Hoe denkt de gemiddelde NL'er dan? Denk je?quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:16 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde NL'er genuanceerder denkt.
Ik heb in mijn omgeving sowieso geen mensen die een hele uitgesproken mening hierover hebben. Itt fok!quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoe denkt de gemiddelde NL'er dan? Denk je?
Ja, okee, dat kan natuurlijk, maar het is niet de vraag hoe je omgeving denkt, want dat kan uiteraard afwijken.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:21 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ik heb in mijn omgeving sowieso geen mensen die een hele uitgesproken mening hierover hebben. Itt fok!
Open deur? Duizend per dag he...quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:20 schreef Intellectueel het volgende:
Ik ben voor een open deur, mits:
Tijdelijke opvang: maximaal vijf jaar totdat het probleem zich in de regio heeft opgelost of noodopvanginfrastructuur in de regio voldoende is opgebouwd.
Spookverhalen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:20 schreef Intellectueel het volgende:
Ik ben voor een open deur, mits:
Tijdelijke opvang: maximaal vijf jaar totdat het probleem zich in de regio heeft opgelost of noodopvanginfrastructuur in de regio voldoende is opgebouwd.
Mensen passen wel op om hun ongezouten mening in het openbaar te geven.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:21 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Ik heb in mijn omgeving sowieso geen mensen die een hele uitgesproken mening hierover hebben. Itt fok!
Ja klopt, maar ik denk dat mensen als de Vlieger gewoon een klein gedeelte mondige NL'ers zijn.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, okee, dat kan natuurlijk, maar het is niet de vraag hoe je omgeving denkt, want dat kan uiteraard afwijken.
Meer. Geen plafond.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Open deur? Duizend per dag he...
Een realistisch limiet in het leven roepen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Open deur? Duizend per dag he...
Niet veel... niet veel.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Meer. Geen plafond.
Alhoewel Zoolstra nu toch wel nadenkt over een plafond, begrijp ik.
Heel belangrijke vraag natuurlijk: hoeveel kunnen we er opnemen...
Waarom zouden ISIS-strijders met Syrische pasporten naar Europa willen vluchten? Welk paspoort hebben ze nu denk je?quote:
Wat doe je met de rest die toch wel komt dan?quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:25 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Een realistisch limiet in het leven roepen.
Verdelen in Europa.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat doe je met de rest die toch wel komt dan?
Als mensen het echt zo'n groot probleem zouden vinden, komen die ongezouten meningen echt wel.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Mensen passen wel op om hun ongezouten mening in het openbaar te geven.
Ja, het begint duidelijk door te dringen iig bij de VVD, maar nu nog bij de rest. Hoe lang gaat dat nog duren?quote:
Een Nederlandse Jihadstrijder die in de gaten gehouden wordt en niet terug kan keren vanuit Syrië kan dat toch met een nieuwe valse identiteit met bijbehorend echt paspoort.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:26 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Waarom zouden ISIS-strijders met Syrische pasporten naar Europa willen vluchten? Welk paspoort hebben ze nu denk je?
Die komen wel hoor.... wacht maar rustig af. Het worden roerige tijden, gok ik.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:27 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Als mensen het echt zo'n groot probleem zouden vinden, komen die ongezouten meningen echt wel.
Ja, want een Nedelrlandse Jihadstrijder kan natuurlijk niet met zij eigen paspoort Europa weer binnenkomen. Hoe dacht je dat die aanslagpleger in het Joodse museum n Brussel en die idioot van de Thalys Europa is binnengekomen?quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Een Nederlandse Jihadstrijder die in de gaten gehouden wordt en niet terug kan keren vanuit Syrië kan dat toch met een nieuwe valse identiteit met bijbehorend echt paspoort.
Zo moeilijk is dat toch niet om dat te bedenken?
Misschien, misschien ook niet. Op het internet is sowieso alles veel erger dan in het echte leven.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die komen wel hoor.... wacht maar rustig af. Het worden roerige tijden, gok ik.
Ik denk het ook. Honderd man op het malieveld.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die komen wel hoor.... wacht maar rustig af. Het worden roerige tijden, gok ik.
Tuurlijk kan dat... maar als jij in het vizier bent van inlichtingendiensten, wordt het reizen een stukje moeilijker hé.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:30 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ja, want een Nedelrlandse Jihadstrijder kan natuurlijk niet met zij eigen paspoort Europa weer binnenkomen. Hoe dacht je dat die aanslagpleger in het Joodse museum n Brussel en die idioot van de Thalys Europa is binnengekomen?
Ja, waarom zouden jihadisten onder een valse naam Europa willen infiltreren.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:26 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Waarom zouden ISIS-strijders met Syrische pasporten naar Europa willen vluchten? Welk paspoort hebben ze nu denk je?
Ik denk brandende AZC'squote:Op vrijdag 18 september 2015 00:31 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Honderd man op het malieveld.
Dat kan natuurlijk altijd, met of zonder vluchtelingenstroom.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:32 schreef Tamabralski het volgende:
Punt blijft voor mij dat er maar één ptentiele teringlijer erdoor hoeft te glippen. En wat voor ellende dat teweeg kan brengen. Met dank aan Nederlandse politici en staatsmedia Jeroen pauw en co.
Dat blijkt dus vaak in de praktijk wel mee te vallen. En wanneer ze hier zijn zijn ze toch weer binnen no-time vrij. Weinig jihadstrijders die hun leven in gammelbootjes riskeren om een bijbelse vluchttocht naar Europa af te leggen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat... maar als jij in het vizier bent van inlichtingendiensten, wordt het reizen een stukje moeilijker hé.
Van Turkije naar Kos is een kleine 2 uur met de boot. Niks leven riskeren.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:33 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dat blijkt dus vaak in de praktijk wel mee te vallen. En wanneer ze hier zijn zijn ze toch weer binnen no-time vrij. Weinig jihadstrijders die hun leven in gammelbootjes riskeren om een bijbelse vluchttocht naar Europa af te leggen.
In de jaren '60 werden er immers ook huizen van gastarbeiders hier in Nederland in brand gestoken, lang voordat er problemen met allochtonen waren, dus daar zal ik niet verbaasd over zijn.quote:
Hoeft niet eens daartoe te komen. Want denk je dat ze vrouwen gaan verkrachten in hun eigen AZC, omdat er nu eenmaal meer jongemannen zijn. Wat als ze bendes gaan vormen. De mensen van het AZC onder druk gaan zetten in de AZC's. Dit is nu al aan de hand in Dld.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:32 schreef Tamabralski het volgende:
Punt blijft voor mij dat er maar één ptentiele teringlijer erdoor hoeft te glippen. En wat voor ellende dat teweeg kan brengen. Met dank aan Nederlandse politici en staatsmedia Jeroen pauw en co.
quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:35 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Van Turkije naar Kos is een kleine 2 uur met de boot. Niks leven riskeren.
Al lachend en selfie schietend komen de "vluchtelingen" aan wal.
Wel goed dus, omdat dat in de jaren 60 ook al zo ging?quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:35 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
In de jaren '60 werden er immers ook huizen van gastarbeiders hier in Nederland in brand gestoken, lang voordat er problemen met allochtonen waren, dus daar zal ik niet verbaasd over zijn.
Het zal afhangen van de hoeveelheid vluchtelingen die we binnenhalen en vertroetelen. Wordt het in het dagelijks leven te veel merkbaar voor mensen, dan zal de weerstand en onvrede snel groeien.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:35 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
In de jaren '60 werden er immers ook huizen van gastarbeiders hier in Nederland in brand gestoken, lang voordat er problemen met allochtonen waren, dus daar zal ik niet verbaasd over zijn.
Niet goed.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:36 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Wel goed dus, omdat dat in de jaren 60 ook al zo ging?
Moet je je leuter uit die andere halen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:39 schreef Intellectueel het volgende:
Ik hou het hierbij. Met één hand typen is al moeilijk en vermoeiend genoeg.
Gips.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:39 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Moet je je leuter uit die andere halen.
Ja en dat ga je wrs ook wel krijgen... maar goed, we laten ons niet gek maken, uit christelijke waarden is er altijd een plaats open in de herberg...quote:
Wen er maar aan. Binnenkort word je door asielzoekers in elkaar gebeukt.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:39 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Gips.
Blame de asielzoeker.![]()
Flinke jongen die mij in elkaar slaat hoor. Ik ben 1 m 94.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wen er maar aan. Binnenkort word je door asielzoekers in elkaar gebeukt.
Wat ga jij doen tegen 7 Somaliërs?quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Flinke jongen die mij in elkaar slaat hoor. Ik ben 1 m 94.
Altijd qat in je binnenzak hebben.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat ga jij doen tegen 7 Somaliërs?
Dan pakken ze je sowiesoquote:Op vrijdag 18 september 2015 00:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Altijd qat in je binnenzak hebben.
Niemand die mij zal lastig vallen hoor. Is me ook nog nooit overkomen waar ik ook ben.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:53 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat ga jij doen tegen 7 Somaliërs?
Mij eigenlijk ook nog nooit.quote:Op vrijdag 18 september 2015 00:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niemand die mij zal lastig vallen hoor. Is me ook nog nooit overkomen waar ik ook ben.
1,82quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hoe lang ben je dan? Onder deur formaat?
Okee, niet klein, maar ook niet dat een Somaliër dan direct ontzag heeft. Als je lang bent zoals ik, dan merk je gewoon bij de meeste apen mannen dat je ontzag inboezemt. Heel vreemd eigenlijk, lijkt een beetje op de dierenwereld, en dat merk je dus alleen als je heel lang bent zoals ik.quote:
quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, niet klein, maar ook niet dat een Somaliër dan direct ontzag heeft. Als je lang bent zoals ik, dan merk je gewoon bij de meeste apen mannen dat je ontzag inboezemt. Heel vreemd eigenlijk, lijkt een beetje op de dierenwereld, en dat merk je dus alleen als je heel lang bent zoals ik.
Hoe ziet jouw top3 eruit?quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Miltenburg.
Nummer vier op mijn haatlijstje.
Spongquote:Op vrijdag 18 september 2015 23:05 schreef wattel het volgende:
Spong (vriend van Pechtold en anti vrijheid van meningsuiting) gaat natuurlijk proberen van Miltenburg de les te lezen over het nep parlement incident.
kaniewachten
Is dit een willekeurige volgorde?quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jan-Joost van Gangelen
Nemanja Gudelj
Simon Zijlemans.
Logische top3quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jan-Joost van Gangelen
Nemanja Gudelj
Simon Zijlemans.
Willekeurig, maar ik zou het zo wel houden denk ik.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is dit een willekeurige volgorde?
Zo'n BigMac menu vult prima de maag. Het is niet slechter dan de snackbar om de hoek.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:07 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Oh prima. Ik zal er nooit komen.
De snackbar om de hoek is wel goedkoper en lekkerder.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo'n BigMac menu vult prima de maag. Het is niet slechter dan de snackbar om de hoek.
patat + frikandel speciaal + blikje cola kost toch ook een euro of 6/7?quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
De snackbar om de hoek is wel goedkoper en lekkerder.
Frituur is ook altijd hetzelfde.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
De snackbar om de hoek is wel goedkoper en lekkerder.
Specularium de frituurexpert.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Frituur is ook altijd hetzelfde.
Geen 'volslanke' types zoals je ze in het wild vaak ziet.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:11 schreef luxerobots het volgende:
Ze hebben alleen knappe medewerkers gekozen.
Het gaat me om de niet bestaande ethiek die de McDonalds hanteert wat hun vlees betreft. En dan ineens doen alsof je heel 'groen' bent. Uhuh.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo'n BigMac menu vult prima de maag. Het is niet slechter dan de snackbar om de hoek.
We mogen Van Miltenburg dus ook uitlachen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja...blijkbaar is dat hilarisch
quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Spong, met zijn relnichterige kraaienkop
Als het lang geleden is kan het ineens hilarisch zijn blijkbaar ja... vind het zelf ook totaal niet grappig.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja...blijkbaar is dat hilarisch
Volgens mij wel, of was het bij De Handyman?quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:21 schreef Specularium het volgende:
Heeft zij toevallig een rolletje gehad bij Don en Ad?
Niks mis met een Schultebrau om 11 's ochtends in je voortuin.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:21 schreef Grunge. het volgende:
Met z'n oorbel.
Hele dag een beetje ouwehoeren over dit onderwerp in de voortuin met een biertje in de hand, wedden?
De straat is mijn camping.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niks mis met een Schultebrau om 11 's ochtends in je voortuin.
Ja, maar NIMBY hé. Hypocrisie altijd.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:23 schreef Tagliano het volgende:
600 man op 157.000 mensen, dat is wel vrij weinig eigenlijk
Die met die 'pedo'-schreeuwers uit Deventer.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Volkswijken in de studio bij een latenightshow. Altijd vertederende televisie.
quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Die show met die pedojagers uit Deventerquote:Op vrijdag 18 september 2015 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
20 min. lopen? In het buitenland zijn de afstanden vaak ook veel groter.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:23 schreef Tagliano het volgende:
10 minuten fietsen, daar heb je veel aan zonder fiets
Dit dusquote:Op vrijdag 18 september 2015 23:24 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Die met die 'pedo'-schreeuwers uit Deventer.
Dat was genot.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die show met die pedojagers uit Deventer
We hebben het over Enschede hé. Ze hebben de slimsten uitgenodigd.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:24 schreef tralalala het volgende:
Wel lekker makkelijk om tokkies uit te nodigen, die discussies win je sowieso wel.
Die naaktloper is zelf ook een tokkie.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:26 schreef Tagliano het volgende:
Spong zet de tokkies even op hun plaats
Zou het?quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:27 schreef schoolstudent het volgende:
Dit lijken me wel pvv stemmers.
Dit heeft helemaal niks met NIMBY te maken.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik snap die NIMBY types nooit zo.
Dit ja.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:26 schreef Strani het volgende:
Meneer oorbel is niet echt een hele goede verdediger van degenen die zich zorgen maken. De zorgen zijn denk ik niet onterecht maar ze kunnen beter een andere woordvoerder zoeken.
Verschrikkelijk ook... wow.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:28 schreef Strani het volgende:
Wat een raar accent blijft het toch ook..
Of een hilarische opmerking van Dolf Jansen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik mis de duiding van Erik de Vlieger nu al.
Je hebt best kans op het importeren van sektarische conflicten naar hier. Lijkt me geen gekke gedachte.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Nog zo'n kutargument.
Omdat ze uit de oorlog komen zijn ze juist een potentieel gevaar. Gewoon uit de hoek zoeken van argumenten dit.
Ja, sinds 2013 en nu gaan die asielzoekers hun riool vol schijten.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:29 schreef Strani het volgende:
Heeft Glanerburg nou eigenlijk al riolering?
quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja, sinds 2013 en nu gaan die asielzoekers hun riool vol schijten.
En dat geeft dan weer een slecht beeld voor anti-migranten.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:29 schreef UncleDolan het volgende:
je moet wel heel dom zijn om met je kop op tv een anti migranten mening te uiten
Maar neem je dan geen anorexiamodellen mee?quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
En dat geeft dan weer een slecht beeld voor anti-migranten.
Eigenlijk zou ik mijn mening op eloquente wijze moeten beargumenteren en verdedigen bij Pauw.
Veel mensen zijn toch bang voor reacties uit hun omgeving of op het werk.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
En dat geeft dan weer een slecht beeld voor anti-migranten.
Eigenlijk zou ik mijn mening op eloquente wijze moeten beargumenteren en verdedigen bij Pauw.
Wist je dat je voor de prijs van één bigmac ook drie euroknaller hamburgers kan krijgen?quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:31 schreef Specularium het volgende:
Ik vind mijn innerlijke vrede altijd bij McDonalds.
Ik neem er altijd een kleine cola bij.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wist je dat je voor de prijs van één bigmac ook drie euroknaller hamburgers kan krijgen?
Een half dozijn, speciaal voor jou.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar neem je dan geen anorexiamodellen mee?
En daarom doe ik het niet, dan ben ik 1 van mijn 2 banen meteen kwijt, excentriek zijn is een pre, maar doe het het in stilte.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Veel mensen zijn toch bang voor reacties uit hun omgeving of op het werk.
Hij heeft wel genoeg vrouwen in de studio om naar de Megalomaan te loodsen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:33 schreef Strani het volgende:
Pauw is een beetje plagerig vandaag. Die probeert op iemand indruk te maken.
Welke baan?quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:34 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Een half dozijn, speciaal voor jou.
[..]
En daarom doe ik het niet, dan ben ik 1 van mijn 2 banen meteen kwijt, excentriek zijn is een pre, maar doe het het in stilte.
Taxateur voor een int. veilinghuis, met name op het gebied van klokkies en Russische avant-garde.quote:
ECHTER!quote:
Die beloning komt pas als hij Timmerfrans ook echt wat aandoetquote:Op vrijdag 18 september 2015 23:38 schreef luxerobots het volgende:
Timmermans bedreigd, hij zou een beloning moeten krijgen!
Ze wil mee naar de boot.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:42 schreef danos het volgende:
Waarom zit die Miltenburg te lachen, toch helemaal niet grappig..
quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Aanschouw mijn zieke paint skills.
[ afbeelding ]
Da's helemaal geen paint.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Nice, nice.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik geef Jeroen geen ongelijk.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Jeroen en Anouchka vannacht samen worden gespot op een woonboot.
Ik vind goor.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik geef Jeroen geen ongelijk.
Leluk mormelquote:Op vrijdag 18 september 2015 23:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik geef Jeroen geen ongelijk.
In de geest van de wedstrijdquote:Op vrijdag 18 september 2015 23:46 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ze mag de regels dus buigen.
Gek.
Geert heeft de stroom (haha) mee.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij scoort met die goedkope demagogie wel veel zetels.
Andere partijen lossen problemen ook niet op.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij scoort met die goedkope demagogie wel veel zetels.
quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb het vermoeden dat Jeroen en Anouchka vannacht samen worden gespot op een woonboot.
Niet iedere partij ziet een neger of Syriër in de buurt als een probleem.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:48 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Andere partijen lossen problemen ook niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |