Je hebt geen basis voor een verdere conversatie omdat je je stelling niet kunt bewijzen. Sorry, maar het is juist een zwaktebod om de aandacht te verleggen op het taalgebruik in plaats van de inhoud.quote:Op zondag 20 september 2015 13:39 schreef Tempa het volgende:
[..]
Ik zie geen nut om het beeld verder voor je te schetsen.
Jij noemt mij niet intelligent, denkt dat ik het moeilijk heb en zegt dat ik leugens verspreid.
Is niet echt een basis voor verdere conversatie.
Lees je niet of doe je alsof? Want deze reactie slaat nergens op. Wilders drogredenen verwijten en zelf met niet reacties komen die niet ter zake doen. De discussie gaat niet over wie er in Nederland is, maar wie er in Nederland wordt toegelaten.quote:Op zondag 20 september 2015 13:40 schreef Re het volgende:
[..]
en die hele wereld zit nu in Nederland? wordt lekker druk zo
Dat mag jij vinden, als jij het acceptabel vind om op een dergelijke manier te converseren wens ik je toekomstige gesprekspartners succes. De noodzaak om gedachtes te delen is niet dermate groot dat het op deze manier zou moeten.quote:Op zondag 20 september 2015 13:41 schreef Razoemichin het volgende:
[..]
Je hebt geen basis voor een verdere conversatie omdat je je stelling niet kunt bewijzen. Sorry, maar het is juist een zwaktebod om de aandacht te verleggen op het taalgebruik in plaats van de inhoud.
Ik onderschrijf geheel wat Razoemichin schreef. Met jou is niet een discussie te voeren op basis van rationele argumenten.quote:Op zondag 20 september 2015 13:43 schreef Tempa het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, als jij het acceptabel vind om op een dergelijke manier te converseren wens ik je toekomstige gesprekspartners succes. De noodzaak om gedachtes te delen is niet dermate groot dat het op deze manier zou moeten.
En Klaver is een alleenheerser? In dit topic wordt massaal steun betuigd aan GroenLinks?quote:Op zondag 20 september 2015 13:42 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Lees je niet of doe je alsof? Want deze reactie slaat nergens op. Wilders drogredenen verwijten en zelf met niet reacties komen die niet ter zake doen. De discussie gaat niet over wie er in Nederland is, maar wie er in Nederland wordt toegelaten.
Klaver heeft gezegd dat mensen welkom zijn in Nederland omdat ze niet genoeg voedsel en onderwijs krijgen. Dat geldt dus voor de halve wereld. Dat is waar het hier om gaat.
Mooi. Nu Irak nog.quote:Op zondag 20 september 2015 13:40 schreef Razoemichin het volgende:
[..]
Wij zijn inderdaad niet medeschuldig aan de huidige situatie in Syrië.
Mooi om te horen dat er overeenstemming is.quote:Op zondag 20 september 2015 13:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik onderschrijf geheel wat Razoemichin schreef. Met jou is niet een discussie te voeren op basis van rationele argumenten.
Ik begrijp niet helemaal de relevantie van deze reactie.quote:Op zondag 20 september 2015 13:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En Klaver is een alleenheerser? In dit topic wordt massaal steun betuigd aan GroenLinks?
Hij noemde het 'ook onze kinderen'. Ik snap dan ook niet waarom hij nog niet pleit voor Nederlandse kinderbijslag, kinderopvangtoeslag en kraamzorg voor heel Afrika.quote:Op zondag 20 september 2015 13:42 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Klaver heeft gezegd dat mensen welkom zijn in Nederland omdat ze niet genoeg voedsel en onderwijs krijgen. Dat geldt dus voor de halve wereld. Dat is waar het hier om gaat.
Het ging toch om het verantwoordelijkheidsvraagstuk omtrent Syrië aangezien we daar op dit moment de meeste vluchtelingen van krijgen indien de nationaliteiten worden bekeken. Irak speelt dus niet op dit moment. Ook is het conflict in Irak niet de oorzaak geweest voor het conflict in Syrië.quote:
Jij poneert dit:quote:Op zondag 20 september 2015 13:43 schreef Tempa het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, als jij het acceptabel vind om op een dergelijke manier te converseren wens ik je toekomstige gesprekspartners succes. De noodzaak om gedachtes te delen is niet dermate groot dat het op deze manier zou moeten.
Dat heb ik gemist? Wanneer heeft hij dat gezegd? Ook in het interruptiedebatje tijdens Wilders zijn eerste termijn?quote:Op zondag 20 september 2015 13:46 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Hij noemde het 'ook onze kinderen'. Ik snap dan ook niet waarom hij nog niet pleit voor Nederlandse kinderbijslag, kinderopvangtoeslag en kraamzorg voor heel Afrika.
Iemand voert hier op dat we niet de hele wereld kunnen opvangen. Waarna een andere user aangeeft dat we dat ook niet doen, begin jij over Klaver.quote:Op zondag 20 september 2015 13:46 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik begrijp niet helemaal de relevantie van deze reactie.
Die uitspraak is van Toefjes, niet van mij.quote:Op zondag 20 september 2015 13:48 schreef Razoemichin het volgende:
[..]
Jij poneert dit:
'Als niemand wapens levert zijn er geen gewapende conflicten. Ook dat is een feit.'
Ik stel: Want voor de wapenhandel waren er immers geen conflicten op de wereld? Sorry maar je bent het echt kwijt. Weliswaar zouden er geen conflicten met vuurwapens zijn, maar die conflicten zouden worden beslecht door speren wat immers ook 'wapens' zijn.
Succes met mijn punt te ontkrachten. Je gaat niet verder omdat je weet dat je fout zit.
Maar het heeft weldegelijk invloed. Toch handig die oliebronnen in Irak die in handen van IS zijn. Het beinvloed het verloop van de strijd op z'n minst.quote:Op zondag 20 september 2015 13:46 schreef Razoemichin het volgende:
[..]
Het ging toch om het verantwoordelijkheidsvraagstuk omtrent Syrië aangezien we daar op dit moment de meeste vluchtelingen van krijgen indien de nationaliteiten worden bekeken. Irak speelt dus niet op dit moment. Ook is het conflict in Irak niet de oorzaak geweest voor het conflict in Syrië.
Het ging niet over Klaver, maar ontopic over de eerste termijn van Wilders en zijn argumenten. Jij ziet blijkbaar alleen het stukje over Klaver. Daardoor valt er met jou heel moeilijk een fatsoenlijke discussie te voeren.quote:Op zondag 20 september 2015 13:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Iemand voert hier op dat we niet de hele wereld kunnen opvangen. Waarna een andere user aangeeft dat we dat ook niet doen, begin jij over Klaver.
haha ja dat kloptquote:Op zondag 20 september 2015 13:50 schreef Tempa het volgende:
[..]
Die uitspraak is van Toefjes, niet van mij.
Feit blijft dat we niet de hele wereld opvangen, en dat gaan we ook niet doen.quote:Op zondag 20 september 2015 13:51 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Het ging niet over Klaver, maar ontopic over de eerste termijn van Wilders en zijn argumenten. Jij ziet blijkbaar alleen het stukje over Klaver. Daardoor valt er met jou heel moeilijk een fatsoenlijke discussie te voeren.
Als mensen zoals jij en Klaver hun zin krijgen dan gaat dat wel gebeuren.quote:Op zondag 20 september 2015 13:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Feit blijft dat we niet de hele wereld opvangen, en dat gaan we ook niet doen.
Ik heb niks te bewijzen aan jou. Als jij denkt dat je gewonnen/gelijk hebt, is dat prima.quote:Op zondag 20 september 2015 13:52 schreef Razoemichin het volgende:
Deze uitspraak is daarentegen wel van jou:
" Wel apart dat je me letterlijk citeert en dan niet tot de conclusie komt dat ik nergens zeg dat Nederland Assad bewapend heeft. Dat iemand verkrachtingen faciliteert betekent niet dat ze elke verkrachting hebben gefaciliteerd. Zo kun je bijvoorbeeld ook mensen tegen elkaar opzetten zonder daar zelf een aandeel in te hebben. Best handig hoor"
Ik stel: Hoe hebben wij Assad opgezet tegen de oppositie? Je hebt geen bron om je bewering te staven.
Succes.
Neuh.quote:Op zondag 20 september 2015 13:53 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Als mensen zoals jij en Klaver hun zin krijgen dan gaat dat wel gebeuren.
Dat is het zwart wit denken. Als je nuance in de discussie brengt gaat men er van uit dat je heel Syrië wilt importeren.quote:Op zondag 20 september 2015 13:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Feit blijft dat we niet de hele wereld opvangen, en dat gaan we ook niet doen.
Het is alles of niets. Als je er 10.000 binnen laat, dan wil de rest ook komen. Het verleden bewijst dat.quote:Op zondag 20 september 2015 13:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is het zwart wit denken. Als je nuance in de discussie brengt gaat men er van uit dat je heel Syrië wilt importeren.
Het gaat niet over winnen of gelijk krijgen. Het gaat om het feit dat jij stellingen te pas en te onpas poneert zonder enige onderbouwing. Dat is zeker wel een goede manier van converseren?quote:Op zondag 20 september 2015 13:54 schreef Tempa het volgende:
[..]
Ik heb niks te bewijzen aan jou. Als jij denkt dat je gewonnen/gelijk hebt, is dat prima.
Heb eerder al aangegeven dat je manier van converseren niet in mijn straatje past, verdere pogingen om deze voort te zetten zijn zinloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |