Vind het knap dat je het hebt gevonden. Ik ben er nog niet in geslaagd. Zo onoverzichtelijk. Hoe moeilijk kan het zijn om het net zo overzichtelijk te maken als op daviscup.com.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:16 schreef Szura het volgende:
Het is echt een sport he, om tennisapps te verkrachten? Die vernieuwde app van de Davis Cup, tig keer klikken voor je bij het partijtje bent waarvan je de score wil weten.
Ja, dat is echt een drama geworden.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:30 schreef Gruisman het volgende:
De ATP site is ook helemaal verpest. Eerst kon je gewoon meteen op de homepage al de huidige standen zien.
Bizarre wedstrijd. Er zitten veel lange games tussen (> 10 minuten).quote:
Ja, zeg dat. Lijkt me zo frustrerend als je zo'n wedstrijd als Djokovic op je laatste adem wint en dan Troicki te zien verliezen.quote:
Als Kyrgios loog doet Tomic niks fout en kan ik z'n frustratie ook wel begrijpen.quote:Op zondag 6 maart 2016 16:58 schreef Spetie het volgende:
En bij Australië is het ook weer eens bonje. http://www.tennis.nl/buit(...)sdebuut-hewitt-video
Goede jinx, Murray komt terug in set 4quote:Op zondag 6 maart 2016 17:51 schreef Ambrosius het volgende:
Kei komt terug van 2-0 tegen Murray, op naar set 5.
Was het op de BBC? Ik heb het helemaal gemist. Heb op Unibet naar Djokovic gekeken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |