hahahaquote:Op dinsdag 22 september 2015 11:15 schreef Borstenzijngeweldig het volgende:
[..]
Vertaling: De bankier zei "nee", wij gingen zeuren, bankier zei "ga zeuren bij een crowdfundingsite"
Dat komt met name omdat ik wat selectiever ben deze periode. Afgelopen twee maanden heb ik me CF portfolio weer met 28K verhoogd. Mede als ik bijvoorbeeld de Fee vergelijk tussen IvM en Collin, dan wacht ik liever weer een project af op IvM tegen een betere rente.quote:Op dinsdag 22 september 2015 11:15 schreef wou het volgende:
[..]
Waarom sla je hem over? Het verhaal klinkt plausibel en dat ze de tweede tranche bij hetzelfde platform doen vind ik ook positief. Samen met de privé aansprakelijkheid lijkt het mij niet verkeerd. De 7,5% is misschien wat laag, bij 8% had ik gelijk meegedaan. Maar op zich lijkt het me geen verkeerde pitch.
Da's stiekem nog aardig duur dan. Ik weet van een bekende die jaren bij een telecomprovider heeft gewerkt dat de kostprijs van een sms versturen voor een provider ongeveer een halve cent is.quote:Op dinsdag 22 september 2015 11:10 schreef µ het volgende:
We zouden ook SMS-alerts kunnen maken. SMS is 8 cent inkoop ofzo.
Genemuiden/Kampen: goede betalersquote:Op dinsdag 22 september 2015 11:23 schreef CRWD het volgende:
[..]
Dat komt met name omdat ik wat selectiever ben deze periode. Afgelopen twee maanden heb ik me CF portfolio weer met 28K verhoogd. Mede als ik bijvoorbeeld de Fee vergelijk tussen IvM en Collin, dan wacht ik liever weer een project af op IvM tegen een betere rente.
Daarbij moet ik zeggen dat ik zelf niet heel erg happig ben wanneer een partij op korte termijn een tweede financiering vraagt. Al hoeft dat niet perse negatief te zijn natuurlijk.
Het project gaat overigens weer mega snel.
Een pareltje dus?quote:Op dinsdag 22 september 2015 11:28 schreef obligataire het volgende:
[..]
Genemuiden/Kampen: goede betalers
Halve cent of minder inderdaadquote:Op dinsdag 22 september 2015 11:26 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Da's stiekem nog aardig duur dan. Ik weet van een bekende die jaren bij een telecomprovider heeft gewerkt dat de kostprijs van een sms versturen voor een provider ongeveer een halve cent is.
Hoe dan ook, ik vind het met de mails wel prima.
En copiers en printers zullen de komende 5 jaar nog wel gebruikt worden! Met de nu duidelijke persoonlijke borgstelling van de eigenaren heb ik ook maar mijn duit in het zakje gedaan.quote:Op dinsdag 22 september 2015 11:36 schreef Justme7005 het volgende:
De persoonlijke borgstelling brengt mee dat beiden zich met hun hele ondernemings- en prive vermogen verbinden aan de verplichtingen van de lening. De holding heeft een behoorlijk eigen vermogen. Samen met de verpanding van de leasecontracten en de non-onttrekking heb je denk ik maximale zekerheden
Bij mij is het geld net als bij de Rabobank ook op voor dit project. Bovendien zit ik al via GVE in een zoutbad. Moet trouwens nog steeds van mijn incentive gebruik maken.quote:
Volgens mij is dat een zoutkamerquote:Op dinsdag 22 september 2015 11:49 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Bij mij is het geld net als bij de Rabobank ook op voor dit project. Bovendien zit ik al via GVE in een zoutbad. Moet trouwens nog steeds van mijn incentive gebruik maken.
Dat zou kunnen. Heb jij daar al gelegen om je longen op te schonen?quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:04 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een zoutkamer
Vandaag óókquote:Op dinsdag 22 september 2015 12:11 schreef bleyenburg het volgende:
vrijdag op GvE nieuw project van een oude bekende
Nee, ook (nog?) niet gedaanquote:Op dinsdag 22 september 2015 12:09 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Heb jij daar al gelegen om je longen op te schonen?
quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:11 schreef bleyenburg het volgende:
vrijdag op GvE nieuw project van een oude bekende
Over een kwartiertje staat ie er op volgens GvEquote:Op dinsdag 22 september 2015 12:16 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Dit is allemaal wel erg cryptisch
[..]
[..]
Dat viel mij ook al op. Een erg vaag stukje tekst. Ze doelen op een snelle financiering via hun platform terwijl het project nog niet eens vol is. Collin en GVE halen een paar 100K per uur op als het moet, maar IvM heeft met de montage toko één van de snelst vol lopende projecten van NL, met 29K in vier dagen....quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:16 schreef Horsemen het volgende:
Wat een onzin verhaal heeft IvM in hun mailing van vandaag staan onder het kopje crowdfunding: “Met ¤29.000 in nog geen 4 dagen tijd is RO Montagebedrijf één van de snelst vollopende crowdfundingprojecten in Nederland. Het project is reeds 73% volgestort en er staat nog ¤11.000 open om te verstrekken tegen een rente van 9%. “ Met onzin verkopen moeten ze wel oppassen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |