Het ergste is gewoon dat je het ziet gebeurenquote:Op zondag 20 september 2015 21:09 schreef AchJa het volgende:
Na een aantal dagen oefenen trekt Groen Links aan de bel ivm de verhoogde CO2 uitstoot en maant defensie om het voertuigenpark stil te zetten. Door ellenlange vergaderingen van diverse commissies mbt tot het CO2 probleem staan de voertuigen zo lang stil dat er ondertussen blaasvarens onder de voertuigen groeien en hebben de korenwolven er nesten gebouwd, Marianne Thieme stelt meteen een extra verplaatsingsverbod in.
Komt goed, wordt aan gewerkt begreep ik.quote:Op maandag 21 september 2015 20:13 schreef Sgt.Warlock het volgende:
(Denk dat er wel een slotje op zou mogen, of dat het naar onzin mag met iedereen die lekker loopt te trollen. Hoopte op een "derde wereldoorlog" (heb het boek liggen, super boek) achtig topic, net zoals er hier vroeger wel gebeurde, maar blijkbaar is niemand meer te motiveren om er zoiets van te maken)
Daar wordt dit weekend inderdaad aan gewerkt!quote:Op maandag 21 september 2015 21:48 schreef AchJa het volgende:
[..]
Komt goed, wordt aan gewerkt begreep ik.
Dat defensiepersoneel enigszins sarcastisch is geworden na jarenlange bezuinigingen moet je maar even op de koop toe nemen.
Goed, waar is het topic of waar is hetgeen waar aan gewerkt is?quote:Op dinsdag 22 september 2015 19:49 schreef Awsom het volgende:
[..]
Daar wordt dit weekend inderdaad aan gewerkt!
quote:Op vrijdag 25 september 2015 21:04 schreef Awsom het volgende:
[..]
Herstel: ik maak er wat moois van zodra ik vakantie heb. Soon.
Is dit een serieuze reactie, of gewoon meer frustratie/trolgedrag ?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 07:10 schreef Pumatje het volgende:
En wat wordt er met het vrijgekomen geld gedaan?
Wapens bestellen? Bij wie? Die zijn niet meer te krijgen.
Dit meen ik. Wil je herbewapenen voor een conflict in 2040.. dien je nu te bestellen anders ben je te laat.quote:Op zondag 18 oktober 2015 22:16 schreef Sgt.Warlock het volgende:
[..]
Is dit een serieuze reactie, of gewoon meer frustratie/trolgedrag ?
Ik begrijp al dat niemand er zin in heeft, want anders hadden mensen allang al gereageerd.
Niek92, bedankt voor het proberen,
onzin, meerdere chemische plants in nederland zijn capabel om binnen 24 uur munitie te draaien.quote:Op maandag 19 oktober 2015 03:09 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Dit meen ik. Wil je herbewapenen voor een conflict in 2040.. dien je nu te bestellen anders ben je te laat.
Ik denk dat dat een beetje aan de intentie van Rusland zal liggen... Vallen ze 'alleen' de baltische staten binnen, dan zie ik het niet zo snel gebeuren. Trekken ze echter op richting Parijs/Berlijn/Londen, dan zie ik ze wel vallen.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:49 schreef nixxx het volgende:
Denken jullie dat in dit geval de navo mogelijk (tactische ) kernwapens in zou zetten om een Russische opmars op bepaalde plekken te stoppen? Ik denk dat niemand daar aan wil beginnen, dat het stilzwijgend afgesproken wordt om die krengen in de bunkers te laten. Misschien zelfs dat Oost Europa opgegeven wordt, afhankelijk van hoe snel de Russen hun doel bereiken en hoe snel de navo (lees Amerika ) troepen kan opbouwen in Europa.
Maar zijn de grondstoffen daarvoor ook voldoende aanwezig?quote:Op woensdag 21 oktober 2015 23:32 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
onzin, meerdere chemische plants in nederland zijn capabel om binnen 24 uur munitie te draaien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |