef matthijst het volgende:
Wel bizar natuurlijk dat hij teamorders negeert.
Dat zon baas dan achteraf zegt dat het terecht was zal allemaal best.
Op dát moment had ie gewoon te luisteren, zou je bij elke andere baan verwachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |