SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Praat het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak
Let op:
Mocht je mobiel de website van Fok! bezoeken en de laatste post hebben in een Radio49-topic, maak dan geen nieuw deel aan, maar laat dat over aan een andere aanwezige. De OP wordt mobiel namelijk niet gevuld met de standaard OP-tekst.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Je hebt mazzel dat ik net voorbij mijn computer kwam.quote:
Mijn beschermengel weer.quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hebt mazzel dat ik net voorbij mijn computer kwam.
quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:18 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter dan huilend in een discotheek!
Het is allemaal wat.quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah ja, je bent al weer een tijdje bezig he!
Mooi om te horen!quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:36 schreef just me het volgende:
het gaat iets beter met Muis, ze is van de beademing af, ik heb haar heel even zelf gesproken
Mooi zo, langzaam weer de goede kant op...quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:36 schreef just me het volgende:
het gaat iets beter met Muis, ze is van de beademing af, ik heb haar heel even zelf gesproken
Jij moet doorstralen het werktquote:Op zaterdag 19 september 2015 11:40 schreef PP_Sound het volgende:
Mijn instralen is over 5 minuten op.
Echt niet.quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:40 schreef PP_Sound het volgende:
Mijn instralen is over 5 minuten op.
Yes!quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:36 schreef just me het volgende:
Dan gaat het al heel wat beter.quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:38 schreef just me het volgende:
Mevrouw hield de regie helemaal in eigen hand, verpleegkundige wilde de telefoon geven zei ze meteen wie is het
![]()
Goed om te horenquote:Op zaterdag 19 september 2015 11:36 schreef just me het volgende:
Doe mijn best maar bij mij is altijd de inkt op.quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:05 schreef just me het volgende:
Wil je mijn printer ook even instralen ...
mijn kop is vastgelopenquote:Op zaterdag 19 september 2015 12:07 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Doe mijn best maar bij mij is altijd de inkt op.
Ah ze is van de beademing af?quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:38 schreef just me het volgende:
Mevrouw hield de regie helemaal in eigen hand, verpleegkundige wilde de telefoon geven zei ze meteen wie is het
![]()
quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:11 schreef MadMaster het volgende:
Splatsch!
Het ruikt hier heerlijk, maar ik ben een dure fles whisky armer...
Yep, bij het zoeken naar een nog steeds spoorloze fles (dat was al een irritatiemomentje...), fles 1 pakken en fles 2 ernaast omdonderen. En die is niet meer verkrijgbaar...quote:
Zat de dop er niet op dan?quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, bij het zoeken naar een nog steeds spoorloze fles (dat was al een irritatiemomentje...), fles 1 pakken en fles 2 ernaast omdonderen. En die is niet meer verkrijgbaar...
Heb ook nog steeds spijt.quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, bij het zoeken naar een nog steeds spoorloze fles (dat was al een irritatiemomentje...), fles 1 pakken en fles 2 ernaast omdonderen. En die is niet meer verkrijgbaar...
Owwww zonde zeg!quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tis weekend, goed nieuwsquote:Op zaterdag 19 september 2015 11:44 schreef just me het volgende:
Was wel "spannend" om te bellen want je weet nooit wat te horen maar hier ben ik echt zo blij om
tis nog te vroeg voor een borrel hč
Damn zondequote:Op zaterdag 19 september 2015 12:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed nieuws!quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:36 schreef just me het volgende:
Het ligt er natuurlijk ook aan van hoe hoog de fles is gevallen en waarop.quote:
quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:11 schreef MadMaster het volgende:
Splatsch!
Het ruikt hier heerlijk, maar ik ben een dure fles whisky armer...
Ik ben ook niet echt doorsnee waarschijnlijk als er flessen vallen dan gaan ze kapot.quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het ligt er natuurlijk ook aan van hoe hoog de fles is gevallen en waarop.
Als ik een fles wijn omgooi in de kast is deze per definitie niet meteen kapot
Zonde dat ze beide niet overleden zijn na het drinken van wijn die over de datum isquote:Op zaterdag 19 september 2015 12:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Owwww zonde zeg!
Doet me denken aan dit: Wijnrel rond Poetin en Berlusconi
quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zonde dat ze beide niet overleden zijn na het drinken van wijn die over de datum is
Ik vind ze beide wel tof eigenlijk. Beter dan die Geert met zijn peroxide hoofd.quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:35 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zonde dat ze beide niet overleden zijn na het drinken van wijn die over de datum is
Jawel, maar die lag naast de glasscherven, ergens in een hoek van de kamer, na de valpartij...quote:
Nou het is leuk als ze niet zoveel macht hebben, 2 machootjesquote:Op zaterdag 19 september 2015 12:37 schreef PP_Sound het volgende:
Ik vind z
[..]
Ik vind ze beide wel tof eigenlijk. Beter dan die Geert met zijn peroxide hoofd.
Geert is een mafklapper, maar hij is momenteel wel de ENIGE die tegengeluid geeft aan de massale gelukszoekersstroom. (Want van vluchtelingen kun je ALLANG niet meer spreken.)quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:37 schreef PP_Sound het volgende:
Ik vind z
[..]
Ik vind ze beide wel tof eigenlijk. Beter dan die Geert met zijn peroxide hoofd.
Tja als Putin's hulpje een horloge van 6 ton heeft en hijzelf een "geheim" paleis van een miljard heeft laten bouwen terwijl hij een jaarloon van anderhalve ton heeft, toont het wel aan dat er het één en ander niet helemaal pluis is.quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nou het is leuk als ze niet zoveel macht hebben, 2 machootjes
Tsja goed opgeleide Syriërs kunnen we toch goed gebruiken.quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Geert is een mafklapper, maar hij is momenteel wel de ENIGE die tegengeluid geeft aan de massale gelukszoekersstroom. (Want van vluchtelingen kun je ALLANG niet meer spreken.)
Zo werkt dat in Rusland recht van de sterkste en ze lopen weg met emquote:Op zaterdag 19 september 2015 12:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja als Putin's hulpje een horloge van 6 ton heeft en hijzelf een "geheim" paleis van een miljard heeft laten bouwen terwijl hij een jaarloon van anderhalve ton heeft, toont het wel aan dat er het één en ander niet helemaal pluis is.
Bij defensie kunnen ze nog wel wat bommenmakers gebruikenquote:Op zaterdag 19 september 2015 12:42 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Tsja goed opgeleide Syriërs kunnen we toch goed gebruiken.
Volgens Geert zijn het allemaal terroristen.
Goed opgeleide idd wel, mits ze zich ook fatsoenlijk gedragen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:42 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Tsja goed opgeleide Syriërs kunnen we toch goed gebruiken.
Volgens Geert zijn het allemaal terroristen.
Doe je de deur ook weer dicht?quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:42 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja als Putin's hulpje een horloge van 6 ton heeft en hijzelf een "geheim" paleis van een miljard heeft laten bouwen terwijl hij een jaarloon van anderhalve ton heeft, toont het wel aan dat er het één en ander niet helemaal pluis is.
Dingen testen op dieren is ook onmenselijk...quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:44 schreef Karzai het volgende:
[..]
Bij defensie kunnen ze nog wel wat bommenmakers gebruiken
Achter de USA aan lopen? Of Europeesch beleid?quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe je de deur ook weer dicht?
Op zich wel maar als je er meer levens mee kan redden kan het positief uitpakkenquote:Op zaterdag 19 september 2015 12:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dingen testen op dieren is ook onmenselijk...
Nee, de open deur die ToT achterlaat...quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:46 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Achter de USA aan lopen? Of Europeesch beleid?
quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doe je de deur ook weer dicht?
Ah.quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, de open deur die ToT achterlaat...
Euh... Ja...quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
Op zich wel maar als je er meer levens mee kan redden kan het positief uitpakken
Lama...quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel problemen met muizen en ratten die als proefdier gebruikt worden
Ja het is een drama, beetje mad max situatie daar met al die strijdende partijenquote:Op zaterdag 19 september 2015 12:55 schreef PP_Sound het volgende:
Syrië is niet een klein land daar woonden ooit 40 miljoen mensen zowat, de helft is op de vlucht zowat.
Het zijn niet de meest dommen die vluchten.quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja het is een drama, beetje mad max situatie daar met al die strijdende partijen
nee je moet geld hebben, dus de rijken komen alleen in europaquote:Op zaterdag 19 september 2015 12:59 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het zijn niet de meest dommen die vluchten.
Zo werkt dat.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee je moet geld hebben, dus de rijken komen alleen in europa
Over the Borderline.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:00 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan het woord 'vluchteling' inmiddels niet meer horen, dus ik ga even wat anders doen...
"Ze hebben allemaal mobieltjes. Dat zijn dan echt geen vluchtelingen meer!"quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:59 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Het zijn niet de meest dommen die vluchten.
Never marry railroad man.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:07 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ze hebben allemaal mobieltjes. Dat zijn dan echt geen vluchtelingen meer!"
Ehhh....logica?
Mobieltjes zijn tegenwoordig een eerste levensbehoefte en kosten daar mindar dan hierquote:Op zaterdag 19 september 2015 13:07 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ze hebben allemaal mobieltjes. Dat zijn dan echt geen vluchtelingen meer!"
Ehhh....logica?
ja die schijten deropquote:Op zaterdag 19 september 2015 13:12 schreef PP_Sound het volgende:
Al die vogels lachen zich rot om al dat gedoe, die gaan met zijn allen naar de plek waar er vreten te halen valt.
En daarnaast; alsof rijke mensen niet kunnen vluchten van een oorlog.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:11 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mobieltjes zijn tegenwoordig een eerste levensbehoefte en kosten daar mindar dan hier
95% zit in de regio dus die kan niet wegquote:Op zaterdag 19 september 2015 13:13 schreef ToT het volgende:
[..]
En daarnaast; alsof rijke mensen niet kunnen vluchten van een oorlog.
Het probleem is dat het juist álleen de rijken zijn die weg kunnen, die kunnen zo'n boottocht betalen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:13 schreef ToT het volgende:
[..]
En daarnaast; alsof rijke mensen niet kunnen vluchten van een oorlog.
Ook weer waar, ja.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:28 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het probleem is dat het juist álleen de rijken zijn die weg kunnen, die kunnen zo'n boottocht betalen.
Tja ik volg het op de voet, want Europa gaat serieus kapot hieraan.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:31 schreef Kauai het volgende:
Ik word ongelukkig van al dat nieuws over vluchtelingen
Dit is een doodsteek ja. Maar niemand lijkt dat door te hebben of door te willen hebbenquote:Op zaterdag 19 september 2015 13:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja ik volg het op de voet, want Europa gaat serieus kapot hieraan.
Niet iedereen die deze kant op komt integreert hier even goed, zullen we maar zeggen.
Oh ik volg het ook allemaal hoor. Sowieso volg ik het nieuws altijdquote:Op zaterdag 19 september 2015 13:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Niet iedereen die deze kant op komt integreert hier even goed, zullen we maar zeggen.
Dit ja, maar vooral ook dat er terroristen tussen zitten die vermomd zijn als vluchteling.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:34 schreef Kauai het volgende:
[..]
Oh ik volg het ook allemaal hoor. Sowieso volg ik het nieuws altijd
En klopt maar ja oorlogsvluchtelingen hebben ook recht op een goede omgeving vind ik. Als het echt alleen economische vluchtelingen/gelukszoekers zijn is het een ander verhaal natuurlijk
Hoezo? de helft van Suriname en Antillen woont hier ook al en dan heb ik het nog niet over de door VVD/CDA hierheen gehaalde gastarbeiders.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:33 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit is een doodsteek ja. Maar niemand lijkt dat door te hebben of door te willen hebben
Mijn broer is gevaarlijker.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:36 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dit ja, maar vooral ook dat er terroristen tussen zitten die vermomd zijn als vluchteling.
En niet AL deze mensen zien er uit alsof ze de gruwelijkheden van de oorlog proberen te ontvluchten en hier een rustig, veilig bestaan willen proberen op te bouwen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:34 schreef Kauai het volgende:
[..]
Oh ik volg het ook allemaal hoor. Sowieso volg ik het nieuws altijd
En klopt maar ja oorlogsvluchtelingen hebben ook recht op een goede omgeving vind ik. Als het echt alleen economische vluchtelingen/gelukszoekers zijn is het een ander verhaal natuurlijk
Ik kijk hem later, hij opent niet op mn telefoonquote:Op zaterdag 19 september 2015 13:38 schreef ToT het volgende:
[..]
En niet AL deze mensen zien er uit alsof ze de gruwelijkheden van de oorlog proberen te ontvluchten en hier een rustig, veilig bestaan willen proberen op te bouwen.
Ja, daarom, ze zitten hier al genoeg.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:37 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Hoezo? de helft van Suriname en Antillen woont hier ook al en dan heb ik het nog niet over de door VVD/CDA hierheen gehaalde gastarbeiders.
Dat lijkt me sterk... mensen die wetgeving en normen en waarden opzij zetten voor een religie en een paar duizend jaar oud boek zijn ongeleide projectielen.quote:
Is goed.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:41 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik kijk hem later, hij opent niet op mn telefoon
Surinamers en Antillianen hebben nog enige band met Nederland en zijn na een moeizame aanloopperiode redelijk tot goed geďntegreerd.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:37 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Hoezo? de helft van Suriname en Antillen woont hier ook al en dan heb ik het nog niet over de door VVD/CDA hierheen gehaalde gastarbeiders.
Mwoah zo erg zie ik het nietquote:Op zaterdag 19 september 2015 13:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Rara is nooit achterhaald en ik stel voor om de rest hier ook heen te halen dan is Suriname leeg en plek genoeg.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:41 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, daarom, ze zitten hier al genoeg.
[..]
Dat lijkt me sterk... mensen die wetgeving en normen en waarden opzij zetten voor een religie en een paar duizend jaar oud boek zijn ongeleide projectielen.
Ach lul niet elke moslim praat hier Nederlands, zeker de tweede en derde generatiequote:Op zaterdag 19 september 2015 13:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Surinamers en Antillianen hebben nog enige band met Nederland en zijn na een moeizame aanloopperiode redelijk tot goed geďntegreerd.
Dit in tegenstelling tot de meeste gasten uit die moslimlanden, die het simpelweg verdommen om hier Nederlands te leren, laat staan te praten en waarvan een deel het voor elkaar weet te krijgen om de boel te verkloten, met alle gevolgen voor de rest en waardoor vele Nederlanders ze als geheel niet moeten.
Lang leve de religie!
Vind het wel een beetje makkelijk om het allemaal maar af te schuiven op religie. Dat mensen de taal niet willen leren/niet mee willen draaien met de maatschappij heeft niks met moslim zijn of niet te maken.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Surinamers en Antillianen hebben nog enige band met Nederland en zijn na een moeizame aanloopperiode redelijk tot goed geďntegreerd.
Dit in tegenstelling tot de meeste gasten uit die moslimlanden, die het simpelweg verdommen om hier Nederlands te leren, laat staan te praten en waarvan een deel het voor elkaar weet te krijgen om de boel te verkloten, met alle gevolgen voor de rest en waardoor vele Nederlanders ze als geheel niet moeten.
Lang leve de religie!![]()
Ik schijt op elke religie!quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:47 schreef Kauai het volgende:
[..]
Vind het wel een beetje makkelijk om het allemaal maar af te schuiven op religie. Dat mensen de taal niet willen leren/niet mee willen draaien met de maatschappij heeft niks met moslim zijn of niet te maken.
ik kijk liever om me heen dan naar haatzaaiende youtube filmjesquote:Op zaterdag 19 september 2015 13:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Zie dat filmpje anders ff die ik hierboven gepost heb.
Dan zijn we t i.i.g. hier beter over eens dan over voetbalquote:
Die kunnen niet eens meer terug naar eigen land.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ach lul niet elke moslim praat hier Nederlands, zeker de tweede en derde generatie
Ik post 'm nog maar eens:quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:48 schreef Kauai het volgende:
[..]
Maar dat heeft hier toch niks mee te maken eigenlijk
Deels wel; extreem conservatieve moslims zullen veel minder willen integreren dan degenen die wat makkelijker in het geloof zitten.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:47 schreef Kauai het volgende:
[..]
Vind het wel een beetje makkelijk om het allemaal maar af te schuiven op religie. Dat mensen de taal niet willen leren/niet mee willen draaien met de maatschappij heeft niks met moslim zijn of niet te maken.
Nee daarom dat zijn gewoon Nederlanders geworden die moslim zijnquote:Op zaterdag 19 september 2015 13:48 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die kunnen niet eens meer terug naar eigen land.
Het probleem is dat cultuur en religie onlosmakelijk verbonden zijn, daar is de cultuur veel meer doordrenkt in religie dan dat we dat hier kennen, en dat levert problemen op.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:49 schreef Kauai het volgende:
Ik snap gewoon niet waarom het altijd over de islam moet gaan als het gaat over niet geintegreerde allochtonen. Dat ligt aan de cultuur, niet de religie
Prima, ikzelf oriënteer me liever op wat er elders in Europa gebeurt waar grote aantallen immigranten binnen gekomen zijn en wat voor problemen ze daar opleveren, om te zien wat we hier ook kunnen verwachten als de instroom hier hard toe zou nemen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:48 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik kijk liever om me heen dan naar haatzaaiende youtube filmjes
Net zoals we ook Staphorst hebben.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee daarom dat zijn gewoon Nederlanders geworden die moslim zijn
Maar hoeveel mensen zijn dat nouquote:Op zaterdag 19 september 2015 13:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Deels wel; extreem conservatieve moslims zullen veel minder willen integreren dan degenen die wat makkelijker in het geloof zitten.
Ja en roomskatholieken en bachwan enzovoortquote:Op zaterdag 19 september 2015 13:50 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Net zoals we ook Staphorst hebben.
Mensen die niks met de westerse maatschappij te maken hebben en ons scherp veroordelen omdat we niet volgens HUN regels leven, zijn wat mij betreft niet heel erg goed geďntegreerd.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:51 schreef Kauai het volgende:
[..]
Maar hoeveel mensen zijn dat nou
Wat vinden jullie een slecht geintegreerd persoon? Iemand die een hoofddoek draagt? Dan is dat wel religie ja. Maar een ander voorbeeld kan ik niet verzinnen wat hinderlijk kan zijn voor een ander
Niet dat een hoofddoek wel hinderlijk is
Hoeveel allochtonen heb jij in je dorp?quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Prima, ikzelf oriënteer me liever op wat er elders in Europa gebeurt waar grote aantallen immigranten binnen gekomen zijn en wat voor problemen ze daar opleveren, om te zien wat we hier ook kunnen verwachten als de instroom hier hard toe zou nemen.
quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:52 schreef PP_Sound het volgende:
Deze muziek hard in de auto en dan over de Veluwe rijden met open raam is lachen.
Daar wordt het altijd op afgeschoven he. "Hoeveel last heb jij op dit moment van die mensen?"quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
Hoeveel allochtonen heb jij in je dorp?
Duitsland al teveel;quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
Van de joden bedoel jequote:Op zaterdag 19 september 2015 13:54 schreef Karzai het volgende:
Ik woon in Amsterdam daar stikt het van de buitenlanders, ik heb meer last van de yuppen
En dat is geen incidentje; er zijn echt talloze berichten over misdragingen van immigranten in de landen waar ze terecht komen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Duitsland al teveel;
'Verkrachting en prostitutie in Duits azc'
Incidentje? het is daar orde van de dag, vrouwen zijn gewoon nergens veilig daar.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:55 schreef ToT het volgende:
[..]
En dat is geen incidentje; er zijn echt talloze berichten over misdragingen van immigranten in de landen waar ze terecht komen.
Maar onder het mom van religie is alles toegestaan...quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Incidentje? het is daar orde van de dag, vrouwen zijn gewoon nergens veilig daar.
Klopt, maar het wordt allemaal gebagatelliseerd en zo veel mogelijk uit het nieuws gehouden.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Incidentje? het is daar orde van de dag, vrouwen zijn gewoon nergens veilig daar.
Ik heb goede band met Armeense buurman en iedereen kent me hier, vandaag kwam Kobus nog even langs, dik 2 meter en mijn beste maat.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik ken zulke types eigenlijk helemaal niet, die Nederlanders veroordelen over hun gewoontesquote:Op zaterdag 19 september 2015 13:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Mensen die niks met de westerse maatschappij te maken hebben en ons scherp veroordelen omdat we niet volgens HUN regels leven, zijn wat mij betreft niet heel erg goed geďntegreerd.
nou kijk eens aanquote:Op zaterdag 19 september 2015 13:56 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik ben best maatjes met Armeense buurman en iedereen kent me hier, vandaag kwam Kobus nog even langs, dik 2 meter en mijn beste maat.
Nee jij bent volgens mij behoorlijk westers ingesteld en ga er ook van uit dat mensen in je directe omgeving dat ook wel zijn idd.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:56 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ik ken zulke types eigenlijk helemaal niet, die Nederlanders veroordelen over hun gewoontes
Zal wel aan mijn omgeving liggenAls men wilt drinken moet die dat doen, wat maakt ons dat uit. Heb niemand echt kritiek zien leveren tegen iemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |