oh jezus wel dus pfff... Wat een achterlijken heb je er toch tussen...quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:21 schreef SaskiaR het volgende:
Sommige mensen gaan over lijken... NWS / Bijna 2 jaar cel voor agressieve bidprentjesverzamelaar
Ja das een prima deal iddquote:Op zaterdag 19 september 2015 11:22 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
Alles rustig op het oostelijke front.
Qua kaartjes hebben wij zelf een kaartje ontworpen, de moeder van de duutser heeft de voorkant getekend. We laten ze ook zelf ergens afdrukken, bij een online printer krijgen we op bijenwaspapier gedrukt, inclusief enveloppen 75 stuks voor 50 euro. Goede deal, vond ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:30 schreef kazy het volgende:
Omg bizar Mignonne dat jullie kaart gewoon open en bloot op internet stond!
Hier een standaardkaart die mijn man in een of ander tekenprogramma heeft nagetekend, iets heeft aangepast en daarna zelf laten drukken. Scheelde een hoop extra vouw en plakwerk van de 3d-elementen die bij het origineel moesten en waar ik geen zin in had. Het zelf drukken was ook veel goedkoper.Zoiets hebben wij ook gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
meheh
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
Vorige keer hebben wij ook aan heel veel (verre) familie kaartjes gestuurd. Het gevolg was dat er opeens familieleden opbelden die graag op kraamvisite wilden komen, die we al in geen jaaaaren hadden gezien! Heel lief natuurlijk <3 maar niet per se wat ik van te voren voor ogen had gehadquote:Op zaterdag 19 september 2015 10:21 schreef mignonne het volgende:
[..]
Bij de oudste hadden we echt heel veel kaartjes. Ik geloof 80 of 90 ofzo. Bij de jongste waren dat er al minder en nu zijn het er nog minder.
De realiteit is dat het gros van de mensen het kaartje dezelfde week bij wijze van nog in de prullenbak miktIk heb bij deze baby besloten om gewoon echt alleen de mensen een kaartje te sturen die ik zelf een kaartje wíl sturen en alle beleefdheden en oei-straks-stoot-ik-ze-voor-het-hoofd-formaliteiten lekker te negeren. Geeft een hoop rust moet k zeggen
Nou dat idd, ik voel die behoefte gewoon niet zo erg. Niet omdat ik niet blij ben met mn kindquote:Op zaterdag 19 september 2015 11:50 schreef elamanilo het volgende:
[..]
Vorige keer hebben wij ook aan heel veel (verre) familie kaartjes gestuurd. Het gevolg was dat er opeens familieleden opbelden die graag op kraamvisite wilden komen, die we al in geen jaaaaren hadden gezien! Heel lief natuurlijk <3 maar niet per se wat ik van te voren voor ogen had gehadDeze keer voel ik (tot nu toe) helemaal niet de behoefte om de geboorte zo uitgebreid aan te gaan kondigen. Ik ga zeker wel een kaartje maken, maar ik denk dat we er echt maar een handjevol gaan versturen, gewoon puur naar de mensen naar wie we dat echt willen doen omdat ze dichtbij ons staan.
Kosten maakt me niet alles uit, ik heb er best wat voor over om zelf nog 1001 jaar naar die prachtige kaart te kijken <3 Die van dochter hangt hier aan de muur en ik kijk er zeker elke dag even of wat langer naar <3
Op de fiets gaan een optie?quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:21 schreef silliegirl het volgende:
Mijn auto weigert dienst. Heel fijn, net nu ik boodschappen moet gaan doen.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:04 schreef Myrr het volgende:
Ohboy ik word verwend vandaag.
Vannacht om 1 uur gebeld door vaders en stiefmoeder dat ze het wel een idee vonden om voor mijn verjaardag de vloer en het behang voor de babykamer te geven.Had ik nou net een houten vloer in mind die in de aanbieding is.
Van schoonouders een bijdrage voor een goede fiets, morgen lekker brunchen met beste vriend en wakker gemaakt met een zelfgemaakte appeltaart van schoonvaders.
Er hangt zelfs een heuse slinger.
Ah, en er komt nog een wieg deze kant op van Stokke, of soort van Stokke, ovaal waar je ook vanalles mee kunt. Fijne dingen.
Mja dat zal het wel worden, maar dan krijg ik niet de hele weekuitzet aan boodschappen mee denk ik.quote:
Ohh dat snap ik helemaal! De druk van familie die vindt dat ze recht hebben op vanallesquote:Op zaterdag 19 september 2015 13:21 schreef mignonne het volgende:
[..]
Nou dat idd, ik voel die behoefte gewoon niet zo erg. Niet omdat ik niet blij ben met mn kindMaar vooral omdat ik er heel erg naar uit kijk om die tijd door te brengen met mn eigen kleine gezinnetje en niet met de hele wereld zeg maar. Het liefst zou ik ook helemaal geen kraamvisite ontvangen die eerste week of twee weken maar ik weet nu al dat ik daar niet onderuit kom. Er is only so much aan 'conventies' die ik naast me neer kan leggen zeg maar
Zelfs al zouden we kiezen voor een kraamfeest dan verwacht de directe familie nog steeds dat ze diezelfde dag of de volgende dag hooguit al welkom zijn.
De kosten maken mij in zoverre niet uit dat ik zou willen dat het niet uitmaakte, zeg maarMaarja, klein budget vooralsnog, keuzes keuzes. Maar het is idd wel heel waardevol, ik kijk er vaak naar, de kaartjes van de meisjes <3
Carpoolen met je man? Met ov naar werk? Vrije dag nemen en de auto naar de garage brengen?quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:26 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Mja dat zal het wel worden, maar dan krijg ik niet de hele weekuitzet aan boodschappen mee denk ik.
Nog los daarvan: hoe krijg ik auto nu gemaakt voor ik maandag naar mn werk moet..
Dat wordt man naar huis roepen voor assistentie, vrees ik.
quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:20 schreef pinquit het volgende:
Hahahahalief komt thuis, ik wil m helpen met boodschappen uitpakken, stopt ie me een pak bokkenpootjes in mn handen en zegt: hier. Ga jij dit maar regelen
![]()
Nu wil ik bokkenpootjes!quote:Op zaterdag 19 september 2015 14:20 schreef pinquit het volgende:
Hahahahalief komt thuis, ik wil m helpen met boodschappen uitpakken, stopt ie me een pak bokkenpootjes in mn handen en zegt: hier. Ga jij dit maar regelen
![]()
Werk is allemaal lastig. Man rijdt naar 't Noorden en ik naar 't Zuiden dus Carpoolen gaat niet. Vrij nemen idem ivm clienten en afspraken die al staan en OV kan, maar prutverbinding. Nahjah, desnoods de auto van mn moeder maar lenen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:31 schreef mignonne het volgende:
[..]
Carpoolen met je man? Met ov naar werk? Vrije dag nemen en de auto naar de garage brengen?
Ik zou dan nu ook gewoon het nodige halen qua boodschappen en de rest eventjes laten zitten![]()
omdenken eh, als het niet gaat zoals t moet, dan moet het zoals het gaat. Geen 15 flessen fris mee willen nemen op je fietsjeWel avondeten voor vanavond en brood voor morgen, dat idee. En voor de rest kunnen je schoonouders je wellicht wel een keertje naar t dorp taxi'en? Of als je lief een auto heeft dan hem laten rijden voor de week boodschaps.
Yeaaaaah ontslakkenquote:Op zaterdag 19 september 2015 14:31 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nu wil ik bokkenpootjes!![]()
Wij hebben net een poging gedaan de baby eruit te wandelen en een flink rondje park gedaan.
Verder ben ik geloof ik aan het ontslakken, maar het is geen complete slak, zeg maar....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |