quote:Op vrijdag 18 september 2015 01:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, niet klein, maar ook niet dat een Somaliër dan direct ontzag heeft. Als je lang bent zoals ik, dan merk je gewoon bij de meeste apen mannen dat je ontzag inboezemt. Heel vreemd eigenlijk, lijkt een beetje op de dierenwereld, en dat merk je dus alleen als je heel lang bent zoals ik.
Hoe ziet jouw top3 eruit?quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Miltenburg.
Nummer vier op mijn haatlijstje.
Spongquote:Op vrijdag 18 september 2015 23:05 schreef wattel het volgende:
Spong (vriend van Pechtold en anti vrijheid van meningsuiting) gaat natuurlijk proberen van Miltenburg de les te lezen over het nep parlement incident.
kaniewachten
Is dit een willekeurige volgorde?quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jan-Joost van Gangelen
Nemanja Gudelj
Simon Zijlemans.
Logische top3quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jan-Joost van Gangelen
Nemanja Gudelj
Simon Zijlemans.
Willekeurig, maar ik zou het zo wel houden denk ik.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is dit een willekeurige volgorde?
Zo'n BigMac menu vult prima de maag. Het is niet slechter dan de snackbar om de hoek.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:07 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Oh prima. Ik zal er nooit komen.
De snackbar om de hoek is wel goedkoper en lekkerder.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo'n BigMac menu vult prima de maag. Het is niet slechter dan de snackbar om de hoek.
patat + frikandel speciaal + blikje cola kost toch ook een euro of 6/7?quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
De snackbar om de hoek is wel goedkoper en lekkerder.
Frituur is ook altijd hetzelfde.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
De snackbar om de hoek is wel goedkoper en lekkerder.
Specularium de frituurexpert.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Frituur is ook altijd hetzelfde.
Geen 'volslanke' types zoals je ze in het wild vaak ziet.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:11 schreef luxerobots het volgende:
Ze hebben alleen knappe medewerkers gekozen.
Het gaat me om de niet bestaande ethiek die de McDonalds hanteert wat hun vlees betreft. En dan ineens doen alsof je heel 'groen' bent. Uhuh.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo'n BigMac menu vult prima de maag. Het is niet slechter dan de snackbar om de hoek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |