abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156220837
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 14:31 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nu wil ik bokkenpootjes! :9

Wij hebben net een poging gedaan de baby eruit te wandelen en een flink rondje park gedaan.

Verder ben ik geloof ik aan het ontslakken, maar het is geen complete slak, zeg maar....
:9 :Y)
Maar dat klinkt goed hoor. Ieder stukje slak is er eentje ;).
pi_156221414
Onze kaartjes waren best duur (250 euro voor 75 kaartjes), maar zo mooi O+ Op dik katoenpapier en gedrukt met een pers zodat we reliëf kregen. Beetje letterpress idee. Ik vond iets goedkopere gewoon niet leuk en mijn hormonen wilden dit. Gelukkig was vriend het er mee eens. Denk dat we dit keer hetzelfde doen want ik wil ze naast elkaar inlijsten :)

Echt, nu heb ik zin in bokkepootjes en appeltaart }:| Gelukkig is mijn appel net gejat door mijn zoon dus verhonger ik hier niet :')
pi_156222340
Jagär verliest stukjes slak *O*

Wij hebben de geboortekaartjes ook zelf ontworpen. Mijn vader kan ze op zijn werk voor ons printen dus de kosten voor ons zijn alleen de enveloppen en postzegels. Ben benieuwd hoe dat dit keer gaat. Zijn zo druk met verhuizen, hoop dat vriend tussendoor ook tijd wil maken voor het kaartje.

Vandaag weer heel veel ingepakt. Morgen ook nog en dan volgend weekend de laatste dingen dan kunnen we 3 oktober de meubels ook verhuizen en heb ik even anderhalve maand verhuisrust..kan niet wachten, lijf trekt dit erg slecht :')
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_156222794
Ineens dacht ik vanmorgen dat de baby over 5 weken al zou kunnen komen. Mogelijk. Misschien. Dus heel nuttig geweest en allerhande meuk gekocht en gewassen.

Et enige dat we nog moeten hebben is flesvoeding en de baby zelf :7. Oh en iets met bedverhoging regelen. Ben zelfs al goed op weg met de vluchtkoffer :@.

Als m'n verlof begint hoef ik niks behalve aandacht besteden aan m'n peuter O+.

Nu wel moe, dus man haalt friet :7. Morgen boerenkool *O*
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_156223415
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 14:34 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Werk is allemaal lastig. Man rijdt naar 't Noorden en ik naar 't Zuiden dus Carpoolen gaat niet. Vrij nemen idem ivm clienten en afspraken die al staan en OV kan, maar prutverbinding. Nahjah, desnoods de auto van mn moeder maar lenen.

Boodschappen zijn geregeld. Lief is met mn auto aan t prutsen, schoonmoeder doet de boodschapjes voor me ( O+ ) en komt daarna de badkamer poetsen ( *O* ) en ik strijk de babywas! :Y

Enne, 15 flessen fris? :o hoeveel drinken ze bij jou thuis Migonne? :o
Dat was bij wijze van uiteraard :') wij drinken water thuis en ongeveer 1 fles aanmaaklimo per 2 weken ofzo.
:)
pi_156223496
Jagar, steeds spannender! Maar het kan niet lang meer duren ook natuurlijk ;)

Mignonne, precies wat je omschrijft, dat mensen het kaartje zo weer weggooien en dat ik rustig de tijd wil hebben om eerst met mijn eigen gezinnetje te zijn.
Vorige keer was het hier overigens vrij rustig wat betreft kraamvisite en was het ook lekker verspreid over de eerste 4 maanden. Maar het mag dit keer zelfs nog rustiger van mij :D
pi_156224368
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 14:31 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nu wil ik bokkenpootjes! :9

Wij hebben net een poging gedaan de baby eruit te wandelen en een flink rondje park gedaan.

Verder ben ik geloof ik aan het ontslakken, maar het is geen complete slak, zeg maar....
Oeh! Turbo-schlomie! Ik geef je nog een dag of twee :P
pi_156224443
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 17:26 schreef elamanilo het volgende:
Jagar, steeds spannender! Maar het kan niet lang meer duren ook natuurlijk ;)

Mignonne, precies wat je omschrijft, dat mensen het kaartje zo weer weggooien en dat ik rustig de tijd wil hebben om eerst met mijn eigen gezinnetje te zijn.
Vorige keer was het hier overigens vrij rustig wat betreft kraamvisite en was het ook lekker verspreid over de eerste 4 maanden. Maar het mag dit keer zelfs nog rustiger van mij :D
Ja, het wordt steeds makkelijker te voorspellen dat we binnen nu en een week, maximaal 8 dagen toch wel een baby zullen hebben.

Qua kraamvisitie zal het bij ons geen storm lopen, gezien veel vrienden en familie ver weg wonen...
pi_156225517
:D Gek hč, om dat nu zo te bedenken?! Het is nog zo niet voor te stellen, dat je dan over 2 weken werkelijk heus met een babytje in je armen ligt <3 Hoe zou je babytje eruit zien? Ruiken? Voelen?
pi_156225825
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 19:13 schreef elamanilo het volgende:
:D Gek hč, om dat nu zo te bedenken?! Het is nog zo niet voor te stellen, dat je dan over 2 weken werkelijk heus met een babytje in je armen ligt <3 Hoe zou je babytje eruit zien? Ruiken? Voelen?
haha ja dat. en dan straks kun je je al bijna niet meer voorstellen dat je baby ooit niet een deel van je leven was O+
pi_156225840
en oeeeeh slijmproppen :9 ik verloor de mijne twee dagen geleden. Lekk0r :')
pi_156226764
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 19:13 schreef elamanilo het volgende:
Ik kan me soms nog steeds niet voorstellen dat er echt een baby in me zit. Ik ben zo benieuwd naar hoe en wie de baby zal zijn, hoe ik me zal voelen, hoe dingen gaan veranderen, etc.
pi_156226971
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 13:22 schreef mignonne het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! *O* (denk ik?)
klinkt fijn zeg! Dat zijn de betere cadeaus
Yep, een kwart eeuw alweer, en het vliegt. Inderdaad betere cadeau's ja, doei Dove en Rituals giftsets. Tot als ik een jaar of 40 ben weer. _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-09-2015 20:17:55 ]
pi_156227550
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 20:17 schreef Myrr het volgende:

[..]

Yep, een kwart eeuw alweer, en het vliegt. Inderdaad betere cadeau's ja, doei Dove en Rituals giftsets. Tot als ik een jaar of 40 ben weer. _O-
Gefeliciteerd! ik word volgende week ook 25 *O* :P
ti amo pių di ieri ma meno di domani
pi_156227982
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 20:34 schreef Estrys het volgende:

[..]

Gefeliciteerd! ik word volgende week ook 25 *O* :P
voor de hoeveelste keer? :P

ik was 25 toen mn oudste geboren werd, nu 31. Wat voelt dat oud inene zeg :D
pi_156228040
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 20:48 schreef mignonne het volgende:

[..]

Voor de 10de keer ;) jubileum *O*
pi_156228078
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 20:50 schreef Estrys het volgende:

[..]

Voor de 10de keer ;) jubileum *O*
woehoe! *O* :D
pi_156228154
Ik vraag een baby voor mijn verjaardag O+
  zaterdag 19 september 2015 @ 21:16:53 #119
171422 LadyBlack
paint it black
pi_156228818
Estrys :D!

En mignonne nu al aan t ontslakken? (geniale omschrijving Jagär! ik blijf monatoetjes-associaties houden bij t woord slijmprop ;( )Is dat niet heel vroeg??
  zaterdag 19 september 2015 @ 21:17:41 #120
171422 LadyBlack
paint it black
pi_156228846
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 september 2015 20:48 schreef mignonne het volgende:

[..]

Oh shut it :') ik ben al 32 en pas net zwanger van de tweede...
  zaterdag 19 september 2015 @ 21:19:29 #121
171422 LadyBlack
paint it black
pi_156228895
Boooh, in de trein met rusteloze benen, en ik moet nog een uur :X
pi_156229085
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 september 2015 21:16 schreef LadyBlack het volgende:
Estrys :D!

En mignonne nu al aan t ontslakken? (geniale omschrijving Jagär! ik blijf monatoetjes-associaties houden bij t woord slijmprop ;( )Is dat niet heel vroeg??
Welnee, t ding wordt gewoon weer opnieuw aangemaakt :9
Maar ik had hem best nog ff kunnen missen op zich :') zo smerig hahaha.

En ooooh die rusteloze benen. Wat erg is dat he. Ik ben gister van 'ellende' gewoon maar gaan douchen en slapen omdat ik er geen seconde langer mee op de bank kon zitten. :X
  zaterdag 19 september 2015 @ 21:31:17 #123
171422 LadyBlack
paint it black
pi_156229327
Ja superirritant. Ik heb ook nog een (vrij kort) jurkje aan, dus kan ook niet al te uitgebreid gaan wisselen van houding :')

Gisteravond heb ik een heel dik kussen onder mn knieën gelegd, zodat mn onderbenen konden bungelen. Dat hielp wel.
pi_156231407
Hier vooral een rusteloze maag :# bluh

Spugen ho maar maar wel het idee dat het avond eten je huig kieltelt zeg maar :')
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_156233064
Ik heb me misselijk gegeten aan chocola en nu bang dat ik moet spugen. 35 weken zwanger en nu pas misselijk, niet eens door de zwangerschap :') mag toch niet klagen dacht ik zo.. Ik durf dan ook nooit te slapen als ik misselijk ben |:(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')