Een boycot van Turkse vliegtuigmaatschappijen bedoel je?quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:39 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het over gaat, maar ik lees wel dat de migranten bij de Turkse grens in hongerstaking zijn gegaan.
Bulgarije stuurt 1000 soldaten naar de Turkse grens toe.
[En ik lees dat er wordt gezegd dat je als land beter geen Turkse vliegtuigen kan laten laten, wegens Afrikaanse migranten?? ]
Ik begrijp het wel: Ze zijn gewend om ontvangen te worden door een groep juichende en zingende mensen met spandoeken "Welcome refugees" en teddyberen. Als er dan een land is dat zeer terecht niet gediend is van hun komst dan valt dat wel even tegen. Ik hoop dat de boodschap duidelijk is. Hongarijequote:Op zaterdag 19 september 2015 03:38 schreef Divje het volgende:
[..]
Jezusdraai dan lekker om als die Assad toch niet zo'n verkeerde was. man man man.
Beelden in de stijl van Riefenstahlquote:Op zaterdag 19 september 2015 00:25 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Een enorme baas, een burgemeester met ballen![]()
Klopt, maar dat noemen we "illegaal". Woorden kunnen in verschillend verband gebruikt worden, net zoals het werkwoord "katten" niets te maken heeft met harige beesten. En als we zeggen dat iemand met een chagrijnig karakter "gauw aangebrand is" dan snappen we ook allemaal wel dat hij niet in de brand heeft gestaan. Op dat punt houden geen "mens is illegaal"-activisten zich van de domme.quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:34 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Het probleem van deze mensen is dat het al misgaat bij het denken en de taal:
Mensen zijn idd niet illegaal, maar de reden is eenvoudig, nl. een taalkundige: illegaliteit is van toepassing op situaties of handelingen. Dus mensen die van buiten de EU binnentrekken kunnen best een illegale daad verrichten en de toestand "buitenlander in de EU" is illegaal.
Nee, ik wist niet precies wat er bedoeld werd.quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een boycot van Turkse vliegtuigmaatschappijen bedoel je?Waar heb je dat gehoord/gelezen?
Weer een zorgelijke ontwikkeling erbij, mocht Turkije de zwarte Piet toegespeeld krijgen (terecht of onterecht, dat moet de toekomst uitwijzen.) Bedankt voor de link, interessant leesvoerquote:Op zaterdag 19 september 2015 11:31 schreef Physsic het volgende:
[..]
Nee, ik wist niet precies wat er bedoeld werd.
Hier is een volledige artikel.
Staat trouwens een heel mooi kaartje bij met de locaties waarop vluchtelingen zijn overleden tijdens hun tocht. Locaties zijn opklikbaar voor extra info.
http://www.telegraph.co.u(...)rican-migration.html
Er staat trouwens een stukje in over het makkelijk krijgen van een visum, maar daar blijkt iets niet aan te kloppen.
Meteen ook de reden dat we steeds van die jankfoto's krijgen in de kranten. Ze duwen hun kinderen en vrouwen naar voren om zo van die lekkere zielige plaatjes te krijgen. Check dan rond 0:32. Ze duwen dat kind gewoon naar voren in plaats van 'm weg te tillen.quote:
Ah, het beroemde "ga dan zelf maar naar de kerk"-argument. Ja, want het is goed voor de sociale cohesie als je aan de ene kant radicale christenen hebt straks en aan de andere kant radicale moslims. Dat is een recept voor vrede.quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:51 schreef MissionPhailed het volgende:
Deze video legt overigens het bizarre beleid van Merkel wel goed uit in een notendop:
Ik vond dat nogal een dom nieuwsbericht. Asielzoekers hebben al recht op zorg en vluchtelingen(dus een vergunning) kunnen zich natuurlijk ook verzekeren.quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:55 schreef Elzies het volgende:
Duitsland deelt gratis zorgverzekeringen uit voor de vluchtelingen. Hoe wil je mensen lokken?
Dat terwijl het één grote ongecontroleerde puinhoop is binnen Europa, waar landen steeds meer voor hun eigen hachje kiezen. Zoals die corridor naar Noord-Europese landen.
Voor -en tegenstanders staan lijnrecht tegenover elkaar. Het gaat samenlevingen verdelen.
Superzielig.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:04 schreef maryen65 het volgende:
Gemene politie tegenover een schattige baby
[ [url=http://imgserv9.tcdn.nl/v1/nyCEil12emOCVorSCH-P8veLGTo=/704x398/smart/http://metronieuws.tcdn.n(...)64515.jpg]afbeelding[/url] ]
bron: http://www.metronieuws.nl(...)litiemacht-bij-grens
quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:04 schreef maryen65 het volgende:
Gemene politie tegenover een schattige baby
[ [url=http://imgserv9.tcdn.nl/v1/nyCEil12emOCVorSCH-P8veLGTo=/704x398/smart/http://metronieuws.tcdn.n(...)64515.jpg]afbeelding[/url] ]
bron: http://www.metronieuws.nl(...)litiemacht-bij-grens
quote:Vlaggen in Montfoort tegen vluchtelingen
In Montfoort zijn in de nacht van vrijdag op zaterdag spandoeken opgehangen tegen de komst van vluchtelingen. De vlaggen hingen bij bruggen over de Hollandse IJssel en in het Stadspark. In de loop van de ochtend zijn ze weggehaald.
Op een brug waren meerderen doeken te zien, met daarop teksten als: sluit de grenzen, eigen volk eerst en refugees not welcome. Ook hing er een Nederlandse vlag met de naam van de plaats erin geschreven.
De groep die ze opgehangen heeft, noemt zichzelf 'Ons Montfoort Vluchtelingenvrij'. Een Facebookgroep van de groep telt meer dan 100 sympathisanten.
Het collge van B en W van Montfoort heeft tegen het COA gezegd dat de gemeente openstaat voor noodhulp, maar dat er nog geen locatie is gevonden.
Natuurlijk wel, het volk komt toch niet in opstandquote:Op zaterdag 19 september 2015 15:47 schreef bloodymary1 het volgende:
Ongeacht wat ik er zelf van vind, kan de regering toch niet hun ogen blijven sluiten voor wat er onder de inwoners van Nederland leeft.
2017quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:54 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, het volk komt toch niet in opstand![]()
En volgend jaar worden ze gewoon weer herkozen in het nep parlement
Ik ben eigenlijk bang dat dat wel gaat gebeuren en dat er echt grote rellen en rotzooi gaat komen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:54 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, het volk komt toch niet in opstand![]()
En volgend jaar worden ze gewoon weer herkozen in het nep parlement
Ik denk dat er aardig wat mensen op af zullen komen. Dat is tegenwoordig ook zij bij andere zaken waar emotie een rol speelt. En het leifst heeft men " een gezicht" voor alle ellende. Dat schijnt enorm te helpen. Klap op de vuurpijl was wel een VRESELIJK ontvangstlied op een school trouwens.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:33 schreef maryen65 het volgende:
In mijn dorp word er morgen een welkomsmars gehouden voor de vluchtelingen. Ben heel benieuwd hoeveel mensen er op komen dagen. Ik hoop 0
Toch opmerkelijk dat altijd weer die nazi retoriek van eigen volk eerst tevoorschijn wordt gehaald terwijl men zo'n hekel heeft aan vergeleken te worden met Hitler. Zelfs Wilders noemde het opkomen voor het eigen volk al een christelijke norm, wat gewoon iets is wat Hitler ook riep tijdens zijn speech in München op 12 april 1922.quote:Op zaterdag 19 september 2015 15:27 schreef Specularium het volgende:
Montfoort heeft er ook geen zin in.
[..]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |