abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156240908
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 13:39 schreef Tempa het volgende:

[..]

Ik zie geen nut om het beeld verder voor je te schetsen.
Jij noemt mij niet intelligent, denkt dat ik het moeilijk heb en zegt dat ik leugens verspreid.
Is niet echt een basis voor verdere conversatie.
Je hebt geen basis voor een verdere conversatie omdat je je stelling niet kunt bewijzen. Sorry, maar het is juist een zwaktebod om de aandacht te verleggen op het taalgebruik in plaats van de inhoud.
pi_156240926
quote:
14s.gif Op zondag 20 september 2015 13:40 schreef Re het volgende:

[..]

en die hele wereld zit nu in Nederland? wordt lekker druk zo
Lees je niet of doe je alsof? Want deze reactie slaat nergens op. Wilders drogredenen verwijten en zelf met niet reacties komen die niet ter zake doen. De discussie gaat niet over wie er in Nederland is, maar wie er in Nederland wordt toegelaten.

Klaver heeft gezegd dat mensen welkom zijn in Nederland omdat ze niet genoeg voedsel en onderwijs krijgen. Dat geldt dus voor de halve wereld. Dat is waar het hier om gaat.
pi_156240971
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 13:41 schreef Razoemichin het volgende:

[..]

Je hebt geen basis voor een verdere conversatie omdat je je stelling niet kunt bewijzen. Sorry, maar het is juist een zwaktebod om de aandacht te verleggen op het taalgebruik in plaats van de inhoud.
Dat mag jij vinden, als jij het acceptabel vind om op een dergelijke manier te converseren wens ik je toekomstige gesprekspartners succes. De noodzaak om gedachtes te delen is niet dermate groot dat het op deze manier zou moeten.
pi_156240991
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 13:43 schreef Tempa het volgende:

[..]

Dat mag jij vinden, als jij het acceptabel vind om op een dergelijke manier te converseren wens ik je toekomstige gesprekspartners succes. De noodzaak om gedachtes te delen is niet dermate groot dat het op deze manier zou moeten.
Ik onderschrijf geheel wat Razoemichin schreef. Met jou is niet een discussie te voeren op basis van rationele argumenten.
pi_156240996
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 13:42 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Lees je niet of doe je alsof? Want deze reactie slaat nergens op. Wilders drogredenen verwijten en zelf met niet reacties komen die niet ter zake doen. De discussie gaat niet over wie er in Nederland is, maar wie er in Nederland wordt toegelaten.

Klaver heeft gezegd dat mensen welkom zijn in Nederland omdat ze niet genoeg voedsel en onderwijs krijgen. Dat geldt dus voor de halve wereld. Dat is waar het hier om gaat.
En Klaver is een alleenheerser? In dit topic wordt massaal steun betuigd aan GroenLinks?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_156241006
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 13:40 schreef Razoemichin het volgende:

[..]

Wij zijn inderdaad niet medeschuldig aan de huidige situatie in Syrië.
Mooi. Nu Irak nog.
pi_156241048
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 13:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik onderschrijf geheel wat Razoemichin schreef. Met jou is niet een discussie te voeren op basis van rationele argumenten.
Mooi om te horen dat er overeenstemming is.
Wellicht dat jullie de conversatie met elkaar voort kunnen zetten.
pi_156241057
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 13:44 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

En Klaver is een alleenheerser? In dit topic wordt massaal steun betuigd aan GroenLinks?
Ik begrijp niet helemaal de relevantie van deze reactie.
pi_156241063
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 13:42 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Hij noemde het 'ook onze kinderen'. Ik snap dan ook niet waarom hij nog niet pleit voor Nederlandse kinderbijslag, kinderopvangtoeslag en kraamzorg voor heel Afrika.
pi_156241069
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 13:44 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Mooi. Nu Irak nog.
Het ging toch om het verantwoordelijkheidsvraagstuk omtrent Syrië aangezien we daar op dit moment de meeste vluchtelingen van krijgen indien de nationaliteiten worden bekeken. Irak speelt dus niet op dit moment. Ook is het conflict in Irak niet de oorzaak geweest voor het conflict in Syrië.
pi_156241128
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 13:43 schreef Tempa het volgende:

[..]

Jij poneert dit:
'Als niemand wapens levert zijn er geen gewapende conflicten. Ook dat is een feit.'

Ik stel: Want voor de wapenhandel waren er immers geen conflicten op de wereld? Sorry maar je bent het echt kwijt. Weliswaar zouden er geen conflicten met vuurwapens zijn, maar die conflicten zouden worden beslecht door speren wat immers ook 'wapens' zijn.

Succes met mijn punt te ontkrachten. Je gaat niet verder omdat je weet dat je fout zit.
pi_156241150
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 13:46 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Hij noemde het 'ook onze kinderen'. Ik snap dan ook niet waarom hij nog niet pleit voor Nederlandse kinderbijslag, kinderopvangtoeslag en kraamzorg voor heel Afrika.
Dat heb ik gemist? Wanneer heeft hij dat gezegd? Ook in het interruptiedebatje tijdens Wilders zijn eerste termijn?

Als hij dit heeft gezegd, dan is dat het meest krankzinnige wat je kan zeggen, zeker in het licht van de geboorte-explosie in Afrika. Dit zijn absoluut niet onze kinderen. Voor mensen die in bittere armoede toch 8 kinderen nemen voel ik geen enkele compassie.

Overigens is het al een feit dat Nederlandse kinderbijslag naar Afrika gaat. Om een of andere vreemde reden gaat er nog steeds kinderbijslag naar Marokko.
pi_156241173
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 13:46 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Ik begrijp niet helemaal de relevantie van deze reactie.
Iemand voert hier op dat we niet de hele wereld kunnen opvangen. Waarna een andere user aangeeft dat we dat ook niet doen, begin jij over Klaver.
pi_156241183
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 13:48 schreef Razoemichin het volgende:

[..]

Jij poneert dit:
'Als niemand wapens levert zijn er geen gewapende conflicten. Ook dat is een feit.'

Ik stel: Want voor de wapenhandel waren er immers geen conflicten op de wereld? Sorry maar je bent het echt kwijt. Weliswaar zouden er geen conflicten met vuurwapens zijn, maar die conflicten zouden worden beslecht door speren wat immers ook 'wapens' zijn.

Succes met mijn punt te ontkrachten. Je gaat niet verder omdat je weet dat je fout zit.
Die uitspraak is van Toefjes, niet van mij.
pi_156241212
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 13:46 schreef Razoemichin het volgende:

[..]

Het ging toch om het verantwoordelijkheidsvraagstuk omtrent Syrië aangezien we daar op dit moment de meeste vluchtelingen van krijgen indien de nationaliteiten worden bekeken. Irak speelt dus niet op dit moment. Ook is het conflict in Irak niet de oorzaak geweest voor het conflict in Syrië.
Maar het heeft weldegelijk invloed. Toch handig die oliebronnen in Irak die in handen van IS zijn. Het beinvloed het verloop van de strijd op z'n minst.
pi_156241213
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 13:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Iemand voert hier op dat we niet de hele wereld kunnen opvangen. Waarna een andere user aangeeft dat we dat ook niet doen, begin jij over Klaver.
Het ging niet over Klaver, maar ontopic over de eerste termijn van Wilders en zijn argumenten. Jij ziet blijkbaar alleen het stukje over Klaver. Daardoor valt er met jou heel moeilijk een fatsoenlijke discussie te voeren.
pi_156241230
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 13:50 schreef Tempa het volgende:

[..]

Die uitspraak is van Toefjes, niet van mij.
haha ja dat klopt :D
pi_156241240
Deze uitspraak is daarentegen wel van jou:

" Wel apart dat je me letterlijk citeert en dan niet tot de conclusie komt dat ik nergens zeg dat Nederland Assad bewapend heeft. Dat iemand verkrachtingen faciliteert betekent niet dat ze elke verkrachting hebben gefaciliteerd. Zo kun je bijvoorbeeld ook mensen tegen elkaar opzetten zonder daar zelf een aandeel in te hebben. Best handig hoor"

Ik stel: Hoe hebben wij Assad opgezet tegen de oppositie? Je hebt geen bron om je bewering te staven.

Succes.
pi_156241245
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 13:51 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Het ging niet over Klaver, maar ontopic over de eerste termijn van Wilders en zijn argumenten. Jij ziet blijkbaar alleen het stukje over Klaver. Daardoor valt er met jou heel moeilijk een fatsoenlijke discussie te voeren.
Feit blijft dat we niet de hele wereld opvangen, en dat gaan we ook niet doen.
pi_156241261
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 13:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als mensen zoals jij en Klaver hun zin krijgen dan gaat dat wel gebeuren.
pi_156241289
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 13:52 schreef Razoemichin het volgende:
Deze uitspraak is daarentegen wel van jou:

" Wel apart dat je me letterlijk citeert en dan niet tot de conclusie komt dat ik nergens zeg dat Nederland Assad bewapend heeft. Dat iemand verkrachtingen faciliteert betekent niet dat ze elke verkrachting hebben gefaciliteerd. Zo kun je bijvoorbeeld ook mensen tegen elkaar opzetten zonder daar zelf een aandeel in te hebben. Best handig hoor"

Ik stel: Hoe hebben wij Assad opgezet tegen de oppositie? Je hebt geen bron om je bewering te staven.

Succes.
Ik heb niks te bewijzen aan jou. Als jij denkt dat je gewonnen/gelijk hebt, is dat prima.
Heb eerder al aangegeven dat je manier van converseren niet in mijn straatje past, verdere pogingen om deze voort te zetten zijn zinloos.
pi_156241297
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 13:53 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Als mensen zoals jij en Klaver hun zin krijgen dan gaat dat wel gebeuren.
Neuh.
pi_156241303
quote:
1s.gif Op zondag 20 september 2015 13:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat is het zwart wit denken. Als je nuance in de discussie brengt gaat men er van uit dat je heel Syrië wilt importeren.
pi_156241343
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 13:54 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Dat is het zwart wit denken. Als je nuance in de discussie brengt gaat men er van uit dat je heel Syrië wilt importeren.
Het is alles of niets. Als je er 10.000 binnen laat, dan wil de rest ook komen. Het verleden bewijst dat.
pi_156241365
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2015 13:54 schreef Tempa het volgende:

[..]

Ik heb niks te bewijzen aan jou. Als jij denkt dat je gewonnen/gelijk hebt, is dat prima.
Heb eerder al aangegeven dat je manier van converseren niet in mijn straatje past, verdere pogingen om deze voort te zetten zijn zinloos.
Het gaat niet over winnen of gelijk krijgen. Het gaat om het feit dat jij stellingen te pas en te onpas poneert zonder enige onderbouwing. Dat is zeker wel een goede manier van converseren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')