quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:31 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nu wil ik bokkenpootjes!![]()
Wij hebben net een poging gedaan de baby eruit te wandelen en een flink rondje park gedaan.
Verder ben ik geloof ik aan het ontslakken, maar het is geen complete slak, zeg maar....
Dat was bij wijze van uiteraardquote:Op zaterdag 19 september 2015 14:34 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Werk is allemaal lastig. Man rijdt naar 't Noorden en ik naar 't Zuiden dus Carpoolen gaat niet. Vrij nemen idem ivm clienten en afspraken die al staan en OV kan, maar prutverbinding. Nahjah, desnoods de auto van mn moeder maar lenen.
Boodschappen zijn geregeld. Lief is met mn auto aan t prutsen, schoonmoeder doet de boodschapjes voor me () en komt daarna de badkamer poetsen (
) en ik strijk de babywas!
Enne, 15 flessen fris?hoeveel drinken ze bij jou thuis Migonne?
![]()
Oeh! Turbo-schlomie! Ik geef je nog een dag of tweequote:Op zaterdag 19 september 2015 14:31 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nu wil ik bokkenpootjes!![]()
Wij hebben net een poging gedaan de baby eruit te wandelen en een flink rondje park gedaan.
Verder ben ik geloof ik aan het ontslakken, maar het is geen complete slak, zeg maar....
Ja, het wordt steeds makkelijker te voorspellen dat we binnen nu en een week, maximaal 8 dagen toch wel een baby zullen hebben.quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:26 schreef elamanilo het volgende:
Jagar, steeds spannender! Maar het kan niet lang meer duren ook natuurlijk
Mignonne, precies wat je omschrijft, dat mensen het kaartje zo weer weggooien en dat ik rustig de tijd wil hebben om eerst met mijn eigen gezinnetje te zijn.
Vorige keer was het hier overigens vrij rustig wat betreft kraamvisite en was het ook lekker verspreid over de eerste 4 maanden. Maar het mag dit keer zelfs nog rustiger van mij
haha ja dat. en dan straks kun je je al bijna niet meer voorstellen dat je baby ooit niet een deel van je leven wasquote:Op zaterdag 19 september 2015 19:13 schreef elamanilo het volgende:
Gek hč, om dat nu zo te bedenken?! Het is nog zo niet voor te stellen, dat je dan over 2 weken werkelijk heus met een babytje in je armen ligt <3 Hoe zou je babytje eruit zien? Ruiken? Voelen?
Ik kan me soms nog steeds niet voorstellen dat er echt een baby in me zit. Ik ben zo benieuwd naar hoe en wie de baby zal zijn, hoe ik me zal voelen, hoe dingen gaan veranderen, etc.quote:Op zaterdag 19 september 2015 19:13 schreef elamanilo het volgende:
Gek hč, om dat nu zo te bedenken?! Het is nog zo niet voor te stellen, dat je dan over 2 weken werkelijk heus met een babytje in je armen ligt <3 Hoe zou je babytje eruit zien? Ruiken? Voelen?
Yep, een kwart eeuw alweer, en het vliegt. Inderdaad betere cadeau's ja, doei Dove en Rituals giftsets. Tot als ik een jaar of 40 ben weer.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:22 schreef mignonne het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!(denk ik?)
klinkt fijn zeg! Dat zijn de betere cadeaus
Gefeliciteerd! ik word volgende week ook 25quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:17 schreef Myrr het volgende:
[..]
Yep, een kwart eeuw alweer, en het vliegt. Inderdaad betere cadeau's ja, doei Dove en Rituals giftsets. Tot als ik een jaar of 40 ben weer.
voor de hoeveelste keer?quote:Op zaterdag 19 september 2015 20:34 schreef Estrys het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! ik word volgende week ook 25![]()
Voor de 10de keerquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:48 schreef mignonne het volgende:
[..]
voor de hoeveelste keer?![]()
ik was 25 toen mn oudste geboren werd, nu 31. Wat voelt dat oud inene zeg
Oh shut itquote:Op zaterdag 19 september 2015 20:48 schreef mignonne het volgende:
[..]
voor de hoeveelste keer?![]()
ik was 25 toen mn oudste geboren werd, nu 31. Wat voelt dat oud inene zeg
Welnee, t ding wordt gewoon weer opnieuw aangemaaktquote:Op zaterdag 19 september 2015 21:16 schreef LadyBlack het volgende:
Estrys!
En mignonne nu al aan t ontslakken? (geniale omschrijving Jagär! ik blijf monatoetjes-associaties houden bij t woord slijmprop)Is dat niet heel vroeg??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |