Nee, de vraag is: waarom wél?quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:32 schreef tailfox het volgende:
[..]
Waarom zou acapetuur niet helpen?
Mwoah, makkelijk misschien, maar mijns inziens wel terecht. Het past volledig in dezelfde categorie.quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:26 schreef Holy_Goat het volgende:
Dat je Jomanda en geen benen meer hebben er bij trekt om de rest van het hele nog-niet-mesische eenvoudig weg te zetten als onzin is wel weer makkelijk.
Een soort van 'wel eens gehoord hebben, maar geen flauw idee hebben van wat het is', gok ik.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:25 schreef Monolith het volgende:
De vraag is vooral wat 'acapetuur' in vredesnaam is.
Eh... Omdat die lijnen helemaal niet bestaan?quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:30 schreef tailfox het volgende:
[..]
Je hebt dus geen argumenten waarom het drukken van lijnen medisch kan bij werken?
Pak een naald en prik je vinger.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:31 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Eh... Omdat die lijnen helemaal niet bestaan?
www.kritischdenken.info/a(...)-chinese-geneeskundequote:Op zaterdag 19 september 2015 21:30 schreef tailfox het volgende:
[..]
Je hebt dus geen argumenten waarom het drukken van lijnen medisch kan bij werken?
Wat? Krijg jij hoofdpijn als je in je vinger prikt?quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:36 schreef tailfox het volgende:
[..]
Pak een naald en prik je vinger.
Hey je voelt het in hersenen
Dat is vreemd.
Ow wacht dat is een van de velen lijnen waaruit een mens bestaat.
Helemaal zelf verzonnen?quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:36 schreef tailfox het volgende:
[..]
Pak een naald en prik je vinger.
Hey je voelt het in hersenen
Dat is vreemd.
Ow wacht dat is een van de velen lijnen waaruit een mens bestaat.
Verbaasd me niets, ik krijg hoofdpijn van zijn postsquote:Op zaterdag 19 september 2015 21:36 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wat? Krijg jij hoofdpijn als je in je vinger prikt?
Ik niet. Ik vraag me alleen af wat hij bedoelt.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Verbaasd me niets, ik krijg hoofdpijn van zijn posts
Nee je voelt de pijn daar. Iets met zenuwen enzoquote:Op zaterdag 19 september 2015 21:36 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wat? Krijg jij hoofdpijn als je in je vinger prikt?
Ik voel geen pijn in mijn hersenen als ik in mijn vinger prik. Jij wel?quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:38 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nee je voelt de pijn daar. Iets met zenuwen enzo
Dat kan je ook zeggen over fysiotherapie.quote:
je hebt geen zenuwen?quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:39 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik voel geen pijn in mijn hersenen als ik in mijn vinger prik. Jij wel?
Jawel. Ik voel gewoon niks in mijn hoofd als ik pijn aan mijn vinger heb.quote:
begon al bij openen van dit topic.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:44 schreef Monolith het volgende:
Het niveau in het topic is binnen no time weer gereduceerd tot kleuterniveau.
U bent een believer? Waarom?quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:45 schreef tailfox het volgende:
[..]
begon al bij openen van dit topic.
Serieus?quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:30 schreef tailfox het volgende:
[..]
kijk nu komen we ergens.quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Jawel. Ik voel gewoon niks in mijn hoofd als ik pijn aan mijn vinger heb.
Maar goed, beetje flauw dit. Ja, ik geloof echt wel dat ik een zenuwstelsel heb, daar hoef je me echt niet van te overtuigen. Punt is dat de acupunctuur niet uitgaat van zenuwen, maar van energiebanen. En laat die nou simpelweg niet bestaan.
Naalden in zenuwen prikken doet daarnaast ondraaglijk veel pijn.
Ik geloof dat alles medisch kan helpen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |