Ik werd gek van het wachten. Dacht steeds, zal ik het nu doen of toch nog even wachten, tot ik mezelf niet meer kon beheersen.quote:Op zondag 20 september 2015 11:35 schreef Doublepain het volgende:
Eindelijk!
Als ik op mobiel nieuw topic deed, kreeg ik een leeg topic. (Fok!)
Sorry, hopelijk heeft het je niet veel stress gegeven.quote:Op zondag 20 september 2015 11:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik werd gek van het wachten. Dacht steeds, zal ik het nu doen of toch nog even wachten, tot ik mezelf niet meer kon beheersen.
Welk leuk om die grote bek te zien terwijl jullie tegen dat rugbyteam uit Schotland de acteerkunsten van el Ghazi nodig hadden om überhaupt tot een punt te komenquote:
Je kunt er inderdaad niet met de pet naar gooien, dan verlies je gewoon van Herácles Héracles.quote:Op zondag 20 september 2015 11:53 schreef nickhguitar het volgende:
Jammer dit. Ik had gehoopt dat we verder zouden zijn. Hier wordt weer pijnlijk duidelijk dat we in mentaal opzicht in ieder geval geen steek verder zijn dan onze Amster- en Rotterdamse vrienden. Kwalitatief wel wat beter imo, maar je ziet dat dat geen drol uitmaakt als je het niet kunt opbrengen om 100% te geven.
Ik vind het wel een leuke speler maar afwerken is niet zijn sterkste punt, heeft wel goed oog voor zijn medespelersquote:Op zondag 20 september 2015 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lestienne heeft tenminste noginzet.
Wat ik wel raar blijf vinden is de hele wel of niet kunstgras kwestie. Iedereen die voetbalt (of zelf heeft gevoetbald) weet dat het in zowel technisch als in fysiek opzicht een wereld van verschil is. Ik vind dat je in het voetbal toch moet streven naar gelijkheid in omstandigheden en dus OF iedereen kunstgras OF gewoon gras. Nu zijn uitduels sowieso niet ons sterke punt, maar op kunstgras word het helemaal een ander verhaal.quote:Op zondag 20 september 2015 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt er inderdaad niet met de pet naar gooien, dan verlies je gewoon van Herácles Héracles.
Het is een assistenmannetje idd. Al zou het me niet verbazen dat als hij vrije trappen mag gaan nemen er daar ook nog wel een paar van binnen trapt gedurende het seizoen. Een wedstrijdenbeslisser zoals Depay dat was gaat hij nooit worden iig.quote:Op zondag 20 september 2015 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke speler maar afwerken is niet zijn sterkste punt, heeft wel goed oog voor zijn medespelers
mee eensquote:Op zondag 20 september 2015 12:03 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Wat ik wel raar blijf vinden is de hele wel of niet kunstgras kwestie. Iedereen die voetbalt (of zelf heeft gevoetbald) weet dat het in zowel technisch als in fysiek opzicht een wereld van verschil is. Ik vind dat je in het voetbal toch moet streven naar gelijkheid in omstandigheden en dus OF iedereen kunstgras OF gewoon gras. Nu zijn uitduels sowieso niet ons sterke punt, maar op kunstgras word het helemaal een ander verhaal.
Zal het nog even duidelijk makenquote:Op zondag 20 september 2015 11:51 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Welk leuk om die grote bek te zien terwijl jullie tegen dat rugbyteam uit Schotland de acteerkunsten van el Ghazi nodig hadden om überhaupt tot een punt te komen
Hij is wat wild. Understatement van het topic.quote:Op zondag 20 september 2015 11:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke speler maar afwerken is niet zijn sterkste punt, heeft wel goed oog voor zijn medespelers
Dat zeg ik toch ook nergens? Dat beweert Sven. Ik zeg alleen dat het raar is dat de ene club op plastic speelt en de ander op gras.quote:Op zondag 20 september 2015 12:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kunstgras![]()
Maar dat gras was niet de reden dat we punten lieten liggen. Er liggen ondertussen ook wel genoeg kunstmatten dat het voor de meeste spelers toch ook geen onbekend terrein meer mag zijn.
Kwalitatief beste van de eredivisie maar na deze ronde max 5e staan.quote:Op zondag 20 september 2015 11:53 schreef nickhguitar het volgende:
Jammer dit. Ik had gehoopt dat we verder zouden zijn. Hier wordt weer pijnlijk duidelijk dat we in mentaal opzicht in ieder geval geen steek verder zijn dan onze Amster- en Rotterdamse vrienden. Kwalitatief wel wat beter imo, maar je ziet dat dat geen drol uitmaakt als je het niet kunt opbrengen om 100% te geven.
Ik zeg ook niet dat je dat zegtquote:Op zondag 20 september 2015 12:20 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook nergens? Dat beweert Sven. Ik zeg alleen dat het raar is dat de ene club op plastic speelt en de ander op gras.
Straks ook even klagen dat er bij Ado altijd een vervaarlijk zeewindje staat.quote:Op zondag 20 september 2015 12:12 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Het is geen gras, dat is mijn punt juist.
Ik geloof daar ook nooit zo in. "Ja we staan veel te laag eigenlijk zijn we kei goed man!!1!!".quote:Op zondag 20 september 2015 12:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Kwalitatief beste van de eredivisie maar na deze ronde max 5e staan.
Oke.
En in Rotterdam spelen ze zelfs op een mix. Valsquote:Op zondag 20 september 2015 12:20 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook nergens? Dat beweert Sven. Ik zeg alleen dat het raar is dat de ene club op plastic speelt en de ander op gras.
Ik mag hopen dat ze toch wel bij de eerste drie komen, anders is het wel ietwat genant. Kampioen spelen zie ik PSV dit jaar niet. Te labiel.quote:Op zondag 20 september 2015 12:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik geloof daar ook nooit zo in. "Ja we staan veel te laag eigenlijk zijn we kei goed man!!1!!".
Al denk ik wel dat we aan het eind hoger staan dan de 5e plek. Zo niet dan is het een regelrechte aanfluiting.
Jij bent vermoeiend.quote:Op zondag 20 september 2015 12:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Kwalitatief beste van de eredivisie maar na deze ronde max 5e staan.
Oke.
Jij bent lelijk.quote:
Anderzijds was het ook met Guardado begin dit jaar te vaak drie keer niets. Maar goed, het seizoen is nog jong dus er kan inderdaad nog veel veranderen al geloof ik niet echt in een kampioenschap voor PSV. Al zijn Ajax en afeyenoord beide natuurlijk ook ronduit zwakquote:Op zondag 20 september 2015 12:44 schreef Buitendam het volgende:
Als PSV nou gewoon zijn sterkste team kon opstellen had je geen probleem. Willems en Guardado zijn gewoon een te groot gemis, op dit moment. Het recept is tot aan de winterstop enigszins proberen bij te blijven om na de winterstop hopelijk op volle sterkte een flinke reeks neer te kunnen zetten en alsnog een gooi te doen naar het kampioenschap.
Ik kan me niet 1 wedstrijd herinneren dat ie 3 keer niks was. Meen ik serieus.quote:Op zondag 20 september 2015 13:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Anderzijds was het ook met Guardado begin dit jaar te vaak drie keer niets. Maar goed, het seizoen is nog jong dus er kan inderdaad nog veel veranderen al geloof ik niet echt in een kampioenschap voor PSV. Al zijn Ajax en afeyenoord beide natuurlijk ook ronduit zwak
Klopt, na Europese wedstrijden hebben we het heel zwaar, overigens wij niet alleen Ajax heeft de laatste jaren ook veel gemorst naar Europese wedstrijden. Daarom was ik blij dat Ajax toch nog door ging in de Europa league.quote:Op zondag 20 september 2015 12:58 schreef RubenSosa het volgende:
Selectie is gewoon te dun om mee te doen op meer dan 1 front.
Zeker als je spelers als Willems en Guardado. 2 van de beste vorige jaar mist (van de grote 5). Terwijl er daar van al 2 weg zijn.
Willems in zijn eentje creëerde al 2 of 3 kansen per wedstrijd.
Met een fitte selectie zou psv "gewoon" kampioen moeten worden.
Maar nu we deelnemen aan de CL gaan we gewoon punten morsen in de competitie.. (zeker na de eerste 3 punten in de cl, gaan we 5 wedstrijden in de cl hopen dat we doorgaan....met alle gevolgen van dien..
Precies. Daar zit dit jaar het voordeel zeker bij feyenoord..quote:Op zondag 20 september 2015 13:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt, na Europese wedstrijden hebben we het heel zwaar, overigens wij niet alleen Ajax heeft de laatste jaren ook veel gemorst naar Europese wedstrijden. Daarom was ik blij dat Ajax toch nog door ging in de Europa league.
Feyenoord? Die gaan het met deze selectie echt onmogelijk redden. 0,0 kans op de titel, dit jaar.quote:Op zondag 20 september 2015 13:15 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Precies. Daar zit dit jaar het voordeel zeker bij feyenoord..
Maar Feyenoord kan er dan weer geen kut van, die zijn nog slechter dan PSV, dat hebben we een paar weken geleden kunnen zien.quote:Op zondag 20 september 2015 13:15 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Precies. Daar zit dit jaar het voordeel zeker bij feyenoord..
quote:Op zondag 20 september 2015 13:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Feyenoord? Die gaan het met deze selectie echt onmogelijk redden. 0,0 kans op de titel, dit jaar.
Met kramer hebben ze wel iemand die ze er wel inschiet in tegenstelling tot vorig jaar.quote:Op zondag 20 september 2015 13:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Maar Feyenoord kan er dan weer geen kut van, die zijn nog slechter dan PSV, dat hebben we een paar weken geleden kunnen zien.
En een stuk of 5 nadelen die in het veld lopen.quote:Op zondag 20 september 2015 13:21 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
[..]
Met kramer hebben ze wel iemand die ze er wel inschiet in tegenstelling tot vorig jaar.
Ik zeg niet dat ze kampioen worden, maar ze hebben wel een flink voordeel dat ze geen europees spelen...
Voor de ontmoeting met PSV zag ik Feyenoord als 1 van de titelkandidaten. Maar in die wedstrijd zag je dat ze op alle fronten de mindere waren van PSV. Aan de andere kant was PSV gisteren op alle fronten de mindere van Heracles.quote:Op zondag 20 september 2015 13:21 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
[..]
Met kramer hebben ze wel iemand die ze er wel inschiet in tegenstelling tot vorig jaar.
Ik zeg niet dat ze kampioen worden, maar ze hebben wel een flink voordeel dat ze geen europees spelen...
Ik doelde niet expliciet op Guardado maar meer op het elftal zelf, ondanks zijn aanwezigheid.quote:Op zondag 20 september 2015 13:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik kan me niet 1 wedstrijd herinneren dat ie 3 keer niks was. Meen ik serieus.
Bij die gelijkspelen zoals tegen Heerenveen was het altijd volle kritiek op het elftal, maar gelukkig hebben we Guardado, anders waren we er sowieso af gegaan.
Wie zegt dat ze te moe zijn?quote:Op zondag 20 september 2015 13:47 schreef Donnis het volgende:
Wat zijn jullie slecht zegzo'n Maher die al jaren niks presteert, Moreno die het puur van ranzige overtredingen moet hebben, en na een CL wedstrijdje zijn ze alweer te moe om van Heracles te winnen.
Synchroonzwemliefhebber gespot.quote:Op zondag 20 september 2015 13:47 schreef Donnis het volgende:
Wat zijn jullie slecht zegzo'n Maher die al jaren niks presteert, Moreno die het puur van ranzige overtredingen moet hebben, en na een CL wedstrijdje zijn ze alweer te moe om van Heracles te winnen.
Triest, gelijk weer op de man gaan, kom eens met argumenten.quote:Op zondag 20 september 2015 15:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Synchroonzwemliefhebber gespot.
Lees ff terug, daar staat wat we vinden. Alsjeblieft.quote:Op zondag 20 september 2015 15:42 schreef Donnis het volgende:
[..]
Triest, gelijk weer op de man gaan, kom eens met argumenten.
Sven toch. Typisch zo'n jongen die in het echte leven niet veel te zeggen heeft en dan hier populair wil overkomen door overal het (semi grappige) laatste woord te hebben.quote:
Vind je het zelf geen vrij snelle conclusie na 2 overtredingen? Daarnaast (en nu moet je eerlijk zijn). Als Shaw gewoon was gevallen en niks had gebroken, had je hier dan hetzelfde gezegd? Of is de tackle in deze 'buitengewoon' om de blessure van het slachtoffer?quote:Op zondag 20 september 2015 13:47 schreef Donnis het volgende:
Moreno was bij AZ al een enorme schopper.quote:Op zondag 20 september 2015 15:59 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Vind je het zelf geen vrij snelle conclusie na 2 overtredingen? Daarnaast (en nu moet je eerlijk zijn). Als Shaw gewoon was gevallen en niks had gebroken, had je hier dan hetzelfde gezegd? Of is de tackle in deze 'buitengewoon' om de blessure van het slachtoffer?
Jij hebt vast goed je best gedaan bij je LOI thuiscursusje psychologie.quote:Op zondag 20 september 2015 15:58 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Sven toch. Typisch zo'n jongen die in het echte leven niet veel te zeggen heeft en dan hier populair wil overkomen door overal het (semi grappige) laatste woord te hebben.
Jij bent echt raar.quote:Op zondag 20 september 2015 15:58 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Sven toch. Typisch zo'n jongen die in het echte leven niet veel te zeggen heeft en dan hier populair wil overkomen door overal het (semi grappige) laatste woord te hebben.
Je verwacht dat Locadia blijft?quote:Op zondag 20 september 2015 16:25 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk Bergwijn-Locadia-Pereiro in de beker..
Misschien wel onze aanval volgend seizoen.
Eh, oke.quote:
verstandig om er zo mee om te gaan.quote:
Die kwam juist niet doordat we overschot aan talentvolle middenvelders hadden en uiteraard geld.quote:Op zondag 20 september 2015 17:00 schreef Adames het volgende:
[..]
verstandig om er zo mee om te gaan.
goed voorbeeld ook voor nieuwe jeugdspelers die willen komen.
geen wonder dat frenkie de jong niet naar jullie kwam.
Dat lijkt me een prima oplossing inderdaad.quote:Op zondag 20 september 2015 16:54 schreef Gutanoth het volgende:
Gewoon locadia tevreden houden door hem de bekerwedstrijdjes te geven
Lees je eens in. Hij heeft zelf zijn contract getekend toen hij wist dat hij tweede spits zou worden. Na dit jaar is Luuk weg en is het zijn beurt.quote:Op zondag 20 september 2015 17:00 schreef Adames het volgende:
[..]
verstandig om er zo mee om te gaan.
goed voorbeeld ook voor nieuwe jeugdspelers die willen komen.
geen wonder dat frenkie de jong niet naar jullie kwam.
grote woorden hoor.quote:Op zondag 20 september 2015 17:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Lees je eens in. Hij heeft zelf zijn contract getekend toen hij wist dat hij tweede spits zou worden. Na dit jaar is Luuk weg en is het zijn beurt.
En de Jong is een slecht voorbeeld. Die wilde al naar PSV voor er interesse was van Ajax, maar PSV wilde niet de volle mep voor hem betalen. Wederom, lees je eens in voor je blaat.
Nog steeds 0 kansen?quote:Op zondag 20 september 2015 18:06 schreef Adames het volgende:
[..]
grote woorden hoor.
De Jong is een raar verhaal geworden, maar ik ken de soap redelijk. De Jong had een voorkeur voor Ajax, hij is daar niet voor niks al aangeboden toen er onderhandelingen waren met PSV. Willem II deed natuurlijk mooi mee vanwege de vraagprijs.
En blijkbaar is Locadia toch een ander plaatje voorgesteld, anders had hij niet die grappen uitgehaald van een paar jaar geleden. Hij debuteerde jaren geleden al met een hattrick, heeft erna vrij sterk gespeeld maar nu hij langzaamaan talent-af begint te raken, krijgt hij nog steeds 0 kansen. PSV moet echt eens op de lange termijn gaan denken aan zijn talenten, als je er zo belabberd mee om gaat werk je jezelf alleen maar tegen.
laat hem dan gaanquote:Op zondag 20 september 2015 18:13 schreef Caland het volgende:
Locadia is toch vooral gewoon niet goed genoeg?
Als je al je bankspelers laat vertrekken, hoe hou je dan in hemelsnaam je bank warm? Je wilt toch een brede selectie met op elke positie een (vrijwel) gelijkwaardige optie?quote:
Volgens mij heb jij hem te weinig zien spelen.quote:Op zondag 20 september 2015 18:13 schreef Caland het volgende:
Locadia is toch vooral gewoon niet goed genoeg?
Mwoh, hij wordt de laatste tijd wel erg omhoog geluld. 2 seizoenen geleden stond hij nog in de basis. Toen heeft hij het ook alles behalve waargemaakt. Hij is wel vooruit gegaan, maar nog een seizoen met Locadia in de spits zou ik niet nog een keer aankunnen. En ik vertrouw erop dat Cocu en co. dit ook dondergoed weten.quote:Op zondag 20 september 2015 22:57 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij hem te weinig zien spelen.
In de nl competitie 1 van de betere spitsen!
Nooit laten gaan dus
Zivkovic was toen verder, hoe dwaas kan het toch lopen met Nederlandse spitsen. Locadia gaat daarin ook niet de verlosser worden, niet met het gedrag wat ik nu heb gezien, jammer.quote:Op zondag 20 september 2015 23:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Mwoh, hij wordt de laatste tijd wel erg omhoog geluld. 2 seizoenen geleden stond hij nog in de basis. Toen heeft hij het ook alles behalve waargemaakt. Hij is wel vooruit gegaan, maar nog een seizoen met Locadia in de spits zou ik niet nog een keer aankunnen. En ik vertrouw erop dat Cocu en co. dit ook dondergoed weten.
Onbetaalbaar en veel te goed voor ze. PSV laat hem echt niet voor minder dan 8/10 miljoen gaan.quote:Op maandag 21 september 2015 13:17 schreef Geo4kant het volgende:
Feyenoord had Locadia moeten halen imo.
Vandaar dat hij nog bij PSV speeltquote:Op maandag 21 september 2015 13:20 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Onbetaalbaar en veel te goed voor ze. PSV laat hem echt niet voor minder dan 8/10 miljoen gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajax heeft een punt meer dan PSV vorig seizoen. Dus met 30 punten verschil 2e voor jullie helaas.quote:Op maandag 21 september 2015 10:02 schreef BadderHaring het volgende:
Ik zie dat we pas 4 punten minder hebben dan vorig jaar. Dan worden we dus nog steeds met +/- 10 punten verschil kampioen.
PSV![]()
![]()
Als kut op Dirkquote:Op maandag 21 september 2015 13:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ajax heeft een punt meer dan PSV vorig seizoen. Dus met 30 punten verschil 2e voor jullie helaas.
Standquote:Op maandag 21 september 2015 13:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ajax heeft een punt meer dan PSV vorig seizoen. Dus met 30 punten verschil 2e voor jullie helaas.
quote:
Ik ging gewoon even evenredig verder met Badderharing's niet aflatende onlogica.quote:Op maandag 21 september 2015 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Stand
1. PSV 84
2. Ajax 74
3. Feyenoord 66
En zoals Davy zegt.
Zo lang de Jong bij PSV zit en fit is heeft hij idd 0 kans op een plek als centrale aanvaller.quote:Op zondag 20 september 2015 18:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nog steeds 0 kansen?![]()
Gast, enig idee hoeveel minuten Locadia al heeft gemaakt voor PSV 1?
Het is maar de beker en eigenlijk daarom "/care" maar het zou wel eens de enige prijs kunnen worden waar we kans op maken dit seizoen dus ik mag toch hopen dat we niet met een b-elftal gaan spelen en dat er in tegenstelling tot zaterdag weer de drive is om te winnen.... Als niet aan die voorwaarden voldaan wordt krijg je het zelfs thuis tegen Cambuur moeilijk in de beker....quote:Op maandag 21 september 2015 14:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarschijnlijk morgen Pasveer op doel
Dus jullie zijn kansloos voor de titel?quote:Op maandag 21 september 2015 14:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
maar het zou wel eens de enige prijs kunnen worden waar we kans op maken dit seizoen ...
Nope, de competitie is nog lang. Maar dan zal het heel snel (als in: nu!) weer naar het niveau van vorig jaar of beter moeten. Puur naar de eerste 6 competitiewedstrijden gekeken staat er geen kampioensploeg. Ajax doet nu wat PSV vorig jaar lange tijd deed. Met niet al te best voetbal wel gewoon bijna alles winnen.quote:Op maandag 21 september 2015 15:01 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dus jullie zijn kansloos voor de titel?
Begrijpelijk. Het ware niveau van Zoet kwam afgelopen weekend weer naar boven.quote:Op maandag 21 september 2015 14:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarschijnlijk morgen Pasveer op doel
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 21-09-2015 om 16:08:01#Guardado nog 4-6 weken eruit. Was vorige week bij #PSV na de eerste scan al de diagnose, die dus correct bleek. reageer retweet
Lucky Ajax.quote:Op maandag 21 september 2015 16:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op maandag 21-09-2015 om 16:08:01#Guardado nog 4-6 weken eruit. Was vorige week bij #PSV na de eerste scan al de diagnose, die dus correct bleek. reageer retweet
We hebben schrikbarend weinig bekers op de erelijst staan, zou sowieso niet verkeerd zijn om hem weer eens te winnenquote:Op maandag 21 september 2015 14:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is maar de beker en eigenlijk daarom "/care" maar het zou wel eens de enige prijs kunnen worden waar we kans op maken dit seizoen dus ik mag toch hopen dat we niet met een b-elftal gaan spelen en dat er in tegenstelling tot zaterdag weer de drive is om te winnen.... Als niet aan die voorwaarden voldaan wordt krijg je het zelfs thuis tegen Cambuur moeilijk in de beker....
Nope. Maar het blijft een troostprijs natuurlijk. De topclubs lijken het toernooi ook al jaaaaren niet meer serieus te nemen, lijkt alleen maar erewaarde te hebben bij een eventuele dubbelquote:Op maandag 21 september 2015 16:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
We hebben schrikbarend weinig bekers op de erelijst staan, zou sowieso niet verkeerd zijn om hem weer eens te winnen
Nee bedankt.quote:Op maandag 21 september 2015 13:17 schreef Geo4kant het volgende:
Feyenoord had Locadia moeten halen imo.
Dat laatste denk jij omdat je een onverbeterlijke ras-pessimist bent.quote:Op maandag 21 september 2015 15:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nope, de competitie is nog lang. Maar dan zal het heel snel (als in: nu!) weer naar het niveau van vorig jaar of beter moeten. Puur naar de eerste 6 competitiewedstrijden gekeken staat er geen kampioensploeg. Ajax doet nu wat PSV vorig jaar lange tijd deed. Met niet al te best voetbal wel gewoon bijna alles winnen.
Dat gaan we met dit spel niet bijhouden, laat staan het gat dichten. Maar hee, alles kan. Ajax zal vast ook nog wel een mindere periode krijgen. De vraag is dan vooral: zit PSV nu in een mindere periode of is dit zo'n beetje het 'normale' niveau van deze groep? Ik denk dat het tweede dichter bij de waarheid ligt dan het eerste.
Afgelopen wedstrijd nog een heerlijke goal van Kramer. Dirk en Elia steken, mits ze in vorm zijn, zwaar boven de gemiddelde buitenspelers in de Eredivisie uit. En dan die Locadia. Bankzittertje al seizoenen lang. Die zou dan toegevoegde waarde hebben bij Feyenoord. Ha-ha-haquote:Op maandag 21 september 2015 20:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Locadia niet willen als je nu zakken stront op het veld hebt staan.
17x een bal geraakt in 90 minuten. Nee, nuttig zo'n Kramer.quote:Op maandag 21 september 2015 20:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Afgelopen wedstrijd nog een heerlijke goal van Kramer. Dirk en Elia steken, mits ze in vorm zijn, zwaar boven de gemiddelde buitenspelers in de Eredivisie uit. En dan die Locadia. Bankzittertje al seizoenen lang. Die zou dan toegevoegde waarde hebben bij Feyenoord. Ha-ha-ha
Gelukkig speelde Locadia afgelopen week beter. Oh wacht..quote:Op maandag 21 september 2015 20:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
17x een bal geraakt in 90 minuten. Nee, nuttig zo'n Kramer.
En dan over Kuyt beginnen.
Mwoh, meestal zijn mijn voorspellingen te optimistisch gebleken. Dit seizoen lijken ze tot nu toe vrijwel spot on te zijnquote:Op maandag 21 september 2015 20:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat laatste denk jij omdat je een onverbeterlijke ras-pessimist bent.
Ja Dirk is echt super goed.quote:Op maandag 21 september 2015 20:11 schreef Vasion het volgende:
[..]
Afgelopen wedstrijd nog een heerlijke goal van Kramer. Dirk en Elia steken, mits ze in vorm zijn, zwaar boven de gemiddelde buitenspelers in de Eredivisie uit. En dan die Locadia. Bankzittertje al seizoenen lang. Die zou dan toegevoegde waarde hebben bij Feyenoord. Ha-ha-ha
Van Dirk wordt al sinds zijn vertrek vanuit Utrecht gezegd dat hij er geen kut van kan, ondertussen heeft hij meer dan 100 interlands gespeeld. Dus die kan wel wat, ja.quote:
Kon.quote:Op maandag 21 september 2015 21:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van Dirk wordt al sinds zijn vertrek vanuit Utrecht gezegd dat hij er geen kut van kan, ondertussen heeft hij meer dan 100 interlands gespeeld. Dus die kan wel wat, ja.
Ftfyquote:Op maandag 21 september 2015 21:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van Dirk wordt al sinds zijn vertrek vanuit Utrecht gezegd dat hij er geen kut van kan, ondertussen heeft hij meer dan 100 interlands gespeeld. Dus die kon wel wat, ja.
Al meer dan 250 duels voor Liverpool gespeeld..quote:Op maandag 21 september 2015 21:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Van Dirk wordt al sinds zijn vertrek vanuit Utrecht gezegd dat hij er geen kut van kan, ondertussen heeft hij meer dan 100 interlands gespeeld. Dus die kan wel wat, ja.
Kluivert was vroeger ook best goed. Die hoef ik ook niet meer in het eerste van Ajax te zien.quote:Op maandag 21 september 2015 23:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Al meer dan 250 duels voor Liverpool gespeeld..
Met 81 goals..
#LEGEND
Zijn weinig spelers die dat kunnen zeggen.
Prima speler, maar je verwacht bij hem liefst toch week in week uit beste van het team. Is die niet. Gedraagt zich verder prima, ook constant in dienst van het elftal en probeert zichzelf niet te hard te bewijzen (He Mark)quote:Op maandag 21 september 2015 23:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heeft Kuijt überhaupt al wat laten zien op een paar penalty's na? Echt geen speler meer waar je rekening mee hoeft te houden in de Eredivisie.
Over Locadia? Als jij niet ziet dat hij een betere spits is en jij vindt Kramer beter, waarom moet ik daar dan op reageren?quote:Op maandag 21 september 2015 23:14 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ga eens in op mijn reactie. Waar blijf je nou met je grote bek?
Aldus de persoon die weken lang trollt in het Feyenoord home.quote:Op dinsdag 22 september 2015 09:31 schreef BadderHaring het volgende:
En je manier van reactie afdwingen is tamelijk zielig.
Tja, jij kunt het kennelijk niet zonder persoonlijke aanval.quote:Op dinsdag 22 september 2015 09:57 schreef Vasion het volgende:
[..]
Aldus de persoon die weken lang trollt in het Feyenoord home.
Right.
Jij snapt toch hopelijk zelf ook dat voetballers een bepaalde houdbaarheidsdatum hebben. Die van Kuijt ligt al vrij hoog, als je bijvoorbeeld kijkt naar onze Amsterdamse vriend Rafael van der Vaart, maar heb jij zelf niet het gevoel dat het langzaam tijd word om te stoppen?quote:Op maandag 21 september 2015 23:14 schreef Vasion het volgende:
[..]
En dan andere mensen beschuldigen van trollen. Episch.quote:Op dinsdag 22 september 2015 11:53 schreef Bronson_ het volgende:
Dat verlies van afgelopen weekend heeft nog steeds een lekkere nasmaak, heerlijk.
Hij leert die jongens strijden, en is goed voor de merchandise...maar hij maakt nog even geen indruk met het daadwerkelijke spel neequote:Op dinsdag 22 september 2015 10:44 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Jij snapt toch hopelijk zelf ook dat voetballers een bepaalde houdbaarheidsdatum hebben. Die van Kuijt ligt al vrij hoog, als je bijvoorbeeld kijkt naar onze Amsterdamse vriend Rafael van der Vaart, maar heb jij zelf niet het gevoel dat het langzaam tijd word om te stoppen?
Ik vind het persoonlijk ook altijd wat sneus hebben, voetballers die niet weten wanneer ze moeten stoppen. Beter om dan te stoppen op je hoogtepunt en niet wanneer je bij Feyenoord er een beetje achteraan strompelt.
Hij trolled toch niet? Hij is voor Ajax en is derhalve blij met puntverlies van PSV. Niet zo gek lijkt me. Ik ben ook blij als Ajax punten laat liggen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:01 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En dan andere mensen beschuldigen van trollen. Episch.
Ik vind dat eerste een beetje een dooddoener. 'Goed voor in de kleedkamer', net als Heitinga zeker. Uiteindelijk is het ook een gokje natuurlijk. Als Kuyt er nu 5/6 in had liggen dan had iedereen het nog over het geweldige beleid wat wordt gevoerd. Ik denk dat Kuyt, zeker na dit seizoen, eerlijk moet zijn en gewoon moet stoppen. Geweldige voetballer en een uithangbord wat mij betreft wat betreft het gewenste karakter/hoe je een leven als profvoetballer in moet vullen, maar het is een keer mooi geweest.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:22 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Hij leert die jongens strijden, en is goed voor de merchandise...maar hij maakt nog even geen indruk met het daadwerkelijke spel nee
Op basis van het kwaliteitsverschil zou je een makkelijke overwinning verwachten. Maar het is wel de beker hè, dat leeft totaal niet bij de spelers en clubleiding.quote:Op dinsdag 22 september 2015 10:53 schreef SpaanseVlieg het volgende:
Wat betreft vanavond, ik verwacht weinig problemen tegen Cambuur. 4-0
Beetje vertrouwen moet er zijn hequote:Op dinsdag 22 september 2015 12:55 schreef Iwanius het volgende:
Wie heeft die belachelijke en overmoedige TT gemaakt? Ik denk dat de titel aspiraties nu wel even in de kast kunnen gezien de stand van zaken in de Eredivisie.
Dat klopt, maar PSV wil denk ik wel even laten zien dat ze nog steeds een balletje kunnen trappen. Vooral in eigen huis mag dit geen probleem opleveren.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Op basis van het kwaliteitsverschil zou je een makkelijke overwinning verwachten. Maar het is wel de beker hè, dat leeft totaal niet bij de spelers en clubleiding.
Feitelijk klopt de TT gewoon hoor.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:55 schreef Iwanius het volgende:
Wie heeft die belachelijke en overmoedige TT gemaakt? Ik denk dat de titel aspiraties nu wel even in de kast kunnen gezien de stand van zaken in de Eredivisie.
Mijn ervaring is dat bekerwedstrijden ook in eigen huis vaak een ontzettend zouteloze pot opleveren...quote:Op dinsdag 22 september 2015 13:16 schreef SpaanseVlieg het volgende:
[..]
Beetje vertrouwen moet er zijn he
[..]
Dat klopt, maar PSV wil denk ik wel even laten zien dat ze nog steeds een balletje kunnen trappen. Vooral in eigen huis mag dit geen probleem opleveren.
Aan PSV om daar verandering in te brengen vanavondquote:Op dinsdag 22 september 2015 13:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat bekerwedstrijden ook in eigen huis vaak een ontzettend zouteloze pot opleveren...
Ik ben wel benieuwd of hij of meer gaat brengen dan dit. Maar vergeet niet hoe belangrijk Rijkaard, Koeman en Cocu waren toen ze nog even kwamen afbouwen...(al is Kuyt wel een ander niveau natuurlijk, maar dat geldt ook voor de competitie)quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:41 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Hij trolled toch niet? Hij is voor Ajax en is derhalve blij met puntverlies van PSV. Niet zo gek lijkt me. Ik ben ook blij als Ajax punten laat liggen.
[..]
Ik vind dat eerste een beetje een dooddoener. 'Goed voor in de kleedkamer', net als Heitinga zeker. Uiteindelijk is het ook een gokje natuurlijk. Als Kuyt er nu 5/6 in had liggen dan had iedereen het nog over het geweldige beleid wat wordt gevoerd. Ik denk dat Kuyt, zeker na dit seizoen, eerlijk moet zijn en gewoon moet stoppen. Geweldige voetballer en een uithangbord wat mij betreft wat betreft het gewenste karakter/hoe je een leven als profvoetballer in moet vullen, maar het is een keer mooi geweest.
Cocu staat mij bij als waardevolle goede speler, bij PSV, aan het einde van zijn carriere (al ben je de negatieve dingen vast al snel vergeten), maar Van Bommel bijvoorbeeld.. nee, dat was niet wat ik gehoopt hadquote:Op dinsdag 22 september 2015 14:41 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd of hij of meer gaat brengen dan dit. Maar vergeet niet hoe belangrijk Rijkaard, Koeman en Cocu waren toen ze nog even kwamen afbouwen...(al is Kuyt wel een ander niveau natuurlijk, maar dat geldt ook voor de competitie)
quote:Op dinsdag 22 september 2015 10:53 schreef SpaanseVlieg het volgende:
Dat verlies van afgelopen weekend heeft nog steeds een zure nasmaak, bah![]()
Wat betreft vanavond, ik verwacht weinig problemen tegen Cambuur. 4-0
quote:Op dinsdag 22 september 2015 08:24 schreef Gutanoth het volgende:
Ben er nogsteeds niet over heen, super salty over het verlies
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
Precies. Ben ook zeer benieuwd wat Pereiro in 90 minuten kan laten zien. Constant 10 min speeltijd is toch ook niet goed voor zijn ontwikkeling lijkt me.quote:Op dinsdag 22 september 2015 15:14 schreef Scarface88 het volgende:
Hoop dat Pereiro vanavond gewoon eens een volle wedstrijd mag spelen, liefst op de positie van Maher zodat we hem ook eens kunnen beoordelen op zijn kwaliteiten.
Ik weet niet of je al een training hebt bijgewoond, maar Pereiro is echt een ongelooflijke topvoetballer. Dat is, als een wedstrijd zich daadwerkelijk in slowmotion zou afspelen. Ik denk eigenlijk dat de scouts een video hebben gekeken die op fast forward werd afgespeeld en dat ze toen dachten dat hij een topper was.quote:Op dinsdag 22 september 2015 15:21 schreef SpaanseVlieg het volgende:
[..]
Precies. Ben ook zeer benieuwd wat Pereiro in 90 minuten kan laten zien. Constant 10 min speeltijd is toch ook niet goed voor zijn ontwikkeling lijkt me.
Helaas, training is altijd net wat ver weg. Vorig jaar toen ik in de buurt was een keer gaan kijken, ging het niet doorquote:Op dinsdag 22 september 2015 15:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het niets wordt, maar het tempo waar in alles gaat is wel echt te laag. Hoe dan ook, een flankspeler zie ik in ieder geval totaal niet in hem, al kan ook dat beter worden als hij snelheid wint. Op dit moment kun je beter Narsingh hebben op rechts, geloof me.
Maar goed, veel slechter dan Maher kan niet op het middenveld. Bovendien is dat zijn natuurlijke positie en moet je hem toch ooit een hele wedstrijd gunnen want met trainingen alleen wordt hij zeker niet beter.
Maher liet bij AZ bij vlagen goede dingen zien en men ging er van uit dat er een speler van te maken was die dat constant kon. Niet elke speler hoeft een kartrekker te zijn en ik denk ook niet dat men dat ooit in hem gezien heeft.quote:Op dinsdag 22 september 2015 15:50 schreef SpaanseVlieg het volgende:
[..]
Helaas, training is altijd net wat ver weg. Vorig jaar toen ik in de buurt was een keer gaan kijken, ging het niet door![]()
Wat betreft Pereiro; Als Narsingh al beter op rechts kan is het wel erg slecht gesteld met onze Uruguayaanse vriend.
En Maher, die kan de kar gewoon niet trekken. Ben bang dat dat ook nooit meer gaat komen
En een wat mannelijker schot. Die slappe hap telkens als die kan aanleggen van randje 16quote:Op dinsdag 22 september 2015 15:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
moet je toch een wat breder arsenaal hebben.
Ja, en als de bal er een keer inrolt omdat hij toevallig vervelend stuit, dan heeft hij volgens sommige hier een goede wedstrijd gespeeld en kan hij het ineens en laat hij zijn 'vorm van AZ' weer zien.....quote:Op dinsdag 22 september 2015 15:59 schreef SpaanseVlieg het volgende:
[..]
En een wat mannelijker schot. Die slappe hap telkens als die kan aanleggen van randje 16
Lex Immers zou zaterdag die levensgrote kans benut hebben.quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:18 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, en als de bal er een keer inrolt omdat hij toevallig vervelend stuit, dan heeft hij volgens sommige hier een goede wedstrijd gespeeld en kan hij het ineens en laat hij zijn 'vorm van AZ' weer zien.....
Ja, zo treurig is het inderdaad. Sommige hadden hier de hoop dat Maher de rol van Wijnaldum kon overnemen, maar zelfs de kans/doelpunt ratio van Wijnaldum is te veel gevraagd voor Maher.quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lex Immers zou zaterdag die levensgrote kans benut hebben.
Waarom zou Twente daarmee akkoord gaan?quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, zo treurig is het inderdaad. Sommige hadden hier de hoop dat Maher de rol van Wijnaldum kon overnemen, maar zelfs de kans/doelpunt ratio van Wijnaldum is te veel gevraagd voor Maher.
Kapitaalvernietiging, maar we moeten zo snel mogelijk van hem af. Desnoods ruilen +10 miljoen voor Ziyech.
Dat doen ze natuurlijk ook niet. Meer om aan te geven dat PSV best ver mag gaan om een adequate vervanger voor Maher te halen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:18 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Waarom zou Twente daarmee akkoord gaan?
Denk dat ze met 10 Miljoen + Maher zeker akkoord zullen gaan. Denk alleen dat Brands dat niet gaat doen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat doen ze natuurlijk ook niet. Meer om aan te geven dat PSV best ver mag gaan om een adequate vervanger voor Maher te halen.
Beetje zonde van het geld.quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, zo treurig is het inderdaad. Sommige hadden hier de hoop dat Maher de rol van Wijnaldum kon overnemen, maar zelfs de kans/doelpunt ratio van Wijnaldum is te veel gevraagd voor Maher.
Kapitaalvernietiging, maar we moeten zo snel mogelijk van hem af. Desnoods ruilen +10 miljoen voor Ziyech.
Want in Nederland zitten alleen prutsers? Ook mooi even forceren en overhaasten om 10 oktober te kunnen halen.quote:Kinesioloog Mexicaanse voetbalbond op verzoek Guardado naar Nederland voor hulp bij revalidatie
De kinesioloog van de Mexicaanse voetbalbond komt op verzoek van Andres Guardado naar Nederland om de middenvelder van PSV te ondersteunen bij zijn revalidatie. De voetbalbond meldt dat Carlos Pecanha op verzoek van de PSV'er en met goedvinden van PSV zal aansluiten bij het behandelend team. Ze hopen daarmee de revalidatie van Guardado te versnellen en hem mogelijk fit te krijgen voor de strijd van Mexico tegen de Verenigde Staten op 10 oktober.
Tijdens een revalidatie is het, vooral psychisch, belangrijk dat je een arts treft die je vertrouwt. Waarschijnlijk kent hij deze man en kan hij er mee praten zonder tolk en mogelijke vertalingsdiscussie. Prima keuze.quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Want in Nederland zitten alleen prutsers? Ook mooi even forceren en overhaasten om 10 oktober te kunnen halen.
En dan? Als er iemand geblesseerd is? Schaars heb je nog en verder? Vloet, die kan zelfs in de Juup het verschil niet maken.quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Beetje zonde van het geld.
Middenveld met Guardado-Pröpper-Hendrix is zeker voor eredivisenormen gewoon goed genoeg. Je zou ook Maher kunnen verkopen en er een fatsoenlijke back (lees beter dan Brenet) voor kunnen halen.
Dat hele jaar was teleurstellend. Als je kijkt wat voor team je toen had (met Lens, Mertens, van Bommel, Strootman) en dan gewoon nog geen kampioen wordenquote:Op dinsdag 22 september 2015 15:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Cocu staat mij bij als waardevolle goede speler, bij PSV, aan het einde van zijn carriere (al ben je de negatieve dingen vast al snel vergeten), maar Van Bommel bijvoorbeeld.. nee, dat was niet wat ik gehoopt had
Dat team had gewoon te veel van hetzelfde. Op een bepaald moment leek het wel een wedstrijdje 'scheids zeuren' en onsympathiek zijn.quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:55 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat hele jaar was teleurstellend. Als je kijkt wat voor team je toen had (met Lens, Mertens, van Bommel, Strootman) en dan gewoon nog geen kampioen wordenDaarom sluit ik het hoofdstuk van Bommel ook wel wat een naar smaakje af, maar echt slecht heeft hij toch ook niet gespeeld.
Kuyt is nog belangrijk geweest op het afgelopen WK. Kun je van Der Vaart niet zeggen. Overigens staat Kuyt imo op een verkeerde positie en is zijn vorm niet helemaal top. Geef het tijd zou ik zeggen. Het kan nooit na een jaar WK en Fener, dat hij niets meer kan bijdrage aan Feyenoord.quote:Op dinsdag 22 september 2015 10:44 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Jij snapt toch hopelijk zelf ook dat voetballers een bepaalde houdbaarheidsdatum hebben. Die van Kuijt ligt al vrij hoog, als je bijvoorbeeld kijkt naar onze Amsterdamse vriend Rafael van der Vaart, maar heb jij zelf niet het gevoel dat het langzaam tijd word om te stoppen?
Ik vind het persoonlijk ook altijd wat sneus hebben, voetballers die niet weten wanneer ze moeten stoppen. Beter om dan te stoppen op je hoogtepunt en niet wanneer je bij Feyenoord er een beetje achteraan strompelt.
Ga eens in op mijn reactie. Waar blijf je nou met je grote bek?quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
Kuyt is nog belangrijk geweest op het afgelopen WK. Kun je van Der Vaart niet zeggen. Overigens staat Kuyt imo op een verkeerde positie en is zijn vorm niet helemaal top. Geef het tijd zou ik zeggen. Het kan nooit na een jaar WK en Fener, dat hij niets meer kan bijdrage aan Feyenoord.
quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:55 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat hele jaar was teleurstellend. Als je kijkt wat voor team je toen had (met Lens, Mertens, van Bommel, Strootman) en dan gewoon nog geen kampioen wordenDaarom sluit ik het hoofdstuk van Bommel ook wel wat een naar smaakje af, maar echt slecht heeft hij toch ook niet gespeeld.
Het probleem destijds zat hem vooral in de verdediging. Met Marcello die gewoon nooit 1 op 1 heeft leren spelen. Je kon de wedstrijd compleet controleren en het beste van het spel hebben, zodra Marcello 1 op 1 een duel aan moest gaan lag de weg naar de goal vrijwel openquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat team had gewoon te veel van hetzelfde. Op een bepaald moment leek het wel een wedstrijdje 'scheids zeuren' en onsympathiek zijn.
Kwalitatief een top team, maar mentaal zwak en gewoon niet in balans. En tactisch gewoon zwak destijds. Sowieso, heel die Advocaat en Rutten periode was verschrikkelijk.
Dat is echt een verkrachting van de werkelijkheid. Ja, Marcelo was een beroerde verdediger, maar er is wel iets meer nodig om met zo'n selectie zo hard te falen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Het probleem destijds zat hem vooral in de verdediging. Met Marcello die gewoon nooit 1 op 1 heeft leren spelen. Je kon de wedstrijd compleet controleren en het beste van het spel hebben, zodra Marcello 1 op 1 een duel aan moest gaan lag de weg naar de goal vrijwel open
Voor een zware blessure waarbij je een operatie moest ondergaan en je een heel seizoen moet revalideren zou ik dit wel snappen, maar voor een verstuikt enkeltje? Dat is met drie keer masseren weer weg. Dat wordt nu overhaast vanwege een interland.quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Tijdens een revalidatie is het, vooral psychisch, belangrijk dat je een arts treft die je vertrouwt. Waarschijnlijk kent hij deze man en kan hij er mee praten zonder tolk en mogelijke vertalingsdiscussie. Prima keuze.
Klopt, de hele defensie was ruk destijds. Jaren achter elkaar. En wij nu maar klagen over Bruma en Brenetquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat is echt een verkrachting van de werkelijkheid. Ja, Marcelo was een beroerde verdediger, maar er is wel iets meer nodig om met zo'n selectie zo hard te falen.
Uiteindelijk is het de staf van PSV die besluit of hij fit is, en Guardado zelf. En hij is prof genoeg om zelf te bepalen wat hij wil.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:18 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Voor een zware blessure waarbij je een operatie moest ondergaan en je een heel seizoen moet revalideren zou ik dit wel snappen, maar voor een verstuikt enkeltje? Dat is met drie keer masseren weer weg. Dat wordt nu overhaast vanwege een interland.
Het was echt niet alleen de defensie, maar dat speelde wel een grote rol. Brands kocht toen alleen spelers met het oog op toekomstige winst, zonder te kijken naar karakter of rol in het elftal. Een beetje de fout die ze bij Feyenoord nu ook maken, alleen vergeten ze daar ook nog naar de toekomstige winst te kijkenquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Klopt, de hele defensie was ruk destijds. Jaren achter elkaar. En wij nu maar klagen over Bruma en Brenet
Ik praat over voetbalinhoudelijke zaken, niet op dat opgefokte geneuzel van jou. Dus je stompzinnige opmerking slaat nergens op.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:12 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je bent het dus met me eens dat een middenveld Pröpper-Guardado-Hendrix voldoet voor de eredivisie?quote:Op dinsdag 22 september 2015 18:51 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En dan? Als er iemand geblesseerd is? Schaars heb je nog en verder? Vloet, die kan zelfs in de Juup het verschil niet maken.
Ik kopieer alleen je eigen tekst hoor. Maar goed dat je zelf ook inziet wat voor belachelijk debiele reactie het was.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik praat over voetbalinhoudelijke zaken, niet op dat opgefokte geneuzel van jou. Dus je stompzinnige opmerking slaat nergens op.
Zeker, daar ben ik het mee eens. Al vraag ik me af hoe die combo het gaat doen tegen een tegenstander die defensief goed staat en zich ingraaft. Maar goed, in principe heb je met die drie één van de 3 beste middenvelden (zo niet het beste) in de Eredivisie. Alleen Ajax kan een middenveld maken dat daar tegenop kan of gelijkwaardig is.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je bent het dus met me eens dat een middenveld Pröpper-Guardado-Hendrix voldoet voor de eredivisie?
Trouwens ook tegen Man. Utd. deden ze het erg goed.
Guardado wil ik nooit meer CVM zien. Dat is echt misbruik, dat roep ik al vanaf dag 1 dat hij hier is. Ik denk dat Ziyech en Pröpper dan de concurrentie maar aan moeten gaan. En ik denk dan eerlijk gezegd dat Ziyech effectiever is.quote:Als je Ziyech haalt, wie ga je dan banken? Want Maher + 10 miljoen tik je niet af voor een bankspeler.
Hendrix banken? Zodat je met Guardado-Pröpper-Ziyech gaat spelen? Zou dat een succes worden? Niet een tikkie te aanvallend?
Ziyech is een uitstekende voetballer, maar samen met Guardado en Pröpper op het middenveld?
Huh, jij zei zojuist precies hetzelfde als wat ik zei andersquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik kopieer alleen je eigen tekst hoor. Maar goed dat je zelf ook inziet wat voor belachelijk debiele reactie het was.
Precies en jij noemt dat vervolgens stompzinnig. En daar ben ik het mee eens. Blij dat jij het ook zo ziet.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:28 schreef Vasion het volgende:
[..]
Huh, jij zei zojuist precies hetzelfde als wat ik zei anders![]()
En nu weer over PSV.
Oke bedankt.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Precies en jij noemt dat vervolgens stompzinnig. En daar ben ik het mee eens. Blij dat jij het ook zo ziet.
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 22-09-2015 om 19:26:58PSV tegen Cambuur met Pasveer; Arias, Bruma, Moreno, Brenet; Maher, Hendrix, Schaars; Locadia, De Jong, Lestienne #psvcam reageer retweet
Met de defensie die we nu hebben waren iig in het v Bommel jaar al kampioen geweest toen er nog sneeuw lagquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:22 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het was echt niet alleen de defensie, maar dat speelde wel een grote rol. Brands kocht toen alleen spelers met het oog op toekomstige winst, zonder te kijken naar karakter of rol in het elftal. Een beetje de fout die ze bij Feyenoord nu ook maken, alleen vergeten ze daar ook nog naar de toekomstige winst te kijken.
En als je zo kijkt naar een selectie zoals Brands destijds, dan is het logisch dat de verdediging daar het zwaarst onder lijdt. Want winst maken op een verdediger is veel moeilijker dan op een aanvaller of middenvelder.
Klopt wel hoor, en dat was 100% de schuld van Brands. Maar het heeft wel meegeholpen met de club gezond maken.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Met de defensie die we nu hebben waren iig in het v Bommel jaar al kampioen geweest toen er nog sneeuw lag.
Natuurlijk waren er andere factoren, jaarlijks in de winterstop een topspeler kwijt raken helpt niet bepaald maar de defensie was echt het grootste probleem.
Ik had Poulsen, Pereiro en Locadia in de spits verwacht...(dit is een 'ok hans', he?)quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:34 schreef Rabieluh het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 22-09-2015 om 19:26:58PSV tegen Cambuur met Pasveer; Arias, Bruma, Moreno, Brenet; Maher, Hendrix, Schaars; Locadia, De Jong, Lestienne #psvcam reageer retweet
LOCAGOD!1!!!1!quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:34 schreef Rabieluh het volgende:
Ik had dat wel gewild eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:43 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik had Poulsen, Pereiro en Locadia in de spits verwacht...(dit is een 'ok hans', he?)
ok Hansquote:Op dinsdag 22 september 2015 19:43 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik had Poulsen, Pereiro en Locadia in de spits verwacht...(dit is een 'ok hans', he?)
Thuis tegen Cambuur zou ik ook Locadia opstellen. Laat die scouts op de bank maar een leuk verslag doen voor hem.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:34 schreef Rabieluh het volgende:
Alleen dan gemiste kans dat hij op rechts start en niet centraal. Geef die jongen dan in de beker de kans op zijn favo plek.quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:47 schreef Vasion het volgende:
[..]
Thuis tegen Cambuur zou ik ook Locadia opstellen. Laat die scouts op de bank maar een leuk verslag doen voor hem.
Ik. PSV is toch gewoon kampioen?quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:55 schreef Iwanius het volgende:
Schijnbaar mag je de waarheid niet zeggen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik. PSV is toch gewoon kampioen?
Aanpassingsproblemen.. Is trainersgelul man. Hij zal wel tekort komen en dat zou behoorlijk jammer zijn voor 8 miljoen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:34 schreef tja77 het volgende:
Ik denk dat Pereiro er echt nog niet klaar voor is, anders was dit het moment om hem te laten starten.
Begint steeds meer op een Zanka te gaan lijken "rustig brengen".
Hoewel Pereiro echt wel kan ballen volgens mij, alleen kampt met aanpassingsproblemen volgens mij.
Geen smerige speler dus.quote:Op dinsdag 22 september 2015 20:49 schreef Lange_Lans het volgende:
Moreno nog steeds niemand uit de wedstrijd geschopt. Jammer dit.
Zeker.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:09 schreef Rabieluh het volgende:
Ik zie, voor zover ik actief kijk, Hendrix goeie dingen doen.
1 van de spelers (samen met Locadia) die ik progressie zie maken t.a.v. vorig seizoen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:09 schreef Rabieluh het volgende:
Beste van het veld.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:09 schreef Rabieluh het volgende:
quote:Op dinsdag 22 september 2015 15:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oké manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Altijd genieten van die nummer 5quote:
De transfersom voor Maher maakt het Cocu nog moeilijk.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Beste van het veld.
Wanneer komt die nou eens gewoon basis te staan met Guardado op de plek van Maher? Het is dit jaar echt te makkelijk om de basis 11 uit te kiezen.
Mag natuurlijk geen issue zijn. De uitgaande transfer van Hendrix maakt dat goed.quote:Op dinsdag 22 september 2015 21:24 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
De transfersom voor Maher maakt het Cocu nog moeilijk.
hij wordt nog steeds langzaam gebrachtquote:Op dinsdag 22 september 2015 20:47 schreef RijstNatie het volgende:
waarom wordt pereiro godverdomme weer niet opgesteld?
"WAT MOEITE GEWOON PECH JONGUH ZULKE GOALS MAKEN DIE GASTEN DIT JAAR NIET MEER UITGEREKEND ALTIJD TEGEN PSV HADDEN AL LANG 342-0 VOOR MOETEN STAAN BIJ RUST KUTSCHEIDS".quote:
Ik vind jou soms wat te cynisch, maar op het moment is het wel redelijk terecht, ik zie het ook niet bij dit PSVquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"WAT MOEITE GEWOON PECH JONGUH ZULKE GOALS MAKEN DIE GASTEN DIT JAAR NIET MEER UITGEREKEND ALTIJD TEGEN PSV HADDEN AL LANG 342-0 VOOR MOETEN STAAN BIJ RUST KUTSCHEIDS".
Aldus de 'goedpraat'-brigade
Ah een realistische PSVer.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Misschien vond ik het allerpijnlijkste wel die kans op de 3-3. Daar stond alles en iedereen wat PSV was gewoon weer te slapen. Had het Cambuur wel gegund dat die er nog in gegaan was...
Dat na de 2-2 blind naar voren rennen om daarna vanuit een corner bijna de 2-3 om je oren te krijgen was ook wel pijnlijk.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Misschien vond ik het allerpijnlijkste wel die kans op de 3-3. Daar stond alles en iedereen wat PSV was gewoon weer te slapen. Had het Cambuur wel gegund dat die er nog in gegaan was...
Er was een heleboel pijnlijk maar die levensgrote kans ver in blessuretijd vond ik toch wel het meest tekenend voor de avond.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:12 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat na de 2-2 blind naar voren rennen om daarna vanuit een corner bijna de 2-3 om je oren te krijgen was ook wel pijnlijk.
Ik telde die alquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er was een heleboel pijnlijk maar die levensgrote kans ver in blessuretijd vond ik toch wel het meeste tekenend voor de avond.
Hij wordt harder gemist dan ik hoopte iig.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
#groteleider Guardado is onmisbaar.
De eerste helft was ook heel matig. Maar toen was Cambuur zo niet nog matiger. Enige lichtpuntje vond ik Hendrix. En Lestienne deed het ook aardig. De rest was gewoonweg slap. Misschien Arias en Locadia nog trouwens. De eerste helft dan hè.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben halverwege ingeschakeld, heb dus de slechtste helft gezien![]()
We zijn weer aardig bezig met het 'één helft goed'-syndroom. Was vorig jaar ook al vaak een domper op tal van overwinningen. Na zo'n 2e helft kan je gewoon niet eens meer oprecht blij zijn.
Nou, daar wordt dan opportunistisch gespeeld. Dan kan zo een bal vallen. Net na de 2-2 blij met zijn allen naar voren rennen om dan het deksel bijna op de neus te krijgen vond ik minimaal zo schrijnend.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er was een heleboel pijnlijk maar die levensgrote kans ver in blessuretijd vond ik toch wel het meest tekenend voor de avond.
Bij het inspelen van die bal staat er een kluwen PSV'ers die toch echt bij die bal hadden moeten kunnen maar niemand raakt hem aan volgens mij. Dat mag gewoon niet gebeuren. Dat de Jong vervolgens het schot niet kan voorkomen wil ik hem wel vergeven.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:15 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou, daar wordt dan opportunistisch gespeeld. Dan kan zo een bal vallen. Net na de 2-2 blij met zijn allen naar voren rennen om dan het deksel bijna op de neus te krijgen vond ik minimaal zo schrijnend.
Ik wil het ook niet goed praten, maar wanneer er opportunistisch wordt gespeeld kan zoiets gebeuren. Dat in tegenstelling tot een corner voor waar je een counter te verduren krijgt die je bijna fataal wordt. Not done.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij het inspelen van die bal staat er een kluwen PSV'ers die toch echt bij die bal hadden moeten kunnen maar niemand raakt hem aan volgens mij. Dat mag gewoon niet gebeuren. Dat de Jong vervolgens het schot niet kan voorkomen wil ik hem wel vergeven.
Het moet geen fuck uitmaken of het opportunisme van de tegenpartij is of niet.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik wil het ook niet goed praten, maar wanneer er opportunistisch wordt gespeeld kan zoiets gebeuren. Dat in tegenstelling tot een corner voor waar je een counter te verduren krijgt die je bijna fataal wordt. Not done.
Begrijpend lezen is niet je sterkste punt merk ik.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het moet geen fuck uitmaken of het opportunisme van de tegenpartij is of niet.
Ze stonden hard te slapen.
Bruma heeft in 1 week gewoon 4 cruciale fouten gemaakt.
Toch een teken aan de wand.
Oud nieuws.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Bruma heeft in 1 week gewoon 4 cruciale fouten gemaakt.
Toch een teken aan de wand.
PSV speelde anders behoorlijk laf. In eigen huis tegen Cambuur spelen op de counterquote:Op dinsdag 22 september 2015 23:34 schreef Geo4kant het volgende:
Cambuur was echt zo slecht en lafjes en dan 3-2..
Mag hopen dat dit niet structureel zo gaat want dan kakt PSV weer als vanouds na de winter in. Maargoed, wil niet meteen pessimistisch doen na 2 weken 4 wedstrijden.
Nah.quote:Op woensdag 23 september 2015 00:31 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
PSV speelde anders behoorlijk laf. In eigen huis tegen Cambuur spelen op de counter
Heb je de wedstrijd überhaupt gezien?quote:Op woensdag 23 september 2015 00:31 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
PSV speelde anders behoorlijk laf. In eigen huis tegen Cambuur spelen op de counter
Zeker, maar ik geniet nog harder als Feyenoord er uit vliegt.quote:Op woensdag 23 september 2015 07:24 schreef Gutanoth het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het heerlijk vindt dat ADO uit de beker geschopt is?
nou nou nouquote:Op woensdag 23 september 2015 07:19 schreef Lemming22 het volgende:
Terug naar twee jaar geleden. De echte profs die de focus konden houden en spirit in het team brachten vorig seizoen (Wijnaldum, Depay, Guardado) zijn er niet en de rest zakt als een slappe hap in elkaar.
Terug bij af.
Ja, jij?quote:Op woensdag 23 september 2015 06:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd überhaupt gezien?
Jep. Ik maak me zorgen. Ik zie dezelfde lamlendigheid in de ploeg sluipen als twee jaar geleden. Ook toen werd na elk onnodig puntverlies gezegd dat dat niet kon, dat ze ervan moesten leren en toch werd er keer op keer te makkelijk gedacht en daardoor punten verspeeld.quote:
Ik ook, maar als jij op basis van die wedstrijd de conclusie trekt dat PSV laf en op de counter speelde, dan weet ik meteen dat ik jou en de reacties die je post met een korreltje zout moet nemen.quote:
Ik denk persoonlijk dat het ligt aan de arrogantie die ze nu hebben, ach komt wel goed mentaliteit. Aangezien er niks mis is met de kwaliteiten van dit elftal, beste elftal van de Eredivisie. Maar ik ga het pas weer beoordelen als Jetro terug is, met Brenet tsjah, liever Poulsen.quote:Op woensdag 23 september 2015 09:28 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Jep. Ik maak me zorgen. Ik zie dezelfde lamlendigheid in de ploeg sluipen als twee jaar geleden. Ook toen werd na elk onnodig puntverlies gezegd dat dat niet kon, dat ze ervan moesten leren en toch werd er keer op keer te makkelijk gedacht en daardoor punten verspeeld.
Ik hoop van ganser harte dat het niet zo is, maar ik vrees dat het wegvallen van Depay, Wijnaldum en nu Guardado een negatieve invloed heeft op de focus tijdens wedstrijden die anderen blijkbaar niet op kunnen pikken.
Geen probleem.quote:Op woensdag 23 september 2015 09:52 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik ook, maar als jij op basis van die wedstrijd de conclusie trekt dat PSV laf en op de counter speelde, dan weet ik meteen dat ik jou en de reacties die je post met een korreltje zout moet nemen.
Was vorig seizoen ook al zo eigenlijk. Ik zit dus ook nooit rustig op mn stoel als het nog 'maar' 2-0 is.quote:Op woensdag 23 september 2015 03:08 schreef TweeGrolsch het volgende:
Stonden weer even voor en iedereen in het elftal gaat weer in de laagste versnelling een beetje rondwandelen over het veld.
Depay en Wijngum waren nou ook niet echt de mannen die het elftal eens lekker op sleeptouw namen, die waren ook vaak genoeg bijkans onzichtbaar. Het grote verschil was dat ze wel regelmatig 'opeens' een doelpunt konden maken. Dat missen we dit seizoen echt.quote:Op woensdag 23 september 2015 07:19 schreef Lemming22 het volgende:
Terug naar twee jaar geleden. De echte profs die de focus konden houden en spirit in het team brachten vorig seizoen (Wijnaldum, Depay, Guardado) zijn er niet en de rest zakt als een slappe hap in elkaar.
Terug bij af.
Dit inderdaad. We hebben niemand waar we op kunnen bouwen. Luuk is een goaltjespikker die alleen scoort uit goede voorzetten.quote:Op woensdag 23 september 2015 11:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Depay en Wijngum waren nou ook niet echt de mannen die het elftal eens lekker op sleeptouw namen, die waren ook vaak genoeg bijkans onzichtbaar. Het grote verschil was dat ze wel regelmatig 'opeens' een doelpunt konden maken. Dat missen we dit seizoen echt.
Toch had ik het idee dat hun aanwezigheid het team wel scherp hield. Zij waren gebleven om kampioen te worden, ondanks mooie aanbiedingen. Misschien voelde de rest van de ploeg zich daarom verplicht om alles te geven, ik weet het niet, maar er was een abolute wil om te winnen die nu sinds Manchester United en het wegvallen van Guardado volledig ontbreekt.quote:Op woensdag 23 september 2015 11:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Depay en Wijngum waren nou ook niet echt de mannen die het elftal eens lekker op sleeptouw namen, die waren ook vaak genoeg bijkans onzichtbaar. Het grote verschil was dat ze wel regelmatig 'opeens' een doelpunt konden maken. Dat missen we dit seizoen echt.
Ben ik het niet mee eens. Hij is, naast kopsterk, ook een harde werker en heeft overzicht.quote:Op woensdag 23 september 2015 11:15 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dit inderdaad. We hebben niemand waar we op kunnen bouwen. Luuk is een goaltjespikker die alleen scoort uit goede voorzetten.
Die wil ontbrak in veel voorgaande wedstrijden ook al bij velen. Met het wegvallen van Guardado wordt het er iig niet beter op.quote:Op woensdag 23 september 2015 12:03 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Toch had ik het idee dat hun aanwezigheid het team wel scherp hield. Zij waren gebleven om kampioen te worden, ondanks mooie aanbiedingen. Misschien voelde de rest van de ploeg zich daarom verplicht om alles te geven, ik weet het niet, maar er was een abolute wil om te winnen die nu sinds Manchester United en het wegvallen van Guardado volledig ontbreekt.
Ergens in oktober weer terug, maar dan heeft hij nog nul wedstrijdritme. Voor je dan op het niveau van vorig jaar zit kan het wel eens 2016 zijn.quote:Op woensdag 23 september 2015 12:17 schreef Miestroliett het volgende:
hoe lang zijn we Willems nog kwijt dan?
quote:Cocu: 'als dit er niet uitgaat, hoef je helemaal niet over titels te praten'
22 september 2015
Phillip Cocu wilde na afloop voor de camera van Fox Sports weinig kwijt over de wedstrijd zelf. 'Ik ben blij dat we ons geplaatst hebben voor de volgende ronde. Meer heb ik er eigenlijk niet over te zeggen.' De PSV coach was allerminst te spreken over de houding van zijn ploeg in de tweede helft. 'Ze lieten het gewoon gebeuren. Die verslapping is niet te verklaren, zeker na wat er zaterdag gebeurde. Ik heb er in de rust nog op gehamerd. Hier kan ik niet tevreden over zijn. Als dat er niet uitgaat, dan hoef je helemaal niet over titels te praten dit seizoen.'
Heeft nog aardig wat kansen gehad toch? 2 jaar geleden speelde hij vrij veel wedstrijden. Volgens mij was het niet dat hij echt te min was bevonden. Maar lukte het hem niet om een basisplaats te veroveren. Hij is voor een paar miljoen verkocht toch?quote:Op woensdag 23 september 2015 14:37 schreef inslagenreuring het volgende:
Waarom heeft Hiljemark nooit echt een kans gehad? Die doet het toch aardig in italie
49 wedstrijden gespeeld voor PSV, dus nooit echt een kans gehad?quote:Op woensdag 23 september 2015 14:37 schreef inslagenreuring het volgende:
Waarom heeft Hiljemark nooit echt een kans gehad? Die doet het toch aardig in italie
quote:Op woensdag 23 september 2015 14:37 schreef inslagenreuring het volgende:
Kansen wel gehad maar groeide niet echt door. Verder is het op het middenveld altijd overbevolkt bij PSV in de selectie. Dat plus het feit dat grote aankopen altijd een streepje voor hebben maakt het extreem moeilijk om je als talent in te vechten op het middenveld.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:37 schreef inslagenreuring het volgende:
En vrijwel al die wedstrijden speelde hij als CVM. Simpelweg omdat het duo Wijnaldum/Maher onbetwist was op de posities daarvoor. Echter, zowel bij zijn vorige club als bij zijn huidige club speelt hij veel meer als box-to-box speler. Mogelijk dat ze het bij PSV verkeerd gezien hebben. Bij Zweden -21 speelt hij ook veel meer centraal op het middenveld.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
49 wedstrijden gespeeld voor PSV, dus nooit echt een kans gehad?
Ik vroeg het maar omdat die Maher staat te schutteren als een blinde zeehond.quote:
Mwah toen het kut ging met PSV was hij toch wel een revelatie in dat 'verzwaarde middenveld' vond ik. Maar werd hard gepasseerd volgend seizoen.quote:Op woensdag 23 september 2015 15:24 schreef tja77 het volgende:
[..]
49 wedstrijden gespeeld voor PSV, dus nooit echt een kans gehad?
Omdat vorig seizoen het middenveld Wijnaldum-Maher-Guardado goed liep. En Maher vorig seizoen eindelijk wat goede dingen liet zien. Nog lang niet het niveau dat je mag verwachten. Maar er was wel progressie t.o.v. voorgaande seizoenen. Dit jaar zou hij zich kunnen bewijzen en afgelopen dinsdag was een typische wedstrijd waarin hij zou kunnen laten zien, wat hij kon. Hij zou de grote man moeten zijn op het middenveld als er Schaars en Hendrix bij staan. Maar niets is minder waar. Hendrix liet juist de goede dingen zien, en Maher was in alle opzichten zwak. Het halfbakken inpassen, het vele balverlies en het wijvenschot dat hij had was typisch Maher. Ik snap het nog steeds niet dat hij consequent faalt. Terwijl hij volgens mij echt wel kan voetballen.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mwah toen het kut ging met PSV was hij toch wel een revelatie in dat 'verzwaarde middenveld' vond ik. Maar werd hard gepasseerd volgend seizoen.
Slecht troll. Toen hij nog bij bPSV zat was je waarschijnlijk één van degene die het hardst riep dat hij er geen kut van kon.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik vroeg het maar omdat die Maher staat te schutteren als een blinde zeehond.
Overigens heeft hij niet echt kansen gehad. Altijd opvulling geweest.
Het laatste gerucht was zonder.quote:Op donderdag 24 september 2015 09:33 schreef tja77 het volgende:
Is de Maher aankoop nu met of zonder Doyen beklonken? Zou het anders daarmee te maken kunnen hebben dat Maher ondanks zijn gefrot, toch keer op keer kan rekenen op een basisplaats?
Tot hoe lang heeft die knakker eigenlijk een contract? Mocht hij gratis de deur uit gaan lopen dan wordt het een pijnlijk verhaal financieel.quote:Op donderdag 24 september 2015 11:01 schreef theodoor9 het volgende:
Jammer genoeg zonder. Zou financieel voor psv een stuk gunstiger zijn geweest.
Toch grappig om op die discussie terug te kijken. Toen werd gezegd: nooit doen, je verkoopt hem voor 15/20 miljoen dus je geeft je winst als het ware weg. Met de kennis van nu..
Niet voor elk bod, je moet hem in de markt zetten als enorm talent dat slechts wegens omstandigheden niet tot zijn recht kwam bij PSV. Dat zou zelfs nog wel eens het geval kunnen zijn ook, al verbaast het me hoe weinig het voorkomt dat hij ook maar iets van 'klasse' laat zien. Eens in de paar wedstrijden een pass, dribbel of een doelpuntje en dan weer vooral een hele hoop niks.quote:Op donderdag 24 september 2015 13:55 schreef TweeGrolsch het volgende:
Maher moet je gewoon voor elk bod wegdoen. Desnoods met 10 man spelen.
Misschien dat het ooit wat wordt als zuivere 10, maar dan moet hij wel uit een heel ander vaatje gaan tappen.quote:Op donderdag 24 september 2015 14:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet voor elk bod, je moet hem in de markt zetten als enorm talent dat slechts wegens omstandigheden niet tot zijn recht kwam bij PSV. Dat zou zelfs nog wel eens het geval kunnen zijn ook, al verbaast het me hoe weinig het voorkomt dat hij ook maar iets van 'klasse' laat zien. Eens in de paar wedstrijden een pass, dribbel of een doelpuntje en dan weer vooral een hele hoop niks.
Ach, hun linksbuiten kan er geen kut van.quote:Op vrijdag 25 september 2015 07:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Genemuiden thuis altijd lastig
ja en wij cska uit in de benen, daarna gelijk ajax, dat zal lekker zijn voor maher zijn benenquote:Op vrijdag 25 september 2015 06:22 schreef Gutanoth het volgende:
Ideale lotng toch?
Ajax nog een wedstrijd tegen Feyenoord in de benen
Ach, na een week rust speelt hij ook kut.quote:Op vrijdag 25 september 2015 14:08 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
ja en wij cska uit in de benen, daarna gelijk ajax, dat zal lekker zijn voor maher zijn benen
Die eerste zin is de waarheid als een koe, maar die 2de klopt van geen kant. heeft genoeg kansen gehad maar voegde nooit wat toe. Wel eens wat potjes leuk gespeeld door verschrikkelijk hard te werken, maar iemand als Hendrix vind ik nu al verder.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik vroeg het maar omdat die Maher staat te schutteren als een blinde zeehond.
Overigens heeft hij niet echt kansen gehad. Altijd opvulling geweest.
Eens. Tenminste, als je de kosten-prestatie afweging maakt. Hij heeft slechtere spelers gehaald, maar die waren goedkoper.quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:30 schreef Scarface88 het volgende:
Maher is de grootste miskoop onder Brands.
[ afbeelding ]
Niks mis mee als je presteert op het veld. Dat ventje leeft totaal niet voor het voetbal.quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Eens. Tenminste, als je de kosten-prestatie afweging maakt. Hij heeft slechtere spelers gehaald, maar die waren goedkoper.
Maar wat heeft dat alles te maken met zijn rondneuk-gedrag? Dat het een gigantische sukkel is, dat is al heel lang helder.
Als ik hem op het veld zie, dan vraag ik me geregeld af of hij uberhaupt nog wel leeft.quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Niks mis mee als je presteert op het veld. Dat ventje leeft totaal niet voor het voetbal.
Omdat je dan in principe 6,5 miljoen laat verdampen. Ik snap het wel, een investering moet spelen. Maar soms moet je inderdaad je verlies nemen.quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:41 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als ik hem op het veld zie, dan vraag ik me geregeld af of hij uberhaupt nog wel leeft.
Cocu moet dat toch ook zien? Waarom krijgen sommige spelers nooit een kans (Leemans bijvoorbeeld) terwijl zo'n Maher al anderhalf seizoen nauwelijks iets toevoegt?
We hebben nu al puntverlies wat je hem gewoon kunt aanrekenen, je speelt immers structureel met tien man.quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:42 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Omdat je dan in principe 6,5 miljoen laat verdampen. Ik snap het wel, een investering moet spelen. Maar soms moet je inderdaad je verlies nemen.
En toch speelt ie morgenavond gewoon weer. Daar durf ik eigenlijk best geld op te zetten.quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
We hebben nu al puntverlies wat je hem gewoon kunt aanrekenen, je speelt immers structureel met tien man.
Beter nu niet meer opstellen met de kans dat we kampioen worden. Dat is minder duur dan aankutten met Maher.
Zet er 6.5 miljoen op, dan is dat probleem van die afschrijving ook opgelost.quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:51 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En toch speelt ie morgenavond gewoon weer. Daar durf ik eigenlijk best geld op te zetten.
Gewaagde uitspraak.quote:Op vrijdag 25 september 2015 18:51 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
En toch speelt ie morgenavond gewoon weer. Daar durf ik eigenlijk best geld op te zetten.
En Moreno. Die schopt ze er ook wel uit hoor.quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:28 schreef HL_Dog43 het volgende:
Waarom een propper zetten als je Pröpper hebt?
Sjesus...ik moest nog lachen ook...quote:Op vrijdag 25 september 2015 20:28 schreef HL_Dog43 het volgende:
Waarom een propper zetten als je Pröpper hebt?
Nu sla je door, we winnen wel, wel met billenknijpen en dramatisch spel.quote:Op zaterdag 26 september 2015 11:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Voorspelling: draak van een wedstrijd, gelijk spelletje.
Ik hoop het, maar ik acht NEC best in staat tot een stunt(je).quote:Op zaterdag 26 september 2015 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu sla je door, we winnen wel, wel met billenknijpen en dramatisch spel.
En Cocu weet dat Faber dat weet en weet hoe Faber reageert op gebeurtenissen tijdens wedstrijden.quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:15 schreef Scarface88 het volgende:
Ernest Faber weet natuurlijk als geen ander waar de zwaktes van PSV liggen.
Denk je werkelijk dat Cocu zo slim is ja?quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
En Cocu weet dat Faber dat weet en weet hoe Faber reageert op gebeurtenissen tijdens wedstrijden.
Interessant duel.
We zitten niet allemaal op het teleurstellend lage niveau van jou.quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:40 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Denk je werkelijk dat Cocu zo slim is ja?
Mwah, ze komen wel aardig moeilijk tot scoren.quote:Op zaterdag 26 september 2015 11:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar ik acht NEC best in staat tot een stunt(je).
quote:Op zaterdag 26 september 2015 11:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Voorspelling: draak van een wedstrijd, gelijk spelletje.
Kom op zegquote:Op zaterdag 26 september 2015 11:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu sla je door, we winnen wel, wel met billenknijpen en dramatisch spel.
Ik kom weddenschappen wel altijd na, als we het dan toch over niveau hebben.quote:Op zaterdag 26 september 2015 12:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
We zitten niet allemaal op het teleurstellend lage niveau van jou.
Weddenschappenquote:Op zaterdag 26 september 2015 12:53 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Ik kom weddenschappen wel altijd na, als we het dan toch over niveau hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |