Podiumquote:Op zondag 20 september 2015 15:13 schreef Peterselieman het volgende:
Als dit zo doorgaat pakt max nog punten ook
Max moet nog wel stoppen zoquote:Op zondag 20 september 2015 15:13 schreef Peterselieman het volgende:
Als dit zo doorgaat pakt max nog punten ook
Een beetje.quote:
Maarja, ze gaven vooraf aan dat vanaf rondje 36 pitstop een 2-stopper zou betekenen. Voor iedereen die net gestopt is zal het nog lastig worden om de race uitrijden zonder een 3e stop te maken.quote:Op zondag 20 september 2015 15:13 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Max moet nog wel stoppen zo
zullen eerst moeten nagaan of hij echt weg isquote:
Ik verwacht dat hij nu minder achterstand oploopt door zijn pitstop.quote:
Ja dat lijkt me een verkeerde keusquote:Op zondag 20 september 2015 15:19 schreef Max23 het volgende:
Max op de snelle banden trouwens, lijkt me wat veel rondjes om uit te rijden?
Alles -gate noemenquote:
En de banden krijgen rust tijdens SC.quote:Op zondag 20 september 2015 15:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij nu minder achterstand oploopt door zijn pitstop.
is nog maar 40 minuten he, zullen niet de hele raceafstand halenquote:Op zondag 20 september 2015 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me een verkeerde keus
Ja en spring over auto's heenquote:Op zondag 20 september 2015 15:19 schreef Zelfscanner het volgende:
Wees dan een held en loop midden op de baan.
XDquote:Op zondag 20 september 2015 15:20 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Jos ? ( om Max te helpen ? XD )
Meeliften op de auto.quote:
Hoe heeft hij daar nu nadeel van dan ?quote:Op zondag 20 september 2015 15:20 schreef Fir3fly het volgende:
Ach Verstappen een keer voordeel en nu een keer nadeel van de SC.
Nog een stop.quote:
Degenen voor hem stoppen gratis.quote:Op zondag 20 september 2015 15:20 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Hoe heeft hij daar nu nadeel van dan ?
Ohja, stoppen ze precies na 2 uur racen (dus om 16:00)?quote:Op zondag 20 september 2015 15:20 schreef franklop het volgende:
[..]
is nog maar 40 minuten he, zullen niet de hele raceafstand halen
Wat heeft Max23 hier mee te maken?quote:
briljante keus, we gaan het aantal ronden niet halenquote:Op zondag 20 september 2015 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me een verkeerde keus
Nee, 22 ronden met lege auto is geen probleem.quote:
In Canada hadden ze toen allebei hetzelfde probleem met de remmen, Hamilton had ze helemaal afgetrapt, Rosberg verloor er veel punten door maar wist toch nog de finish te halen, en het ging alleen maar over de pech van Hamilton inclusief excuses van het team. Nu ook weer, zeggen ze dat Hamilton kon winnen en deze pech hem dus van de 25 heeft beroofd, hij lag gelukkig 4e en kwalificeerde zich 1.5 seconden achter de koploper....quote:Op zondag 20 september 2015 15:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
het duurde toen tot laat in het seizoen voordat Lewis Nico over de knie kreeg. Oke, met tot toen iets meer pech voor Nico.
Nico had ook nog eens dubbel pech, want hij had 1 van zijn problemen bij die belachelijke dubbele puntenrace
Wel een matige uitvoering deze.. 15 jaar geleden was ie verkleed en had een paar borden bij.quote:Op zondag 20 september 2015 15:20 schreef F1gamer het volgende:
Dat is lang geleden dat een gewone man tijdens de race de baan op rent
quote:
Ik vind dat inderdaad een rare opmerkingquote:Op zondag 20 september 2015 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat heeft Max23 hier mee te maken?
quote:Op zondag 20 september 2015 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat heeft Max23 hier mee te maken?
Z'n enige echt goeie jaren waren 2007 en de tweede helft van 2009 vind ik.quote:Op zondag 20 september 2015 15:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
In Canada hadden ze toen allebei hetzelfde probleem met de remmen, Hamilton had ze helemaal afgetrapt, Rosberg verloor er veel punten door maar wist toch nog de finish te halen, en het ging alleen maar over de pech van Hamilton inclusief excuses van het team. Nu ook weer, zeggen ze dat Hamilton kon winnen en deze pech hem dus van de 25 heeft beroofd, hij lag gelukkig 4e en kwalificeerde zich 1.5 seconden achter de koploper....
Allemaal praatjes over Senna en de beste zijn, maar uiteindelijk heeft hij nipt Rosberg verslagen in een veruit superieure auto en Massa met een gelukje. Groot kampioen hoor...
Het is wel agressiefquote:Op zondag 20 september 2015 15:22 schreef King_Merc het volgende:
Denk verkeerde call van Max voor super softs..
Hoezo? Ze wisten niet dat er een SC kwam. Ik denk dat het plan 3 stops was.quote:Op zondag 20 september 2015 15:22 schreef King_Merc het volgende:
Denk verkeerde call van Max voor super softs..
Max zal proberen uit te rijden op SS.quote:Op zondag 20 september 2015 15:23 schreef tja77 het volgende:
Moet Max nog pitten deze race?
Heb alleen LT
dat zei je niet bij maxquote:
Ja denk het welquote:Op zondag 20 september 2015 15:23 schreef tja77 het volgende:
Moet Max nog pitten deze race?
Heb alleen LT
Hmmm met nog een paar SC gaat dat misschirn lukken, maar lijkt me lastigquote:Op zondag 20 september 2015 15:23 schreef Freudie het volgende:
[..]
Max zal proberen uit te rijden op SS.
Nope, dat was softquote:Op zondag 20 september 2015 15:24 schreef Peterselieman het volgende:
Welke stint heeft Max op softs gereden? De vorige was toch ook supersoft?
nee, zat net op softsquote:Op zondag 20 september 2015 15:24 schreef Peterselieman het volgende:
Welke stint heeft Max op softs gereden? De vorige was toch ook supersoft?
2008 ook. Toen is Massa een paar keer flink bevoordeeld door de FIA.quote:Op zondag 20 september 2015 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Z'n enige echt goeie jaren waren 2007 en de tweede helft van 2009 vind ik.
Eh wat? Benadeeld bedoel je. In Singapore nota bene.quote:Op zondag 20 september 2015 15:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
2008 ook. Toen is Massa een paar keer flink bevoordeeld door de FIA.
Rosberg werd toen ook gewoon genoemd door Lauda hoor. En daarnaast, hij eindigde als tweede, Hamilton viel uit - dan is het logisch dat de meeste excuses naar Hamilton uitgaan.quote:Op zondag 20 september 2015 15:21 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
In Canada hadden ze toen allebei hetzelfde probleem met de remmen, Hamilton had ze helemaal afgetrapt, Rosberg verloor er veel punten door maar wist toch nog de finish te halen, en het ging alleen maar over de pech van Hamilton inclusief excuses van het team. Nu ook weer, zeggen ze dat Hamilton kon winnen en deze pech hem dus van de 25 heeft beroofd, hij lag gelukkig 4e en kwalificeerde zich 1.5 seconden achter de koploper....
Allemaal praatjes over Senna en de beste zijn, maar uiteindelijk heeft hij nipt Rosberg verslagen in een veruit superieure auto en Massa met een gelukje. Groot kampioen hoor...
Ah oké, dat betekent dus dat Alonso zo goed is als een zak aardappelen. En Schumacher is in '05/'06 door Alonso weer gedegradeerd, groot kampioen hoor.quote:Allemaal praatjes over Senna en de beste zijn, maar uiteindelijk heeft hij nipt Rosberg verslagen in een veruit superieure auto en Massa met een gelukje. Groot kampioen hoor...
Mwah, wel oke. Dat in Canada was bijvoorbeeld vrij knotsgek. Maar Massa kon er weinig vanquote:Op zondag 20 september 2015 15:25 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
2008 ook. Toen is Massa een paar keer flink bevoordeeld door de FIA.
Zijn baas is advocaat, currator toch..quote:Op zondag 20 september 2015 15:26 schreef Zorro het volgende:
Dat rossi het niet weet ok, maar hebben ze geen radio daar?
Vorige GP ook al dacht ik.quote:Op zondag 20 september 2015 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sinds wanneer heeft Lewis blond haar?
Had-ie vorige race ook al.quote:Op zondag 20 september 2015 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sinds wanneer heeft Lewis blond haar?
Singapore deed Massa zelf. Valencia werd een unsafe release niet bestraft en dan wil ik het niet eens over Spa hebben. Hamilton was beter dat jaar en de terechte kampioen.quote:Op zondag 20 september 2015 15:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Eh wat? Benadeeld bedoel je. In Singapore nota bene.
Wat gay.quote:
Iedereen heeft dezelfde omstandighedenquote:Op zondag 20 september 2015 15:32 schreef Slaro het volgende:
Dit is toch gewoon competitievervalsing![]()
![]()
![]()
.
spuit11quote:Op zondag 20 september 2015 15:33 schreef Slaro het volgende:
Volgens mij stond Jos Verstappen net op de baan.
De tijdverschillen zijn aardig gedecimeerd.quote:Op zondag 20 september 2015 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen heeft dezelfde omstandigheden
Nope. Piquet crash. Valencia was niets mis mee en Spa was een terechte straf. Hamilton werd vaker niet bestraft.quote:Op zondag 20 september 2015 15:31 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Singapore deed Massa zelf. Valencia werd een unsafe release niet bestraft en dan wil ik het niet eens over Spa hebben. Hamilton was beter dat jaar en de terechte kampioen.
in het grind?quote:Op zondag 20 september 2015 15:33 schreef Slaro het volgende:
Volgens mij stond Jos Verstappen net op de baan.
Spa was onterecht gezien de reglementen ten tijde van die race. De reglementen zijn pas daarna aangepast en nu mag je de eerstvolgende bocht na het teruggeven van een positie niet meer inhalen.quote:Op zondag 20 september 2015 15:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nope. Piquet crash. Valencia was niets mis mee en Spa was een terechte straf. Hamilton werd vaker niet bestraft.
En Massa had vele malen meer pech met als hoogtepunt de opgeblazen motor in Hongarije.
Massa was de terechte kampioen maar het moch niet zo zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |