De pro-immigratie partijen vertellen ook niet hoe ze de opvang van miljoenen mensen uit achterlijke culturen gaan aanpakken.quote:Op zondag 20 september 2015 12:34 schreef MaGNeT het volgende:
Voordat je er op stemt lijkt me het toch handig om te weten hoe hij het gaat aanpakken, anders kan het een weggegooide stem zijn. Ik zou niet alleen maar stemmen om een mooi maar niet uitvoerbaar verhaal.
Huh? Dus omdat de anderen het niet kunnen stem je op een andere partij die het ook niet kan? Logisch.quote:Op zondag 20 september 2015 12:36 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
De pro-immigratie partijen vertellen ook niet hoe ze de opvang van miljoenen mensen uit achterlijke culturen gaan aanpakken.
Niemand, die heeft hij zelf niet eens.quote:Op zondag 20 september 2015 12:22 schreef MaGNeT het volgende:
Wie kan me 5 werkbare oplossingen noemen die Wilders heeft om het vluchtelingenprobleem op te lossen?
De hele motherfuckin game is pollutedquote:Op zondag 20 september 2015 12:38 schreef Villas__Rubin het volgende:
Alles is de laatste tijd fucked up G
Nee, bedankt. Komt onze welvaart ook niet ten goede. Gewoon open houden, die Europese binnengrenzen.quote:Op zondag 20 september 2015 12:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waar heb ik het over mensen binnen de eigen heilstaat houden? Ik heb het over grenscontroles. Als land invloed uitoefenen over wat er allemaal binnenkomt. Zoals al eeuwen werd en wordt gedaan.
Jij verwijt de PVV dat ze niet uitleggen hoe ze het gaan aanpakken. Ik wijs je er op dat andere partijen het evenmin doen.quote:Op zondag 20 september 2015 12:37 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Huh? Dus omdat de anderen het niet kunnen stem je op een andere partij die het ook niet kan? Logisch.
Of kan de PVV het wel? Hebben ze werkbare oplossingen?
Als niemand een plan heeft stemmen we toch lekker nietquote:Op zondag 20 september 2015 12:39 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Jij verwijt de PVV dat ze niet uitleggen hoe ze het gaan aanpakken. Ik wijs je er op dat andere partijen het evenmin doen.
Totdat de grenzen open gingen hadden we dit soort problemen niet.quote:Op zondag 20 september 2015 12:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Waar heb ik het over mensen binnen de eigen heilstaat houden? Ik heb het over grenscontroles. Als land invloed uitoefenen over wat er allemaal binnenkomt. Zoals al eeuwen werd en wordt gedaan.
Weet je wat onze welvaart pas niet ten goede komt? Overlopen worden door een eindeloze stroom vluchtelingen.quote:Op zondag 20 september 2015 12:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, bedankt. Komt onze welvaart ook niet ten goede. Gewoon open houden, die Europese binnengrenzen.
jeweetzelluf killahquote:
De PVV staat zo'n beetje symbool voor "anti immigratie" en "anti Islam".quote:Op zondag 20 september 2015 12:39 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Jij verwijt de PVV dat ze niet uitleggen hoe ze het gaan aanpakken. Ik wijs je er op dat andere partijen het evenmin doen.
quote:Op zondag 20 september 2015 10:43 schreef hottentot het volgende:
Met Wilders gaat het land ook naar de kloten omdat het hem aan uitgewerkte oplossingen ontbeert, alleen wel op een manier die ik onderhand verkies boven de manier waarop het nu naar de kloten gaat.
Ik denk het niet. Ik denk dat Wilders die uitspraak beter niet had kunnen doen, het gaat veel mensen te ver. 3 zetels groei in de peilingen is een vrij magere beloning als je de enige partij bent die echt wat tegen deze invasie wil doen, waar een grote meerderheid zich zorgen om maakt. Dat had veel meer kunnen zijn zonder die uitschieter. Het gaat nu steeds over die uitspraak "nep-parlement" en niet over Wilders zijn voortreffelijke argumenten.quote:Op zondag 20 september 2015 12:40 schreef Re het volgende:
ach, grootspraak als "nep-parlement" gaat er in als zoete koek, dat heeft de geschiedenis wel uitgewezen al is dit wel een zeer slap aftreksel ...
Daar zijn de meningen over verdeeld. Mits ze goed worden begeleid kunnen asielzoekers op den duur een waardevolle bijdrage leveren.quote:Op zondag 20 september 2015 12:41 schreef Perrin het volgende:
[..]
Weet je wat onze welvaart pas niet ten goede komt? Overlopen worden door een eindeloze stroom vluchtelingen.
Het is te hopen dat die mensen het na kunnen vertellenquote:Op zondag 20 september 2015 12:41 schreef Panthera. het volgende:
Heeft er al iemand hier in het echte leven last gehad van migranten/vluchtelingen?
Onderbouw dat soort dingen nou eens. Verschillende onderzoeken wijzen er op dat asielzoekers ons miljarden kosten. Je kunt niet ontkennen dat dit gevolgen heeft voor onze welvaart.quote:Op zondag 20 september 2015 12:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In dit stadium kosten ze alleen nog maar geld, dat klopt. Maar het is te overzien. Het heeft geen gevolgen voor onze welvaart. Het sluiten van de Europese binnengrenzen kan daarentegen wel zeer nadelig uitpakken voor een groot aantal Nederlandse bedrijven.
Dit is zo makkelijkquote:Op zondag 20 september 2015 12:43 schreef Tempa het volgende:
[..]
Het is te hopen dat die mensen het na kunnen vertellen
Ik. Het land is overvol. Er is amper voor een normale prijs een landelijk gelegen huis te koop, want alles is volgebouwd. Bevolkingsgroei van de laatste decenniais 100% het gevolg van immigratie.quote:Op zondag 20 september 2015 12:41 schreef Panthera. het volgende:
Heeft er al iemand hier in het echte leven last gehad van migranten/vluchtelingen?
ja het spelen met definities is ook een tactiek natuurlijk, natuurlijk zijn het wel vluchtelingen uit Syrie, op drift door een oorlog tussen een dictator en geesteszieke fanatiekelingen, ik snap niet dat je maar blijft hameren op die definitie. Je houdt niet op vluchteling te zijn als je op drift bent, waar je dan ook naartoe gaatquote:Op zondag 20 september 2015 12:43 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik denk dat Wilders die uitspraak beter niet had kunnen doen, het gaat veel mensen te ver. 3 zetels groei in de peilingen is een vrij magere beloning als je de enige partij bent die echt wat tegen deze invasie wil doen, waar een grote meerderheid zich zorgen om maakt. Dat had veel meer kunnen zijn zonder die uitschieter. Het gaat nu steeds over die uitspraak "nep-parlement" en niet over Wilders zijn voortreffelijke argumenten.
Zo is het fragment waarin Wilders fijntjes duidelijk maakt dat die zogenaamde vluchtelingen al door 7 veilige landen zijn gekomen en dus geen vluchtelingen zijn, volledig door de media genegeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |