Je denkt dat ik het over munitie heb? Geniaal.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:32 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
onzin, meerdere chemische plants in nederland zijn capabel om binnen 24 uur munitie te draaien.
Dat mag ik dan wel hopen ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:47 schreef Awsom het volgende:
[..]
Ik denk dat dat een beetje aan de intentie van Rusland zal liggen... Vallen ze 'alleen' de baltische staten binnen, dan zie ik het niet zo snel gebeuren. Trekken ze echter op richting Parijs/Berlijn/Londen, dan zie ik ze wel vallen.
[..]
Maar zijn de grondstoffen daarvoor ook voldoende aanwezig?
Munitie is wel het allerlaatste probleem wat we dan hebben.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 12:57 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
Dat mag ik dan wel hopen ja.
Bedankt voor je constructieve houding!quote:Op zondag 25 oktober 2015 00:07 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Munitie is wel het allerlaatste probleem wat we dan hebben.
Om even wat te noemen, logistiek, materiaal, productielijnen, opleidingen, verbindingsmiddelen, opleiding, wapensystemen, wapens,kleding,kazernes, rangeerterreinen, overslag stations,brandstofvoorraden, opleidingscapaciteiten en ga zo maar door.quote:Op zondag 25 oktober 2015 13:19 schreef Niek92 het volgende:
[..]
Bedankt voor je constructieve houding!
Vertel dan eens waar jij vindt dat de problemen liggen en hoe we die op een realistische manier op zouden kunnen lossen?
En hoe zou je ze oplossen? Problemen benoemen kan ik ook.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:19 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Om even wat te noemen, logistiek, materiaal, productielijnen, opleidingen, verbindingsmiddelen, opleiding, wapensystemen, wapens,kleding,kazernes, rangeerterreinen, overslag stations,brandstofvoorraden, opleidingscapaciteiten en ga zo maar door.
Het is een gegeven en iedere militair die zich interesseert in zijn beroep en wat kennis heeft van militaire wapensystemen en productie tijden en kosten weet dit.quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:29 schreef Zith het volgende:
MIsschien moet je de volgende keer toch maar op die vacature militair strateeg reageren Pumatje
Wat eigenlijk nog veel erger is is dat we alles 25 jaar geleden nog gewoon "in huis" hadden...quote:Op zondag 25 oktober 2015 15:29 schreef Zith het volgende:
MIsschien moet je de volgende keer toch maar op die vacature militair strateeg reageren Pumatje
Je verwijt mij niet serieus te zijn en stelt zelf de vraag waarom een eu land een ander eu land nog niet is binnengevallen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:35 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Dus eigenlijk komt het eropneer dat wat er ook gebeurt en wanneer dan ook dat we gewoon niets kunnen. Waarom is er met ons geweldige krijgsapparaat in werking dan nog geen invasie geweest van belgie of duitsland?
Als het werkelijk zo slecht is als je beweert kunnen we het geld van de krijgsmacht beter besteden aan iets anders en ons overgeven net als de fransman...
Waarom kijkt een nederlandse militair altijd in de achteruitkijkspiegel....
hij heeft geen wapen en de uitlaat zegt pang pang dus hij denkt dat hij aangevallen wordt....
33 is ook nog een vvov week hoorquote:Op donderdag 29 oktober 2015 10:15 schreef detaris het volgende:
Als de Russen komen zullen zij dit doen in de zomer. Week 30,31 of 32 om precies te zijn.
Waarom?quote:Op vrijdag 13 november 2015 00:34 schreef Teydelyk het volgende:
Het leger heeft na 30 minuten fel strijden zich overgegeven.
Omdat Nederland voor spek en bonen meedoet in internationale geopolitiek.quote:
Geopolitiek... wat heeft dat met 30 min te maken?quote:Op vrijdag 13 november 2015 13:58 schreef Teydelyk het volgende:
[..]
Omdat Nederland voor spek en bonen meedoet in internationale geopolitiek.
Ben jij ECHT mod hier?quote:Op vrijdag 13 november 2015 15:50 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Geopolitiek... wat heeft dat met 30 min te maken?
Nee ik verkoop stroopwafels.quote:
Hoeveel vraag je per stroopwafel?quote:Op vrijdag 13 november 2015 17:59 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Nee ik verkoop stroopwafels.
Nogmaals.. wat heeft 30 min met je geo onzin te maken.
Dank daar de politiek en de burger voor, niet defensie. Als het aan de krijgsmacht zelf lag zag alles er anders uit.quote:Op zondag 15 november 2015 21:32 schreef Sgt.Warlock het volgende:
Ik denk dat we dit topic wel weer kunnen sluiten. een extra gat om de broekriem aan te halen is al te duur voor het leger volgens Puma, Enige hulp van het leger kunnen we niet verwachten in geval van een gewapend conflict dus het zijn allemaal jongens die soldaatje spelen zonder training, capaciteit en inzet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |