abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156238950
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 12:34 schreef MaGNeT het volgende:

Voordat je er op stemt lijkt me het toch handig om te weten hoe hij het gaat aanpakken, anders kan het een weggegooide stem zijn. Ik zou niet alleen maar stemmen om een mooi maar niet uitvoerbaar verhaal.
De pro-immigratie partijen vertellen ook niet hoe ze de opvang van miljoenen mensen uit achterlijke culturen gaan aanpakken.
pi_156238980
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 12:36 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

De pro-immigratie partijen vertellen ook niet hoe ze de opvang van miljoenen mensen uit achterlijke culturen gaan aanpakken.
Huh? Dus omdat de anderen het niet kunnen stem je op een andere partij die het ook niet kan? Logisch.

Of kan de PVV het wel? Hebben ze werkbare oplossingen?
pi_156238994
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 12:22 schreef MaGNeT het volgende:
Wie kan me 5 werkbare oplossingen noemen die Wilders heeft om het vluchtelingenprobleem op te lossen?
Niemand, die heeft hij zelf niet eens.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zondag 20 september 2015 @ 12:38:24 #129
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_156238999
Alles is de laatste tijd fucked up G
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_156239012
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 12:38 schreef Villas__Rubin het volgende:
Alles is de laatste tijd fucked up G
De hele motherfuckin game is polluted
pi_156239017
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 12:35 schreef Perrin het volgende:

[..]

Waar heb ik het over mensen binnen de eigen heilstaat houden? Ik heb het over grenscontroles. Als land invloed uitoefenen over wat er allemaal binnenkomt. Zoals al eeuwen werd en wordt gedaan.
Nee, bedankt. Komt onze welvaart ook niet ten goede. Gewoon open houden, die Europese binnengrenzen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_156239029
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 12:37 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Huh? Dus omdat de anderen het niet kunnen stem je op een andere partij die het ook niet kan? Logisch.

Of kan de PVV het wel? Hebben ze werkbare oplossingen?
Jij verwijt de PVV dat ze niet uitleggen hoe ze het gaan aanpakken. Ik wijs je er op dat andere partijen het evenmin doen.
pi_156239054
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 12:39 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Jij verwijt de PVV dat ze niet uitleggen hoe ze het gaan aanpakken. Ik wijs je er op dat andere partijen het evenmin doen.
Als niemand een plan heeft stemmen we toch lekker niet
  zondag 20 september 2015 @ 12:40:42 #134
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156239055
ach, grootspraak als "nep-parlement" gaat er in als zoete koek, dat heeft de geschiedenis wel uitgewezen al is dit wel een zeer slap aftreksel ...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_156239060
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 12:35 schreef Perrin het volgende:

[..]

Waar heb ik het over mensen binnen de eigen heilstaat houden? Ik heb het over grenscontroles. Als land invloed uitoefenen over wat er allemaal binnenkomt. Zoals al eeuwen werd en wordt gedaan.
Totdat de grenzen open gingen hadden we dit soort problemen niet.
Schengen is een historische fout. Schengen is bedacht door mensen van de generatie '68 die vinden dat grenzen en natiestaten volledig moeten verdwijnen. Te ziek voor woorden. Dit moet zo snel mogelijk teruggedraaid worden.

Zoals Wilders voortreffelijk zei: Je grens open zetten is net zo dom als je deur open laten staan in de Schilderswijk.
  zondag 20 september 2015 @ 12:41:03 #136
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_156239064
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 12:39 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, bedankt. Komt onze welvaart ook niet ten goede. Gewoon open houden, die Europese binnengrenzen.
Weet je wat onze welvaart pas niet ten goede komt? Overlopen worden door een eindeloze stroom vluchtelingen.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zondag 20 september 2015 @ 12:41:09 #137
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_156239071
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 12:38 schreef Tempa het volgende:
De hele motherfuckin game is polluted
jeweetzelluf killah
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_156239072
Wilders heeft gewoon een plan. Notabene in de praktijk al uitgevoerd door Hongarije. Met groot succes.

Naast het sluiten van de grenzen kun je ook alle asielaanvragen afwijzen als ze van een veilig land komen zoals Duitsland of België.
pi_156239085
Heeft er al iemand hier in het echte leven last gehad van migranten/vluchtelingen?
pi_156239125
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 12:39 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

De PVV staat zo'n beetje symbool voor "anti immigratie" en "anti Islam".
Dan kan je er niet mee wegkomen door te zeggen "de anderen weten het ook niet".

Zo moeilijk moet het toch niet zijn om 5 werkbare oplossingen aan te dragen van een partij die hier zo breed gedragen wordt? Geert heeft het toch over "minder minder"? Hoe?
pi_156239129
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 10:43 schreef hottentot het volgende:
Met Wilders gaat het land ook naar de kloten omdat het hem aan uitgewerkte oplossingen ontbeert, alleen wel op een manier die ik onderhand verkies boven de manier waarop het nu naar de kloten gaat.
pi_156239148
quote:
3s.gif Op zondag 20 september 2015 12:40 schreef Re het volgende:
ach, grootspraak als "nep-parlement" gaat er in als zoete koek, dat heeft de geschiedenis wel uitgewezen al is dit wel een zeer slap aftreksel ...
Ik denk het niet. Ik denk dat Wilders die uitspraak beter niet had kunnen doen, het gaat veel mensen te ver. 3 zetels groei in de peilingen is een vrij magere beloning als je de enige partij bent die echt wat tegen deze invasie wil doen, waar een grote meerderheid zich zorgen om maakt. Dat had veel meer kunnen zijn zonder die uitschieter. Het gaat nu steeds over die uitspraak "nep-parlement" en niet over Wilders zijn voortreffelijke argumenten.

Zo is het fragment waarin Wilders fijntjes duidelijk maakt dat die zogenaamde vluchtelingen al door 7 veilige landen zijn gekomen en dus geen vluchtelingen zijn, volledig door de media genegeerd.

Jesse Klaver (GL) verweet Wilders onmenselijkheid, want die "vluchtelingen" kwamen door landen waar ze onvoldoende voedsel hebben en geen onderwijs krijgen. Vervolgens wees Wilders de consequenties als je iedereen die onvoldoende voedsel en onderwijs heeft toelaat: Het is dan de halve wereld die je binnen moet laten. Dat zijn argumenten waar Wilders mee wint.
pi_156239154
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 12:41 schreef Perrin het volgende:

[..]

Weet je wat onze welvaart pas niet ten goede komt? Overlopen worden door een eindeloze stroom vluchtelingen.
Daar zijn de meningen over verdeeld. Mits ze goed worden begeleid kunnen asielzoekers op den duur een waardevolle bijdrage leveren.

In dit stadium kosten ze alleen nog maar geld, dat klopt. Maar het is te overzien. Het heeft geen gevolgen voor onze welvaart. Het sluiten van de Europese binnengrenzen kan daarentegen wel zeer nadelig uitpakken voor een groot aantal Nederlandse bedrijven.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_156239159
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 12:41 schreef Panthera. het volgende:
Heeft er al iemand hier in het echte leven last gehad van migranten/vluchtelingen?
Het is te hopen dat die mensen het na kunnen vertellen
pi_156239221
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 12:43 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

In dit stadium kosten ze alleen nog maar geld, dat klopt. Maar het is te overzien. Het heeft geen gevolgen voor onze welvaart. Het sluiten van de Europese binnengrenzen kan daarentegen wel zeer nadelig uitpakken voor een groot aantal Nederlandse bedrijven.
Onderbouw dat soort dingen nou eens. Verschillende onderzoeken wijzen er op dat asielzoekers ons miljarden kosten. Je kunt niet ontkennen dat dit gevolgen heeft voor onze welvaart.
pi_156239223
Wat ik vrij typisch vind is dat we doen alsof Syriërs hetzelfde zijn als Marokkanen / allochtonen die als arbeidsmigranten hierheen zijn gehaald, of allochtonen die al in ons land leven in het algemeen. Los van wat je mening over die laatste groep is, zijn het mensen van een andere nationaliteit.
pi_156239228
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 12:43 schreef Tempa het volgende:

[..]

Het is te hopen dat die mensen het na kunnen vertellen
Dit is zo makkelijk :')
pi_156239244
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 12:41 schreef Panthera. het volgende:
Ik. Het land is overvol. Er is amper voor een normale prijs een landelijk gelegen huis te koop, want alles is volgebouwd. Bevolkingsgroei van de laatste decenniais 100% het gevolg van immigratie.
In de kleinste dorpjes zie je al hoofddoeken rondlopen.
  zondag 20 september 2015 @ 12:47:05 #149
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156239250
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 12:43 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Ik denk dat Wilders die uitspraak beter niet had kunnen doen, het gaat veel mensen te ver. 3 zetels groei in de peilingen is een vrij magere beloning als je de enige partij bent die echt wat tegen deze invasie wil doen, waar een grote meerderheid zich zorgen om maakt. Dat had veel meer kunnen zijn zonder die uitschieter. Het gaat nu steeds over die uitspraak "nep-parlement" en niet over Wilders zijn voortreffelijke argumenten.

Zo is het fragment waarin Wilders fijntjes duidelijk maakt dat die zogenaamde vluchtelingen al door 7 veilige landen zijn gekomen en dus geen vluchtelingen zijn, volledig door de media genegeerd.
ja het spelen met definities is ook een tactiek natuurlijk, natuurlijk zijn het wel vluchtelingen uit Syrie, op drift door een oorlog tussen een dictator en geesteszieke fanatiekelingen, ik snap niet dat je maar blijft hameren op die definitie. Je houdt niet op vluchteling te zijn als je op drift bent, waar je dan ook naartoe gaat
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_156239259
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 12:46 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Dit is zo makkelijk :')
Daarom, hoe begin je een gesprek met zulke opmerkingen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')