Srry dat ik mijn bus even parkeerdequote:Op woensdag 23 september 2015 20:38 schreef Vasion het volgende:
[..]
Tja, dacht jij met Arsenal kampioen te gaan worden dan?
Gaat echt nergens meer over. Als ik nu 3 wedstrijden op rij ga verliezen lever ik mijn contract in.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:23 schreef o.us2.0 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
5-0 gewonnen van Stoke City
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eerste grote overwinning van het seizoen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat nu helemaal goed komen met Aston Villa, was van plan om na de 19de wedstrijd te stoppen.
Je bent gewoon een slechte rukker.quote:Op woensdag 23 september 2015 22:49 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Gaat echt nergens meer over. Als ik nu 3 wedstrijden op rij ga verliezen lever ik mijn contract in.
quote:Op woensdag 23 september 2015 21:22 schreef Funel het volgende:
Altijd jammer dat als je de betere ploeg bent maar niet weet te winnen. Hoewel ik vooraf wel blij zou zijn met een 1-1, dus jah laat ik maar tevreden zijn. Morgen tegen de beste trainer ooit, dat wordt lastig.
?quote:Op donderdag 24 september 2015 15:54 schreef Vasion het volgende:
[..]![]()
http://www.onlinesoccerma(...)20trainer%20ooit%20k
Denk je dan ook te winnen?quote:Op donderdag 24 september 2015 20:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Morgen bekerwedstrijd tegen Opper. Aantal vaste basiskrachten rust geven dus
Nee daarmee wil ik zeggen dat ik het duel niet serieus neem. Gefeliciteerd alvast met de overwinning dus.quote:Op donderdag 24 september 2015 21:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Denk je dan ook te winnen?
Ik heb 2 blessures na de 1-3 winst tegen de slagers van Bournemouth.
Als je dat doet kun je beter een aanvaller op doel zetten enzo. Dan ben ik zeker van de winstquote:Op donderdag 24 september 2015 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee daarmee wil ik zeggen dat ik het duel niet serieus neem. Gefeliciteerd alvast met de overwinning dus.
Het is ook weer niet zo dat ik het je cadeau ga gevenquote:Op donderdag 24 september 2015 21:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als je dat doet kun je beter een aanvaller op doel zetten enzo. Dan ben ik zeker van de winst
Slagers?quote:Op donderdag 24 september 2015 21:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Denk je dan ook te winnen?
Ik heb 2 blessures na de 1-3 winst tegen de slagers van Bournemouth.
Adrian en Phil schijnen ook een potje mee te willen ballen.quote:Op donderdag 24 september 2015 22:46 schreef Funel het volgende:
Heb tegen de beste trainer ooit gewonnen, nu even rust pakken en daarna naar Stoke-on-Trent
Ik doe het met mijn subaccounts aanzienlijk beter. Misschien moet ik dezelfde tactiek hanteren bij Southampton: vergeten een opstelling/tactiek in te vullen...quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Gelukkig wel 3 geschorste spelers nu.
Ik presteer in de fok poule ook aanzienlijk slechter. Nog geen enkele keer doelstelling behaald terwijl ik dit met andere account met gemak haal.quote:Op vrijdag 25 september 2015 22:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik doe het met mijn subaccounts aanzienlijk beter. Misschien moet ik dezelfde tactiek hanteren bij Southampton: vergeten een opstelling/tactiek in te vullen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:40 schreef jarti66 het volgende:
Ik heb trouwens nog wel een screenshot om de Hall of Fame punten bij te werken.
En een Hall of Fame aller tijden te maken
Dit is niet de eindstand van vorig seizoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:40 schreef jarti66 het volgende:
Ik heb trouwens nog wel een screenshot om de Hall of Fame punten bij te werken.
En een Hall of Fame aller tijden te maken
Hoe werken die punten eigenlijk? Fucking 010 haters met 9 TKs tegen me. Ik verdiende dat seizoen veel meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawelquote:Op zaterdag 26 september 2015 19:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit is niet de eindstand van vorig seizoen.
Ja foutje, ik zat mobiel en zag het helemaal verkeerdquote:Op zaterdag 26 september 2015 19:46 schreef jarti66 het volgende:
[..]
Jawel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De verschillen zijn niet heel erg groot op de ranglijst. Gaat nog spannend worden allemaal.quote:Op zaterdag 26 september 2015 20:29 schreef opperkleurder het volgende:
0-2 winst bij Palace. Lekker hoor, de laatste duels win ik weer.
Alleen de top 3 staat los. Plek 4 tot 10 binnen 5 puntenquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De verschillen zijn niet heel erg groot op de ranglijst. Gaat nog spannend worden allemaal.
Mooi rijtje wel hoorquote:Op zaterdag 26 september 2015 20:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alleen de top 3 staat los. Plek 4 tot 10 binnen 5 punten
Dank!quote:Op zaterdag 26 september 2015 22:21 schreef Wazaaaaa het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de overwinning.
Hoop niet dat je dat tegen je spelers zegt.quote:Op maandag 28 september 2015 20:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jottum, morgen tegen Manchester City. Ingecalculeerd verliesje alvast.
Daar won ik zelfs van...quote:Op maandag 28 september 2015 22:22 schreef opperkleurder het volgende:
Verloren van Liverpool helaas.
Mijn bestuur is het niet met je eens helaas...quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:25 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Maar jij bent ook een hele goede manager.
Ach als jij nou even wat trainingskampen tegen je concurrenten aan gooit dan sta je zo weer op je doelstelling.quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Mijn bestuur is het niet met je eens helaas...
Die heb ik niet meer, ik hoopte erop in een flow te komen. Maar die blijft vooralsnog uit.quote:Op dinsdag 29 september 2015 14:29 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ach als jij nou even wat trainingskampen tegen je concurrenten aan gooit dan sta je zo weer op je doelstelling.
Dat had ook zonder TK gekund.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:12 schreef opperkleurder het volgende:
TK ingezet en 2-0 winst op Man Utd.
Kijk eens hoe ziek goed die spelers zijn. Ik betwijfel het.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat had ook zonder TK gekund.
Ik verlang terug naar de tijd dat ik alles gelijk speelde...quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:15 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Uit gewonnen van Southampton. Het begint een steeds beter te gaan
Je had geluk dat De Bruyne er niet in stond, dan was het verschil veel groter geweest.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
4-3 verloren van Manchester City, maar toch jammer met zo'n klein verschil in doelpunten.
Dat betwijfel ik.quote:Op dinsdag 29 september 2015 21:13 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Je had geluk dat De Bruyne er niet in stond, dan was het verschil veel groter geweest.
Ja ook lekker. Keepertje rood binnen 3 minuten.quote:Op dinsdag 29 september 2015 20:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Thuis 1-0 gewonnen van West Bromwich Albion van Kalfskroket
quote:
"WE HADDEN VANDAAG MOETEN WINNEN"
De zwaarbevochten gelijkspel tussen Everton en Aston Villa heeft enigzins wat kalmte gebracht in Birmingham. Ondanks vele "top" aankopen dit seizoen zoals o.a. Javi Garcia, Llorente en Delphi, er is nog geen positieve wind gaan slaan bij Villa. Vele gemiste kansen van Llorente, Grealish en Traore hadden Aston Villa op voorsprong kunnen brengen. Ondanks de vele kansen aan de kant van Villa, hadden de mannen van het Liverpoolse blauw meer in de wedstrijd te brengen. De gelijkspel tussen deze twee clubs was ook een verwachte uitslag.
Ook de positie van o.us2.0 staat onder druk. De ervaren trainer die kampioen is geweest met o.a. Tottenham Hotspur, Barcelona, NAC Breda en Feyenoord, heeft nauwelijks iets van zijn ervaring laten zien in Birmingham. Waar het bestuur enorm blij was om hem te verwelkomen, gaan er nu al geruchten rond dat ze een nieuwe trainer aan het zoeken zijn. De trainer reageerde niet verbaasd; "Ik wilde eigenlijk tijdens de winterstop stoppen, maar toen begonnen we pas belangrijke punten te pakken. Nu is er hoop."
o.us2.0 had een hele andere kijk en verwachting wat betreft Aston Villa. "Ja, ik was van plan om deze club technisch en voetballend gezien naar een hoger niveau te brengen. Maar daar is helaas nog niks van gekomen, we moeten zelfs tegen degradatie strijden.", stelt de trainer. o.us2.0 was wel sportief over zijn collega's. "De FOK! Premier League is de creme de la creme van het Europese voetbal, met allerlei toptrainers uit de hele wereld. Volgende week thuis tegen Leicester City, dan moeten we meer dan 1 punt pakken. Al is winnen van een ploeg onder leiding van een Belg altijd lastig."
Toch wil ik je oprecht feliciteren met deze overwinningquote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik heb mijn tactiek gewijzigd en speelde alles of niets.
Dank u.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 21:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Toch wil ik je oprecht feliciteren met deze overwinning
En de oefenmatch win ik dan met 3 - 0quote:
Vind het een beetje competitie vervalsingquote:Op woensdag 30 september 2015 21:59 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
2 keer achter elkaar gewonnen. Ik heb een goede formatie gevonden denk ik. Ook 10 punten in 5 wedstrijden.
In de 23ste minuutquote:Sako spuugt op de grond in de buurt van een liggende tegenstander..
.. hij krijgt rood!
Zijn tactiek werkt heel sterk tegen die van jou ten eerste. Daarnaast speel je wel uit en speelde hij ook een TK. Thuis spelen is in OSM (helaas) een erg groot voordeel.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:16 schreef Vasion het volgende:
Ploeg in goede vorm, met o.a. Messi, Sturridge, Muller, Ribery en een TK ingezet.
4 schoten op doel.
Realistisch spel dit.
Joh.quote:Op zondag 4 oktober 2015 10:49 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zijn tactiek werkt heel sterk tegen die van jou ten eerste. Daarnaast speel je wel uit en speelde hij ook een TK. Thuis spelen is in OSM (helaas) een erg groot voordeel.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 20:16 schreef Vasion het volgende:
Ploeg in goede vorm, met o.a. Messi, Sturridge, Muller, Ribery en een TK ingezet.
4 schoten op doel.
Realistisch spel dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |