Ik ben wel voor sociale woningbouw, maar als ik 'links' stem dan krijg ik er gratis "vluchtelingen" bij. Dan toch maar PVV.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:57 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Dat klopt maar zoals ik al aangaf komt dat doordat veel Nederlanders stemmen op partijen die geen sociale woningbouw willen. Goedkope containerwoningen verstoren immers de huizenmarkt. Als je wat wil bereiken moet je dus voor jezelf zorgen of zorgen dat mensen weer "links", (foei vies woord) gaan stemmen en niet op partijen als VVD en niet op partijen als PVV die niet wil samenwerken met links en dus elk sociaal beleid blokkeren.
Die aan beiden niets doet.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:19 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik ben wel voor sociale woningbouw, maar als ik 'links' stem dan krijg ik er gratis "vluchtelingen" bij. Dan toch maar PVV.
Natuurlijk maar je kunt natuurlijk meer doen dan alleen stemmen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:58 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Er zijn dan ook heel veel mensen die daar niet op stemmen.....
Vroeg of laat komen burgers tegen deze invasie in verzet. En dan is hek van de dam.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:21 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Natuurlijk maar je kunt natuurlijk meer doen dan alleen stemmen.
Wat?quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:21 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Natuurlijk maar je kunt natuurlijk meer doen dan alleen stemmen.
Ja, want die burgers zullen waarschijnlijk gewoon ronduit racistische mafketels zijn die helemaal geen onderscheid maken.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Vroeg of laat komen burgers tegen deze invasie in verzet. En dan is hek van de dam.
Het nut de racismekaart ontgaat mij.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:25 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja, want die burgers zullen waarschijnlijk gewoon ronduit racistische mafketels zijn die helemaal geen onderscheid maken.
Ik weet niet precies hoeveel asielzoekers het PVV beleid al heeft tegengehouden of in de toekomst gaat tegenhouden. De laatste aanpassing van de vreemdelingen wet die veel immigranten heeft tegengehouden kwam van Job Cohen van de PvdA. Beleid maken is wat anders dan heel hard roepen dat de grens dicht moet en geen asielzoeker meer in Nederland mag komen. Ik heb zelf bijzonder weinig vertrouwen in de PVV als het gaat om het indammen van immigratie. Er staat iets van "Niet meer dan duizend asielzoekers per jaar" in hun programma maar hoe ze dat willen doen staat nergens zoals dat overal ontbreekt in hun programma.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:19 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ik ben wel voor sociale woningbouw, maar als ik 'links' stem dan krijg ik er gratis "vluchtelingen" bij. Dan toch maar PVV.
Omdat racisme domweg op ras/soort gaan is. Terwijl, denk ik, de meeste mensen alleen de gelukszoekers/herrieschoppers weg willen hebben. Niet de vluchtelingen die gevlucht zijn wegens levensgevaar.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:26 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Het nut de racismekaart ontgaat mij.
Ben ik met je eens. Zolang er geen oorlog in noord-west Europa is, zullen hier geen mensen komen die gevlucht zijn wegens levensgevaar.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:33 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Omdat racisme domweg op ras/soort gaan is. Terwijl, denk ik, de meeste mensen alleen de gelukszoekers/herrieschoppers weg willen hebben. Niet de vluchtelingen die gevlucht zijn wegens levensgevaar.
Welke invasie, tijdens de Joegoslavie oorlog kwamen er nog meer asielzoekers naar Nederland. Er wordt gewoon zo idioot gesproken tegenwoordig alles is meteen rampspoed en invasie. Er is gewoon een sterke toename van het aantal vluchtelingen en er zijn te weinig opvangplekken en er zijn te weinig huizen gebouwd. Nederland is niet aan het vergaan of zo, het is uitstekend voor de bouwsector die in de problemen zit en gelukkig lijkt de wereld economie weer aan te trekken. Als ze nu eens niet zo dom waren om meteen weer met belastinggeld de koopkracht te stimuleren maar gewoon bezig gingen met het geld uitgeven in de sectoren waar grote problemen zijn en gelijktijdig eens een goede belastingherziening zouden doen om eindelijk die bureaucratie aan te pakken zou het zomaar eens een goed begin zijn. Helaas zijn ze weer bezig met uitdelen van cadeaus en loopt heel Nederland te blaten over asielzoekers en terroristen in plaats van wat er echt moet gebeuren. Het is gewoon het regeringsbeleid dat past blij al die kortzichtige mensen die blijkbaar tegenwoordig mogen stemmen en ja het wordt dus een chaos want mensen denken niet verder dan hun neus lang is.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:23 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Vroeg of laat komen burgers tegen deze invasie in verzet. En dan is hek van de dam.
Het aantal wat er nu aan komt is meer dan er in heel Bosnië woont.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:41 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Welke invasie, tijdens de Joegoslavie oorlog kwamen er nog meer asielzoekers naar Nederland. Er wordt gewoon zo idioot gesproken tegenwoordig alles is meteen rampspoed en invasie. Er is gewoon een sterke toename van het aantal vluchtelingen en er zijn te weinig opvangplekken en er zijn te weinig huizen gebouwd. Nederland is niet aan het vergaan of zo, het is uitstekend voor de bouwsector die in de problemen zit en gelukkig lijkt de wereld economie weer aan te trekken. Als ze nu eens niet zo dom waren om meteen weer met belastinggeld de koopkracht te stimuleren maar gewoon bezig gingen met het geld uitgeven in de sectoren waar grote problemen zijn en gelijktijdig eens een goede belastingherziening zouden doen om eindelijk die bureaucratie aan te pakken zou het zomaar eens een goed begin zijn. Helaas zijn ze weer bezig met uitdelen van cadeaus en loopt heel Nederland te blaten over asielzoekers en terroristen in plaats van wat er echt moet gebeuren. Het is gewoon het regeringsbeleid dat past blij al die kortzichtige mensen die blijkbaar tegenwoordig mogen stemmen en ja het wordt dus een chaos want mensen denken niet verder dan hun neus lang is.
Weet niet hoeveel drank je inmiddels op hebt maar die cadeau's van je komen gewoon uit eigen doos. En voor het gemak nemen ze ook nog een aantal sigaren zelf mee voor onderweg.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:41 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Welke invasie, tijdens de Joegoslavie oorlog kwamen er nog meer asielzoekers naar Nederland. Er wordt gewoon zo idioot gesproken tegenwoordig alles is meteen rampspoed en invasie. Er is gewoon een sterke toename van het aantal vluchtelingen en er zijn te weinig opvangplekken en er zijn te weinig huizen gebouwd. Nederland is niet aan het vergaan of zo, het is uitstekend voor de bouwsector die in de problemen zit en gelukkig lijkt de wereld economie weer aan te trekken. Als ze nu eens niet zo dom waren om meteen weer met belastinggeld de koopkracht te stimuleren maar gewoon bezig gingen met het geld uitgeven in de sectoren waar grote problemen zijn en gelijktijdig eens een goede belastingherziening zouden doen om eindelijk die bureaucratie aan te pakken zou het zomaar eens een goed begin zijn. Helaas zijn ze weer bezig met uitdelen van cadeaus en loopt heel Nederland te blaten over asielzoekers en terroristen in plaats van wat er echt moet gebeuren. Het is gewoon het regeringsbeleid dat past blij al die kortzichtige mensen die blijkbaar tegenwoordig mogen stemmen en ja het wordt dus een chaos want mensen denken niet verder dan hun neus lang is.
Nou mooi, lijkt mij een goede reden om dan afspraken te maken in EU verband over de verdeling van asielzoekers, liefst ook met andere landen erbij. Het wordt wel lastig als één land al die mensen moet gaan opvangen en je kunt al die mensen ook niet in ellende laten zitten.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:44 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Het aantal wat er nu aan komt is meer dan er in heel Bosnië woont.
Of we laten ze niet toe.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:50 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nou mooi, lijkt mij een goede reden om dan afspraken te maken in EU verband over de verdeling van asielzoekers, liefst ook met andere landen erbij. Het wordt wel lastig als één land al die mensen moet gaan opvangen en je kunt al die mensen ook niet in ellende laten zitten.
Ik hoop het niet inderdaad ik ben geen voorstander van koopkracht stimulering als het economisch beter gaat, dat is juist de tijd om flink te bezuinigen zodat er weer vlees op de botten komt als er weer economische krimp ontstaat.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:48 schreef BarryOSeven het volgende:
Je gelooft toch niet echt dat we er op vooruit gaan?
Gewoon niet opvangen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:50 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Nou mooi, lijkt mij een goede reden om dan afspraken te maken in EU verband over de verdeling van asielzoekers, liefst ook met andere landen erbij. Het wordt wel lastig als één land al die mensen moet gaan opvangen en je kunt al die mensen ook niet in ellende laten zitten.
Heb jij toevallig ook een martelkelder thuis?quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:51 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Ik hoop het niet inderdaad ik ben geen voorstander van koopkracht stimulering als het economisch beter gaat, dat is juist de tijd om flink te bezuinigen zodat er weer vlees op de botten komt als er weer economische krimp ontstaat.
Tja, dan laat je dus een ander de problemen oplossen, dat vind ik nu eenmaal niet juist. Alle mensen zouden belang moeten hebben bij een menselijke behandeling van mensen, ook als ze zelf niet hoeven te vluchten voor een oorlog. Het is in mijn ogen asociaal om zelf wel rechten te claimen maar andere mensen die rechten te onthouden omdat je er niet voor wil betalen.quote:
Omdat er internationaal gewoon afspraken zijn gemaakt over wie vluchtelingen zijn en wie niet. Landen waar een normaal bestuur is worden geholpen door middel van ontwikkelingshulp en mensen die niet kunnen rekenen op een eigen regering en moeten vluchten hebben andere rechten.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:52 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Gewoon niet opvangen.
Vind je ook dat we de zielige mensen in Afrika niet in de ellende kunnen laten zitten?
Zo ja, is er plek voor 3 miljard mensen in de EU?
Zo nee, waarom de Afrikanen wel in de ellende en de Syriërs niet?
Inderdaad. Kadootjes uitdelen (zoals gratis vaderschapsverlof) uitdelen terwijl we nog steeds een begrotingstekort hebben is idioot.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:52 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Heb jij toevallig ook een martelkelder thuis?
Hoor je wel wat je zegt? Jij vindt blijkbaar mathematische perfectie belangrijker dan het welzijn van de bevolking.
Op het moment dat er economische groei is, is het juist het moment extra te bezuinigen.![]()
Je hoeft niet alles los te gooien, maar het volk iets ontzien zou wel eens mogen. Je bent tenslotte in dienst van de bevolking.
Dat staat niet in de internationale verdragen, dat verzin je zelf. Mensen die door 7 veilige landen zijn gekomen moeten op basis van het VN Vluchtelingenverdrag asiel aanvragen in het eerste land. Een uitzondering kan gemaakt worden als dat land echt geen veiligheid kan garanderen, maar dan is er nog een 2e veilige land, een 3e veilige land, een 4e veilige land, een 5e veilige land en een 6e veilige land. Oh ja en nog een 7e veilige land. En je kunt onmogelijk ontkennen dat Duitsland en België prima landen zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:55 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Omdat er internationaal gewoon afspraken zijn gemaakt over wie vluchtelingen zijn en wie niet. Landen waar een normaal bestuur is worden geholpen door middel van ontwikkelingshulp en mensen die niet kunnen rekenen op een eigen regering en moeten vluchten hebben andere rechten.
Zullen we dan op water en brood gaan leven totdat we de staatschuld afbetaald hebben? Zullen we dat onze kinderen aan doen, want dan zijn we het snelst van de zooi af en kunnen we echt leven.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:56 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Inderdaad. Kadootjes uitdelen (zoals gratis vaderschapsverlof) uitdelen terwijl we nog steeds een begrotingstekort hebben is idioot.
Niet waar. Tijdens de eerste kabinetten onder Balkenende zijn er strengere criteria gekomen voor mensen die hun partner uit het buitenland wilde halen. Dat heeft ook geholpen, het aantal Turken en Marokkanen dat een partner uit het herkomstland haalde is daarna flink gedaald.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:32 schreef Wespensteek het volgende:
Ik weet niet precies hoeveel asielzoekers het PVV beleid al heeft tegengehouden of in de toekomst gaat tegenhouden. De laatste aanpassing van de vreemdelingen wet die veel immigranten heeft tegengehouden kwam van Job Cohen van de PvdA.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |