SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Je hebt mazzel dat ik net voorbij mijn computer kwam.quote:
Mijn beschermengel weer.quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hebt mazzel dat ik net voorbij mijn computer kwam.
quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter dan huilend in een discotheek!
Het is allemaal wat.quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah ja, je bent al weer een tijdje bezig he!
Mooi om te horen!quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:36 schreef just me het volgende:
het gaat iets beter met Muis, ze is van de beademing af, ik heb haar heel even zelf gesproken
Mooi zo, langzaam weer de goede kant op...quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:36 schreef just me het volgende:
het gaat iets beter met Muis, ze is van de beademing af, ik heb haar heel even zelf gesproken
Jij moet doorstralen het werktquote:Op zaterdag 19 september 2015 11:40 schreef PP_Sound het volgende:
Mijn instralen is over 5 minuten op.
Echt niet.quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:40 schreef PP_Sound het volgende:
Mijn instralen is over 5 minuten op.
Yes!quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:36 schreef just me het volgende:
Dan gaat het al heel wat beter.quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:38 schreef just me het volgende:
Mevrouw hield de regie helemaal in eigen hand, verpleegkundige wilde de telefoon geven zei ze meteen wie is het
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |