We mogen Van Miltenburg dus ook uitlachen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja...blijkbaar is dat hilarisch
quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Spong, met zijn relnichterige kraaienkop
Als het lang geleden is kan het ineens hilarisch zijn blijkbaar ja... vind het zelf ook totaal niet grappig.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja...blijkbaar is dat hilarisch
Volgens mij wel, of was het bij De Handyman?quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:21 schreef Specularium het volgende:
Heeft zij toevallig een rolletje gehad bij Don en Ad?
Niks mis met een Schultebrau om 11 's ochtends in je voortuin.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:21 schreef Grunge. het volgende:
Met z'n oorbel.
Hele dag een beetje ouwehoeren over dit onderwerp in de voortuin met een biertje in de hand, wedden?
De straat is mijn camping.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Niks mis met een Schultebrau om 11 's ochtends in je voortuin.
Ja, maar NIMBY hé. Hypocrisie altijd.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:23 schreef Tagliano het volgende:
600 man op 157.000 mensen, dat is wel vrij weinig eigenlijk
Die met die 'pedo'-schreeuwers uit Deventer.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Volkswijken in de studio bij een latenightshow. Altijd vertederende televisie.
quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Die show met die pedojagers uit Deventerquote:Op vrijdag 18 september 2015 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
20 min. lopen? In het buitenland zijn de afstanden vaak ook veel groter.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:23 schreef Tagliano het volgende:
10 minuten fietsen, daar heb je veel aan zonder fiets
Dit dusquote:Op vrijdag 18 september 2015 23:24 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Die met die 'pedo'-schreeuwers uit Deventer.
Dat was genot.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die show met die pedojagers uit Deventer
We hebben het over Enschede hé. Ze hebben de slimsten uitgenodigd.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:24 schreef tralalala het volgende:
Wel lekker makkelijk om tokkies uit te nodigen, die discussies win je sowieso wel.
Die naaktloper is zelf ook een tokkie.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:26 schreef Tagliano het volgende:
Spong zet de tokkies even op hun plaats
Zou het?quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:27 schreef schoolstudent het volgende:
Dit lijken me wel pvv stemmers.
Dit heeft helemaal niks met NIMBY te maken.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik snap die NIMBY types nooit zo.
Dit ja.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:26 schreef Strani het volgende:
Meneer oorbel is niet echt een hele goede verdediger van degenen die zich zorgen maken. De zorgen zijn denk ik niet onterecht maar ze kunnen beter een andere woordvoerder zoeken.
Verschrikkelijk ook... wow.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:28 schreef Strani het volgende:
Wat een raar accent blijft het toch ook..
Of een hilarische opmerking van Dolf Jansen.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik mis de duiding van Erik de Vlieger nu al.
Je hebt best kans op het importeren van sektarische conflicten naar hier. Lijkt me geen gekke gedachte.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:27 schreef Tomatenboer het volgende:
Nog zo'n kutargument.
Omdat ze uit de oorlog komen zijn ze juist een potentieel gevaar. Gewoon uit de hoek zoeken van argumenten dit.
Ja, sinds 2013 en nu gaan die asielzoekers hun riool vol schijten.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:29 schreef Strani het volgende:
Heeft Glanerburg nou eigenlijk al riolering?
quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ja, sinds 2013 en nu gaan die asielzoekers hun riool vol schijten.
En dat geeft dan weer een slecht beeld voor anti-migranten.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:29 schreef UncleDolan het volgende:
je moet wel heel dom zijn om met je kop op tv een anti migranten mening te uiten
Maar neem je dan geen anorexiamodellen mee?quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
En dat geeft dan weer een slecht beeld voor anti-migranten.
Eigenlijk zou ik mijn mening op eloquente wijze moeten beargumenteren en verdedigen bij Pauw.
Veel mensen zijn toch bang voor reacties uit hun omgeving of op het werk.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
En dat geeft dan weer een slecht beeld voor anti-migranten.
Eigenlijk zou ik mijn mening op eloquente wijze moeten beargumenteren en verdedigen bij Pauw.
Wist je dat je voor de prijs van één bigmac ook drie euroknaller hamburgers kan krijgen?quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:31 schreef Specularium het volgende:
Ik vind mijn innerlijke vrede altijd bij McDonalds.
Ik neem er altijd een kleine cola bij.quote:Op vrijdag 18 september 2015 23:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wist je dat je voor de prijs van één bigmac ook drie euroknaller hamburgers kan krijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |