Ja dat wilde ik ook eerst doen, maar dan krijg ik de melding dat 'Zoek mijn iPhone' eerst uitgeschakeld moet worden en dat ik dat kan doen via de instellingen op de iPhone, maar die kan ik dus niet benaderenquote:Op woensdag 23 september 2015 14:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Geen backup maken maar gewoon herstellen
Ja als je al eerder reservekopieën hebt gemaakt, las ik dat het idd een paar minuutjes zou moeten duren, ongeacht welk device. Echter kon het wat langer duren als je voor het eerst een reservekopie maakt (zoals ik nu doe)... maar 3 uur is wel heel erg lang ja. Zal het eens afbreken en opnieuw proberen.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:51 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Nee, zelfs de MacBook Pro van mijn vader (uit 2010, nota bene) doet er maar een minuut of 6 over met mijn 64GB iPad Air 2. Na 3 uur moet dat zeker wel gedaan zijn.
Ik zou het eens opnieuw proberen.
Inloggen op iCloud.com, daar kan je een apparaat verwijderen van Zoek mijn iPhonequote:Op woensdag 23 september 2015 14:53 schreef JimmyB het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik ook eerst doen, maar dan krijg ik de melding dat 'Zoek mijn iPhone' eerst uitgeschakeld moet worden en dat ik dat kan doen via de instellingen op de iPhone, maar die kan ik dus niet benaderen
Via iCloud.com m'n telefoon verwijderd, krijg helaas nog dezelfde melding in iTunes, kan dus niet herstellenquote:Op woensdag 23 september 2015 14:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Inloggen op iCloud.com, daar kan je een apparaat verwijderen van Zoek mijn iPhone
iPhone in herstelmodus forceren?quote:Op woensdag 23 september 2015 15:05 schreef JimmyB het volgende:
[..]
Via iCloud.com m'n telefoon verwijderd, krijg helaas nog dezelfde melding in iTunes, kan dus niet herstellen
Ja dat zou ik nog kunnen doen. Hoewel ik dan wel alles kwijt ben ofniet? Heb ook geen reservekopie nog..quote:Op woensdag 23 september 2015 15:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
iPhone in herstelmodus forceren?
dat lesje heb je dan bij deze ook weer geleerdquote:Op woensdag 23 september 2015 15:16 schreef JimmyB het volgende:
[..]
Ja dat zou ik nog kunnen doen. Hoewel ik dan wel alles kwijt ben ofniet? Heb ook geen reservekopie nog..
Haha ja idd. Hang m'n iPhone sowieso echt belachelijk weinig aan de PC. Hierna maar iets vaker gaan doenquote:Op woensdag 23 september 2015 15:19 schreef no1uknow het volgende:
[..]
dat lesje heb je dan bij deze ook weer geleerd
Nee, toen had ik ook echt nog nooit een reservekopie op die computer gemaakt. Was de allereerste keer.quote:Op woensdag 23 september 2015 14:53 schreef JimmyB het volgende:
Ja als je al eerder reservekopieën hebt gemaakt, las ik dat het idd een paar minuutjes zou moeten duren, ongeacht welk device. Echter kon het wat langer duren als je voor het eerst een reservekopie maakt (zoals ik nu doe)... maar 3 uur is wel heel erg lang ja. Zal het eens afbreken en opnieuw proberen.
Dat staat er als je updatequote:Op woensdag 23 september 2015 20:18 schreef Skeletor. het volgende:
OK, iOS 9.0.1 is uit! Mij benieuwen wat de verbeteringen gaan zijn.
Ik ook.quote:Op woensdag 23 september 2015 21:30 schreef ook_gek het volgende:
ik moet hey, siri opnieuw instellen. Je moet dan 2x he seri zeggen maar dat snapt hij niet![]()
Ik kan nu de stappen niet doorlopenben ik daar de enige in? Siri werkt wel prima met opdrachten als ik siri activeer met de homebutton.
huh? waar heb jij het over danquote:Op woensdag 23 september 2015 21:34 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik ook.
Nog 3 weken voor ik kan verlengen, ik kan niet wachten..
Dat ervaar ik ook. Na een hele dag het toestel te hebben gebruikt heb ik nog rond de 30% over, al meerdere dagen op rij.quote:Op woensdag 23 september 2015 23:55 schreef APK het volgende:
Accu lijkt inderdaad een stuk langer mee te gaan met iOS 9
Bij mij een kwartiertje ofzo.quote:
En het stukje overstappen?quote:Op woensdag 23 september 2015 22:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Dat ik daar ook last van had.
Soft reset gedaan?quote:Op donderdag 24 september 2015 10:55 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Bij mij een kwartiertje ofzo.
T draait nog steeds niet soepel, hangt vaak. Vooral overschakelen tussen apps stottert soms flink. Heb soms t gevoel dat ik een Android in m'n handen heb.
App opnieuw downloaden zorgt voor veel apps dat het zwarte scherm weg isquote:Op donderdag 24 september 2015 12:13 schreef Skeletor. het volgende:
Veel storingen hier! Bij elke app die ik open, gaat het scherm op zwart. Als ik afsluit en ze open door op de homeknop te dubbelklikken, openen ze wel. Iemand anders nog last?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |