quote:Op vrijdag 18 september 2015 15:38 schreef Deisyy het volgende:
Het verdachte pakketje bij het UWV bleek een envelop met verbrand papier te zijn
paniekzaaiersquote:Op vrijdag 18 september 2015 15:43 schreef chufi het volgende:
Het koffertje in Antwerpen is tot ontploffing gebracht en bevatte slechts kleren ....
spannendquote:Op vrijdag 18 september 2015 18:43 schreef sacha het volgende:
later meer misschien pleur ik hem hier wel neer, eerst even eten!
ah... in de achtbaan zekerquote:Op vrijdag 18 september 2015 19:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Jaja... En schreeuwen dat ze doen.....
Nice one, hoe doe je datquote:
Werktquote:
Dat siert je ook nietquote:
Jij zit ook met je harses in Danny zijn kont. Dat zou het verschil kunnen zijnquote:Op vrijdag 18 september 2015 19:58 schreef FANN het volgende:
[..]
straaaaaaaaaaaaange,,,,,,,,,, bij mij wel...
quote:
oh..... gaat het verder wel goed met je?quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij zit ook met je harses in Danny zijn kont. Dat zou het verschil kunnen zijn
Nee leek me een leuke feature. Maar werkt nietquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:02 schreef FANN het volgende:
Heb je er nou de pest in dat het bij jou niet werkt?
tja, ik zit in de reet van Dannyquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee leek me een leuke feature. Maar werkt niet
Nee... Chuf... nu heb je het gedaanquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ging er vanauit dat iedereen wel zou doe... Niet noemenswaardig lijkt me
En nu in Nederlandsquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ging er vanauit dat iedereen wel zou doe... Niet noemenswaardig lijkt me
Lolquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee... Chuf... nu heb je het gedaan
Oh okquote:
Werkt het bij jou dan wel ?quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij heeft dikke vingertjes en hij zit debiel, give him a break mens
Die heeft de balk stukgemaaktquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig komt Sas zo dr filmpje doen .. Kan zij de schuld weer op zich nemen
Nog steeds?quote:
Bij mij ook en ik zit ook niet met mijn reet in Danny zijn harsesquote:
wat ráárquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mij ook en ik zit ook niet met mijn reet in Danny zijn harses
Raar ik pijp hem geregeld. Maar het werkt nietquote:Op vrijdag 18 september 2015 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij mij ook en ik zit ook niet met mijn reet in Danny zijn harses
Je pijpt de verkeerde, je moet Yvonne hebben.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Raar ik pijp hem geregeld. Maar het werkt niet
Het werkte wel, maar nu niet meer. Ze zitten ook live te kutten met updates. Niet erg belangrijk.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je pijpt de verkeerde, je moet Yvonne hebben.
Heb je het nog een keer geprobeerd?
En zo vaak klik ik niet op 'forum' in de blauwe balk, want ik kom bijna nooit op FP.quote:Op vrijdag 18 september 2015 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Het werkte wel, maar nu niet meer. Ze zitten ook live te kutten met updates. Niet erg belangrijk.
Ik vond het wel een leuke vinding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |