abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156237454
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 11:11 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Censuskiesrecht zal ook helpen.
Ineens geen PVV meer.
pi_156237460
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 11:09 schreef Jigzoz het volgende:
Da's nog lang niet de 76 zetels die hij nodig heeft om weer inspraak te krijgen.
Meer zetels, meer invloed om zaken tegen te houden binnen de wetgeving. Stemmen op de PVV zal dus altijd lonen. Doen!
pi_156237471
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 11:12 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Als de migrantencrisis zich zo voortzet is dat niet eens onmogelijk.
Nee. Daarvoor zijn zelfs Nederlanders te slim.
pi_156237480
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 11:12 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ineens geen PVV meer.
Die opmerking wilde ik maken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_156237495
Gaat nog leuk worden met een SP-PvdA-GL-D66 regering, waar het CDA noodgedwongen aan mee moet doen omdat er geen andere meerderheden zijn :+
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  zondag 20 september 2015 @ 11:14:24 #31
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_156237496
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 11:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:
+3 vind ik tegenvallen.
Echt? Dat zijn toch al snel bijna 200.000 extra stemmen.

Anyways, inderdaad pas verkiezingen in 2017. Het gaat er echt om spannen hoe men deze stroom nu verder aan gaat pakken. 3100 nieuwkomers per week is gewoon teveel, dat kan men niet langdurig volhouden, en dat terwijl de stroom echt niet zal verminderen de komende jaren. Men zal maatregelen moeten gaan nemen.
Graag op anoniem
pi_156237511
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 11:11 schreef Jigzoz het volgende:
En hoewel de verkiezingsuitslag in uiteindelijk natuurlijk totaal anders zal zijn, geeft dit wel aan dat coalitievorming weleens heel moeilijk zou kunnen worden. Die versplintering lost niet zomaar op.
Sterker nog, het is domweg onmogelijk om een coalitie te vormen waar Wilders deel van uitmaakt. De eerste poging was een drama, een tweede poging bij voorbaat al kansloos. Tenzij hij zo'n beetje al zijn standpunten overboord gooit en eens normaal gaat doen, maar die kans acht ik zeer klein.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_156237513
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 11:12 schreef Elzies het volgende:

[..]

Meer zetels, meer invloed om zaken tegen te houden binnen de wetgeving. Stemmen op de PVV zal dus altijd lonen. Doen!
Je maakt er alleen coalitievorming moeilijker mee, meer niet.

Maar misschien is dat helemaal niet zo slecht. Hoe meer partijen er vertegenwoordigd worden in een regering, hoe breder de bevolking vertegenwoordigd wordt.
pi_156237518
quote:
9s.gif Op zondag 20 september 2015 11:13 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Die opmerking wilde ik maken.
Hmja, was wel een beetje een open deur inderdaad.
pi_156237527
quote:
7s.gif Op zondag 20 september 2015 11:14 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Anyways, inderdaad pas verkiezingen in 2017. Het gaat er echt om spannen hoe men deze stroom nu verder aan gaat pakken. 3100 nieuwkomers per week is gewoon teveel, dat kan men niet langdurig volhouden, en dat terwijl de stroom echt niet verminderd. Men zal maatregelen moeten gaan nemen.
In absolute aantallen wel, maar er zijn miljoenen mensen die last hebben van de zgn. 'vluchtelingen', daar zowel materieel als immaterieel een enorme prijs voor betalen en de PVV is de enige partij die zegt dat we daarmee moeten stoppen. De anderen - incluis de VVD - roept 'Welkom'.
pi_156237529
Dat was te verwachten natuurlijk.
Ура для россии
pi_156237546
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 11:14 schreef Hathor het volgende:

[..]

Sterker nog, het is domweg onmogelijk om een coalitie te vormen waar Wilders deel van uitmaakt. De eerste poging was een drama, een tweede poging bij voorbaat al kansloos. Tenzij hij zo'n beetje al zijn standpunten overboord gooit en eens normaal gaat doen, maar die kans acht ik zeer klein.
Dit.

Wilders zal het niet bovendien niet eens willen. Hij moet dan compromissen sluiten en hij weet ook dat dat funest is voor zijn populariteit.
pi_156237547
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 11:13 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nee. Daarvoor zijn zelfs Nederlanders te slim.
Daarom durven ze in Den Haag geen referenda uit te schrijven natuurlijk.
pi_156237555
quote:
7s.gif Op zondag 20 september 2015 11:14 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Anyways, inderdaad pas verkiezingen in 2017. Het gaat er echt om spannen hoe men deze stroom nu verder aan gaat pakken. 3100 nieuwkomers per week is gewoon teveel, dat kan men niet langdurig volhouden, en dat terwijl de stroom echt niet verminderd. Men zal maatregelen moeten gaan nemen.
Wie zegt dat dit kabinet met deze ontwikkelingen rustig de rit gaat uitzitten tot 2017? Naïeve veronderstelling indien de VVD straks de grenzen wil gaan sluiten en de PvdA voor zijn achterban de barmhartige Samaritaan wil gaan spelen? (Zijlstra heeft dit al geopperd indien de toestroom onbeheersbaar wordt)
pi_156237561
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 11:15 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Je maakt er alleen coalitievorming moeilijker mee, meer niet.

Maar misschien is dat helemaal niet zo slecht. Hoe meer partijen er vertegenwoordigd worden in een regering, hoe breder de bevolking vertegenwoordigd wordt.
Ik hoop dat er naast de PVV nog een partij wordt opgericht met dezelfde standpunten t.a.v. "vluchtelingen" maar zonder het verleden van de PVV met minder,minder-uitspraken en brievenbusplassers. Dan zal iedereen die vindt dat "vluchtelingen" hier niet welkom zijn wat te kiezen hebben.
  zondag 20 september 2015 @ 11:18:01 #41
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_156237570
VVD en de PVDA komen er wel weer bovenop hoor.
VVD zal wel weer gratis geld beloven, en dat vervolgens niet na komen. Maar dan zijn de stemmen al binnen.
PVDA klimt er vanuit de oppositie wel weer bovenop nadat ze Samsom eruit hebben geknikkerd.
pi_156237592
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 11:17 schreef Elzies het volgende:

[..]

Wie zegt dat dit kabinet met deze ontwikkelingen rustig de rit gaat uitzitten tot 2017? Naïeve veronderstelling indien de VVD straks de grenzen wil gaan sluiten en de PvdA voor zijn achterban de barmhartige Samaritaan wil gaan spelen? (Zijlstra heeft dit al geopperd indien de toestroom onbeheersbaar wordt)
Als het kabinet valt op immigratie, dan heeft de PVV een enorme kans om te groeien. De VVD ook (iedereen die de PVV op grond van wat er in het verleden is gebeurd niet ok vindt), en samen kunnen ze dan een coalitievormen.

Ik weet niet of het kabinet valt. Rutte vindt alles ok. De PvdA is al jaren aan het zuigen en aan het treiteren, en de VVD geeft geen krimp.
  zondag 20 september 2015 @ 11:19:14 #43
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_156237605
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 11:17 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik hoop dat er naast de PVV nog een partij wordt opgericht met dezelfde standpunten t.a.v. "vluchtelingen" maar zonder het verleden van de PVV met minder,minder-uitspraken en brievenbusplassers. Dan zal iedereen die vindt dat "vluchtelingen" hier niet welkom zijn wat te kiezen hebben.
Dat partijtje van Moszkowicz misschien? Alleen hoor je daar helemaal niks over.
pi_156237619
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 11:18 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Als het kabinet valt op immigratie, dan heeft de PVV een enorme kans om te groeien. De VVD ook (iedereen die de PVV op grond van wat er in het verleden is gebeurd niet ok vindt), en samen kunnen ze dan een coalitievormen.
VVD zie ik niet meer met PVV in zee gaan, althans niet onder Rutte. Misschien wel onder Zijlstra.
pi_156237623
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 11:17 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

De VVD zal uiteindelijk toch naar de PVV standpunten toe kruipen. Men zal uit onmacht uiteindelijk de grenzen willen sluiten en ik verwacht niets van de aankomende Europese top. Mooie praatjes, uitstel maar geen daden. Nederland is op zichzelf aangewezen.
  zondag 20 september 2015 @ 11:20:45 #46
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_156237639
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 11:17 schreef Elzies het volgende:

[..]

Wie zegt dat dit kabinet met deze ontwikkelingen rustig de rit gaat uitzitten tot 2017?
Ik. Rutte en Samsom gaan nu echt geen risico lopen. Die zitten de rit mooi uit tot 2017. En dat is alleen maar gunstig voor de oppositie. We gaan een aantal turbulente jaren tegemoet.
Graag op anoniem
pi_156237641
quote:

[..]

Dat zal weinig uithalen. PVV en die partij vissen in dezelfde vijver.

Brinkman heeft het ook niet gered. Verdonk evenmin. En VNL zal het ook niet halen.
pi_156237649
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 11:19 schreef YazooW het volgende:

[..]

Dat partijtje van Moszkowicz misschien? Alleen hoor je daar helemaal niks over.
Inderdaad, helemaal niets. Soms zijn ze in een programma te gast. Ze verkondigen als het om "vluchtelingen" gaat exact dezelfde standpunten als de PVV. Dus ook uit Schengen en alles opvangen in de regio. Maar of het kans maakt. Het is jammer dat ze Moszkowicz naar boven hebben geschoven, dat vertroebelt hun boodschap. Van Klaveren en Bontes hadden samen de kopstukken moeten blijven. Ik vraag mij af of het wat wordt. Ik twijfel dan ook tussen PVV en VNL.
pi_156237656
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 11:18 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik weet niet of het kabinet valt. Rutte vindt alles ok. De PvdA is al jaren aan het zuigen en aan het treiteren, en de VVD geeft geen krimp.
Ik verwacht in de toekomst weer een coalitie tussen de VVD en de PVV. Zeker als ze samen een meerderheid weten te behalen. Dan zal Zijlstra het stokje van Rutte hebben overgenomen.
pi_156237660
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 11:21 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Inderdaad, helemaal niets. Soms zijn ze in een programma te gast. Ze verkondigen als het om "vluchtelingen" gaat exact dezelfde standpunten als de PVV. Dus ook uit Schengen en alles opvangen in de regio. Maar of het kans maakt. Het is jammer dat ze Moszkowicz naar boven hebben geschoven, dat vertroebelt hun boodschap. Van Klaveren en Bontes hadden samen de kopstukken moeten blijven. Ik vraag mij af of het wat wordt. Ik twijfel dan ook tussen PVV en VNL.
Bij VNL loop je het risico dat je stem verloren gaat omdat ze de kiesdrempel niet halen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')