abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156268795
IvM is goed op weg. Ik heb laatst ook telefonisch met ze gesproken, in tegenstelling tot andere platformen.

Ik heb aan de laatste projecten meegedaan (schipper, advocatenkantoor en de steigerbouwer), voor een paar K per project. Ik zie niet per definitie een veel hoger risico dan bij andere platformen, eerder meer info e.d.

Ik kreeg bij de defaults bij GVE de indruk dat de leners niet echt weten/begrijpen (of het niet willen weten) dat er hoofdelijke aansprakelijk is en men in prive mag terug betalen.
Dat haal ik uit een interview van laatst van een geflopt concept, waarbij de 'lener' doodleuk vertelde dat er niets meer te halen valt in zijn bedrijf.
pi_156269189
Ik vind sowieso dat IvM hun zaakjes voorlopig het beste voor elkaar hebben.

- Veel en duidelijke informatie bij de pitches.
- Directe communicatie met de investeerder.
- A-kwaliteit website (vergeleken met het Geocities-model van GvE, de trage bagger van Collin, en de OK voor KoM)

Het wordt afwachten hoe zij omgaan met defaults, in vergelijking met bijv. GvE.

Ik zou ook graag meer statistieken ingebouwd in de IvM website willen zien, het IvM excel sheet krijg ik in ieder geval nog niet goed werkend.
pi_156269581
Voor mij is belangrijk dat er een betaalschema in mijn dashboard zit met data en betalingen, uitgesplitst naar rente en aflossing.

Weet iemand of dit bij IVM het geval is?
pi_156269708
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 14:02 schreef bleyenburg het volgende:
Voor mij is belangrijk dat er een betaalschema in mijn dashboard zit met data en betalingen, uitgesplitst naar rente en aflossing.

Weet iemand of dit bij IVM het geval is?
aflossingsschema met betalingen is direct na totstandkoming beschikbaar. Niet zoals GvE waar je maar moet afwachten wanneer de 1e betaling komt. Uitspitsing rente en aflossing is minder duidelijk

[ Bericht 11% gewijzigd door djh77 op 21-09-2015 14:22:40 ]
pi_156270050
dank je djh77
pi_156271035
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 13:48 schreef redbull666 het volgende:

- A-kwaliteit website (vergeleken met het Geocities-model van GvE, de trage bagger van Collin, en de OK voor KoM)

Ik zou ook graag meer statistieken ingebouwd in de IvM website willen zien, het IvM excel sheet krijg ik in ieder geval nog niet goed werkend.
Hallo Redbull666,

Als ik het goed zie ben je nieuw hier. Welkom!
Heb je veel projecten lopen bij de verschillende platformen dat je ze zo weet te kwalificeren aangaande de website waarmee ze opereren?
pi_156271594
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 12:51 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Ga met je cursor naar de plek waar het vroeger zat en het wijst zich vanzelf, de functies blinken dan op.
Thnx gevonden. @crowd-fundi ook thnx
pi_156274293
Volgens mij mag het eigenlijk niet op dit forum, maar ik ga toch even reclame maken :P

Ontvang ¤25 korting op uw lening!

Heeft er iemand interesse om te starten met Lend-a-hand met een bonus van ¤25,00 ?

Wanneer iemand hier interesse in heeft graag even PM-en.
Het is namelijk zo dat: op het moment dat iemand uit uw omgeving een lening verstrekt via Lendahand (met ¤25 korting), ontvangt u ook 25 euro korting op uw eerstvolgende lening. Zo profiteert u allebei van deze mooie actie.
pi_156274300
Ik heb besloten bij IM de steigerbouwer ook maar eens mee te pakken om portefeuille wat op peil te houden.
Schip ahoy!
pi_156274327
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 17:14 schreef Murene het volgende:
Volgens mij mag het eigenlijk niet op dit forum, maar ik ga toch even reclame maken :P

Heeft er iemand interesse om te starten met Lend-a-hand met een bonus van ¤25,00 ?

Het is namelijk zo dat: op het moment dat iemand uit uw omgeving een lening verstrekt via Lendahand (met ¤25 korting), ontvangt u ook 25 euro korting op uw eerstvolgende lening. Zo profiteert u allebei van deze mooie actie.
Alleen voor nieuwe leden, neem ik aan?
Schip ahoy!
pi_156274346
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 17:15 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

Alleen voor nieuwe leden, neem ik aan?
Ja klopt, helaas wel
pi_156274449
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 17:15 schreef Murene het volgende:

[..]

Ja klopt, helaas wel
Heb je een linkje waar je de info vandaan hebt?
Schip ahoy!
  maandag 21 september 2015 @ 17:31:21 #166
442908 crowd-fundi
ik bankier, dus ik ben
pi_156274743
quote:

Zo, dat is dus zoiets als 1 + 1 gratis (als je een minimale lening verstrekt)?
pi_156274744
quote:

"Kettingbrief" marketing :N
pi_156275727
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 17:31 schreef crowd-fundi het volgende:

[..]

Zo, dat is dus zoiets als 1 + 1 gratis (als je een minimale lening verstrekt)?
Vorige keer was het bij minimaal 50 euro. Dus 25 eigen geld en 25 korting. Dus meteen 100% rendement

Info komt van het mailtje wat ze gestuurd hebben. Neem aan dat elke investeerder dit gekregen heeft
pi_156276312
Ik zou de site GVE niet klakkeloos vertrouwen wat betreft de ratings en het risico profiel op wanbetaling.

Het lijkt wel alsof ze klakkeloos overnemen wat de geldlener ze ervan uitgaande dat ze waar is.

Op dit project bijv. geeft de geldlener aan dat het eigen vermogen 16,5% is omdat het bedrijfspand van haar eigendom is.

Maar op een Hypothecair bericht die ik van geldleners bedrijfspand heb staan er 2 hypotheken op 1 van 70.000 en 1 van 700.000 . De eerste hypotheek stamt uit 2005 de andere uit 2006 Crowdfunding dus voor het Project.
Daarnaast staat de eerste hypotheek niet op naam van de geldlener maar van familie dus is het ook nog maar de vraag wie de eigenaar is lijkt mij.

Ik heb het Hypothecair bericht in mijn bezit omdat ik gewerkt heb bij dit bedrijf en het geen loon uitbetaald , ook ging al het loon dat wel uitbetaald werd buiten de loonadministratie/belastingdienst om.
Ik kwam het Crowdfunding project toevallig tegen in mijn research of een deurwaarder of rechter misschien zin heeft voor het achterstallige loon.
Ik zag in de beschrijving van het project meerdere onlogische zaken en onwaarheden, als je geen hypotheek hebt dan neem je die toch ? Dat lijkt mij goedkoper lenen dan tegen de 10% rente van GVE .
  maandag 21 september 2015 @ 18:48:07 #170
442908 crowd-fundi
ik bankier, dus ik ben
pi_156276428
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 18:12 schreef Murene het volgende:

[..]

Vorige keer was het bij minimaal 50 euro. Dus 25 eigen geld en 25 korting. Dus meteen 100% rendement

Info komt van het mailtje wat ze gestuurd hebben. Neem aan dat elke investeerder dit gekregen heeft
Nee, geen mail gehad. Vreemd. Was wel zo aardig geweest. Ik krijg niet elke dag zomaar 25 euro. :)
pi_156276797
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 18:48 schreef crowd-fundi het volgende:

[..]

Nee, geen mail gehad. Vreemd. Was wel zo aardig geweest. Ik krijg niet elke dag zomaar 25 euro. :)
Precies, mijn vrouw wil ook wel een klein bedrag investeren :)
pi_156277585
kent iemand van jullie crowdpartners.nl? Heb ik hier nog niet voorbij zien komen. Best aardige projecten
pi_156277603
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 18:41 schreef bouwsky het volgende:
Ik zou de site GVE niet klakkeloos vertrouwen wat betreft de ratings en het risico profiel op wanbetaling.

Het lijkt wel alsof ze klakkeloos overnemen wat de geldlener ze ervan uitgaande dat ze waar is.

Op dit project bijv. geeft de geldlener aan dat het eigen vermogen 16,5% is omdat het bedrijfspand van haar eigendom is.

Maar op een Hypothecair bericht die ik van geldleners bedrijfspand heb staan er 2 hypotheken op 1 van 70.000 en 1 van 700.000 . De eerste hypotheek stamt uit 2005 de andere uit 2006 Crowdfunding dus voor het Project.
Daarnaast staat de eerste hypotheek niet op naam van de geldlener maar van familie dus is het ook nog maar de vraag wie de eigenaar is lijkt mij.

Ik heb het Hypothecair bericht in mijn bezit omdat ik gewerkt heb bij dit bedrijf en het geen loon uitbetaald , ook ging al het loon dat wel uitbetaald werd buiten de loonadministratie/belastingdienst om.
Ik kwam het Crowdfunding project toevallig tegen in mijn research of een deurwaarder of rechter misschien zin heeft voor het achterstallige loon.
Ik zag in de beschrijving van het project meerdere onlogische zaken en onwaarheden, als je geen hypotheek hebt dan neem je die toch ? Dat lijkt mij goedkoper lenen dan tegen de 10% rente van GVE .
Beste Bouwsky,

Zie dat je hier nieuw bent, We hebben hier nog geen geluiden gehoord dat de mevrouw van project 9221 niet aan haar verplichtingen voldoet. Wij horen dat in het algemeen wel heel snel hier.
Ik begrijp van de pitch dat mevrouw regelmatig werkkrachten inhuurt. Als mevrouw haar personeel werkelijk zo slecht behandeld als u suggereert dan zou ik u adviseren andere werknemers te mobiliseren en gesamelijk mevrouw aan te spreken via een rechtsbijstandsverzekering of advocaat.
Wij zullen eens navragen hoe het zit bij GVE met het checcken van het eigen vermogen in dit soort gevallen.
Overgens kan het soms lucratiever zijn om 20000 euro voor 3 jaar tegen 7 % via CF te lenen dan een hypotheek te nemen voor 20000 euro met alle notaris en bank kosten van dien.
Succes met het verhalen van uw geld.

[ Bericht 0% gewijzigd door NaRegenDeZon op 21-09-2015 20:55:13 ]
pi_156277720
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 19:34 schreef rockenfeller het volgende:
kent iemand van jullie crowdpartners.nl? Heb ik hier nog niet voorbij zien komen. Best aardige projecten
Ik lees dat dit platform via IVM is gefinancierd.
Dus via IVM is een directe concurent van IVM gefinancierd?!?!
Kan IVM die hier meeleest dit uitleggen?
pi_156277782
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 19:39 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Ik lees dat dit platform via IVM is gefinancierd.
Dus via IVM is een directe concurent van IVM gefinancierd?!?!
Kan IVM die hier meeleest dit uitleggen?
huh? Waar lees je dat?
pi_156277871
quote:

Ik begrijp dat het heel vervelend is dat je niet betaald krijgt maar ik geloof niet dat wij hier iets voor je kunnen betekenen. Overigens wil het hebben van een hypotheek niet zeggen dat er geen vermogen is.
pi_156278110
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 19:42 schreef rockenfeller het volgende:

[..]

huh? Waar lees je dat?
Ik geloof dat ik verkeerd gelezen heb. Bovenin draaien wat teksten rond o.a. van het management van het bedrijf, maar ook deze.

Op een crowdfundingbijeenkomst bij een advocatenkantoor zijn we in contact gekomen met Investormatch. Er bleken via hen dertig partijen geïnteresseerd om durfkapitaal in onze onderneming te steken. Uiteindelijk zijn we in zee gegaan met een partij die een minderheidsbelang nam
Vincent de Vries van Loodgieter.nl

Ben hierdoor vermoedelijk op het verkeerde been gezet. Maar ik hoor graag ook uitleg van IVM is toch raar dat dit op een site van de concurent rond draait. Ik kan niet zien dat Loodgieter.nl via Crowndpartners geleend heeft.

[ Bericht 3% gewijzigd door NaRegenDeZon op 21-09-2015 20:00:38 ]
  maandag 21 september 2015 @ 20:02:23 #178
442908 crowd-fundi
ik bankier, dus ik ben
pi_156278453
Nou je zit niet helemaal mis. In het van juni 2015 is een interviewtje te zien, waarin ook gesproken wordt over samenwerking tussen crowdpartners en investormatch (vanaf minuut 1:37).
pi_156278491
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 20:02 schreef crowd-fundi het volgende:
Nou je zit niet helemaal mis. In het van juni 2015 is een interviewtje te zien, waarin ook gesproken wordt over samenwerking tussen crowdpartners en investormatch (vanaf minuut 1:37).
De oprichter van crowdpartners werkt ook bij im
pi_156278545
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 20:02 schreef crowd-fundi het volgende:
Nou je zit niet helemaal mis. In het juni 2015 is een interviewtje te zien, waarin ook gesproken wordt over samenwerking tussen crowdpartners en investormatch (vanaf minuut 1:37).
Er is een samenwerkingsovereenkomst

https://crowdpartners.nl/(...)ngsovereenkomst.aspx

https://crowdpartners.nl/Partners.aspx
pi_156278584
Wat denken jullie van de openstaande projecten van KoM en CCF. Denken jullie dat deze nog vollopen, ze lijken namelijk een beetje stil te staan
pi_156278656
quote:
Ik krijg hier niet het goede gevoel bij. Twee bedrijven die in de zelfde vijver vissen zich voordoen als concurenten en met elkaar samenwerken. Hier moet een goede uitleg volgen! :(
  maandag 21 september 2015 @ 20:16:07 #183
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_156278856
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 13:48 schreef redbull666 het volgende:

Meen je dat van die A-Kwaliteit website? Ik vind IvM echt mega onduidelijk en rommelig.
pi_156278957
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 20:10 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Ik krijg hier niet het goede gevoel bij. Twee bedrijven die in de zelfde vijver vissen zich voordoen als concurenten en met elkaar samenwerken. Hier moet een goede uitleg volgen! :(
Volgens mij doen ze alleen wat in de backoffice. Zie dit interview http://www.sameningeld.nl/news/in-gesprek-met-bernd-mintjes/
  maandag 21 september 2015 @ 20:19:11 #185
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_156278958
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 17:31 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

"Kettingbrief" marketing :N
Wat bedoel je hiermee? Is toch hartstikke top dat hij dit hier meldt? Zo kan iemand anders (zoals ik, nog niet actief bij Lendahand) er van profiteren. Ik hoop dat meer mensen dit soort acties hier melden!
  maandag 21 september 2015 @ 20:23:08 #186
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_156279084
quote:

Slecht nieuws dus, ik zit in dit project. 9-9 heeft de laatste betaling plaatsgevonden. Ik ga GvE even mailen of er iets bijzonders bekend is over dit project.
pi_156279151
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 20:19 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wat bedoel je hiermee? Is toch hartstikke top dat hij dit hier meldt? Zo kan iemand anders (zoals ik, nog niet actief bij Lendahand) er van profiteren. Ik hoop dat meer mensen dit soort acties hier melden!
Geen probleem dat het hier staat, maar ik hou niet van deze manier van ketting promoten.
pi_156279237
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 20:23 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Slecht nieuws dus, ik zit in dit project. 9-9 heeft de laatste betaling plaatsgevonden. Ik ga GvE even mailen of er iets bijzonders bekend is over dit project.
Wil toch helemaal nog niet zeggen dat het slecht nieuws is voor de lening als zich hier een ontevrede werknemer meldt. Informeren bij GVE lijkt me wel een goede zaak.
pi_156279276
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 20:19 schreef djh77 het volgende:

[..]

Volgens mij doen ze alleen wat in de backoffice. Zie dit interview http://www.sameningeld.nl/news/in-gesprek-met-bernd-mintjes/
Als ik de website bekijk is dat niet alleen backoffice. Je kunt gewoon investeren
  maandag 21 september 2015 @ 20:30:08 #190
442908 crowd-fundi
ik bankier, dus ik ben
pi_156279318
quote:

[..]

Ach ja, de een is Marskramer, de ander de Big Bazar en de derde de Xenos. Bij de Marskramer probeerde ik vorige week met een Blokkertegoedbon te betalen. Lukte niet. En toch is het één pot nat.
Ik krijg niet de indruk dat IVM en Crowdpartners nagenoeg hetzelfde bedrijf zijn. Ze werken samen, meer niet. Gelukkig maar. IVM vraagt geen fee. Bij Crowdpartners ligt dat heel anders.
pi_156279333
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 20:27 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Wil toch helemaal nog niet zeggen dat het slecht nieuws is voor de lening als zich hier een ontevrede werknemer meldt. Informeren bij GVE lijkt me wel een goede zaak.
Helemaal mee eens. We hadden laatst ook die roeptoeter bij het schip van KoM. Vaak gedreven door emotie
  maandag 21 september 2015 @ 20:31:13 #192
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_156279358
quote:

[..]

Inderdaad. Waarschijnlijk lezen de partijen (of in ieder geval één) hier mee en willen ze duidelijkheid scheppen. Tot die tijd stop ik er in ieder geval geen cent in.
  maandag 21 september 2015 @ 20:32:42 #193
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_156279414
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 20:25 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Geen probleem dat het hier staat, maar ik hou niet van deze manier van ketting promoten.
Oh zo. Tsja, gebeurt natuurlijk erg vaak, ik heb er niet zo'n probleem mee.
  maandag 21 september 2015 @ 20:33:33 #194
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_156279437
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 20:27 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Klopt, hoeft niets te zeggen. Maar werknemers die niet betaald worden zijn meestal niet echt een positief signaal. Daarbij heb ik ook dit bericht gevonden: http://www.rtvdrenthe.nl/(...)rug-toekomst-onzeker

Wil allemaal niets zeggen natuurlijk, maar wie weet. Volgens Facebook en andere bronnen lijkt de zaak nog aardig actief.

[ Bericht 10% gewijzigd door leolinedance op 21-09-2015 20:46:25 ]
pi_156280124
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 20:33 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Klopt, hoeft niets te zeggen. Maar werknemers die niet betaald worden zijn meestal niet echt een positief signaal. Daarbij heb ik ook dit bericht gevonden: http://www.rtvdrenthe.nl/(...)rug-toekomst-onzeker

Wil allemaal niets zeggen natuurlijk, maar wie weet. Volgens Facebook en andere bronnen lijkt de zaak nog aardig actief.
Denk dat je blij mag zijn dat die grote overname van de link niet door is gegaan. Je ziet vaak bij die kleine bedrijfjes dat dat dan net te veel hooi op de vork is. Laat ze maar lekker jullie termijnen van de geleende 20000 euro terug betalen de komende 27 maanden. :)
  maandag 21 september 2015 @ 21:17:52 #196
446634 Investormatch
financieringsplatform
pi_156281243
quote:

[..]

Beste Forumleden,

Even uitleg waarom wij met Crowdpartners samenwerken.

Investormatch richt zich in eerste instantie op MKB bedrijven. Dit gaat met aandelen (participaties, met investeerders die vanaf 50k investeren) of leningen (crowdfunding, vanaf 100 euro).

Waar onze kennis niet zit is het waarderen van vastgoed of bijvoorbeeld nice markten als schepen (vooral het waarderen van een schip). Dit zijn investeringen die beide vragen om hypothecaire zekerheid (zowel bij vastgoed als schepen), die dan eerst gewaardeerd moet worden. Omdat wij nu geen hypothecaire zekerheid aanbieden (waarderen van vastgoed en schepen is echt niet ons vakgebied) maar wij wel met regelmaat bij Investormatch aanvragen krijgen om dit te financieren, zijn wij met Crowdpartners samen gaan werken. Hier kunnen ze wel vastgoed en schepen waarderen en dit ook juridisch juist vastleggen.

Een van de partners van IVM is betrokken bij crowdparters (hij is gevraagd ivm met onze expertise op het gebied van investeren). Crowdpartners plaatst overigens niet zelf case's: ze faciliteren. Wij kunnen een case daar plaatsen, waarna zij de waardering op zich nemen en dit contractueel met hypothecaire zekerheid vastleggen. Vervolgens kan iedereen investeren via hun platform.

In de toekomst is het niet uitgesloten dat wij zelf de expertise over vastgoed en of schepen in huis halen, maar wij vinden het niet erg om niet alles te kunnen. We kunnen hierdoor de kosten laag houden, wat ook richting de investeerders (geen fee) weer een voordeel is.

Mochten er nog vragen zijn, schroom absoluut niet deze te stellen!

Groet,

Peter
  maandag 21 september 2015 @ 21:27:23 #197
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_156281649
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 21:17 schreef Investormatch het volgende:

[..]

Beste Forumleden,

Investormatch richt zich in eerste instantie op MKB bedrijven. Dit gaat met aandelen (participaties, met investeerders die vanaf 50k investeren) of leningen (crowdfunding, vanaf 100 euro).

Waar onze kennis niet zit is het waarderen van vastgoed of bijvoorbeeld nice markten als schepen (vooral het waarderen van een schip). Dit zijn investeringen die beide vragen om hypothecaire zekerheid (zowel bij vastgoed als schepen), die dan eerst gewaardeerd moet worden. Omdat wij nu geen hypothecaire zekerheid aanbieden (waarderen van vastgoed en schepen is echt niet ons vakgebied) maar wij wel met regelmaat bij Investormatch aanvragen krijgen om dit te financieren, zijn wij met Crowdpartners samen gaan werken. Hier kunnen ze wel vastgoed en schepen waarderen en dit ook juridisch juist vastleggen.

Een van de partners van IVM is betrokken bij crowdparters (hij is gevraagd ivm met onze expertise op het gebied van investeren). Crowdpartners plaatst overigens niet zelf case's: ze faciliteren. Wij kunnen een case daar plaatsen, waarna zij de waardering op zich nemen en dit contractueel met hypothecaire zekerheid vastleggen. Vervolgens kan iedereen investeren via hun platform.

In de toekomst is het niet uitgesloten dat wij zelf de expertise over vastgoed en of schepen in huis halen, maar wij vinden het niet erg om niet alles te kunnen. We kunnen hierdoor de kosten laag houden, wat ook richting de investeerders (geen fee) weer een voordeel is.

Groet,

Peter
Dank! ^O^
pi_156281753
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 21:17 schreef Investormatch het volgende:

[..]

Beste Forumleden,

Groet,

Peter
Dank. Maar toch nog een vraag. Waarom moeten de schepen gewaardeerd worden het betreft toch slechts een lening. Waarderen jullie de pitches allemaal?
pi_156281794
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 20:25 schreef NaRegenDeZon het volgende:

[..]

Dat klopt. Zou me ook niet verbazen als ze over een week op symbid gaan roepen hoe hard ze wel niet gegroeid zijn. (Zonder er bij te melden dat dit met eigen geld is)
  maandag 21 september 2015 @ 21:33:47 #200
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_156281909
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 21:30 schreef Murene het volgende:

[..]

Dat klopt. Zou me ook niet verbazen als ze over een week op symbid gaan roepen hoe hard ze wel niet gegroeid zijn. (Zonder er bij te melden dat dit met eigen geld is)
Ik volg het even niet. Symbid = Lendahand?
  maandag 21 september 2015 @ 21:34:54 #201
446634 Investormatch
financieringsplatform
pi_156281953
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 21:30 schreef rockenfeller het volgende:

[..]

Dank. Maar toch nog een vraag. Waarom moeten de schepen gewaardeerd worden het betreft toch slechts een lening. Waarderen jullie de pitches allemaal?
Bij binnenvaart schepen vinden wij het logisch dat het schip als onderpand dient. Maar dan moet dat schip wel een waarde toegekend worden. En dat laatste is zo makkelijk nog niet. (althans, als ik naar een schip kijk kan ik de waarde niet zien. Vak apart).

Dus wij waarderen alleen als er iets als onderpand (naast natuurlijk hoofdelijke aansprakelijkheid) te vergeven is. En projecten met (veel)vastgoed en schepen doen wij dus via een partner.
pi_156282592
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2015 21:33 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik volg het even niet. Symbid = Lendahand?
Nee, maar lendahand heeft een propositie lopen bij symbid. Om eigen vermogen aan te trekken
pi_156282852
quote:
1s.gif Op maandag 21 september 2015 21:50 schreef Murene het volgende:

[..]

Nee, maar lendahand heeft een propositie lopen bij symbid. Om eigen vermogen aan te trekken
Nog meer dwarsverbanden?!
pi_156288854
Op zencap staat een nieuwe pitch: de aankoop van een bedrijfspand. Het vreemde hierbij is dat de ze de bedrijfsnaam niet noemen: De bedrijfsnaam is niet openbaar toegankelijk. Ik vind dit niet kunnen naar potentiele investeerders.

Lees je verder blijkt het te gaan om een sportschool in de metropool Ter Aar. De keuze van zencap wordt nog vreemder. Er is namelijk maar 1 sportschool waar het om kan gaan :N

[ Bericht 10% gewijzigd door djh77 op 22-09-2015 08:12:48 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')