Podiumquote:Op zondag 20 september 2015 15:13 schreef Peterselieman het volgende:
Als dit zo doorgaat pakt max nog punten ook
Max moet nog wel stoppen zoquote:Op zondag 20 september 2015 15:13 schreef Peterselieman het volgende:
Als dit zo doorgaat pakt max nog punten ook
Een beetje.quote:
Maarja, ze gaven vooraf aan dat vanaf rondje 36 pitstop een 2-stopper zou betekenen. Voor iedereen die net gestopt is zal het nog lastig worden om de race uitrijden zonder een 3e stop te maken.quote:Op zondag 20 september 2015 15:13 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Max moet nog wel stoppen zo
zullen eerst moeten nagaan of hij echt weg isquote:
Ik verwacht dat hij nu minder achterstand oploopt door zijn pitstop.quote:
Ja dat lijkt me een verkeerde keusquote:Op zondag 20 september 2015 15:19 schreef Max23 het volgende:
Max op de snelle banden trouwens, lijkt me wat veel rondjes om uit te rijden?
Alles -gate noemenquote:
En de banden krijgen rust tijdens SC.quote:Op zondag 20 september 2015 15:19 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik verwacht dat hij nu minder achterstand oploopt door zijn pitstop.
is nog maar 40 minuten he, zullen niet de hele raceafstand halenquote:Op zondag 20 september 2015 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat lijkt me een verkeerde keus
Ja en spring over auto's heenquote:Op zondag 20 september 2015 15:19 schreef Zelfscanner het volgende:
Wees dan een held en loop midden op de baan.
XDquote:Op zondag 20 september 2015 15:20 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Jos ? ( om Max te helpen ? XD )
Meeliften op de auto.quote:
Hoe heeft hij daar nu nadeel van dan ?quote:Op zondag 20 september 2015 15:20 schreef Fir3fly het volgende:
Ach Verstappen een keer voordeel en nu een keer nadeel van de SC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |