Ik ook.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:30 schreef ook_gek het volgende:
ik moet hey, siri opnieuw instellen. Je moet dan 2x he seri zeggen maar dat snapt hij niet![]()
Ik kan nu de stappen niet doorlopenben ik daar de enige in? Siri werkt wel prima met opdrachten als ik siri activeer met de homebutton.
huh? waar heb jij het over danquote:Op woensdag 23 september 2015 21:34 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik ook.
Nog 3 weken voor ik kan verlengen, ik kan niet wachten..
Dat ervaar ik ook. Na een hele dag het toestel te hebben gebruikt heb ik nog rond de 30% over, al meerdere dagen op rij.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:55 schreef APK het volgende:
Accu lijkt inderdaad een stuk langer mee te gaan met iOS 9
Bij mij een kwartiertje ofzo.quote:
En het stukje overstappen?quote:Op woensdag 23 september 2015 22:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Dat ik daar ook last van had.
Soft reset gedaan?quote:Op donderdag 24 september 2015 10:55 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Bij mij een kwartiertje ofzo.
T draait nog steeds niet soepel, hangt vaak. Vooral overschakelen tussen apps stottert soms flink. Heb soms t gevoel dat ik een Android in m'n handen heb.
App opnieuw downloaden zorgt voor veel apps dat het zwarte scherm weg isquote:Op donderdag 24 september 2015 12:13 schreef Skeletor. het volgende:
Veel storingen hier! Bij elke app die ik open, gaat het scherm op zwart. Als ik afsluit en ze open door op de homeknop te dubbelklikken, openen ze wel. Iemand anders nog last?
Zucht! Dus alles opnieuwquote:Op donderdag 24 september 2015 12:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
App opnieuw downloaden zorgt voor veel apps dat het zwarte scherm weg is
Ik had het probleem alleen bij Whatsapp. Al je apps opnieuw downloaden lijkt me niet echt handig, maar misschien ligt het wel aan je iPhone.quote:
Opnieuw opgestart en nu lijkt het gefikst...quote:Op donderdag 24 september 2015 14:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik had het probleem alleen bij Whatsapp. Al je apps opnieuw downloaden lijkt me niet echt handig, maar misschien ligt het wel aan je iPhone.
Ja, ergerlijk is dat! Als ik mijn telefoon opnieuw opstart, zorg ik ervoor dat alle apps zijn afgesloten. Ik vind iOS 9 niet leukquote:Op donderdag 24 september 2015 15:55 schreef 7nightwing7 het volgende:
Valt me op dat elke keer als ik de iPhone aanzet, mijn menu van instellingen gewoon openstaat. Iritant.
Dit was toch eerst toch ook?quote:Op donderdag 24 september 2015 17:29 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Ja, ergerlijk is dat! Als ik mijn telefoon opnieuw opstart, zorg ik ervoor dat alle apps zijn afgesloten. Ik vind iOS 9 niet leuk.
Nopequote:Op donderdag 24 september 2015 18:27 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Dit was toch eerst toch ook?
Precies, beetje raar dat ze alleen de eerste batch landen hadden bekend gemaakt terwijl ze ook altijd de 2e batch landen lieten zien..quote:Op vrijdag 25 september 2015 08:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Wanneer is het kreng nu te pre-orderen in Nederland?
Komt er ook een 32gb variant van ?quote:Op zaterdag 26 september 2015 08:23 schreef Vlaggenroof het volgende:
Mailtje gehad van typhone, waar ik al mijn telefoons vandaan heb.
Ze verwachten (!) dat de 6S(plus) te preorderen is vanaf de eerste of zelfs tweede week van oktober.. En dat hij dan op zijn vroegst eind oktober uirgeleverd word.
Dacht ik meld het even
quote:Op zaterdag 26 september 2015 09:48 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Komt er ook een 32gb variant van ?
Dat zou knap zijn, gezien Apple die niet maakt.quote:Op zaterdag 26 september 2015 09:48 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Komt er ook een 32gb variant van ?
Waarom?quote:Op donderdag 24 september 2015 17:29 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Ja, ergerlijk is dat! Als ik mijn telefoon opnieuw opstart, zorg ik ervoor dat alle apps zijn afgesloten.
Gewoonquote:
Waarom lijkt dat je? As je het handmatig beheert, gebeurt er precies dat: als jij er niets handmatig op zet, komt het er niet op.quote:Op zaterdag 26 september 2015 13:31 schreef Buitendam het volgende:
Weet iemand hoe ik muziek in itunes van mijn iphone gooi, maar het in de bibliotheek van mijn macbook gewoon laat staan?
Als ik het handmatig op het apparaat doe komt het bij een volgende synchronisatie gewoon weer terug, lijkt me.
Uh, ok.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:49 schreef Vlaggenroof het volgende:
Behalve mijn 5S.... Vanmiddag op werk, zette ik de 4G aan, viel die uit op 60 procent. Doe hem aan de oplader, ging die meteen aan op 60 %, alleen vanaf dat moment had ik geen verbinding meer met tmobile en bleef hij enkel "zoeken"... Dus na werk naar tmobile gerent, die zeggen dat ik hem moet herstellen via itunes... En nu krijg ik het niet gedownload
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |