Sygic. Veel goedkoper en lifetime map updates.quote:Op zaterdag 19 september 2015 23:35 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Stand alone, dus geen dataverbruik.
Tim Cook is ermee bezig.quote:Op zaterdag 19 september 2015 11:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
Sinds de update naar iOS 9 heeft mijn vriendin bij Photos op haar iPhone een album "photos on MacBook" erbij. Deze kan ze niet verwijderen. Ik heb iCloud, Photostream, Handoff en al die troep al uit gezet, maar kan nergens vinden hoe ik dat album verwijder.
Iemand een idee? Vreselijk irritant dat Apple je niet zelf laat beslissen wat je op je toestel hebt. Het wordt van kwaad tot erger met elke update.
Find my friends is opeens ook geen verwijderbare app meer.. Ik gebruik dat soort ongein niet en wil dat gewoon van mijn toestel kunnen flikkeren.
Dat snap ik inderdaad niet. Apple Maps en Google Maps vind ik beter dan TomTom. Dus niet "ook wel aardig omdat het gratis is", maar gewoon beter én gratis.quote:Op zondag 20 september 2015 00:28 schreef Skull-splitter het volgende:
Vooral niet willen snappen dat mensen willen betalen voor een werkend product wat verder nergens van afhankelijk is.
Ik wacht meestal tot de eerste of tweede 'kleinere' update van Applequote:Op zondag 20 september 2015 14:54 schreef Cici het volgende:
Voor de mensen die wachten tot iOS9 stabieler is, hoe lang is het wachten daarop?
Ik durf zelf nog niet iOS9 erop te zetten, maar vraag mij af wanneer alles stabieler is.
Laat ik hem anders formuleren, wellicht dat het dan doordringt: er is grof voor betaald en mensen willen het gebruiken, dan beginnen te piepen dat er betere/goedkopere alternatieven zijn is irrelevant.quote:Op zondag 20 september 2015 12:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dat snap ik inderdaad niet. Apple Maps en Google Maps vind ik beter dan TomTom. Dus niet "ook wel aardig omdat het gratis is", maar gewoon beter én gratis.
Ik ben van een iPhone 6 teruggegaan naar een iPhone 5s - het kleine beeldscherm vond ik weer eens wat prettiger en qua snelheid, batterijduur en camera vind ik 'm niet significant onderdoen.quote:Op zondag 20 september 2015 14:58 schreef RoW_0 het volgende:
Zijn er mensen die hun iPhone 6 verkopen of inruilen (en bijbetalen) voor een iPhone 6S. Vind jullie jullie het nie wéért?
Ik moet zeggen, dat als er een 6C of een kleinere iPhone 7 bij mij zeker kans maakt. Ik vind een 6 ook gewoonweg veel te groot en te dun. Steeds als ik mijn moeders 5 pak vind ik 'm toch wat lekkerder in de hand zitten. Mja, we zullen zien!quote:Op zondag 20 september 2015 16:39 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik ben van een iPhone 6 teruggegaan naar een iPhone 5s - het kleine beeldscherm vond ik weer eens wat prettiger en qua snelheid, batterijduur en camera vind ik 'm niet significant onderdoen.
De iPhone 6s vind ik dan weer niet heel erg verschillen van de 6 (belangrijkste punten zijn voor mij batterijduur en camera) en ik word niet echt warm van dat 3D touch dus ik blijf nog een jaar bij mijn 5s
Ik heb dit ook al geruime tijd met mijn iPhone5 (iOS8.3). En als ik snapchat gebruik is het helemaal huilen met die accu. Dan sluit hij eigenlijk altijd direct af en inderdaad bij de snoer insteken opeens weer 30% oid...quote:Op zondag 20 september 2015 20:41 schreef Soulagement het volgende:
Huh, m'n telefoon (iPhone 6, 1 jaar oud) had nog 28% batterij, ik was iets aan het doen en kreeg de melding dat ik nog maar 8% resterend had, ik stop de oplader erin en ik heb ineens weer 25%?
Ik heb sowieso meer last van vervelende bugs sinds iOS9 maar dit vind ik wel heel irritant..
Ik probeer m'n 6 nu te herstellen en ik krijg dit ook de hele tijdquote:Op maandag 21 september 2015 19:30 schreef Darkomen het volgende:
Ik heb hulp nodig met mijn Iphone 5.
Een maandje of wat terug wilde ik deze updaten naar iOS 8.4, boel aangesloten op itunes en de update gestart.
Ergens na het maken van de backup kreeg ik ineens de melding dat het apparaat niet gevonden kon worden.....
De telefoon gaf het onderstaande plaatje weer.
Maar ondanks dat alles aangesloten was en itunes aanstond ging de telefoon uit.
Nu kreeg ik de tip een nieuwe datakabel te kopen en een andere pc te proberen.
Dit maakte allemaal niks uit.
Toen dat ding een maandje aan de kant gegooid omdat ik een goede android heb liggen en ik het belachelijk vind dat zo'n duur apparaat crashed tijdens een update.
Nu omdat ik een website wil gaan testen op de iphone wil ik dat ding weer tot leven wekken maar helaas, helemaal leeg, lijkt ook niet op te laden.
Wat kan ik nu nog doen?
Edit:- gaat nu gelukkig wel aan, maar het onderstaande scherm, iTunes start niet vanzelf op, als ik het handmatig opstart maakt het niets uit.
[ afbeelding ]
Waarom zouden ze?quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:39 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Als je zo'n dure telefoon als straks de iPhone 6s Plus 64GB koopt, doet een winkel dan moeilijk als je het geld contant betaald?
Ik heb zelf een iPad mini2 en zodoende alleen slide over en PiP functies. Werkt erg grappig, maar had toch graag Split view willen hebben. Helaas zit dat alleen op iPad Air 2 en iPad mini4.quote:Op zondag 20 september 2015 09:26 schreef Copycat het volgende:
Voor mijn iPad vind ik het slide over en split view wel erg handig. Voor mijn iPhone merk ik nu nog weinig voordeel. Maar binnenkort stap ik van 5s over op 6, dus wellicht dat dat scheelt.
Jij en iPhones gingen wel/niet/wel/wel/niet/wel samen, toch?quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:39 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Als je zo'n dure telefoon als straks de iPhone 6s Plus 64GB koopt, doet een winkel dan moeilijk als je het geld contant betaald?
Jij doet toch niet aan toestellen los kopen? Jij "krijgt" ze toch bij je abonnement?quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:39 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Voor welke iPhone?quote:Op dinsdag 22 september 2015 17:21 schreef bjanaan het volgende:
Wie van jullie kan mij helpen? Ik zoek een nieuwe hoes. Soort book of hardcase wie kan mij wat aanraden?
quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:39 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Jij weerquote:Op dinsdag 22 september 2015 12:39 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Vind het ook mooie toevoegingen. Split view gisteren ook meteen gebruikt bij een presentatie.quote:Op dinsdag 22 september 2015 13:37 schreef funrider het volgende:
Ik heb zelf een iPad mini2 en zodoende alleen slide over en PiP functies. Werkt erg grappig, maar had toch graag Split view willen hebben. Helaas zit dat alleen op iPad Air 2 en iPad mini4.
Ik ga eens lezen, bedankt!quote:Overigens staat op MacRumors forum nog dit fijne lijstje met apps waaronder ook een browser die split view/slide over ondersteund (om naast Safari te gebruiken) en een 3rd party app die YouTube videos in SlideOver/Split View of PiP kan tonen.
Zolang het legitiem geld is, is dat geen probleem.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:39 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Alleen als je met stuivers betaald.quote:Op dinsdag 22 september 2015 12:39 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Klopt. Haat-liefde verhouding zegmaar.quote:Op dinsdag 22 september 2015 16:42 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Jij en iPhones gingen wel/niet/wel/wel/niet/wel samen, toch?
Ik heb simonly...quote:Op dinsdag 22 september 2015 17:11 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Jij doet toch niet aan toestellen los kopen? Jij "krijgt" ze toch bij je abonnement?
Sommige winkels willen expres zo weinig mogelijk contant geld "in huis" hebben in verband met kans op een overval.quote:
Je had dat niet en was daar nogal volhardend in, ging van iPhone naar android want toch fijner en kwam daarna terug,quote:
Apple blijft toch het best in hoe het werkt. En dát het (fijn) werkt.quote:Op woensdag 23 september 2015 09:07 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Je had dat niet en was daar nogal volhardend in, ging van iPhone naar android want toch fijner en kwam daarna terug,
Maar bovenal jank je veel.
Voor de grap nog maar eens een andere pc geprobeerd ( had ik al), maar helaas, geen effect.quote:
Niemand die dit probleem heeft gehad?quote:Op maandag 21 september 2015 19:30 schreef Darkomen het volgende:
Ik heb hulp nodig met mijn Iphone 5.
Een maandje of wat terug wilde ik deze updaten naar iOS 8.4, boel aangesloten op itunes en de update gestart.
Ergens na het maken van de backup kreeg ik ineens de melding dat het apparaat niet gevonden kon worden.....
De telefoon gaf het onderstaande plaatje weer.
Maar ondanks dat alles aangesloten was en itunes aanstond ging de telefoon uit.
Nu kreeg ik de tip een nieuwe datakabel te kopen en een andere pc te proberen.
Dit maakte allemaal niks uit.
Toen dat ding een maandje aan de kant gegooid omdat ik een goede android heb liggen en ik het belachelijk vind dat zo'n duur apparaat crashed tijdens een update.
Nu omdat ik een website wil gaan testen op de iphone wil ik dat ding weer tot leven wekken maar helaas, helemaal leeg, lijkt ook niet op te laden.
Wat kan ik nu nog doen?
Edit:- gaat nu gelukkig wel aan, maar het onderstaande scherm, iTunes start niet vanzelf op, als ik het handmatig opstart maakt het niets uit.
Krijg je toevallig een error met een cijfer (mogelijk in de min)?quote:Op woensdag 23 september 2015 11:27 schreef Darkomen het volgende:
[..]
Voor de grap nog maar eens een andere pc geprobeerd ( had ik al), maar helaas, geen effect.
[..]
Niemand die dit probleem heeft gehad?
Newsstand is vervangenquote:Op woensdag 23 september 2015 14:14 schreef monsterd. het volgende:
Vast een domme vraag, maar ik kan de Apple kiosk niet op mijn iPhone vinden. Hoe kom ik daar? Zoeken op de iPhone en in de app store laat niets zien. Is het toevallig geïntegreerd met een andere app?
Ik heb een iPhone 6, recent ge-update naar iOS 9 l.
Nee helaas, het lijkt er echt op alsof de lightning port van de iphone tijdens het updaten kapot is gegaan?quote:Op woensdag 23 september 2015 14:16 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Krijg je toevallig een error met een cijfer (mogelijk in de min)?
Of het de lightningport is weet je niet, maar DFU mode al geprobeerd?quote:Op woensdag 23 september 2015 14:41 schreef Darkomen het volgende:
[..]
Nee helaas, het lijkt er echt op alsof de lightning port van de iphone tijdens het updaten kapot is gegaan?
Geen backup maken maar gewoon herstellenquote:Op woensdag 23 september 2015 14:49 schreef JimmyB het volgende:
Ik wilde vanmorgen updaten naar iOS 9, maar hij blijft nu hangen op een wit scherm met 'schuif om bij te werken', maar daar reageert hij niet op. Al gelezen dat meer mensen dit probleem hebben.
Heb nu m'n telefoon aan de PC gekoppeld en ben via iTunes een reservekopie aan het maken. Echter duurt dit nu al 3 uur... Het is wel de eerste keer dat ik op deze PC een reservekopie maak. Kan het dan zijn dat dit zo lang duurt? En moet ik nu maar gewoon geduldig afwachten of zou ie na 3 uur (ook al is het voor het eerst op deze PC) al wel klaar moeten zijn? Iemand enig idee wat te doen?
Nee, zelfs de MacBook Pro van mijn vader (uit 2010, nota bene) doet er maar een minuut of 6 over met mijn 64GB iPad Air 2. Na 3 uur moet dat zeker wel gedaan zijn.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:49 schreef JimmyB het volgende:
Heb nu m'n telefoon aan de PC gekoppeld en ben via iTunes een reservekopie aan het maken. Echter duurt dit nu al 3 uur... Het is wel de eerste keer dat ik op deze PC een reservekopie maak. Kan het dan zijn dat dit zo lang duurt? En moet ik nu maar gewoon geduldig afwachten of zou ie na 3 uur (ook al is het voor het eerst op deze PC) al wel klaar moeten zijn? Iemand enig idee wat te doen?
Ja dat wilde ik ook eerst doen, maar dan krijg ik de melding dat 'Zoek mijn iPhone' eerst uitgeschakeld moet worden en dat ik dat kan doen via de instellingen op de iPhone, maar die kan ik dus niet benaderenquote:Op woensdag 23 september 2015 14:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Geen backup maken maar gewoon herstellen
Ja als je al eerder reservekopieën hebt gemaakt, las ik dat het idd een paar minuutjes zou moeten duren, ongeacht welk device. Echter kon het wat langer duren als je voor het eerst een reservekopie maakt (zoals ik nu doe)... maar 3 uur is wel heel erg lang ja. Zal het eens afbreken en opnieuw proberen.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:51 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nee, zelfs de MacBook Pro van mijn vader (uit 2010, nota bene) doet er maar een minuut of 6 over met mijn 64GB iPad Air 2. Na 3 uur moet dat zeker wel gedaan zijn.
Ik zou het eens opnieuw proberen.
Inloggen op iCloud.com, daar kan je een apparaat verwijderen van Zoek mijn iPhonequote:Op woensdag 23 september 2015 14:53 schreef JimmyB het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik ook eerst doen, maar dan krijg ik de melding dat 'Zoek mijn iPhone' eerst uitgeschakeld moet worden en dat ik dat kan doen via de instellingen op de iPhone, maar die kan ik dus niet benaderen
Via iCloud.com m'n telefoon verwijderd, krijg helaas nog dezelfde melding in iTunes, kan dus niet herstellenquote:Op woensdag 23 september 2015 14:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Inloggen op iCloud.com, daar kan je een apparaat verwijderen van Zoek mijn iPhone
iPhone in herstelmodus forceren?quote:Op woensdag 23 september 2015 15:05 schreef JimmyB het volgende:
[..]
Via iCloud.com m'n telefoon verwijderd, krijg helaas nog dezelfde melding in iTunes, kan dus niet herstellen
Ja dat zou ik nog kunnen doen. Hoewel ik dan wel alles kwijt ben ofniet? Heb ook geen reservekopie nog..quote:Op woensdag 23 september 2015 15:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
iPhone in herstelmodus forceren?
dat lesje heb je dan bij deze ook weer geleerdquote:Op woensdag 23 september 2015 15:16 schreef JimmyB het volgende:
[..]
Ja dat zou ik nog kunnen doen. Hoewel ik dan wel alles kwijt ben ofniet? Heb ook geen reservekopie nog..
Haha ja idd. Hang m'n iPhone sowieso echt belachelijk weinig aan de PC. Hierna maar iets vaker gaan doenquote:Op woensdag 23 september 2015 15:19 schreef no1uknow het volgende:
[..]
dat lesje heb je dan bij deze ook weer geleerd
Nee, toen had ik ook echt nog nooit een reservekopie op die computer gemaakt. Was de allereerste keer.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:53 schreef JimmyB het volgende:
Ja als je al eerder reservekopieën hebt gemaakt, las ik dat het idd een paar minuutjes zou moeten duren, ongeacht welk device. Echter kon het wat langer duren als je voor het eerst een reservekopie maakt (zoals ik nu doe)... maar 3 uur is wel heel erg lang ja. Zal het eens afbreken en opnieuw proberen.
Dat staat er als je updatequote:Op woensdag 23 september 2015 20:18 schreef Skeletor. het volgende:
OK, iOS 9.0.1 is uit! Mij benieuwen wat de verbeteringen gaan zijn.
Ik ook.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:30 schreef ook_gek het volgende:
ik moet hey, siri opnieuw instellen. Je moet dan 2x he seri zeggen maar dat snapt hij niet![]()
Ik kan nu de stappen niet doorlopenben ik daar de enige in? Siri werkt wel prima met opdrachten als ik siri activeer met de homebutton.
huh? waar heb jij het over danquote:Op woensdag 23 september 2015 21:34 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik ook.
Nog 3 weken voor ik kan verlengen, ik kan niet wachten..
Dat ervaar ik ook. Na een hele dag het toestel te hebben gebruikt heb ik nog rond de 30% over, al meerdere dagen op rij.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:55 schreef APK het volgende:
Accu lijkt inderdaad een stuk langer mee te gaan met iOS 9
Bij mij een kwartiertje ofzo.quote:
En het stukje overstappen?quote:Op woensdag 23 september 2015 22:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Dat ik daar ook last van had.
Soft reset gedaan?quote:Op donderdag 24 september 2015 10:55 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Bij mij een kwartiertje ofzo.
T draait nog steeds niet soepel, hangt vaak. Vooral overschakelen tussen apps stottert soms flink. Heb soms t gevoel dat ik een Android in m'n handen heb.
App opnieuw downloaden zorgt voor veel apps dat het zwarte scherm weg isquote:Op donderdag 24 september 2015 12:13 schreef Skeletor. het volgende:
Veel storingen hier! Bij elke app die ik open, gaat het scherm op zwart. Als ik afsluit en ze open door op de homeknop te dubbelklikken, openen ze wel. Iemand anders nog last?
Zucht! Dus alles opnieuwquote:Op donderdag 24 september 2015 12:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
App opnieuw downloaden zorgt voor veel apps dat het zwarte scherm weg is
Ik had het probleem alleen bij Whatsapp. Al je apps opnieuw downloaden lijkt me niet echt handig, maar misschien ligt het wel aan je iPhone.quote:
Opnieuw opgestart en nu lijkt het gefikst...quote:Op donderdag 24 september 2015 14:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik had het probleem alleen bij Whatsapp. Al je apps opnieuw downloaden lijkt me niet echt handig, maar misschien ligt het wel aan je iPhone.
Ja, ergerlijk is dat! Als ik mijn telefoon opnieuw opstart, zorg ik ervoor dat alle apps zijn afgesloten. Ik vind iOS 9 niet leukquote:Op donderdag 24 september 2015 15:55 schreef 7nightwing7 het volgende:
Valt me op dat elke keer als ik de iPhone aanzet, mijn menu van instellingen gewoon openstaat. Iritant.
Dit was toch eerst toch ook?quote:Op donderdag 24 september 2015 17:29 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Ja, ergerlijk is dat! Als ik mijn telefoon opnieuw opstart, zorg ik ervoor dat alle apps zijn afgesloten. Ik vind iOS 9 niet leuk.
Nopequote:Op donderdag 24 september 2015 18:27 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Dit was toch eerst toch ook?
Precies, beetje raar dat ze alleen de eerste batch landen hadden bekend gemaakt terwijl ze ook altijd de 2e batch landen lieten zien..quote:Op vrijdag 25 september 2015 08:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Wanneer is het kreng nu te pre-orderen in Nederland?
Komt er ook een 32gb variant van ?quote:Op zaterdag 26 september 2015 08:23 schreef Vlaggenroof het volgende:
Mailtje gehad van typhone, waar ik al mijn telefoons vandaan heb.
Ze verwachten (!) dat de 6S(plus) te preorderen is vanaf de eerste of zelfs tweede week van oktober.. En dat hij dan op zijn vroegst eind oktober uirgeleverd word.
Dacht ik meld het even
quote:Op zaterdag 26 september 2015 09:48 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Komt er ook een 32gb variant van ?
Dat zou knap zijn, gezien Apple die niet maakt.quote:Op zaterdag 26 september 2015 09:48 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Komt er ook een 32gb variant van ?
Waarom?quote:Op donderdag 24 september 2015 17:29 schreef Skeletor. het volgende:
[..]
Ja, ergerlijk is dat! Als ik mijn telefoon opnieuw opstart, zorg ik ervoor dat alle apps zijn afgesloten.
Gewoonquote:
Waarom lijkt dat je? As je het handmatig beheert, gebeurt er precies dat: als jij er niets handmatig op zet, komt het er niet op.quote:Op zaterdag 26 september 2015 13:31 schreef Buitendam het volgende:
Weet iemand hoe ik muziek in itunes van mijn iphone gooi, maar het in de bibliotheek van mijn macbook gewoon laat staan?
Als ik het handmatig op het apparaat doe komt het bij een volgende synchronisatie gewoon weer terug, lijkt me.
Uh, ok.quote:Op zaterdag 26 september 2015 18:49 schreef Vlaggenroof het volgende:
Behalve mijn 5S.... Vanmiddag op werk, zette ik de 4G aan, viel die uit op 60 procent. Doe hem aan de oplader, ging die meteen aan op 60 %, alleen vanaf dat moment had ik geen verbinding meer met tmobile en bleef hij enkel "zoeken"... Dus na werk naar tmobile gerent, die zeggen dat ik hem moet herstellen via itunes... En nu krijg ik het niet gedownload
Nice! Twee collega's van me hebben er ook al eentje. Touch ID schijnt een heel stuk sneller te zijn en dat je nu met 3D touch eindelijk lekker accuraat kan scrollen in tekstvelden is een hele verbetering.quote:Op zondag 27 september 2015 08:08 schreef Griebus het volgende:
Gisterochtend gereserveerd en opgehaald in Oberhausen. 6s plus. Fantastisch mooi apparaat, blij mee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |