Krijg er idd wel trek vanquote:Op dinsdag 22 september 2015 12:31 schreef MSR het volgende:
Nieuwe GvE:
https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=11905
Horeca, 5s. Niets voor mij. Foto's zien er overigens wel goed/lekker uit
En ook een leuke incentive. Alkmaar is alleen niet zo om de hoek bij mij.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:31 schreef MSR het volgende:
Nieuwe GvE:
Ik sla ook even over.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:31 schreef MSR het volgende:
Nieuwe GvE:
Het wordt dus een ochtend (humeur) huwelijk als hij van s'middags tot sávonds laat in alkmaar zit.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:48 schreef bleyenburg het volgende:
Wijk bij Duurstede <-> Alkmaar. Z'n huwelijk geef ik geen stuiver meer voor
Of misschien is dat juist hun geheim voor een goed huwelijkquote:Op dinsdag 22 september 2015 13:07 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Het wordt dus een ochtend (humeur) huwelijk als hij van s'middags tot sávonds laat in alkmaar zit.
Ik heb inderdaad wel eens in de Dode Zee gezwommen, heel leuk om een uurtje te doen, aparte ervaring. Je moet die rommel overigens niet in je ogen krijgen want dan sta je hevig te jodelenquote:Op dinsdag 22 september 2015 11:11 schreef djh77 het volgende:
Nieuwe op KoM: https://www.kapitaalopmaat.nl/FloatRooms-Nederland
Wie ooit in de Dode Zee heeft gezwommen, heeft floaten eigenlijk al een keer ervaren. Het komt er in het kort op neer dat je drijft op ruim 30 cm zout water in een speciaal doorvoor ontwikkelde floatcabine of floatroom.
Als het idd de 2de is geeft dat ook al wel weer vertrouwen ja en mocht het iets slechter gaan kun je nog vanuit die 1e wat doen.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:51 schreef bleyenburg het volgende:
Mijn meisje is indertijd naar de opening van Stefano's in Wijk bij Duurstede geweest en kwam erg enthousiast terug.
Ik heb wel vertrouwen in die gozer.
en dat er twee plaatjes van projecten niet volgelopen zijn; 3d printen en de tassenquote:Op dinsdag 22 september 2015 12:19 schreef CRWD het volgende:
[..]
Dat viel mij ook al op. Een erg vaag stukje tekst. Ze doelen op een snelle financiering via hun platform terwijl het project nog niet eens vol is. Collin en GVE halen een paar 100K per uur op als het moet, maar IvM heeft met de montage toko één van de snelst vol lopende projecten van NL, met 29K in vier dagen....![]()
![]()
Mooie incentive idd, kort de 'terug verdien tijd' met een maand of 4 inquote:Op dinsdag 22 september 2015 14:42 schreef bleyenburg het volgende:
Bon van ¤ 50,00 bij ¤ 500,00 investering en bon van ¤ 100,00 bij investering ¤ 1000,00.
De incentive is dus al 10% waard
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
Per jaar dus 2.5%.quote:Op dinsdag 22 september 2015 14:21 schreef bleyenburg het volgende:
incentive is m.i. gewoon keihard 10%
Snel vol in ieder geval, had ik niet verwacht.quote:Op dinsdag 22 september 2015 15:01 schreef redbull666 het volgende:
Nieuwe op GvE:
https://www.geldvoorelkaa(...)roject.aspx?id=12043
Van online shop naar fysiek, dat zie je toch niet vaak, of je moet al snel Coolblue heten.
Soms kort (2 dagen), soms wat langer, oplopend tot een week of vier, vijf.quote:Op dinsdag 22 september 2015 15:32 schreef EindhovenAB het volgende:
[..]
Wanneer krijg je eigenlijk bericht dat je aan GvE moet betalen? Heb op 3 ingeschreven maar daarna niks meer gehoord
Kan zo ongeveer tussen de 4 en 50 dagen durenquote:Op dinsdag 22 september 2015 15:32 schreef EindhovenAB het volgende:
[..]
Snel vol in ieder geval, had ik niet verwacht.
Heb beide geskipt vandaan. Voor deze was ik sowieso te laat.
Wanneer krijg je eigenlijk bericht dat je aan GvE moet betalen? Heb op 3 ingeschreven maar daarna niks meer gehoord
Als er 2 investeerders 5K en 1 investeerder 10K in de kanariepietjes stopt dan gaat het al snel hard in een project van 45Kquote:Op dinsdag 22 september 2015 15:32 schreef EindhovenAB het volgende:
[..]
Snel vol in ieder geval, had ik niet verwacht.
Ik heb dit diner overgeslagen. Dus helaas.quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:17 schreef bleyenburg het volgende:
Wie gaan er nog meer eten in Alkmaar bij Meat & Co?
Dat project had vanochtend mog 1 dag te gaan met 260K in de tas en 500K gevraagd. Dus is vandaag vermoedelijk afgevoerd.quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:30 schreef MSR het volgende:
Ik zie de e-kinderen niet meer staan op GvE. Is dat project verlopen of gewoon weggehaald?
Nu ja, toch een beetje een kansloos project.
Je hebt je dochter naar die toko gestuurd?quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:51 schreef bleyenburg het volgende:
Mijn meisje is indertijd naar de opening van Stefano's in Wijk bij Duurstede geweest en kwam erg enthousiast terug.
Ik heb wel vertrouwen in die gozer.
Ja, het zijn wat onregelmatige betalers. Ik heb er slechts 7. 4 Esten die goede betalers zijn; 2 Slovenen, die nogal eens menen alleen de hoofdsom terug te moeten betalen en 1 Fin die nog niet eens de eerste termijn betaald heeft... Dat loopt al meer dan een jaar.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:16 schreef Camogli het volgende:
Mijn keuzes bij Bondora zijn niet gelukkig: 5 van de 17 leningen zitten in de default-fase.
Heeft iemand ervaring daarmee? Komt er nog wat terug of kan ik ze afschrijven? Het gaat allemaal om personen uit Estland.
kan dus wel even duren.quote:Op dinsdag 22 september 2015 23:04 schreef crowd-fundi het volgende:
[..]
Ja, het zijn wat onregelmatige betalers. Ik heb er slechts 7. 4 Esten die goede betalers zijn; 2 Slovenen, die nogal eens menen alleen de hoofdsom terug te moeten betalen en 1 Fin die nog niet eens de eerste termijn betaald heeft... Dat loopt al meer dan een jaar.
Yup, heb hier ook meerdere wanbetalers die al enkele maanden lopen en waarbij het einde nog niet in zicht is. Bij mij gaat er geen cent meer in.quote:
Vorige keer was minimaal 60dagen geleden voor de ekidsquote:Op woensdag 23 september 2015 08:50 schreef MSR het volgende:
Zo zo, geen enkel openstaand project meer bij GvE. Dat is lang geleden, is het niet?
Kan me eigenlijk niet herinneren of dat eerder voorgevallen is sinds ik daar ben begonnen.
Ik heb mijn korting inderdaad ook aan een user gegeven, even afwachten hoe het nu gaat lopen. Mogelijk dat mijn vriendin ook wel iets wil investeren, dan zoek ik nog iemand die samen wil profiterenquote:Op woensdag 23 september 2015 09:30 schreef leolinedance het volgende:
Mijn eerste projectje op Lendahand is een feit. En daarmee meteen project Enkhbayar Sandagjav gevuld
Dit was met de 25 euro korting actie die door een user in dit topic werd weggegeven. Mochten er nog users zijn die 25 euro korting via mij willen krijgen wil ik dit, indien mogelijk, wel regelen.
Mooi dat je er nogal vertrouwen in hebt en meteen maar een project van 18 maanden pakt, terwijl er ook nog eentje van 6 maanden is en meerdere van 12 maanden.quote:Op woensdag 23 september 2015 09:30 schreef leolinedance het volgende:
Mijn eerste projectje op Lendahand is een feit. En daarmee meteen project Enkhbayar Sandagjav gevuld
Dit was met de 25 euro korting actie die door een user in dit topic werd weggegeven. Mochten er nog users zijn die 25 euro korting via mij willen krijgen wil ik dit, indien mogelijk, wel regelen.
Me too. Wij mogen de goodwill, het huurdersbelang en het werkkapitaal financierenquote:Op woensdag 23 september 2015 11:19 schreef Gijsbertus het volgende:
De nieuwe op collin een horeca gelegenheid waar ook de rabobank tussen zit en de verpanding van voorraad en activa op zich neemt.
Ik laat deze aan mij voorbij gaan.
17 leningen is niet heel veel en het is ook nog afhankelijk van welke risico klasse je zit.quote:Op dinsdag 22 september 2015 22:16 schreef Camogli het volgende:
Mijn keuzes bij Bondora zijn niet gelukkig: 5 van de 17 leningen zitten in de default-fase.
Heeft iemand ervaring daarmee? Komt er nog wat terug of kan ik ze afschrijven? Het gaat allemaal om personen uit Estland.
Heb ook al een mailtje gehad van lendahand dat je investering gelukt is en ik dus mijn korting krijg. Doen ze toch behoorlijk snel.quote:Op woensdag 23 september 2015 09:30 schreef leolinedance het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |