abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 september 2015 @ 20:16:54 #51
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_156480361
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 19:12 schreef Blik het volgende:

[..]

Ik maakte even een rekenfout, zat even legs en de daarbij behorende prijs dubbel te rekenen. 15000 is idd aardig wat.
Ook met 21 legs hadden ze me beter mogen behandelen. Je hebt vakantievliegers, die gaan 1 of 2x per jaar en zakenreizigers die gaan 10+ keer per jaar. Zodra een maatschappij je als zakenreiziger herkent moeten ze je klantwaarde ook erkennen. Dat moeten ze wat mij betreft zelfs voor die loyale vakantievlieger. Lufthansa is daar echter heel star en daarom ben ik er weg. Wat ook meespeelt is dat mijn thuisvliegveld strategisch naar germanwings is gegaan, maar met name de verschillen die ik nu merk spreken in het voordeel van airberlin als klantvriendelijke maatschappij.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_156480389
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 september 2015 07:05 schreef XL het volgende:
Als ze staken annuleren ze je vlucht. Krijg je je geld terug en mag je 1 dag van tevoren een nieuw ticket kopen voor de hoofdprijs.
Dat zijn niet de ervaringen die ik van Lufthansa hoor , je kunt er inderdaad voor kiezen om je geld retour te krijgen als je van de vlucht afziet, maar als je dat niet doet dan heeft Lufthansa ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk alsnog op de bestemming te krijgen via partner danwel niet partner airlines.
Voor de eventuele vertragingen gelden hier, als het staking eigen personeel betreft, de reguliere EU verordening.

Dit gezegd hebbende, voor mij is daadwerkelijk op het aangegeven tijdstip en geplande route ivm mogelijke lading erg belangrijk, en is het niet handig als ik van mijn oorspronkelijke plan moet afwijken, voor mij een reden om op dit moment niet voor Lufthansa te kiezen.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  dinsdag 29 september 2015 @ 20:27:17 #53
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_156480667
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2015 20:17 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Dat zijn niet de ervaringen die ik van Lufthansa hoor , je kunt er inderdaad voor kiezen om je geld retour te krijgen als je van de vlucht afziet, maar als je dat niet doet dan heeft Lufthansa ervoor te zorgen dat je zo snel mogelijk alsnog op de bestemming te krijgen via partner danwel niet partner airlines.
Voor de eventuele vertragingen gelden hier, als het staking eigen personeel betreft, de reguliere EU verordening.

Dit gezegd hebbende, voor mij is daadwerkelijk op het aangegeven tijdstip en geplande route ivm mogelijke lading erg belangrijk, en is het niet handig als ik van mijn oorspronkelijke plan moet afwijken, voor mij een reden om op dit moment niet voor Lufthansa te kiezen.
Bij de recente stakingen krijg je automatisch geld terug. Omboeken naar partners doen ze niet bij staking, alleen bij gemiste connecties enzo. Bij gemiste vluchten en stakingen behandelen ze je, onafhankelijk van je klantwaarde als Easyjet-klant.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 29 september 2015 @ 20:28:57 #54
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_156480715
Zoals de Lufthansa CEO vorig jaar zei, om te besparen persen we Lufthansa uit als een citroen en die is nog lang niet leeg.

Zowel personeel als klant is daarvan de dupe.
  dinsdag 29 september 2015 @ 21:07:07 #55
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_156481968
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 september 2015 12:49 schreef XL het volgende:

[..]

15000 euro zijn ongeveer 42 vluchten bij een gemiddelde prijs van 350 euro per vlucht.
Ik heb ongeveer 140.000 miles per jaar bij Airberlin.
21 retourtjes lijkt wel veel maar waarschijnlijk zijn er bij LH veel meer passagiers die beduidend meer legs dan 42 per jaar vliegen. En hebben ze er veel met een hogere status, dan staat de rest dus gewoon in de rij.

Dat werkt bij FB precies hetzelfde. Ooit in mijn Platinum tijd eens een sneeuw calamiteit op MXP meegemaakt, bellen, FB nummer intoetsen en binnen 10 seconden iemand aan de lijn die ter plekke een stoel op de vroege vlucht van de volgende dag regelde. Dan sta je ook als Gold member dus gewoon in de wacht net als Jan zonder status. En net als al die arme Chineesjes die een hele nacht vóór de check-in balies hadden gebivakkeerd terwijl ik uitgerust van een nachtje Sheraton zo de lounge in kon duiken voor een Italiaans ontbijtje.

Maar das war einmal. Met de tegenwoordige lage ticket prijzen al moeite genoeg om m'n Silver status te behouden, want ik kijk meer naar efficiency en prijzen dan naar FB miles of legs. Ik moet nog 2 FB legs dit jaar voor Silver volgend jaar. Gaat dus wel lukken.
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  dinsdag 29 september 2015 @ 22:54:56 #56
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_156486281
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2015 21:07 schreef buzz1291 het volgende:

[..]

21 retourtjes lijkt wel veel maar waarschijnlijk zijn er bij LH veel meer passagiers die beduidend meer legs dan 42 per jaar vliegen. En hebben ze er veel met een hogere status, dan staat de rest dus gewoon in de rij.

Dat werkt bij FB precies hetzelfde. Ooit in mijn Platinum tijd eens een sneeuw calamiteit op MXP meegemaakt, bellen, FB nummer intoetsen en binnen 10 seconden iemand aan de lijn die ter plekke een stoel op de vroege vlucht van de volgende dag regelde. Dan sta je ook als Gold member dus gewoon in de wacht net als Jan zonder status. En net als al die arme Chineesjes die een hele nacht vóór de check-in balies hadden gebivakkeerd terwijl ik uitgerust van een nachtje Sheraton zo de lounge in kon duiken voor een Italiaans ontbijtje.

Maar das war einmal. Met de tegenwoordige lage ticket prijzen al moeite genoeg om m'n Silver status te behouden, want ik kijk meer naar efficiency en prijzen dan naar FB miles of legs. Ik moet nog 2 FB legs dit jaar voor Silver volgend jaar. Gaat dus wel lukken.
Je kunt gewoon zien hoeveel procent van de klanten een hogere status heeft bij Miles and More. Als Senator (daarvan hebben ze er 175.000) ben je top 1% (van de 20.000.000 miles and more leden). Je vliegt als Senator zo'n 400 uur per jaar als je economy vliegt (voor 100.000 LH Miles), een piloot bij LH doet 900 uur.

Je kunt zeggen wat je wil, ik ben over mijn ervaring niet uitgewijd. Kan dat best doen, door storm was mijn luchthaven (DUS) getroffen door megafiles (bomen omgevallen en alle toegangswegen geblokkeerd). Ik was laat op het vliegveld en kon niet meer inchecken (mobiel checkin in de file ging niet omdat telefoonnetwerk eruit lag). Mijn vlucht ging wel, op tijd ook. De stilte voor/na de storm. Ik kreeg alleen 20 min voor vertrek geen boardingpass en kon daardoor niet mee.

Mijn ticket was flexibel, maar ik kon het niet wijzigen doordat ik mijn vlucht al gemist had (checkin deadline voorbij). Hoewel die dus in de toekomst lag, ik kon er alleen niet naartoe. Ze boden me een alternatief 3 uur later voor 850 euro (vlucht van een uur). Ik bedankte en ging naar de airberlin balie (als zilver klant zonder ticket) en legde uit wat er gebeurd was. De medewerker aan de balie boekte me een ticket voor de prijs van de return en gaf me de outbound gratis omdat veel mensen hem toch zouden missen.

Lufthansa speelt dus volgens de regels en dat is hun goed recht, maar hadden ze dat niet gedaan dan had ik de afgelopen anderhalf jaar duizenden euro's bij ze gevlogen en nu daarvoor in de plaats misschien 500. Bij airberlin heb ik 3 weken nadien een business class ticket naar Australie geboekt, daardoor van zilver naar gold gegaan en inmiddels naar platinum. Airberlin snoept hier gewoon heel eenvoudig een topklant van de grootste concurrent af door zich menselijk op te stellen.

Nogmaals, het gaat me er niet om dat ik zo'n goede klant ben/was. Het gaat me erom dat je met al je klanten fatsoenlijk omgaat. In dit geval was het mijn fout dat ik deze calamiteit onjuist inschatte, dus moet ik op de blaren zitten. Ze hoeven mij niet eens beter te behandelen dan de vakantievlieger, maar wel als mens. De 850 euro 3 uur later was belachelijk voor een bezitter van een flexibel ticket 20 minuten voor vertrek. Zeker omdat 3 uur later ook veel mensen de vlucht zouden gaan missen vanwege de verkeerschaos. De vlucht waarmee ik vloog (capaciteit ongeveer 200 mensen) had er nog geen 100 aan boord, terwijl die vlucht normaal rond de 90% vol zit.
  woensdag 30 september 2015 @ 05:11:04 #57
410299 MartijnUK
Nu MartijnNZ...
pi_156490618
Nare ervaring XL.
In een grijs verleden ben ik ook LH M&M lid geweest, en ik vloog zo'n 50 vluchten (retour) per jaar met Star Alliance en zelfs toen lukte me het niet om voldoende status te verzamelen.
Of het was de onjuiste ticket klasse of de partner had maar 25% status punten etc., er was altijd wel een excuus. Eigenlijk bizar dat je bij dergelijke hoeveelheden nog steeds geen status opbouwt.
Ben toen ook overgestapt naar OneWorld (BA) en was daar binnen 10 maanden tijd een silver member.

Nu zit ik vanwege m'n relocation weer bij *A, maar dan bij Air NZ, en dat gaat beduidend beter dan bij LH!
  woensdag 30 september 2015 @ 11:16:04 #58
62913 Blik
The one and Only!
pi_156494055
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 05:11 schreef MartijnUK het volgende:
Nare ervaring XL.
In een grijs verleden ben ik ook LH M&M lid geweest, en ik vloog zo'n 50 vluchten (retour) per jaar met Star Alliance en zelfs toen lukte me het niet om voldoende status te verzamelen.
Of het was de onjuiste ticket klasse of de partner had maar 25% status punten etc., er was altijd wel een excuus. Eigenlijk bizar dat je bij dergelijke hoeveelheden nog steeds geen status opbouwt.
Ben toen ook overgestapt naar OneWorld (BA) en was daar binnen 10 maanden tijd een silver member.

Nu zit ik vanwege m'n relocation weer bij *A, maar dan bij Air NZ, en dat gaat beduidend beter dan bij LH!
Idd bizar dat je geen status hebt dan, bij FB was je allang Platinum geweest dan
  woensdag 30 september 2015 @ 11:18:24 #59
62913 Blik
The one and Only!
pi_156494096
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 september 2015 20:16 schreef XL het volgende:

[..]

Ook met 21 legs hadden ze me beter mogen behandelen. Je hebt vakantievliegers, die gaan 1 of 2x per jaar en zakenreizigers die gaan 10+ keer per jaar. Zodra een maatschappij je als zakenreiziger herkent moeten ze je klantwaarde ook erkennen. Dat moeten ze wat mij betreft zelfs voor die loyale vakantievlieger. Lufthansa is daar echter heel star en daarom ben ik er weg. Wat ook meespeelt is dat mijn thuisvliegveld strategisch naar germanwings is gegaan, maar met name de verschillen die ik nu merk spreken in het voordeel van airberlin als klantvriendelijke maatschappij.
Ach, 21 is dan weer niet zoveel. Dan ben je net silver bij bijvoorbeeld KLM en mag je op Schiphol Priority boarden, maar verder nergens.
  woensdag 30 september 2015 @ 12:38:30 #60
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_156495477
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 11:18 schreef Blik het volgende:

[..]

Ach, 21 is dan weer niet zoveel. Dan ben je net silver bij bijvoorbeeld KLM en mag je op Schiphol Priority boarden, maar verder nergens.
Zodra jij meer dan 5x legs per jaar vliegt zit je aan de bovenkant met hoge klantwaarde. Het grootste deel van de klanten vliegt 2 legs per jaar, op vakantie en terug. Veelvliegers zijn op vluchten goed vertegenwoordigd doordat ze veel vliegen, niet doordat er veel zijn. De meeste mensen in de cabine zijn op een reis waar veel planning en belang aan zit, dat jij als zilver lid bij KLM onverschillig vluchten boekt is uitzondering. Dat jij een vlucht mist en met 1 telefoontje een nieuwe hebt is de reden dat jij interessanter voor KLM bent dan de vakantieganger.

Voor mijn 40 a 50 legs bij airberlin hoeven ze slechts 1 klant tevreden te houden.
Om 20 a 25 klanten die op vakantie en terug vliegen goede service te bieden is veel duurder.

Dus economisch zou het zinvol zijn je goede klanten proberen te behouden en dat al vanaf 5 of 6 vliegen per jaar. Die frequent flyer clubs staan daar eigenlijk helemaal los van. Ik ben zelf ook niet super sterk daarmee bezig, zoals gezegd is het belangrijk dat ik me als mens goed behandeld voel. Ik heb wel goede en slechte ervaringen met maatschappijen en heb dat in mijn achterhoofd als ik boek en natuurlijk bieden voordelen van een frequent flyer programma een prettigere reis (ik zweer bij de vrije stoel naast mij die airberlin vrijhoudt tot het niet meer anders gaat). Die voordelen komen pas ruim na het feit waarop je eigenlijk voor die maatschappij al meer economische waarde hebt dan de massa.
  woensdag 30 september 2015 @ 13:14:49 #61
62913 Blik
The one and Only!
pi_156496034
Als we het over 20 legs hebben, dan hebben we het over een omzet van max 5000 euro in mijn geval. Je kunt dan heel veel gaan verwachten als klant zijnde, maar realistisch gezien is dat nou ook weer niet zo heel erg veel. De service wordt geboden aan de Sky Elite Plus leden (Flying Blue Gold) en hoger. Ergens moet je een grens trekken als airline zijnde. De meeste airlines doen dat bij business class passagiers en frequent flyers van een zeker pluimage. Silver is bij KLM gewoon een soort van level om je een beetje speciaal te voelen zonder dat je het echt bent, maar vanaf Gold wordt het pas echt een beetje leuk.

In het geval van 40-50 legs, dan heb je wel een punt. Dan zou ik ook een bepaalde service verwachten.

Overigens heb ik positieve ervaringen bij KLM. Vlieg binnenkort met mijn vriendin en 4 maanden oud zoontje naar Geneve en kon online geen stoelen boeken.Na een telefoontje werd ik zonder er zelf om te vragen kosteloos omgeboekt naar economy comfort stoelen. Ze zagen dat ik de laatste tijd erg veel met ze vlieg en om die reden omgeboekt.
  woensdag 30 september 2015 @ 14:09:32 #62
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_156496973
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 13:14 schreef Blik het volgende:
Als we het over 20 legs hebben, dan hebben we het over een omzet van max 5000 euro in mijn geval. Je kunt dan heel veel gaan verwachten als klant zijnde, maar realistisch gezien is dat nou ook weer niet zo heel erg veel. De service wordt geboden aan de Sky Elite Plus leden (Flying Blue Gold) en hoger. Ergens moet je een grens trekken als airline zijnde. De meeste airlines doen dat bij business class passagiers en frequent flyers van een zeker pluimage. Silver is bij KLM gewoon een soort van level om je een beetje speciaal te voelen zonder dat je het echt bent, maar vanaf Gold wordt het pas echt een beetje leuk.

In het geval van 40-50 legs, dan heb je wel een punt. Dan zou ik ook een bepaalde service verwachten.

Overigens heb ik positieve ervaringen bij KLM. Vlieg binnenkort met mijn vriendin en 4 maanden oud zoontje naar Geneve en kon online geen stoelen boeken.Na een telefoontje werd ik zonder er zelf om te vragen kosteloos omgeboekt naar economy comfort stoelen. Ze zagen dat ik de laatste tijd erg veel met ze vlieg en om die reden omgeboekt.
5000 euro per jaar, zoveel geef je per jaar niet uit bij AH, vodafone etc. Dat is gewoon veel geld in een B2C markt en de modus KLM klant is vermoedelijk 500 euro ofzo. Dus terecht dat ze je goed behandelen. Nu is van de 5000 euro maar een klein beetje winst, dat wist Lufthansa bij mij ook. Alleen die jaarlijkse omzet hebben ze op het spel gezet door eenmalig 5850 ervan te willen maken. Daarmee gaven ze me een slechte klantervaring en de conclusie is dat ik weg ben. Ik vind dat dom van Lufthansa, zij bij nader inzien vermoedelijk ook. Maar dat risico nemen ze bewust door me zo te behandelen, of onbewust doordat ze simpelweg geen inzicht hebben in mijn klantervaringen.

Ik heb ook goede ervaringen met KLM, was er vroeger gold maar kom tegenwoordig te weinig in NL. De ervaring die ze jou bieden zou ik bij beschikbaarheid alle klanten bieden die meerdere jaren 6x per jaar vliegen, als dat me als maatschappij niks extra zou kosten. Voordelen vanzelfsprekend maken, dus de verwachting neerzetten dat zoiets standaard is. Dat komt pas bij meer vluchten en dus bij frequent flyer statussen. Is voor mij echt een stap verder dan de klant het gevoel geven dat hij iets voor de maatschappij betekent.
  woensdag 30 september 2015 @ 14:21:42 #63
62913 Blik
The one and Only!
pi_156497249
quote:
99s.gif Op woensdag 30 september 2015 14:09 schreef XL het volgende:

[..]

5000 euro per jaar, zoveel geef je per jaar niet uit bij AH, vodafone etc. Dat is gewoon veel geld in een B2C markt en de modus KLM klant is vermoedelijk 500 euro ofzo. Dus terecht dat ze je goed behandelen. Nu is van de 5000 euro maar een klein beetje winst, dat wist Lufthansa bij mij ook. Alleen die jaarlijkse omzet hebben ze op het spel gezet door eenmalig 5850 ervan te willen maken. Daarmee gaven ze me een slechte klantervaring en de conclusie is dat ik weg ben. Ik vind dat dom van Lufthansa, zij bij nader inzien vermoedelijk ook. Maar dat risico nemen ze bewust door me zo te behandelen, of onbewust doordat ze simpelweg geen inzicht hebben in mijn klantervaringen.

Ik heb ook goede ervaringen met KLM, was er vroeger gold maar kom tegenwoordig te weinig in NL. De ervaring die ze jou bieden zou ik bij beschikbaarheid alle klanten bieden die meerdere jaren 6x per jaar vliegen, als dat me als maatschappij niks extra zou kosten. Voordelen vanzelfsprekend maken, dus de verwachting neerzetten dat zoiets standaard is. Dat komt pas bij meer vluchten en dus bij frequent flyer statussen. Is voor mij echt een stap verder dan de klant het gevoel geven dat hij iets voor de maatschappij betekent.
Ik kom wel aan 5000 euro bij de AH hoor met 2 kinderen en 2 poezen. Die zijn wel blij met mij, maar daar zie ik weinig van terug.

Maar in ieder geval goed dat KLM hun klanten wel op waarde kan schatten. :)
pi_156502484
Als ik het zo lees, is vliegen met Lufthansa afgeraden?
pi_156502831
Maar germanwings is toch gewoon van Lufthansa? Dat maakt het extra kneuzig imo...
  Moderator woensdag 30 september 2015 @ 19:00:15 #66
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_156503326
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 18:41 schreef Yreal het volgende:
Maar germanwings is toch gewoon van Lufthansa? Dat maakt het extra kneuzig imo...
Die zullen wel onder een ander - goedkoper - CAO vallen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_156503403
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 19:00 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Die zullen wel onder een ander - goedkoper - CAO vallen.
Triest toch? Dat de goedkopere dochter beter handelt dan het moederbedrijf?
pi_156505384
quote:
1s.gif Op woensdag 30 september 2015 18:26 schreef CudiKid het volgende:
Als ik het zo lees, is vliegen met Lufthansa afgeraden?
Misschien dat het frequent flyer programma wat minder is, maar qua comfort enzo is het een prima maatschappij, ben ermee naar Rio gevlogen en terug, goed entertainment systeem aan boord, ik mocht mijn koffer inchecken in de first class wachtrij ondanks dat ik gewoon economy was, etc.
Enige nadeel vond ik dat je maar een koffer van 23 kilo mee mag in economy. Zelfs bij Wizz Air is dat meer ( :') )

Als ik al mijn vluchten dit jaar met dezelfde maatschapij had gedaan, was ik misschien ook frequent flyer geweest, maar ik kies altijd gewoon de goedkoopste en meest praktische uit en op sommige vluchten had het gewoon niet gekund. Als ik even goed nadenk tel ik dit jaar 12 legs.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  woensdag 30 september 2015 @ 21:27:51 #69
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_156507890
quote:
99s.gif Op woensdag 30 september 2015 12:38 schreef XL het volgende:

[..]

Voor mijn 40 a 50 legs bij airberlin hoeven ze slechts 1 klant tevreden te houden.
Om 20 a 25 klanten die op vakantie en terug vliegen goede service te bieden is veel duurder.
Dat is dan wel waar, maar wanneer er bij een calamiteit ineen 100 man met een hogere status aan de bel hangen, moet je met een 20-25 retourtjes status, geen idee hoe hoog dat is, bij FB is het Gold, ook gewoon wachten totdat die 100 allemaal geholpen zijn.

Zo werkte het met de upgrades ook. Had je een Platinum status en waren er 5 vrije BC stoelen en 8 Platinum card houders, en 15 met een Gold status, dan weet je dus ook hoe dat afloopt.

Dus, status geeft je een zeker recht, maar niet op alles en overal voorrang. Logisch toch?
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  woensdag 30 september 2015 @ 23:29:59 #70
62913 Blik
The one and Only!
pi_156512384
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 20:24 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Misschien dat het frequent flyer programma wat minder is, maar qua comfort enzo is het een prima maatschappij, ben ermee naar Rio gevlogen en terug, goed entertainment systeem aan boord, ik mocht mijn koffer inchecken in de first class wachtrij ondanks dat ik gewoon economy was, etc.
Enige nadeel vond ik dat je maar een koffer van 23 kilo mee mag in economy. Zelfs bij Wizz Air is dat meer ( :') )

Als ik al mijn vluchten dit jaar met dezelfde maatschapij had gedaan, was ik misschien ook frequent flyer geweest, maar ik kies altijd gewoon de goedkoopste en meest praktische uit en op sommige vluchten had het gewoon niet gekund. Als ik even goed nadenk tel ik dit jaar 12 legs.
Met 12 legs ben je denk ik nergens een frequent flyer, tenzij je business zou vliegen. Bij KLM begint het bij 15 legs of 25.000 miles.

Ter vergelijk, 1x business class nawr singapore vliegen en je bent al silver, 3x en je bent platinum. Zou je diezelfde vluchten economy vliegen ben je nog geen eens silver en kom je zelfs qua miles niet eens in de buurt
pi_156513983
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2015 20:24 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Ook icm de stakingen is het een prima maatschappij?
Ben aan het voorbereiden voor een eventuele lange afstandsvlucht met een maatschappij waar ik nooit 10+ uur mee heb gevlogen (zulke vluchten alleen met KLM, Emirates, Delta, Swiss, Austrian, Finnair en :r :r Alitalia :r :r gehad). Lufthansa heeft goed geprijsde tickets.
  donderdag 1 oktober 2015 @ 00:59:16 #72
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_156514360
Wanneer is het volgens jullie nuttig om aan een frequent flyer programma deel te nemen (in dit geval KLM)?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  Eindredactie Games donderdag 1 oktober 2015 @ 01:23:43 #73
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_156514693
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 00:59 schreef donroyco het volgende:
Wanneer is het volgens jullie nuttig om aan een frequent flyer programma deel te nemen (in dit geval KLM)?
in alle gevallen. Het is toch gratis, dus waarom niet meteen de punten pakken?
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 1 oktober 2015 @ 01:29:59 #74
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_156514750
quote:
4s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 01:23 schreef donald_dick het volgende:

[..]

in alle gevallen. Het is toch gratis, dus waarom niet meteen de punten pakken?
True. Kan dit dan ook nog van vluchten van de afgelopen weken?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  Eindredactie Games donderdag 1 oktober 2015 @ 01:31:56 #75
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_156514776
quote:
7s.gif Op donderdag 1 oktober 2015 01:29 schreef donroyco het volgende:

[..]

True. Kan dit dan ook nog van vluchten van de afgelopen weken?
meestal tot een half jaar
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')