quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:38 schreef Deisyy het volgende:
Het verdachte pakketje bij het UWV bleek een envelop met verbrand papier te zijn
paniekzaaiersquote:Op vrijdag 18 september 2015 15:43 schreef chufi het volgende:
Het koffertje in Antwerpen is tot ontploffing gebracht en bevatte slechts kleren ....
spannendquote:Op vrijdag 18 september 2015 18:43 schreef sacha het volgende:
later meer misschien pleur ik hem hier wel neer, eerst even eten!
ah... in de achtbaan zekerquote:Op vrijdag 18 september 2015 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Jaja... En schreeuwen dat ze doen.....
Nice one, hoe doe je datquote:
Werktquote:
Dat siert je ook nietquote:
Jij zit ook met je harses in Danny zijn kont. Dat zou het verschil kunnen zijnquote:Op vrijdag 18 september 2015 19:58 schreef FANN het volgende:
[..]
straaaaaaaaaaaaange,,,,,,,,,, bij mij wel...
quote:
oh..... gaat het verder wel goed met je?quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij zit ook met je harses in Danny zijn kont. Dat zou het verschil kunnen zijn
Nee leek me een leuke feature. Maar werkt nietquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:02 schreef FANN het volgende:
Heb je er nou de pest in dat het bij jou niet werkt?
tja, ik zit in de reet van Dannyquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee leek me een leuke feature. Maar werkt niet
Nee... Chuf... nu heb je het gedaanquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ging er vanauit dat iedereen wel zou doe... Niet noemenswaardig lijkt me
En nu in Nederlandsquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ging er vanauit dat iedereen wel zou doe... Niet noemenswaardig lijkt me
Lolquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee... Chuf... nu heb je het gedaan
Oh okquote:
Werkt het bij jou dan wel ?quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij heeft dikke vingertjes en hij zit debiel, give him a break mens
Die heeft de balk stukgemaaktquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig komt Sas zo dr filmpje doen .. Kan zij de schuld weer op zich nemen
Nog steeds?quote:
Bij mij ook en ik zit ook niet met mijn reet in Danny zijn harsesquote:
wat ráárquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mij ook en ik zit ook niet met mijn reet in Danny zijn harses
Raar ik pijp hem geregeld. Maar het werkt nietquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mij ook en ik zit ook niet met mijn reet in Danny zijn harses
Je pijpt de verkeerde, je moet Yvonne hebben.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Raar ik pijp hem geregeld. Maar het werkt niet
Het werkte wel, maar nu niet meer. Ze zitten ook live te kutten met updates. Niet erg belangrijk.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je pijpt de verkeerde, je moet Yvonne hebben.
Heb je het nog een keer geprobeerd?
En zo vaak klik ik niet op 'forum' in de blauwe balk, want ik kom bijna nooit op FP.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Het werkte wel, maar nu niet meer. Ze zitten ook live te kutten met updates. Niet erg belangrijk.
Ik vond het wel een leuke vinding.
Ik ook niet maar je kan dan naar je MYAT gaanquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En zo vaak klik ik niet op 'forum' in de blauwe balk, want ik kom bijna nooit op FP.
Daar heb je een heel stokbrood voor nodig...quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:28 schreef Soury het volgende:
De worst twee maar even in de pan gooien[ afbeelding ]
Oh das een grote
Zelfde als gister. moet wel in stukkenquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb je een heel stokbrood voor nodig...
Ja en ik ren morgen naar de Lidl om meer te halen, zo lekkerquote:
Je hebt het er maar druk mee Soury.. Maar blijkbaar is het je de moeite waard.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:03 schreef Soury het volgende:
En volgende week weer naar Eichholtz voor saus
Druk?quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt het er maar druk mee Soury.. Maar blijkbaar is het je de moeite waard.
ah... dat zal het zijn... nee,dat vraag ik toch ook niet?quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Die is bezig om eerst de mannen naar bed te krijgen... En ik ga hem niet plaatsen
Filmpjequote:Op vrijdag 18 september 2015 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... dat zal het zijn... nee,dat vraag ik toch ook niet?![]()
dat zou helemaal lekker zijn ....
Ik ben daar helemaal gek . Of ze moet het me vragenquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:07 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... dat zal het zijn... nee,dat vraag ik toch ook niet?![]()
dat zou helemaal lekker zijn ....
dat kan ze prima zelf denk ikquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben daar helemaal gek . Of ze moet het me vragen
quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben daar helemaal gek . Of ze moet het me vragen
Straks heb je weer buikpijn.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:28 schreef Soury het volgende:
De worst twee maar even in de pan gooien[ afbeelding ]
Oh das een grote
Heb jij het filmpje niet danquote:
Ik heb nooit buikpijnquote:
quote:
quote:
Ik lust alles, behalve venkelquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Jouw maag zal wel op je rug zitten dan.
Ik was verleden week weg, en dat was best ok.quote:
Oh jesus je bent net Fann. Zoeken naarquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Jouw maag zal wel op je rug zitten dan.
Ik wilde je alleen maar behoeden voor weer buikpijn, maar daar heb jij nooit last van dus.....ook prima.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh jesus je bent net Fann. Zoeken naarJa klopt daar krijg ik mijn in mijn maag van
quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh jesus je bent net Fann. Zoeken naarJa klopt daar krijg ik mijn in mijn maag van
Jij lult ook maar wat bedoel jequote:Op vrijdag 18 september 2015 21:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik wilde je alleen maar behoeden voor weer buikpijn, maar daar heb jij nooit last van dus.....ook prima.
Ach, wat mij betreft vreet ze de hele dag van die worsten, ik kan er niet mee zitten.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:28 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
ik probeer je juist zoveel mogelijk te negeren of netjes antwoord te geven en ik kan je vertellen
dat valt niet soms niet mee
Blijkbaar welquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, wat mij betreft vreet ze de hele dag van die worsten, ik kan er niet mee zitten.
ik ook niet, ik zei niet eens wat.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Ach, wat mij betreft vreet ze de hele dag van die worsten, ik kan er niet mee zitten.
Ja precies, daar gaat het om.quote:
Lol whut?quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:30 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook niet, ik zei niet eens wat.
ik geef netjes antwoord hoe ze dat ding kan veranderen wat haar niet lukte krijg je beledigingen naar je kop, flikker toch op![]()
Niet jij
Tuurlijk, om eerlijk te zijn reageerde ik omdat ik het niet gek vind dat je van die worsten maagpijn krijgt. Ik zou zeggen neem een Rennie erbij.quote:
Je lult uit je nek. Maar geen probleemquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:32 schreef FANN het volgende:
[..]
ken ik een rijmpie op, maar het het geen nut...
Bewijs voor wat?quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:34 schreef Soury het volgende:
Fann is even bewijs materiaal aan het verzamelen.
heb ik dat nog nodig dan?quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:34 schreef Soury het volgende:
Fann is even bewijs materiaal aan het verzamelen.
quote:
quote:
Dat zien we zo welquote:
Maar ik vroeg je nog of je de foto had gezien en dat had je nog geen eens...quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tuurlijk, om eerlijk te zijn reageerde ik omdat ik het niet gek vind dat je van die worsten maagpijn krijgt. Ik zou zeggen neem een Rennie erbij.
Opgegeven?quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ik vroeg je nog of je de foto had gezien en dat had je nog geen eens...
Nou geef toe je zat al weer in mijn pohi.quote:
Nee, ik wist niet dat ze daar maagpijn van had tot ik de foto zag, en toen wist ik waarom.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar ik vroeg je nog of je de foto had gezien en dat had je nog geen eens...
jouw pohi boeit mij geen reetquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou geef toe je zat al weer in mijn pohi.Ik kan het zien
Wat lul je nou gastquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik wist niet dat ze daar maagpijn van had tot ik de foto zag, en toen wist ik waarom.
Uhh okquote:
Ik suggereerde het slechts.. Maar de gedachte aan achtbanen waren het volgens mijquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, ik wist niet dat ze daar maagpijn van had tot ik de foto zag, en toen wist ik waarom.
Niks, ik vond het ding er gewoon niet smakelijk uit zien, en dat kan.quote:
Dat mag maar je maagpijn gedoe klopt dus niet. En broodje twee gaat nu de maag inquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:41 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niks, ik vond het ding er gewoon niet smakelijk uit zien, en dat kan.
Als je een foto post mag ik er naar kijken en dat heb ik ook gedaan.
Smakelijk.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat mag maar je maagpijn gedoe klopt dus niet. En broodje twee gaat nu de maag in
Doe ik elke dag een keer. Mijn 'stoelgang' gaat zijn gangetje.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:46 schreef chufi het volgende:
Even goed schijten wil wel eens helpen
Vreet dat ding op en zeik verder niet, je bent zeer vermoeiend en sfeer verpestend.quote:Op vrijdag 18 september 2015 21:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat mag maar je maagpijn gedoe klopt dus niet. En broodje twee gaat nu de maag in
Ik kan het aanradenquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Vreet dat ding op en zeik verder niet, je bent zeer vermoeiend en sfeer verpestend.
Gluten ipv chutenquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:55 schreef chufi het volgende:
Astronauten voedsel om het mest overschot te beperken....
Facebook ellendequote:
Geen idee, ik heb geen feesboek, het plaatje is u aangeboden via google.quote:
Daar kan een worst inquote:
Knap dat je die shit vindtquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geen feesboek, het plaatje is u aangeboden via google.
Nou zulke dommigheid vind ik niet zo snelquote:
Daarom ben ik aanwezig, dan mis je in ieder geval niks.quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou zulke dommigheid vind ik niet zo snel
Ahh je betekend iets, Fann is druk aan het bellen die laat ik even met rustquote:Op vrijdag 18 september 2015 22:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daarom ben ik aanwezig, dan mis je in ieder geval niks.
nou nee... Fann zat even hiero BUG / [CENTRAAL] Bannerproblemen #6quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh je betekend iets, Fann is druk aan het bellen die laat ik even met rust
quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:09 schreef FANN het volgende:
[..]
nou nee... Fann zat even hiero BUG / [CENTRAAL] Bannerproblemen #6
Jaquote:Op vrijdag 18 september 2015 23:27 schreef FANN het volgende:
Is iedereen bang voor dat mokkel of wat?
ik denk het, niemand die durft te zeggen dat die worst er goor uitzag en die pan ook...quote:
Ja dat is best raar jaquote:Op vrijdag 18 september 2015 23:34 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk het, niemand die durft te zeggen dat die worst er goor uitzag en die pan ook...
raar heh?
quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, vond ik ook al.... maar ja... ik ga slapen zo, alvast welterusten dan meer heh?
Welk mokkel?quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:27 schreef FANN het volgende:
quote:
Wist je dat nietquote:
Nee.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:27 schreef FANN het volgende:
Truste.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
ja, vond ik ook al.... maar ja... ik ga slapen zo, alvast welterusten dan maar heh?
Oh jeetje.quote:Op zaterdag 19 september 2015 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo maak je dr weer wakker.. Ze heeft een alarm op dr kwoot-alert
Volgens mij was er gisteren best wel commentaar op ... En om nu een 2e keer te reageren op het zelfde maar dan een dag later.. Nee.. Het was duidelijk dat die worst er met opzet geplaatst werd...quote:Op zaterdag 19 september 2015 00:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Maar even serieus, als niemand het durft te zeggen doe ik het wel > Fann =
Die hele worst zal me eerlijk gezegd volkomen worst zijn, ik hoef dat ding gelukkig niet te eten.quote:Op zaterdag 19 september 2015 00:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij was er gisteren best wel commentaar op ... En om nu een 2e keer te reageren op het zelfde maar dan een dag later.. Nee.. Het was duidelijk dat die worst er met opzet geplaatst werd...
Ik kreeg wel wat honger en ik had nog wat Spaanse Fuet, dus daar knabbel ik nu kleine schijfjes van...quote:Op zaterdag 19 september 2015 00:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die hele worst zal me eerlijk gezegd volkomen worst zijn, ik hoef dat ding gelukkig niet te eten.
Met weer zo'n gil filmpje. 😃quote:Op zaterdag 19 september 2015 07:36 schreef sacha het volgende:
rise and shine![]()
klaar voor dag 2 #hardgaan
Elke dag.quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb jij ook een achtbaan in je tuin?
Je moet er maar van houden ... Ik zou er maagkrampen van krijgen.. Zeker na het zien van Sas filmpje van gisterenquote:
Ja maar jij bent ook een gevoelig type.quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Je moet er maar van houden ... Ik zou er maagkrampen van krijgen.. Zeker na het zien van Sas filmpje van gisteren
Ja dat is ook zo...quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:22 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook een gevoelig type.
Ik pak de auto of blijf binnen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Anders neem je toch een plu mee in die dingen?
Is die kwijt?quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:29 schreef sacha het volgende:
ik ga de park checken en mijn broertje zoeken
Leuk, veel plezier Sasquote:Op zaterdag 19 september 2015 10:29 schreef sacha het volgende:
ik ga de park checken en mijn broertje zoeken
Ik zou niet gelijk een hele nemen.quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Binnenkort ook maar eens proberen
Dan doe ik hem wel in tweeenquote:Op zaterdag 19 september 2015 10:37 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Ik zou niet gelijk een hele nemen.
Das voor de vitamines toch?quote:Op zaterdag 19 september 2015 10:41 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Nog wat zuurkool erbij maakt het helemaal af.
Ik wacht op Sas volgend filmpjequote:Op zaterdag 19 september 2015 11:11 schreef FANN het volgende:
Mijn God, nog steeds niet uitgepraat over de worsten?![]()
Nah vandaag gaat ze weer nieuwe halen, dus vanavond komt er vast weer een verslag![]()
ik kan niet wachten...
Ben jij weer een nieuwe kloon van Piet Piraat?quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:13 schreef PP_Sound het volgende:
Niks mis met een goede worst, ok, de foto;s kunnen beter.
Ik denk het ookquote:Op zaterdag 19 september 2015 11:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Met zn huidige postgemiddelde zit ie in no-time in de top 500
Dat was verleden tijd... Tis bijna weer FANN weerquote:Op zaterdag 19 september 2015 11:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier schijnt al een tijdje de zon..
Ik ga aan de laxeermiddelen: Uienbrood!quote:Op zaterdag 19 september 2015 12:22 schreef Deisyy het volgende:
Pompoenpitbroodje met carpaccioworst
Die heb ik klaar liggen voor vanavond bij de soepquote:Op zaterdag 19 september 2015 12:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ga aan de laxeermiddelen: Uienbrood!
Je moet helemaal nietsquote:Op zaterdag 19 september 2015 12:30 schreef FANN het volgende:
Ah... je moet écht zeggen wat je eet?
oké, glutenvrij ciabatta broodje mozzarella tomaat basilicum uit de oven,
met een verse Jus d'orange en nu een koffie.
ja... zielig hčquote:
met heul dik roomboterquote:
Dat is heul niet zieligquote:Op zaterdag 19 september 2015 12:37 schreef just me het volgende:
[..]
ja... zielig hč
[..]
met heul dik roomboter
nee hč, maar nu is het op en moet ik eigenlijk boodschappen gaan doenquote:
ik wilde ook on topic blijvenquote:Op zaterdag 19 september 2015 12:40 schreef Deisyy het volgende:
Om ontopic te blijven: ik ga de keuken in om verse champignonsoep te maken voor vanavond, een lekkere cake te bakken en alvast de spaghettisaus voor morgen voor te bereiden
Toen had ik een stokje aardappel tortilla, met ham en kaasquote:Op zaterdag 19 september 2015 12:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Die had ik een paar uur geleden al achter mijn kiezen
tortilla is niet glutenvrij geloof ikquote:Op zaterdag 19 september 2015 12:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Toen had ik een stokje aardappel tortilla, met ham en kaas
De spaanse versie is ei met aardappel en uiquote:Op zaterdag 19 september 2015 12:48 schreef FANN het volgende:
[..]
tortilla is niet glutenvrij geloof ik
Doe maar danquote:Op zaterdag 19 september 2015 12:49 schreef chufi het volgende:
[..]
De spaanse versie is ei met aardappel en ui
Oh ja ik had het over de tortilla zelfquote:Op zaterdag 19 september 2015 12:52 schreef FANN het volgende:
[..]
ik gooi de ham er wel vanaf als je het niet erg vind
ja, ja, goed dat ik het nu weet trouwensquote:Op zaterdag 19 september 2015 12:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja ik had het over de tortilla zelf
Middag luitjes. Hmm, het is buiten nog droog zie ik, hopelijk blijft het zo.quote:
Je wilt nog een uurtje rust?quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:07 schreef PP_Sound het volgende:
Moet mijn vrouw ook nog op pad sturen vandaag.
Denk eerder dat ie wil dat de koelkast bijgevuld wordt.quote:
Die signalen heb ik blijkbaar gemist..quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Denk eerder dat ie wil dat de koelkast bijgevuld wordt.
Nah ja, het is zaterdag, veel mensen moeten op zaterdag toch even boodschappen doen....quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Die signalen heb ik blijkbaar gemist..
Ja blijkbaar is dat er vroeger ingesleten. Ik ga ze niet doen iigquote:Op zaterdag 19 september 2015 13:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah ja, het is zaterdag, veel mensen moeten op zaterdag toch even boodschappen doen....
Ik wel even.....latersss....quote:Op zaterdag 19 september 2015 13:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja blijkbaar is dat er vroeger ingesleten. Ik ga ze niet doen iig
En vanavond naar het bal?quote:Op zaterdag 19 september 2015 16:52 schreef Deisyy het volgende:
Soep klaar, pastasaus klaar, cake klaar en dutje gedaan
[ afbeelding ]
Je hebt toch al een kerel?quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn glazen muiltjes staan al klaar
En dan mag ik geen glazen muiltjes aan?quote:
Waar blijven de foto's?quote:Op zaterdag 19 september 2015 17:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan mag ik geen glazen muiltjes aan?
Ze staan zo leuk onder mijn dirndl
Sorry andere plannenquote:Op zaterdag 19 september 2015 11:11 schreef FANN het volgende:
Mijn God, nog steeds niet uitgepraat over de worsten?![]()
Nah vandaag gaat ze weer nieuwe halen, dus vanavond komt er vast weer een verslag![]()
ik kan niet wachten...
Gatverdammequote:Op zaterdag 19 september 2015 16:52 schreef Deisyy het volgende:
Soep klaar, pastasaus klaar, cake klaar en dutje gedaan
[ afbeelding ]
dagje fun met z'n neefjequote:Op zaterdag 19 september 2015 20:50 schreef chufi het volgende:
Kwam ie een dagje langs of blijft ie ook slapen ?
hij belde vanmorgen, 'mam, ik heb een foto naar je gemaild met de machine...'quote:Op zaterdag 19 september 2015 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Lief van hem... Leuke foto ook van Aap
Ah zo'n apparaatquote:Op zaterdag 19 september 2015 21:25 schreef sacha het volgende:
[..]
hij belde vanmorgen, 'mam, ik heb een foto naar je gemaild met de machine...'
Ga je slapen??? Dan wens ik je een fijne nachtrust.quote:
Bruine Suiker.quote:Op zondag 20 september 2015 00:27 schreef chufi het volgende:
Zo een Stones concert uit 2013 in het Hyde Park op NPO3
Ik ook niet, ik switch heen en weer met geluid.quote:Op zondag 20 september 2015 01:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb niet alles gekeken om eerlijk te zijn
Arme Possie... No Satisfaction ....quote:Op zondag 20 september 2015 01:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik switch heen en weer met geluid.
Ja, wat zal ik zeggen.quote:Op zondag 20 september 2015 01:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Arme Possie... No Satisfaction ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zondag 20 september 2015 01:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, wat zal ik zeggen.Dat zal het zijn.. Veel oefenen en andere stijlen beluisteren ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep, heel breed zijn, een ruime collectie hebben en een beetje aanvoelen welke richting je op welk moment heen kan.quote:Op zondag 20 september 2015 01:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.. Veel oefenen en andere stijlen beluisteren ....
Of een thema voorbereiden in een bepaalde stijl.. Maar ik ben verder geen expert. Heb wel redelijk veel muziek digitaal, maar of ik precies weet wat ik allemaal heb nee.... Ik had een periode dat ik bij mijn werkgever bijna alles van de lokale newsserver op topspeed heb gedownload... Maar op een gegeven moment weet je ook niet meer wat nog meer ... Ik heb net mn abo op News server stopgezet omdat ik het niet meer gebruik...quote:Op zondag 20 september 2015 01:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yep, heel breed zijn, een ruime collectie hebben en een beetje aanvoelen welke richting je op welk moment heen kan.
Sinds ik die ads heb uitgezet geen last meer gehad, dus nog bedankt voor je tip!quote:Op zondag 20 september 2015 09:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat een sleur, zo elke dag hetzelfde...
Je hebt de mogelijkheid, dus waarom ook niet?quote:Op zondag 20 september 2015 09:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Sinds ik die ads heb uitgezet geen last meer gehad, dus nog bedankt voor je tip!
Dat is waar, maar ik had er zelf niet aan gedacht om dat te doen...quote:Op zondag 20 september 2015 10:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hebt de mogelijkheid, dus waarom ook niet?
Ik zag Aap met de Jackpot voorbij komenquote:Op zondag 20 september 2015 11:15 schreef chufi het volgende:
[..]
En weer reuze benieuwd naar het resultaat van vandaag
Genoeg gegeten, lunch met saté patat en sla. Even wachten op Héél Holland baktquote:
Spagettie in de riemenquote:Op zondag 20 september 2015 20:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vandaag was het heerlijk pretparkweer
Dat zijn taartenquote:
Gillend wakker wordenquote:
Ik kan niet bakken, wel kokenquote:
Ja dat is umquote:Op zondag 20 september 2015 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus je worsten zijn gekookt en niet gebakken?
Het was toch smerigquote:Op zondag 20 september 2015 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze dan zo'n mooi kleurtje?
Tactisch.quote:Op zondag 20 september 2015 22:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was meer de combinatie van het geheel voor het oog. Of het smerig smaakte weet ik niet
Ik ga dat ding niet meer aansnijden.quote:Op zondag 20 september 2015 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Anders zou het weer een aanname zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |